F-22
F-22
Et kuda see järjekornde raptor alla nüüd lajatas?
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: F-22
Mitu siis juba?Hydrazine kirjutas:Et kuda see järjekornde raptor alla nüüd lajatas?
- TheCorruptedOne
- Liige
- Postitusi: 60
- Liitunud: 29 Jaan, 2007 8:04
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: F-22
Erilist infot selle kohta ei ole. Peale selle, et piloot, kes paraku hukkus, oli 20 aastat lennanud väga kogenud F-22 testpiloot. Kuna tegu oli katsetuslennikiga siis ilmselt prooviti mingeid uue block'i seadmeid lennuki peal kuigi vaevalt, et need õnnetuse põhjustajad olid, sest otseselt lennujuhtimisega seotud avioonikat F-22'el minuteada uuendada ei plaanita.
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9148
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Würger 190G kirjutas:
http://www.scribd.com/doc/14025147/2010 ... -Statement
Nagu ma kiirel vaatusel aru saan, siis teeb kaitseminister ettepaneku panna F-22 pood kinni peale 187't.Väga kallis kaotus, mis võib kongressis negatiivset suhtumist veelgi süvendada kogu programmi.
http://www.scribd.com/doc/14025147/2010 ... -Statement
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9148
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Kummaline on see, et F-35-le pannakse täistuurid peale.kaur3 kirjutas:Würger 190G kirjutas:
Nagu ma kiirel vaatusel aru saan, siis teeb kaitseminister ettepaneku panna F-22 pood kinni peale 187't.Väga kallis kaotus, mis võib kongressis negatiivset suhtumist veelgi süvendada kogu programmi.
http://www.scribd.com/doc/14025147/2010 ... -Statement
See pole sugugi ainus koht mille pealt kokku hoida plaanitakse (kuigi jah see, et F-35'ga midagi ette ei võeta on tõesti imelik). Kirjutasin lühikokkuvõtte kõigist programmidest, millele pentagon tahaks jalaga anda siin:kaur3 kirjutas: Nagu ma kiirel vaatusel aru saan, siis teeb kaitseminister ettepaneku panna F-22 pood kinni peale 187't.
http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopi ... 292#180292
Ilmselt on list nii pikk sellepärast, et kongress päris iga projekti palehigis kaitsma ei hakkas ja midagigi koondada saaks. Kui neid oleks vähem siis ilmselt tulemus jätaks paljugi soovida.
http://www.stratfor.com/analysis/200904 ... ighter_mixSecond, the Pentagon and Lockheed Martin are on the verge of consolidating the fifth-generation fighter fleet not only for the U.S. military, but for many of its allies. There are eight international partners already in various stages of commitment to the F-35 program and more are likely to join if the program proceeds apace. If all goes as Lockheed Martin hopes, the F-35 is poised to one day be as common a sight at NATO air bases as the F-16 is today. As the aircraft becomes more widely fielded, NATO’s multinational fighter fleet will have a new degree of integrated, high-end strike capability at its fingertips.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40226
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Asjast mittejagavate poliitikute sekkumist lennuväeasjandusse tunneb ajalugu ennegi
Näiteks F-111 projekt, mida Pentagon üritas suure unifitseerimise tähe all jõuga ellu viia(Detroidi autotehases oleks see kõva pappi ju säästnud), millest sai tegelikkuses üks kallimaid ebaõnnestumisi. Siis üritati kah teha ühte lennukit, mis teeks kõike. Oleks hävitaja, pommitaja ja tekilennuk. Pommitajana ta ennast õigustas, kuid hävitajana oli ta isegi F-4 kontekstis lendav telliskivi ja tekilennukiks oli ta liiga suur ja raske.
Tagatipuks osutus ta ka arvatust tublisti kallimaks, sest swing-wing tehnoloogia ja paljud asjad olid liiga uudsed, et neid tollal piisavalt töökindlatena toota. F-111 ainuke praktiline väärtus oli selles, et ta andis mitmeid lahendusi hilisema F-14 jaoks.
USAF ise eelistab selgelt F-22'te.
Näiteks F-111 projekt, mida Pentagon üritas suure unifitseerimise tähe all jõuga ellu viia(Detroidi autotehases oleks see kõva pappi ju säästnud), millest sai tegelikkuses üks kallimaid ebaõnnestumisi. Siis üritati kah teha ühte lennukit, mis teeks kõike. Oleks hävitaja, pommitaja ja tekilennuk. Pommitajana ta ennast õigustas, kuid hävitajana oli ta isegi F-4 kontekstis lendav telliskivi ja tekilennukiks oli ta liiga suur ja raske.
Tagatipuks osutus ta ka arvatust tublisti kallimaks, sest swing-wing tehnoloogia ja paljud asjad olid liiga uudsed, et neid tollal piisavalt töökindlatena toota. F-111 ainuke praktiline väärtus oli selles, et ta andis mitmeid lahendusi hilisema F-14 jaoks.
USAF ise eelistab selgelt F-22'te.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Eks nad pisitasa vast nikerdavad...või nikerdavad hindud...(siinkohal tuleb vägisi silme ette mõne aasta tagune reklaam elevandi abiga peugeot 206 tegemisest) Küll on vene pressist läbi jooksnud veel eelmise aasta keskpaiku (siis, kui veel tehti ulmelisi plaane lennukikandjatest jms ja rahapuudusest veel keegi ei arvanud suurt midagi) mitme sõjandusteemal sõnavõtjate arvamus, et venelaste viienda generatsiooni masinat saab näha vägedes kuskil 2020-2030.Mitte varem.Incc kirjutas:Millest nii suur optimism Venemaa 5. põlvkonna hävitaja loomiseks? 6 aastat on ikka kole vähe.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 39 külalist