Lennuõnnetused

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Lemet
Liige
Postitusi: 19913
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Läheb sama teema alla...Primorjes kukkus venelaste SU-27 alla. Õnnetus juhtus 13.30 kohaliku elik 6.30 Moskva aja järgi, lennuk sooritas katselendu peale remonti Ussuriiski tehases, mõlemad piloodid katapulteerusid edukalt.
http://www.ng.ru/nvo/news/2010/09/20/1284964293.html
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Lemet
Liige
Postitusi: 19913
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Tihedaks läheb...kolmapäeval kella viie paiku hakkas planeeritud treeninglennul kõrgemat pilotaaži harjutanud pilootide Sergei Kovalenko ja Aleksander Žigailo poolt piloteeritav MIG-29 järsult kõrgust kaotama ning kukkus Valgevenes Hotõnitši küla lähedal alla. Pealtnägija tunnistusel oli Mig teinud viraaži, sooritanud seejärel pöörde ning laskunud järsult madalamale. Ligi viie sekundi pärast märgati musta suitsusammast. Põhjusi pole veel tuvastatud, kuid õnnetust uurivad spetsid väidavad juba praegu, et ilmselt püüdsid piloodid lennuki asustatud punktist eemale suunata.
Sergei Kovalenko oli üks Valgevene kogenumatest pilootides, kelle kontos on ka lennuki maandamine selleks ettevalmistamata maanteelõigule.

http://topwar.ru/1529-piloty-pogibli-uv ... selka.html
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Lemet
Liige
Postitusi: 19913
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Kes viitsib, võib vene keeles lugeda õnnetustest Haapsalu lennuväljal baseerunud hävitajatega MIG-19P. Samuti sellest, kuidas 1977 aastal üks sellise masina pilootidest avastas eńd korraga Stockholmi kohalt ja mis edasi sai... :wink: Leonidi suurte reavahedega pajatus...

http://www.forumavia.ru/forum/4/3/38754 ... 43_3.shtml
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Gs
Uudistaja
Postitusi: 1
Liitunud: 12 Nov, 2010 10:22
Kontakt:

Postitus Postitas Gs »

Üks Vene reaktiiv kukkus mootori/kütuseprobleemi tõttu Valgu lähedale rabasse. Kahjuks täpset aastat nüüd ei mäleta, 80-ndate lõpus septembrikuus. Kartulivõtu ajal liugles seisvate mootoritega Märjamaa poolt Valgu suunas madalal kõrgust (hea, et puudel latvu ära ei viinud).
Paar päeva hiljem sõitis sõjaväekonvoi läbi küla ja peale seda said kohalikud lennuki juppe tükk aega metsast.
Kasutaja avatar
FW Anton
Liige
Postitusi: 1831
Liitunud: 01 Jaan, 2005 20:06
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas FW Anton »

Gs kirjutas:Üks Vene reaktiiv kukkus mootori/kütuseprobleemi tõttu Valgu lähedale rabasse. Kahjuks täpset aastat nüüd ei mäleta, 80-ndate lõpus septembrikuus. Kartulivõtu ajal liugles seisvate mootoritega Märjamaa poolt Valgu suunas madalal kõrgust (hea, et puudel latvu ära ei viinud).
Paar päeva hiljem sõitis sõjaväekonvoi läbi küla ja peale seda said kohalikud lennuki juppe tükk aega metsast.
Selle lennuki äravedamist auto kastis olen ma isegi pealt näinud Märjamaal kui sõitsin Pärnu poole. Tegu oli MiG-23ga.
Anton - horridoo!
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 9095
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Venemaa peatas lennud alla kukkunud hävitajaga MiG-31

Postitus Postitas Kilo Tango »

Delfi uudise pealkiri on küll üsna koomiline (kuda kurat sa ikka alla kukkunud lennukiga lendad) aga sisu selline, et MIG-31 on lendudelt maha võetud kuni matsu põhjus selgub.

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=35272305

Pilt
Kasutaja avatar
Mõmps
Liige
Postitusi: 467
Liitunud: 11 Mär, 2009 13:39
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Mõmps »

Teema elushoidmiseks panen siia mõne pildi lennuki tükkidest, mis kukkus Massiaru külla, või küla lähedale:

Pilt

Pilt

Pilt

Tundub, et sealt päris kõike kokku ei kaabitud-vana tõi sealt veel lüliteid kah, monteeris tol aja põka külge, olid ikka paremad küll kui "originaalid"
Kõigi maade proletaarlased,palun ärge enam kunagi ühinege.
Treimani muuseumimaja :wink:
Kasutaja avatar
denis23
Liige
Postitusi: 1961
Liitunud: 17 Okt, 2004 11:38

Postitus Postitas denis23 »

Lugedes nende veteraanide pajatused, jääb silma, kui lühike oli NLiidu sõjaväelase ning lenduri elu.

Statistika on järgmine - umbes 25% lennukooli lõpetanutest hukkusid erinevates katastroofidest, ning veel 25% surid suhteliselt varajast surma (enne 60 eluaastat)

Eks see kõik kokku teeb - eluviis, tehnika tase, ökokeskkond, alkohol, suits, jne.
Ostan kokku kõik võimalikud E.Savisaare kuju, nime, autogrammiga esemed (trükimaterjalid, aktifotod, raamatud, pastapliiatsid, toiduainepakendid) jne.
Lemet
Liige
Postitusi: 19913
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

2000-2010 vene sõjalennukitega toimunud õnnetused.

http://topwar.ru/2889-katastrofy-voenny ... 0-let.html
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
matiair
Liige
Postitusi: 103
Liitunud: 10 Jaan, 2006 22:46
Kontakt:

Postitus Postitas matiair »

Seni ajani õnneks praeguse vabariigi juhtumid piirduvad mõne ohtliku lähenemisega(sigakarmid juhtumid mõned), kaotatud väikese sõrme(maaväelase oma), kõvera propelleri ja hüdrolöögi saanud mootoriga. .. tänud loojale ja väikesele hulgale lennuvahenditele.
Kasutaja avatar
denis23
Liige
Postitusi: 1961
Liitunud: 17 Okt, 2004 11:38

Postitus Postitas denis23 »

selle eest tsiviillennunduse kaotused on ilmselt suhtelisel 1 arvul maailmas -

kaks või kolm helikopterit, kokku ca 15 hukkunut
2 enimexi An-28 (Saaremaa + Tallinn), mitu hukkunut
Lisaks sellele, hulganisti avariid Enimexi An-idega väljaspoolt vabariiki.
+ mitu kerglennukit.

Arvestades, et EV on Venemaalt 100 korda väiksem...
Ostan kokku kõik võimalikud E.Savisaare kuju, nime, autogrammiga esemed (trükimaterjalid, aktifotod, raamatud, pastapliiatsid, toiduainepakendid) jne.
Lemet
Liige
Postitusi: 19913
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Deniss, ära aja jama. Sa ju võrdled 20 aasta jooksul Eestis toimunut ühe aasta jooksul mujal toimunuga. Tahad adekvaatne olla, siis pane kokku 20 aasta jooksul näiteks idapiiri taga juhtunu ja räägime siis edasi. Paljalt sel aastal toimus Venemaal tsiviillennukitega vähemalt neli tõsist ohvritega intsidenti, sõjaväe masinatest rääkimata.

http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0% ... 0%B4%D1%83


http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0% ... 0%B4%D1%83

Aga kui tahad neid sündmusi panna taustsüsteemi, siis ole lahke, tsiviillennundus läbi aastakümnete.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_no ... l_aircraft

No mitte kuidagi ei joonista Eestit esikohale...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
matiair
Liige
Postitusi: 103
Liitunud: 10 Jaan, 2006 22:46
Kontakt:

Postitus Postitas matiair »

Eesti tsiviillennundus oma avariide, õnnetuste, intsidentide ja katastroofidega ei lähe maailma etteotsa ka siis mitte kui arvesse võtta elanike suhtarvu. ..
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

Intsidentidega on nii ja teisiti. Ühest küljest lähevad nendena kirja ka süütud juhtumid. Teisest küljest jäetakse tõsistest vahejuhtumitest teatamata kui need katastroofiga ei lõppe. Ei taheta jamasid kaela. Ja nii toimitakse loomulikult mitte ainult Eestis. Seega statistika on selles osas mitte eriti usaldatav.
Katastroofidest - kas Soomes registreeritud kopteri, ilmselt USA valmistaja tootmisdefekti põhjustatud õnnetus Eesti territooriumi kohal on ikka Eesti katastroof? Või siis kahe Poola lennuki meeskondade valest tegutsemisest põhjustatud õnnetused Tallinna lennuväljal? Või Tartust startinud, välisriigi registris oleva ja välismaalase piloteeritud väikelennuki katastroof mootori seiskumisel? Või Saksa piloodi otsusest visuaalselt maanduda ebapiisava nähtavusega põhjustatud õnnetus?
Purilennunduses oleme kahjuks küll ilmselt maailma statistika esiotsas kui võrrelda katastroofide arvu ja purilennukite koguarvu. Kusjuures suur osa purilennukitest seisab kasutuseta.
Kasutaja avatar
denis23
Liige
Postitusi: 1961
Liitunud: 17 Okt, 2004 11:38

Postitus Postitas denis23 »

Mis puutub Copterline katastroofi (nagu ka Estonia parvlaeva katastroofi) siis ma kaldun arvama, et tegemist oli siiski Eestiga, kuna Copterline tegutses ametlikult Eestis, kõik pardal viibinud olid eestlased, piloodid eestlased jne.

Kõik ülejäänud Sinu poolt loetletud juhtumid tõepoolest ei oma suurt seost EV lennundusega.
Ostan kokku kõik võimalikud E.Savisaare kuju, nime, autogrammiga esemed (trükimaterjalid, aktifotod, raamatud, pastapliiatsid, toiduainepakendid) jne.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist