Lennuõnnetused
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9131
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
http://www.postimees.ee/?id=365575
Väga õnneks läks ikka inimestel
Väga õnneks läks ikka inimestel
Mismoodi see võimalik on? Kuidas sellised asjad kontrollides välja ei tule?Pealtnägijate kinnitusel pääsesid nad ime läbi, sest organiseeritud evakueerimist ei olnud ja inimesed sattusid paanikasse. Avariiväljapääsude uksed ei avanenud, kuid inimestel õnnestus avada lennukisalongi keskel olnud luuk ning sealt kaudu tiivale ronida ja maha hüpata.
Ok, tunnistan oma vea Copterline õnnetuse puhul.
Aga paneks siis paika EV lennukitega toimunud õnnetused:
Enimex AN-28 Poola avarii (lennuk maha kantud)
Enimex AN-28 Hiiumaa katastroof
Enimex AN-28 Tallina lennujaama katastroof
Enimex AN-72 Indoneesia avarii (lennuk maha kantud)
Enimex vesilennuki Pärnu katastroof
Erakopter R-44 katastroof
Pärnu mootodeltaplaani katastroof
Valga Beaver RX550 avarii (lennuk maha)
Tapa purilennuki katastroof
Narva Kuusiku deltaplaani katastroof
Viljandi purilennuki katastroof
Piibe mnt. purilennuki katastroof
Kokku sain 12 katastroofi ja avariid.
Aga paneks siis paika EV lennukitega toimunud õnnetused:
Enimex AN-28 Poola avarii (lennuk maha kantud)
Enimex AN-28 Hiiumaa katastroof
Enimex AN-28 Tallina lennujaama katastroof
Enimex AN-72 Indoneesia avarii (lennuk maha kantud)
Enimex vesilennuki Pärnu katastroof
Erakopter R-44 katastroof
Pärnu mootodeltaplaani katastroof
Valga Beaver RX550 avarii (lennuk maha)
Tapa purilennuki katastroof
Narva Kuusiku deltaplaani katastroof
Viljandi purilennuki katastroof
Piibe mnt. purilennuki katastroof
Kokku sain 12 katastroofi ja avariid.
Ostan kokku kõik võimalikud E.Savisaare kuju, nime, autogrammiga esemed (trükimaterjalid, aktifotod, raamatud, pastapliiatsid, toiduainepakendid) jne.
denis23 kirjutas:Ok, tunnistan oma vea Copterline õnnetuse puhul.
Aga paneks siis paika EV lennukitega toimunud õnnetused:
Enimex AN-28 Poola avarii (lennuk maha kantud)
Enimex AN-28 Hiiumaa katastroof
Enimex AN-28 Tallina lennujaama katastroof
Enimex AN-72 Indoneesia avarii (lennuk maha kantud)
Enimex vesilennuki Pärnu katastroof
Erakopter R-44 katastroof
Pärnu mootodeltaplaani katastroof
Valga Beaver RX550 avarii (lennuk maha)
Tapa purilennuki katastroof
Narva Kuusiku deltaplaani katastroof
Viljandi purilennuki katastroof
Piibe mnt. purilennuki katastroof
Kokku sain 12 katastroofi ja avariid.
http://gazette.jhu.edu/2010/01/04/1000- ... -injuries/
OK! Kui sa üritad siin EV lennunduse kehva kvaliteeti näidata ka tsiviillennunduse õnnetusi sisse (harrastajatega toimunud äpardused) võttes siis teeks siin kiire võrdluse USAga, kus samuti arvan sisse tsiviillennundusega seotud õnnetused. Usun, et vaevalt Venemaal need suhtarvud paremad on pigem hullemad.
753 lenndundusega seotud surma keskmiselt aastas USAs, seega 20a peale 15060 surma. Viies selle rahvaarvul põhinevale suhtarvule saame: ca 50 surma 1 miljoni kohta per miljon elanikku populatiooni 20a jooksul. Seega peaks 20a jooksul USA andmetele tuginedes hukkuma 1,3 x 50=65 inimest. Seda 65 inimest oluliselt ületavat arvu sa denis23 küll kuidagi kokku ei saa EV 20a lennunduse perioodi kohta.
- Standartenführer
- Liige
- Postitusi: 156
- Liitunud: 09 Juul, 2006 14:43
- Kontakt:
Minuarust, kui vaadata üldisemalt igasuguste katastroofide statistikat, siis Venemaa on selle tabeli kindel liider. Kõik võimatu mis ka mitte kuidagi juhtuda ei tohiks, juhtub just seal ja see saab tuleneda ainult meeletutest mõõtudest lähtudes. Statistiline arvkord on nad ammu kätte saanud juba.
Kuidas ntx on võimalik sõjaväeõppuste käigus oma riigi reisilennuk kogemata alla tulistada?, toon välja ühena paljudest näidetest.
Lihtsalt sealsed katastroofid ajavad ausaltöeldes naerma!
Pole neid lihtsalt võimalik muudmoodi võtta...
Kuidas ntx on võimalik sõjaväeõppuste käigus oma riigi reisilennuk kogemata alla tulistada?, toon välja ühena paljudest näidetest.
Lihtsalt sealsed katastroofid ajavad ausaltöeldes naerma!
Pole neid lihtsalt võimalik muudmoodi võtta...
Kui sa nüüd seda Tu-154, mis Musta mere kohal teel Novosibirskist Tel-Avivi alla tulistati, silmas pead, siis seal said siiski vene lennukile väidetavalt pihta Ukraina kangelaslikud õhutõrjeväelased, kasutades selleks kompleksi S-200...Kuidas ntx on võimalik sõjaväeõppuste käigus oma riigi reisilennuk kogemata alla tulistada?
http://www.darkgrot.ru/cult/momento-mor ... icle/2510/
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Standartenführer
- Liige
- Postitusi: 156
- Liitunud: 09 Juul, 2006 14:43
- Kontakt:
Ei mitte seda ei pea silmas, vaid seda: Авиакатастрофа Ту-104 30 июня 1962Lemet kirjutas: Kui sa nüüd seda Tu-154, mis Musta mere kohal teel Novosibirskist Tel-Avivi alla tulistati, silmas pead,
Hea viide jutu juures on see ajaklehe "Krasnojarski rabotši"artikkel. Mitte ainlt meie PM ei hiilga militaarteemadel kirjutamisega...
http://www.krasrab.com/archive/2008/04/ ... ew_article
Peaasi, et nimi ikka "P" tähega hakkab...olgu ta siis Powers või Paulus....при охоте на самолёт-шпион У-2 Паулюса...
http://www.krasrab.com/archive/2008/04/ ... ew_article
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Enimexi An-de õnnetusi ei kommenteeriks.denis23 kirjutas:Ok, tunnistan oma vea Copterline õnnetuse puhul.
Aga paneks siis paika EV lennukitega toimunud õnnetused:
Enimex AN-28 Poola avarii (lennuk maha kantud)
Enimex AN-28 Hiiumaa katastroof
Enimex AN-28 Tallina lennujaama katastroof
Enimex AN-72 Indoneesia avarii (lennuk maha kantud)
Enimex vesilennuki Pärnu katastroof
Erakopter R-44 katastroof
Pärnu mootodeltaplaani katastroof
Valga Beaver RX550 avarii (lennuk maha)
Tapa purilennuki katastroof
Narva Kuusiku deltaplaani katastroof
Viljandi purilennuki katastroof
Piibe mnt. purilennuki katastroof
Kokku sain 12 katastroofi ja avariid.
Enimex vesilennuki Pärnu katastroof. Tegelikult Enimexi lennuklubi "Bekas" Ukrainas valmistatud ülikerglennuki "Bekas" õnnetus. Kas oli tegu konstruktsiooni purunemisega või piloodi veaga, on tegelikult siiani ebaselge. Komisjon järeldas viimast, kuid tunnistajad kinnitasid, et lennu ajal kostus mingi pauk, mis viitab purunemisele.
Erakopter R-44 katastroof. Õnnetuseni viis piloodi otsus lennata visuaallendudeks litsentseeritud kopteriga ilmastikutingimustes, mis olid alla visuaalmiinimumi. Piloodi otsust lennata sellistes tingimustes võisid mõjutada tema head suhted Lennuameti ühe juhiga ja sellest tulenev karistamatuse tunne,
Pärnu mootodeltaplaani katastroof. Kahjuks motodeltaplanerismi klassika. Pabereid pole, korralikku koolitust pole, aga isu lennata on. Motodelta lendurid on küll hakanud viimasel ajal "võsast välja tulema".
Valga Beaver RX550 avarii (lennuk maha) Sama teema, seekord B-klassi ülikerglennukiga.
Tapa purilennuki katastroof. Purilennuki purunemine ülekoormusest. Mismoodi asi täpselt juhtus, ei ole teada. (heli levib vaid ca 340 m/s ja lennuk purunes paari kilomeetri kaugusel tunnistajatest). Maas olijad kuulsid vaid suure kiirusega kaasnevat vilet ja sinnapoole vaadates nägid taevast kukkuvaid tükke.
Narva Kuusiku deltaplaani katastroof. Tgelikult kaks erinevat purilennukit "Jantar" - Üks Kuusikul, teine Narvas.. Kuusikul oli õnnetus vintsistardil. Lennuk "ajas nina püsti" ja ületas kriitilise kohtumisnurga, misjärel hakkas juhitamatult loperdama. Seda tüüpi purilennuki puhul on see oht teada ja vajab kiiret reageerimist. Millegipärast ei suutnud kogenud piloot seekord purilennuki nina alla suruda.
Narvas ületas piloot kriitilise kohtumisnurga. Lennuk kukkus pöörisesse, millest nii väikesel kõrgusel polnud võimalik välja tulla.
Viljandi purilennuki katastroof. Põhjus üldjoontes sama.
Piibe mnt. purilennuki katastroof. Tegelikult motodelta. Olav Neuland eksperimenteeris konstruktsiooniga ja üks detail purunes. Oma osa õnnetuses võis olla ka sellel, et sel päeval lendas Lennuameti üks pealik Piirivalve Lennusalga Cessnaga mööda klubilennuvälju ja otsis rikkumisi. Sõna aga levib. Nii võisid Kuusiku omad Piibe rahvast kontrollimisest hoiatada. Kontrollija ootamine aga hajutas tähelepanu ja jäigi üks detail korralikult kinni keeramata. See küll vaid spekulatsioon.
Õnnetusi on tegelikult rohkemgi olnud. Ja Lennundusseaduse järgi on õnnetuse uurumise eesmärgiks sarnaste õnnetuste vältimine tulevikus, mitte kellegi karistamine. Paraku algatatakse iga õnnetuse korral kriminaaluurimine just süüdlase otsimiseks. Sama loogika järgi oleks II MS ajal vanglad pidanud täis olema Bf 109 piloote, sest õnnetustes kaotati neid masinaid rohkem kui õhulahingutes.
Aga jah, õnnetusi on meil liiga palju. Sellega vaielda ei saa. Et Venemaal või Aafrikas on rohkem, sellest kergem ei hakka.
Andmed lennukatastroofidest Balti laevastikus 1961-2006:
terv
o
http://formulyar-polka.narod.ru/zn/av-katastrof161.htmСведения об авиакатастрофах в ВВС и ПВО БФ при выполнении полетов в период с 1961 г. по 2006 г
terv
o
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist