MAN 7t
- Panzergrenadier
- Liige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 02 Apr, 2005 22:12
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Kontakt:
MAN 7t
Tere!
Nonii, aeg taas foorumis häält teha ja midagi kõigile näidata.
Olude õnnelikul kokkusattumusel sain enda omandusse sellise mudeli.
Peamiselt tõmbas mind ikka see Eesti numbrimärgi variant, ammu oli soov seda proovida ja nüüd tuli see võimalus.
Mis selle mudeli kohta siis öelda... vaeva nõuab sunnik. Revelli poisid on igale osale ilusti tõukuri jäljed peale suutnud jätta, ning mis halvim, neid ei saa kohe tasa viilida vaid peab enne veel ka täis pahteldama. Õnneks sobituvad osad omavahel normaalselt kokku, kuigi jah kõik see jõhker lihvimistöö alumise osa kalla tekitab pisult loksu, seega siit sealt tuleb pisult vähemaks lõigata, pikemaks kasvatada. Klaasipuhastajatega on ka pisult muret, sest tahaks nad ikkagi pisult eraldamist, praegu valatud ühes tükis. Eks näis mis ma nendega ette võtan.
Et täielikult detailivaest tagumist osa kuidagi varjata, tegin PVA lahuses immutatud paberist presendi sinna ette. Oli ilus, ka mõningate voltidega, aga kuivanud kujul on pisult liiga pingul, aga kuna selle sinna ette sobitamine oli eriti piinarikas, siis otsustasin, et elan üle kui ei hakka uuesti üritama. Ärge näkku lööge!
Ehitusprotsess jäi venima ja tekkis ka pisult tüdimus, kuid kohustus see mudel valmis teha on ikka õlul. Seega loobusin ma katsetest igat vajaka jäävat detaili täiustada ning võtsin julgelt aerograafi välja. Liiga palju oleks vaja teha, et sellest midagi 100% täpset tuleks. Värvid on fotol ehk pisult heledamad kui päriselt, kuid sellist tumedat kogu ongi pisult raske loomulikult pildistada. Nende laikude 0.2mm aerograafiga tegemine oli üüpris ajakulukas, kuid hea tööriistaga üüpris mugav.
Selline ta siis hetkel on. Kahju on pisult, et ma oma esialgsest detailide parandamise plaanist loobusin, kuid vaja on see ära teha ja rohkem aega raisata pole.
Siim
Nonii, aeg taas foorumis häält teha ja midagi kõigile näidata.
Olude õnnelikul kokkusattumusel sain enda omandusse sellise mudeli.
Peamiselt tõmbas mind ikka see Eesti numbrimärgi variant, ammu oli soov seda proovida ja nüüd tuli see võimalus.
Mis selle mudeli kohta siis öelda... vaeva nõuab sunnik. Revelli poisid on igale osale ilusti tõukuri jäljed peale suutnud jätta, ning mis halvim, neid ei saa kohe tasa viilida vaid peab enne veel ka täis pahteldama. Õnneks sobituvad osad omavahel normaalselt kokku, kuigi jah kõik see jõhker lihvimistöö alumise osa kalla tekitab pisult loksu, seega siit sealt tuleb pisult vähemaks lõigata, pikemaks kasvatada. Klaasipuhastajatega on ka pisult muret, sest tahaks nad ikkagi pisult eraldamist, praegu valatud ühes tükis. Eks näis mis ma nendega ette võtan.
Et täielikult detailivaest tagumist osa kuidagi varjata, tegin PVA lahuses immutatud paberist presendi sinna ette. Oli ilus, ka mõningate voltidega, aga kuivanud kujul on pisult liiga pingul, aga kuna selle sinna ette sobitamine oli eriti piinarikas, siis otsustasin, et elan üle kui ei hakka uuesti üritama. Ärge näkku lööge!
Ehitusprotsess jäi venima ja tekkis ka pisult tüdimus, kuid kohustus see mudel valmis teha on ikka õlul. Seega loobusin ma katsetest igat vajaka jäävat detaili täiustada ning võtsin julgelt aerograafi välja. Liiga palju oleks vaja teha, et sellest midagi 100% täpset tuleks. Värvid on fotol ehk pisult heledamad kui päriselt, kuid sellist tumedat kogu ongi pisult raske loomulikult pildistada. Nende laikude 0.2mm aerograafiga tegemine oli üüpris ajakulukas, kuid hea tööriistaga üüpris mugav.
Selline ta siis hetkel on. Kahju on pisult, et ma oma esialgsest detailide parandamise plaanist loobusin, kuid vaja on see ära teha ja rohkem aega raisata pole.
Siim
-
- Liige
- Postitusi: 2064
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
On vägev, et ka ratasliikureid trehvab. Hea mõte teda enam vähem karbist kokku panna ja mitte hakata kribu - krabuga jändama.
Omal ajal sai ette võetud põlvkond vanem masin. Entusiastlikult arvasin, et mõistus käib asjast üle. Oh seda optimismi! Tuhin rauges siis, kui jõudsin jagajani koos küünlajuhtmete- ja piipudega. Lihtsalt ei kujuta ette, kuidas neid reaalselt teha. Ehk on kellelgi soovitusi?
Masin jäi ripakili sellises olekus.
Omal ajal sai ette võetud põlvkond vanem masin. Entusiastlikult arvasin, et mõistus käib asjast üle. Oh seda optimismi! Tuhin rauges siis, kui jõudsin jagajani koos küünlajuhtmete- ja piipudega. Lihtsalt ei kujuta ette, kuidas neid reaalselt teha. Ehk on kellelgi soovitusi?
Masin jäi ripakili sellises olekus.
-
- Liige
- Postitusi: 58
- Liitunud: 16 Apr, 2005 19:32
- Asukoht: saue
- Kontakt:
Noojaa, jällegi muhe riistapuu valmis, igati korralik veel pealegi. Kuid paar küsimust sellegipoolest (jama värk, kui keegi üldse norida ei viitsi... ): olgu nende ratastega nagu on - ka päriselus lödistatakse kilpe värvides rehvid värviga kokku, aga kas see vasakult poolt masina alt näha olev loperguse tünni moodi asjandus peaks olema summuti? Kui jah, siis ehk võiks teise vähe rooste ajada? Või on see liiga rumal mõte? - ise ma seda elukat ei tunne, seepärast küsin...
Ja kas kabiini klaasid paistavad nii hästi läbi, et piltidel ei saa arugi, on teised ees või mitte?
Urmas.
Ja kas kabiini klaasid paistavad nii hästi läbi, et piltidel ei saa arugi, on teised ees või mitte?
Urmas.
-
- Liige
- Postitusi: 58
- Liitunud: 16 Apr, 2005 19:32
- Asukoht: saue
- Kontakt:
- Panzergrenadier
- Liige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 02 Apr, 2005 22:12
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Kontakt:
- kangelaspioneer
- Liige
- Postitusi: 1044
- Liitunud: 30 Dets, 2004 13:13
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Pole täheldanud, et meite masinatel summutid väga roostes oleks, pigem kõntsaga koos. On nagu meeles, et pütile ning torule kannatab ka peale sõitu vastu toetuda, ehk siis nad ei lähe väga kuumaks, lisaks on mõlemad omajagu kõrgel, et iga lomp toru märjaks ei teegi. Väljuv toru on muidugi vägev, ca 20-25 cm läbimõõduga.
Jällegi, tavaliselt selle teema all sõna ei võta, aga kuna selle plastmassist auto 35 korda suurem vend sai 8 kuuga südamelähedaseks, ütleks ka mõne sõna sekka.
Üliäge mudel on sellest kindlasti tulemas ning Panzergrenadieri varasemaid töid imetlenud olles ka sugugi mitte vähem kvaliteetne/autentne.
Kuid, minu meelest meie KV kasutuses olevatel seda tüüpi MANidel on kuuti kattev present lihtsalt roheline, mitte laiguline, nagu sellel mudelil.
Arf pakkus ka välja, et see võiks FH-70 haubitsat vedada, minu meelest ka, aga kas meie STVG FH70neid ei vea mitte selle MANi 4-teljelised sõbrad?
KV kasutuses olevast isendis alloleval lingil ka üks pilt:
http://www.sodur.com/index.php?option=c ... Itemid=115
aga jõudu edaspidisel nikerdamisel
Üliäge mudel on sellest kindlasti tulemas ning Panzergrenadieri varasemaid töid imetlenud olles ka sugugi mitte vähem kvaliteetne/autentne.
Kuid, minu meelest meie KV kasutuses olevatel seda tüüpi MANidel on kuuti kattev present lihtsalt roheline, mitte laiguline, nagu sellel mudelil.
Arf pakkus ka välja, et see võiks FH-70 haubitsat vedada, minu meelest ka, aga kas meie STVG FH70neid ei vea mitte selle MANi 4-teljelised sõbrad?
KV kasutuses olevast isendis alloleval lingil ka üks pilt:
http://www.sodur.com/index.php?option=c ... Itemid=115
aga jõudu edaspidisel nikerdamisel
- Panzergrenadier
- Liige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 02 Apr, 2005 22:12
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Kontakt:
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist