Lennuõnnetused
Läheb sama teema alla...Primorjes kukkus venelaste SU-27 alla. Õnnetus juhtus 13.30 kohaliku elik 6.30 Moskva aja järgi, lennuk sooritas katselendu peale remonti Ussuriiski tehases, mõlemad piloodid katapulteerusid edukalt.
http://www.ng.ru/nvo/news/2010/09/20/1284964293.html
http://www.ng.ru/nvo/news/2010/09/20/1284964293.html
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Tihedaks läheb...kolmapäeval kella viie paiku hakkas planeeritud treeninglennul kõrgemat pilotaaži harjutanud pilootide Sergei Kovalenko ja Aleksander Žigailo poolt piloteeritav MIG-29 järsult kõrgust kaotama ning kukkus Valgevenes Hotõnitši küla lähedal alla. Pealtnägija tunnistusel oli Mig teinud viraaži, sooritanud seejärel pöörde ning laskunud järsult madalamale. Ligi viie sekundi pärast märgati musta suitsusammast. Põhjusi pole veel tuvastatud, kuid õnnetust uurivad spetsid väidavad juba praegu, et ilmselt püüdsid piloodid lennuki asustatud punktist eemale suunata.
Sergei Kovalenko oli üks Valgevene kogenumatest pilootides, kelle kontos on ka lennuki maandamine selleks ettevalmistamata maanteelõigule.
http://topwar.ru/1529-piloty-pogibli-uv ... selka.html
Sergei Kovalenko oli üks Valgevene kogenumatest pilootides, kelle kontos on ka lennuki maandamine selleks ettevalmistamata maanteelõigule.
http://topwar.ru/1529-piloty-pogibli-uv ... selka.html
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kes viitsib, võib vene keeles lugeda õnnetustest Haapsalu lennuväljal baseerunud hävitajatega MIG-19P. Samuti sellest, kuidas 1977 aastal üks sellise masina pilootidest avastas eńd korraga Stockholmi kohalt ja mis edasi sai... Leonidi suurte reavahedega pajatus...
http://www.forumavia.ru/forum/4/3/38754 ... 43_3.shtml
http://www.forumavia.ru/forum/4/3/38754 ... 43_3.shtml
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Üks Vene reaktiiv kukkus mootori/kütuseprobleemi tõttu Valgu lähedale rabasse. Kahjuks täpset aastat nüüd ei mäleta, 80-ndate lõpus septembrikuus. Kartulivõtu ajal liugles seisvate mootoritega Märjamaa poolt Valgu suunas madalal kõrgust (hea, et puudel latvu ära ei viinud).
Paar päeva hiljem sõitis sõjaväekonvoi läbi küla ja peale seda said kohalikud lennuki juppe tükk aega metsast.
Paar päeva hiljem sõitis sõjaväekonvoi läbi küla ja peale seda said kohalikud lennuki juppe tükk aega metsast.
Selle lennuki äravedamist auto kastis olen ma isegi pealt näinud Märjamaal kui sõitsin Pärnu poole. Tegu oli MiG-23ga.Gs kirjutas:Üks Vene reaktiiv kukkus mootori/kütuseprobleemi tõttu Valgu lähedale rabasse. Kahjuks täpset aastat nüüd ei mäleta, 80-ndate lõpus septembrikuus. Kartulivõtu ajal liugles seisvate mootoritega Märjamaa poolt Valgu suunas madalal kõrgust (hea, et puudel latvu ära ei viinud).
Paar päeva hiljem sõitis sõjaväekonvoi läbi küla ja peale seda said kohalikud lennuki juppe tükk aega metsast.
Anton - horridoo!
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9095
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Venemaa peatas lennud alla kukkunud hävitajaga MiG-31
Delfi uudise pealkiri on küll üsna koomiline (kuda kurat sa ikka alla kukkunud lennukiga lendad) aga sisu selline, et MIG-31 on lendudelt maha võetud kuni matsu põhjus selgub.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=35272305
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=35272305
Teema elushoidmiseks panen siia mõne pildi lennuki tükkidest, mis kukkus Massiaru külla, või küla lähedale:
Tundub, et sealt päris kõike kokku ei kaabitud-vana tõi sealt veel lüliteid kah, monteeris tol aja põka külge, olid ikka paremad küll kui "originaalid"
Tundub, et sealt päris kõike kokku ei kaabitud-vana tõi sealt veel lüliteid kah, monteeris tol aja põka külge, olid ikka paremad küll kui "originaalid"
Kõigi maade proletaarlased,palun ärge enam kunagi ühinege.
Treimani muuseumimaja
Treimani muuseumimaja
Lugedes nende veteraanide pajatused, jääb silma, kui lühike oli NLiidu sõjaväelase ning lenduri elu.
Statistika on järgmine - umbes 25% lennukooli lõpetanutest hukkusid erinevates katastroofidest, ning veel 25% surid suhteliselt varajast surma (enne 60 eluaastat)
Eks see kõik kokku teeb - eluviis, tehnika tase, ökokeskkond, alkohol, suits, jne.
Statistika on järgmine - umbes 25% lennukooli lõpetanutest hukkusid erinevates katastroofidest, ning veel 25% surid suhteliselt varajast surma (enne 60 eluaastat)
Eks see kõik kokku teeb - eluviis, tehnika tase, ökokeskkond, alkohol, suits, jne.
Ostan kokku kõik võimalikud E.Savisaare kuju, nime, autogrammiga esemed (trükimaterjalid, aktifotod, raamatud, pastapliiatsid, toiduainepakendid) jne.
2000-2010 vene sõjalennukitega toimunud õnnetused.
http://topwar.ru/2889-katastrofy-voenny ... 0-let.html
http://topwar.ru/2889-katastrofy-voenny ... 0-let.html
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
selle eest tsiviillennunduse kaotused on ilmselt suhtelisel 1 arvul maailmas -
kaks või kolm helikopterit, kokku ca 15 hukkunut
2 enimexi An-28 (Saaremaa + Tallinn), mitu hukkunut
Lisaks sellele, hulganisti avariid Enimexi An-idega väljaspoolt vabariiki.
+ mitu kerglennukit.
Arvestades, et EV on Venemaalt 100 korda väiksem...
kaks või kolm helikopterit, kokku ca 15 hukkunut
2 enimexi An-28 (Saaremaa + Tallinn), mitu hukkunut
Lisaks sellele, hulganisti avariid Enimexi An-idega väljaspoolt vabariiki.
+ mitu kerglennukit.
Arvestades, et EV on Venemaalt 100 korda väiksem...
Ostan kokku kõik võimalikud E.Savisaare kuju, nime, autogrammiga esemed (trükimaterjalid, aktifotod, raamatud, pastapliiatsid, toiduainepakendid) jne.
Deniss, ära aja jama. Sa ju võrdled 20 aasta jooksul Eestis toimunut ühe aasta jooksul mujal toimunuga. Tahad adekvaatne olla, siis pane kokku 20 aasta jooksul näiteks idapiiri taga juhtunu ja räägime siis edasi. Paljalt sel aastal toimus Venemaal tsiviillennukitega vähemalt neli tõsist ohvritega intsidenti, sõjaväe masinatest rääkimata.
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0% ... 0%B4%D1%83
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0% ... 0%B4%D1%83
Aga kui tahad neid sündmusi panna taustsüsteemi, siis ole lahke, tsiviillennundus läbi aastakümnete.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_no ... l_aircraft
No mitte kuidagi ei joonista Eestit esikohale...
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0% ... 0%B4%D1%83
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0% ... 0%B4%D1%83
Aga kui tahad neid sündmusi panna taustsüsteemi, siis ole lahke, tsiviillennundus läbi aastakümnete.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_no ... l_aircraft
No mitte kuidagi ei joonista Eestit esikohale...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Intsidentidega on nii ja teisiti. Ühest küljest lähevad nendena kirja ka süütud juhtumid. Teisest küljest jäetakse tõsistest vahejuhtumitest teatamata kui need katastroofiga ei lõppe. Ei taheta jamasid kaela. Ja nii toimitakse loomulikult mitte ainult Eestis. Seega statistika on selles osas mitte eriti usaldatav.
Katastroofidest - kas Soomes registreeritud kopteri, ilmselt USA valmistaja tootmisdefekti põhjustatud õnnetus Eesti territooriumi kohal on ikka Eesti katastroof? Või siis kahe Poola lennuki meeskondade valest tegutsemisest põhjustatud õnnetused Tallinna lennuväljal? Või Tartust startinud, välisriigi registris oleva ja välismaalase piloteeritud väikelennuki katastroof mootori seiskumisel? Või Saksa piloodi otsusest visuaalselt maanduda ebapiisava nähtavusega põhjustatud õnnetus?
Purilennunduses oleme kahjuks küll ilmselt maailma statistika esiotsas kui võrrelda katastroofide arvu ja purilennukite koguarvu. Kusjuures suur osa purilennukitest seisab kasutuseta.
Katastroofidest - kas Soomes registreeritud kopteri, ilmselt USA valmistaja tootmisdefekti põhjustatud õnnetus Eesti territooriumi kohal on ikka Eesti katastroof? Või siis kahe Poola lennuki meeskondade valest tegutsemisest põhjustatud õnnetused Tallinna lennuväljal? Või Tartust startinud, välisriigi registris oleva ja välismaalase piloteeritud väikelennuki katastroof mootori seiskumisel? Või Saksa piloodi otsusest visuaalselt maanduda ebapiisava nähtavusega põhjustatud õnnetus?
Purilennunduses oleme kahjuks küll ilmselt maailma statistika esiotsas kui võrrelda katastroofide arvu ja purilennukite koguarvu. Kusjuures suur osa purilennukitest seisab kasutuseta.
Mis puutub Copterline katastroofi (nagu ka Estonia parvlaeva katastroofi) siis ma kaldun arvama, et tegemist oli siiski Eestiga, kuna Copterline tegutses ametlikult Eestis, kõik pardal viibinud olid eestlased, piloodid eestlased jne.
Kõik ülejäänud Sinu poolt loetletud juhtumid tõepoolest ei oma suurt seost EV lennundusega.
Kõik ülejäänud Sinu poolt loetletud juhtumid tõepoolest ei oma suurt seost EV lennundusega.
Ostan kokku kõik võimalikud E.Savisaare kuju, nime, autogrammiga esemed (trükimaterjalid, aktifotod, raamatud, pastapliiatsid, toiduainepakendid) jne.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist