Lennuõnnetused

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Lemet
Liige
Postitusi: 19913
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Misajast Copterline piloodid eestlased olid, Deniss??? Peter Frederiksson ja Seppo Peurala pole just eriti eestimaised nimed... :roll:
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 9095
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Postitus Postitas Kilo Tango »

Lemet kirjutas:Misajast Copterline piloodid eestlased olid, Deniss??? Peter Frederiksson ja Seppo Peurala pole just eriti eestimaised nimed... :roll:
Ja kopterid olid Soome registris.
Tegelane5
Liige
Postitusi: 799
Liitunud: 07 Veebr, 2009 12:28
Kontakt:

Postitus Postitas Tegelane5 »

http://www.postimees.ee/?id=365575
Väga õnneks läks ikka inimestel :shock:
Pealtnägijate kinnitusel pääsesid nad ime läbi, sest organiseeritud evakueerimist ei olnud ja inimesed sattusid paanikasse. Avariiväljapääsude uksed ei avanenud, kuid inimestel õnnestus avada lennukisalongi keskel olnud luuk ning sealt kaudu tiivale ronida ja maha hüpata.
Mismoodi see võimalik on? Kuidas sellised asjad kontrollides välja ei tule?
Kasutaja avatar
denis23
Liige
Postitusi: 1961
Liitunud: 17 Okt, 2004 11:38

Postitus Postitas denis23 »

Ok, tunnistan oma vea Copterline õnnetuse puhul.

Aga paneks siis paika EV lennukitega toimunud õnnetused:

Enimex AN-28 Poola avarii (lennuk maha kantud)
Enimex AN-28 Hiiumaa katastroof
Enimex AN-28 Tallina lennujaama katastroof
Enimex AN-72 Indoneesia avarii (lennuk maha kantud)
Enimex vesilennuki Pärnu katastroof
Erakopter R-44 katastroof
Pärnu mootodeltaplaani katastroof
Valga Beaver RX550 avarii (lennuk maha)
Tapa purilennuki katastroof
Narva Kuusiku deltaplaani katastroof
Viljandi purilennuki katastroof
Piibe mnt. purilennuki katastroof


Kokku sain 12 katastroofi ja avariid.
Ostan kokku kõik võimalikud E.Savisaare kuju, nime, autogrammiga esemed (trükimaterjalid, aktifotod, raamatud, pastapliiatsid, toiduainepakendid) jne.
Tiam
Liige
Postitusi: 489
Liitunud: 31 Aug, 2008 3:25
Kontakt:

Postitus Postitas Tiam »

denis23 kirjutas:Ok, tunnistan oma vea Copterline õnnetuse puhul.

Aga paneks siis paika EV lennukitega toimunud õnnetused:

Enimex AN-28 Poola avarii (lennuk maha kantud)
Enimex AN-28 Hiiumaa katastroof
Enimex AN-28 Tallina lennujaama katastroof
Enimex AN-72 Indoneesia avarii (lennuk maha kantud)
Enimex vesilennuki Pärnu katastroof
Erakopter R-44 katastroof
Pärnu mootodeltaplaani katastroof
Valga Beaver RX550 avarii (lennuk maha)
Tapa purilennuki katastroof
Narva Kuusiku deltaplaani katastroof
Viljandi purilennuki katastroof
Piibe mnt. purilennuki katastroof


Kokku sain 12 katastroofi ja avariid.

http://gazette.jhu.edu/2010/01/04/1000- ... -injuries/

OK! Kui sa üritad siin EV lennunduse kehva kvaliteeti näidata ka tsiviillennunduse õnnetusi sisse (harrastajatega toimunud äpardused) võttes siis teeks siin kiire võrdluse USAga, kus samuti arvan sisse tsiviillennundusega seotud õnnetused. Usun, et vaevalt Venemaal need suhtarvud paremad on pigem hullemad.
753 lenndundusega seotud surma keskmiselt aastas USAs, seega 20a peale 15060 surma. Viies selle rahvaarvul põhinevale suhtarvule saame: ca 50 surma 1 miljoni kohta per miljon elanikku populatiooni 20a jooksul. Seega peaks 20a jooksul USA andmetele tuginedes hukkuma 1,3 x 50=65 inimest. Seda 65 inimest oluliselt ületavat arvu sa denis23 küll kuidagi kokku ei saa EV 20a lennunduse perioodi kohta.
Kasutaja avatar
T-62
Liige
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Juul, 2007 9:50
Asukoht: Pärnumaa metsad
Kontakt:

Postitus Postitas T-62 »

Kuhu jäävad siis õhupallid ja tuulelohed :dont_know:
Raamatupidamises peab ikka kord valitsema :write: , kõik ausalt kirja.
Lemet
Liige
Postitusi: 19913
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

20 aasta jooksul kogub ilmselt kolmandast korrusest kõrgemalt rõdudelt allapudenenud seltskonda kah omajagu, kui juba inventuuriks läks, järsku kirjutaks need kah sinna otsa...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Postitus Postitas mx77 »

Ja ei maksaks unustada, et Enimex on venelaste poolt juhitud, vene kapitalil põhinev ja vene rauaga lendav firma.
Kasutaja avatar
Basilio
Liige
Postitusi: 672
Liitunud: 08 Veebr, 2008 13:36
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Basilio »

mx77 kirjutas:Ja ei maksaks unustada, et Enimex on venelaste poolt juhitud, vene kapitalil põhinev ja vene rauaga lendav firma.
Nime järgi võiks kahtlustada ka seotust Emexiga. :wink:
Nimi on Basilio, kõuts Basilio!
Kasutaja avatar
Standartenführer
Liige
Postitusi: 156
Liitunud: 09 Juul, 2006 14:43
Kontakt:

Postitus Postitas Standartenführer »

Minuarust, kui vaadata üldisemalt igasuguste katastroofide statistikat, siis Venemaa on selle tabeli kindel liider. Kõik võimatu mis ka mitte kuidagi juhtuda ei tohiks, juhtub just seal ja see saab tuleneda ainult meeletutest mõõtudest lähtudes. Statistiline arvkord on nad ammu kätte saanud juba.

Kuidas ntx on võimalik sõjaväeõppuste käigus oma riigi reisilennuk kogemata alla tulistada?, toon välja ühena paljudest näidetest.
Lihtsalt sealsed katastroofid ajavad ausaltöeldes naerma! :D
Pole neid lihtsalt võimalik muudmoodi võtta...
Lemet
Liige
Postitusi: 19913
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Kuidas ntx on võimalik sõjaväeõppuste käigus oma riigi reisilennuk kogemata alla tulistada?
Kui sa nüüd seda Tu-154, mis Musta mere kohal teel Novosibirskist Tel-Avivi alla tulistati, silmas pead, siis seal said siiski vene lennukile väidetavalt pihta Ukraina kangelaslikud õhutõrjeväelased, kasutades selleks kompleksi S-200...

http://www.darkgrot.ru/cult/momento-mor ... icle/2510/
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Standartenführer
Liige
Postitusi: 156
Liitunud: 09 Juul, 2006 14:43
Kontakt:

Postitus Postitas Standartenführer »

Lemet kirjutas: Kui sa nüüd seda Tu-154, mis Musta mere kohal teel Novosibirskist Tel-Avivi alla tulistati, silmas pead,
Ei mitte seda ei pea silmas, vaid seda: Авиакатастрофа Ту-104 30 июня 1962
Lemet
Liige
Postitusi: 19913
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Hea viide jutu juures on see ajaklehe "Krasnojarski rabotši"artikkel. Mitte ainlt meie PM ei hiilga militaarteemadel kirjutamisega... :lol:
...при охоте на самолёт-шпион У-2 Паулюса...
Peaasi, et nimi ikka "P" tähega hakkab...olgu ta siis Powers või Paulus.

http://www.krasrab.com/archive/2008/04/ ... ew_article
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

denis23 kirjutas:Ok, tunnistan oma vea Copterline õnnetuse puhul.

Aga paneks siis paika EV lennukitega toimunud õnnetused:

Enimex AN-28 Poola avarii (lennuk maha kantud)
Enimex AN-28 Hiiumaa katastroof
Enimex AN-28 Tallina lennujaama katastroof
Enimex AN-72 Indoneesia avarii (lennuk maha kantud)
Enimex vesilennuki Pärnu katastroof
Erakopter R-44 katastroof
Pärnu mootodeltaplaani katastroof
Valga Beaver RX550 avarii (lennuk maha)
Tapa purilennuki katastroof
Narva Kuusiku deltaplaani katastroof
Viljandi purilennuki katastroof
Piibe mnt. purilennuki katastroof


Kokku sain 12 katastroofi ja avariid.
Enimexi An-de õnnetusi ei kommenteeriks.
Enimex vesilennuki Pärnu katastroof. Tegelikult Enimexi lennuklubi "Bekas" Ukrainas valmistatud ülikerglennuki "Bekas" õnnetus. Kas oli tegu konstruktsiooni purunemisega või piloodi veaga, on tegelikult siiani ebaselge. Komisjon järeldas viimast, kuid tunnistajad kinnitasid, et lennu ajal kostus mingi pauk, mis viitab purunemisele. :scratch:
Erakopter R-44 katastroof. Õnnetuseni viis piloodi otsus lennata visuaallendudeks litsentseeritud kopteriga ilmastikutingimustes, mis olid alla visuaalmiinimumi. Piloodi otsust lennata sellistes tingimustes võisid mõjutada tema head suhted Lennuameti ühe juhiga ja sellest tulenev karistamatuse tunne,
Pärnu mootodeltaplaani katastroof. Kahjuks motodeltaplanerismi klassika. Pabereid pole, korralikku koolitust pole, aga isu lennata on. :cry: Motodelta lendurid on küll hakanud viimasel ajal "võsast välja tulema".
Valga Beaver RX550 avarii (lennuk maha) Sama teema, seekord B-klassi ülikerglennukiga.
Tapa purilennuki katastroof. Purilennuki purunemine ülekoormusest. Mismoodi asi täpselt juhtus, ei ole teada. (heli levib vaid ca 340 m/s ja lennuk purunes paari kilomeetri kaugusel tunnistajatest). Maas olijad kuulsid vaid suure kiirusega kaasnevat vilet ja sinnapoole vaadates nägid taevast kukkuvaid tükke.
Narva Kuusiku deltaplaani katastroof. Tgelikult kaks erinevat purilennukit "Jantar" - Üks Kuusikul, teine Narvas.. Kuusikul oli õnnetus vintsistardil. Lennuk "ajas nina püsti" ja ületas kriitilise kohtumisnurga, misjärel hakkas juhitamatult loperdama. Seda tüüpi purilennuki puhul on see oht teada ja vajab kiiret reageerimist. Millegipärast ei suutnud kogenud piloot seekord purilennuki nina alla suruda.
Narvas ületas piloot kriitilise kohtumisnurga. Lennuk kukkus pöörisesse, millest nii väikesel kõrgusel polnud võimalik välja tulla.
Viljandi purilennuki katastroof. Põhjus üldjoontes sama.
Piibe mnt. purilennuki katastroof. Tegelikult motodelta. Olav Neuland eksperimenteeris konstruktsiooniga ja üks detail purunes. Oma osa õnnetuses võis olla ka sellel, et sel päeval lendas Lennuameti üks pealik Piirivalve Lennusalga Cessnaga mööda klubilennuvälju ja otsis rikkumisi. Sõna aga levib. Nii võisid Kuusiku omad Piibe rahvast kontrollimisest hoiatada. Kontrollija ootamine aga hajutas tähelepanu ja jäigi üks detail korralikult kinni keeramata. See küll vaid spekulatsioon.
Õnnetusi on tegelikult rohkemgi olnud. Ja Lennundusseaduse järgi on õnnetuse uurumise eesmärgiks sarnaste õnnetuste vältimine tulevikus, mitte kellegi karistamine. Paraku algatatakse iga õnnetuse korral kriminaaluurimine just süüdlase otsimiseks. Sama loogika järgi oleks II MS ajal vanglad pidanud täis olema Bf 109 piloote, sest õnnetustes kaotati neid masinaid rohkem kui õhulahingutes. :evil:
Aga jah, õnnetusi on meil liiga palju. Sellega vaielda ei saa. Et Venemaal või Aafrikas on rohkem, sellest kergem ei hakka. :(
Kasutaja avatar
oleeg
Liige
Postitusi: 5193
Liitunud: 23 Jaan, 2006 14:10
Asukoht: Kodutares
Kontakt:

Postitus Postitas oleeg »

Andmed lennukatastroofidest Balti laevastikus 1961-2006:
Сведения об авиакатастрофах в ВВС и ПВО БФ при выполнении полетов в период с 1961 г. по 2006 г
http://formulyar-polka.narod.ru/zn/av-katastrof161.htm

terv
o
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist