Nojaa 1995... mälu järgi olin seeaeg kusagil sõidus... Aga seda kava silmitsedes, et "Main event" oli Itaalia Frecce Tricolori tiim, et kas siis oli? Kas pilte või muud materjali on kellegil sellest?toomas tyrk kirjutas:Tegemist oli siis 11.-12. maini 1995 toimunud Tallinna Lennupäevadega. Minu pildid on 11. maist.
Nostalgiahuvilistele - keegi hea inimene on üles riputanud ka lennupäevade kava
http://www.flickr.com/photos/rotate/216 ... otostream/
A-10 live
-
- Site Admin
- Postitusi: 5565
- Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
- Kontakt:
Frecce esines, aga madala pilvituse tõttu polnud mitte muhvigi näha. 11. mail nad tegid lennuvälja kohal trenni, siis oli vähe rohkem näha.Hydrazine kirjutas: Aga seda kava silmitsedes, et "Main event" oli Itaalia Frecce Tricolori tiim, et kas siis oli? Kas pilte või muud materjali on kellegil sellest?
Mingid paar pilti ma klõpsisin ka neist, aga seebikaga seal midagi huvitavat küll peale ei jäänud...
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9144
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Kui mu mälu mind ei peta, käis Frecce Eestis veel ka teist korda?toomas tyrk kirjutas:Frecce esines, aga madala pilvituse tõttu polnud mitte muhvigi näha. 11. mail nad tegid lennuvälja kohal trenni, siis oli vähe rohkem näha.Hydrazine kirjutas: Aga seda kava silmitsedes, et "Main event" oli Itaalia Frecce Tricolori tiim, et kas siis oli? Kas pilte või muud materjali on kellegil sellest?
Mingid paar pilti ma klõpsisin ka neist, aga seebikaga seal midagi huvitavat küll peale ei jäänud...
1995 show ajal ma küll mäletan, et nende itaallaste trikid olid hästi jälgitavad. Oli selline jahe, tuulisevõitu ilm, vahel puistas vihma, vahel paistis päike. A10-d nägin vist Tartu rongi kabiinist maandumas Ülemistele - või käisid nad Tallinna lahe kohal ka? Kindlasti näitas seal üks Hercukles, kuidas lennatakse kahe mootoriga, siis see Frecce Tricolori ja mingi kollane moosiriiul toimetas ka ringi, klounid tiibade peal kakerdamas.
Imestama paneb vaid, et hiljem pole sellise mastaabiga showsid siin korraldatud. Salamisi lootsin "100 aastat lennukit" raames, et midagi tehakse ehk 2003, aga selgi aastal vist näidati vaid rahvale Finnairi DC3 kuskil Hiiumaal ja oligi kõik?
Imestama paneb vaid, et hiljem pole sellise mastaabiga showsid siin korraldatud. Salamisi lootsin "100 aastat lennukit" raames, et midagi tehakse ehk 2003, aga selgi aastal vist näidati vaid rahvale Finnairi DC3 kuskil Hiiumaal ja oligi kõik?
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
-
- Site Admin
- Postitusi: 5565
- Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
- Kontakt:
Eks ta ole muidugi maitse asi
Õigel päeval oli jah, madal pilvitus. Kui poisid pulga kõhtu tõmbasid, siis olid lennukid pilvedes ja näha polnud enam midagi.
Et asi ainult jutuks poleks. 2 ainukest pilti sealt eelmise päeva trennist, mis vähegi vaadata kõlbavad.
Ja otsisin veidi ka nende järgmise külastuse kohta. Omal oli ka meeles, et justkui oleks veel käinud. Leidsin mingi nende fännide lehe, kus 1997. a. suve peale oli märgitud terve Balti turnee. Vilnius, Riia Tallinn. Või tegelikult küll vastupidi.
http://aeroweb.lucia.it/en/airshows/pan97.htm
26. juuli 1997 oli siis see päev olnud. Tookord aga ilmselt mind polnud kodumail. Muidu oleks sellest show'st ka mingeid pilte kuskil kastinurgas
Õigel päeval oli jah, madal pilvitus. Kui poisid pulga kõhtu tõmbasid, siis olid lennukid pilvedes ja näha polnud enam midagi.
Et asi ainult jutuks poleks. 2 ainukest pilti sealt eelmise päeva trennist, mis vähegi vaadata kõlbavad.
Ja otsisin veidi ka nende järgmise külastuse kohta. Omal oli ka meeles, et justkui oleks veel käinud. Leidsin mingi nende fännide lehe, kus 1997. a. suve peale oli märgitud terve Balti turnee. Vilnius, Riia Tallinn. Või tegelikult küll vastupidi.
http://aeroweb.lucia.it/en/airshows/pan97.htm
26. juuli 1997 oli siis see päev olnud. Tookord aga ilmselt mind polnud kodumail. Muidu oleks sellest show'st ka mingeid pilte kuskil kastinurgas
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40208
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Mina nägin seda gruppi omal ajal TTÜ ühika aknast, kuna aknad olid sinnapoole. Korraga tabas kõrv vene ajast tuttavaid reaktiivmootori noote (mis ei olnud reisilennuk), jooksin aknale ja terve grupp lennukeid pani suitsujutte maha jättes vertikaalis taevasse.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40208
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Teemaväline repliik, aga seoses lennuväega on olnud palju juttu, et välioludes tahab F-16 tohutut hooldust.
Miskipärast nendel peastaabi piltidel ei paista küll mingeid mehhaanikute horde ja hooldusautode kolonne lennukite poole sööstmas.
Kui üritus lõppes, siis istusid piloodid kabiini, käivitasid mootori ja sõitsid minema.
Miks ma küll ei usu, et tühjade paakide korral võtab lennuki tankimine ja uute relvade kinnitamine nii tohutult rohkem aega kui Gripenil?
Miskipärast nendel peastaabi piltidel ei paista küll mingeid mehhaanikute horde ja hooldusautode kolonne lennukite poole sööstmas.
Kui üritus lõppes, siis istusid piloodid kabiini, käivitasid mootori ja sõitsid minema.
Miks ma küll ei usu, et tühjade paakide korral võtab lennuki tankimine ja uute relvade kinnitamine nii tohutult rohkem aega kui Gripenil?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Seoses äsjase F-15'nete visiidiga Tallinnasse, kus torkas mulle silma seesama kaasatassitav piloodi redel (F-15'ne puhul pogo stick tüüpi), siis tuli mulle ka see teema siin meelde. Et lisaks A10'ele tassivad redelit kaasa ikka päris paljud jänkide masinad. Mõned pildid:Kilo Tango kirjutas:See peab ikka hea põhjendus olema, miks lennuk peab piloodi redelit kaasas tassima. Üldiselt seda ei tehta.man21 kirjutas: Täitsa korralikud pildid. Päris huvitav on selle lennuki puhul redel piloodi jaoks. Väga leidlik lahendus.
F-4, http://www.aircraftresourcecenter.com/A ... dge/01.jpg
F-14, http://www.anft.net/f-14/f14-detail-ladder-01l.jpg
F-15, http://4.bp.blogspot.com/_MlcIJtVqC0I/S ... _84048.jpg
F-18, http://www.aircraftresourcecenter.com/A ... son/09.jpg
F-18 Super Hornet, http://www.ipmslondon.ca/old%20site/ipm ... ladder.jpg
EA-6B, http://coat.ncf.ca/ARMX/cansec/EA-6B.jpg
A-7, http://images.google.ee/imgres?imgurl=h ... start%3D84
F-8, http://www.chinalakealumni.org/IMAGES/1 ... 198187.jpg
Ka F-35'el on näha oma redelit: http://www.jsf.mil/downloads/documents/ ... Review.PDF
vt. lk. 6
Prantsalaste Rafale'l on redel koguni "power-operated": http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... Rafale.jpg
Vot F-16'nel ei ole oma redelit. Küll aga oli see olemas vähemalt ühel F-16 märeväe prototüübil.
Eks neid lennukeid, millel integreeritud redel ole rohkemgi, tegin ainult pealiskaudse otsingu mille kohta meenus, et olen midagi sellist varem näinud või kuulnud. Niiet minuarust ei saaks öelda, et üldiselt seda ei tehta.
Sina pole väitnud jah, Kilo Tango mainis, et "Üldiselt seda ei tehta."man21 kirjutas:Ega ma väitnudki, et kuskil rohkem pole, vaid et hea lahendus. Vist ühel vene lennukil olen isegi näinud. Aga ma vaatasin neid pilte ja tundub, et A 10´ne lahendus on üks paremaid.
Aga värskelt nähtud F-15'ne redel... ütleksin, et A10 oma tundub suisa kohmakas selle kõrval.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9144
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Peab tunnistama pealiskaudsust siinkohal. Mybad.Hydrazine kirjutas:Sina pole väitnud jah, Kilo Tango mainis, et "Üldiselt seda ei tehta."man21 kirjutas:Ega ma väitnudki, et kuskil rohkem pole, vaid et hea lahendus. Vist ühel vene lennukil olen isegi näinud. Aga ma vaatasin neid pilte ja tundub, et A 10´ne lahendus on üks paremaid.
Aga värskelt nähtud F-15'ne redel... ütleksin, et A10 oma tundub suisa kohmakas selle kõrval.
-
- Liige
- Postitusi: 312
- Liitunud: 30 Mär, 2005 9:46
- Asukoht: Espoo, Soome
- Kontakt:
Tere!Mobutu kirjutas:rootslaste Sea King (konkreetne isend olla osalenud Estonia päästeopereatsioonil)
Oli vist siiski Vertol? Norrakatel on Sea King, rootslaste päästekopterid Estonia õnnetusel olid tüüpi Hkp 4 (ehk helikopter 4) mis on Vertol 107 variant. Neid Hkp 4sid on ka mitu varianti.
lugupidades,
Kari
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist