Vene lennunduse eripärad.
Re: Vene lennunduse eripärad.
"See, et sa seal aastakümnete eest teenistuses võskal passisid"
minu väljaõpe ja teenistus ei aita neid tüüpe, kes lennukiga taigasse kukkusid, aga nagu alati panid sa jälle mööda.
minu väljaõpe ja teenistus ei aita neid tüüpe, kes lennukiga taigasse kukkusid, aga nagu alati panid sa jälle mööda.
Re: Vene lennunduse eripärad.
nagu rikkis grammofonist: "nagu alati panid sa jälle mööda"...
OnuEnn, räägi siis oma teenistusest ja väljaõppest...ja mitte stiilis "ja siber polnud õige vastus, arva uuesti"...ei viitsi arvata, räägi asjast...
või vaidle Trummile vastu, et soometsas pole võimalik ~150 km liikuda...aga jälle, argumenteeritult, miks see Sinu arust pole võimalik...aga ära enam grammofoni mängi...
OnuEnn, räägi siis oma teenistusest ja väljaõppest...ja mitte stiilis "ja siber polnud õige vastus, arva uuesti"...ei viitsi arvata, räägi asjast...
või vaidle Trummile vastu, et soometsas pole võimalik ~150 km liikuda...aga jälle, argumenteeritult, miks see Sinu arust pole võimalik...aga ära enam grammofoni mängi...
Kindlusarhitektuur on osa meie elukeskkonnast
Re: Vene lennunduse eripärad.
"OnuEnn, räägi siis oma teenistusest ja väljaõppest..."
kuidas see oleks antud teemaga seotud?
kuidas see oleks antud teemaga seotud?
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40175
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vene lennunduse eripärad.
Kui selle An-2 seltskond omab natukenegi looduses toimetuleku alast ettevalmistust, rabelevad nad välja (kui alla kukkudes piisavalt terveks jäid).
Kui aga mitte, siis max 2 nädalat ja pärast tuleb mustades kottides metsloomade näritud jäänused koju tuua.
Tüüpne viga taolisel puhul on kuskile "pääsemist otsima" minemine "ei viitsi siin surma oodata", mida tegema kiputakse.
Tegelikult tuleb püsida lennuki juures, sest lõputus taigas on see ainus käegakatsutav orientiir, mida otsida, inimesi jääbki sealt otsima.
An-2 võis jääda isegi ühte tükki (maandumiskiirus pisike).
Taigas on nimelt asi, mille puudumine mõnes kohas võib saatuslikuks saada - vesi.
Kas veekogust, lihtsalt auk kaevates või lumena. Oskad kasutada - pool elu juba kingitud.
Kui aga mitte, siis max 2 nädalat ja pärast tuleb mustades kottides metsloomade näritud jäänused koju tuua.
Tüüpne viga taolisel puhul on kuskile "pääsemist otsima" minemine "ei viitsi siin surma oodata", mida tegema kiputakse.
Tegelikult tuleb püsida lennuki juures, sest lõputus taigas on see ainus käegakatsutav orientiir, mida otsida, inimesi jääbki sealt otsima.
An-2 võis jääda isegi ühte tükki (maandumiskiirus pisike).
Taigas on nimelt asi, mille puudumine mõnes kohas võib saatuslikuks saada - vesi.
Kas veekogust, lihtsalt auk kaevates või lumena. Oskad kasutada - pool elu juba kingitud.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Vene lennunduse eripärad.
"Aga lgp. kaasfoorumlane võiks siis uue teema teha"
jah, kolhoosikorra teema alles hakkas maha käima, kohe on vaja juurde teha teema kus igaüks saab kiita kui kõva mees ta ikka vene sõjaväes oli...
jätaks selle rõõmu mõnele lihtsama meelega kaasfoorumlasele.
jah, kolhoosikorra teema alles hakkas maha käima, kohe on vaja juurde teha teema kus igaüks saab kiita kui kõva mees ta ikka vene sõjaväes oli...
jätaks selle rõõmu mõnele lihtsama meelega kaasfoorumlasele.
Re: Vene lennunduse eripärad.
vaevalt. ma kirjeldasin olukorda paranduslike tööde kolooniates ja nende ümber, endast omateada mitte.
kuivõrd oli juttu inimeste otsimisest taigas ja see teema tuli juba enne sisse, tundus see kohane.
kuivõrd oli juttu inimeste otsimisest taigas ja see teema tuli juba enne sisse, tundus see kohane.
Re: Vene lennunduse eripärad.
Aga kiskus ju sinna lasteaialaste äraarvamismängu kanti küll...või otsisid viktoriini:OnuEnn kirjutas:vaevalt. ma kirjeldasin olukorda paranduslike tööde kolooniates ja nende ümber, endast omateada mitte.
kuivõrd oli juttu inimeste otsimisest taigas ja see teema tuli juba enne sisse, tundus see kohane.
OnuEnn kirjutas:mis kandist ma muidu räägin?
OnuEnn kirjutas:... ja siber polnud õige vastus, arva uuesti.
Kindlusarhitektuur on osa meie elukeskkonnast
Re: Vene lennunduse eripärad.
Tüübid oskasid tõsiselt hea peidukoha valida, 46 päeva juba kadunud. Kole pikale venib neil see kalal- või saunaskäik.
Otsingute kodulehelt http://www.66.mchs.gov.ru/ infot jälgides käivad praegu ainult jalgsiotsingud, õhku pole keegi enam kümmekond päeva tõusnud. Ja läbiuuritud piirkonna suurus on aukartustäratav. Võib vaid spekuleerida, kas maanduti tõesti väga valesse kohta ning mehed rikastavad viimased poolteist kuud järve- või sooelanike toidulauda või maanduti halvastinähtavasse kohta või siis hoopis lennati sirgjoones Siberi suunas. 8 tunniga võib isegi "metsavahiga" jumal teab kuhu välja jõuda...
...ja ega seegi võimatu ole, et mehed on tagasi tsivilisatsioonis ja enam enam meelega näole ei anna... mitu nahka neil seljast kooritaks ja mitmeks aastaks tsemendi peale pistetaks, võib vaid oletada. Otsingutele kulunud inim- ja lennutundide rahaline summa peaks praeguseks juba päris astronoomiline number olema...
Otsingute kodulehelt http://www.66.mchs.gov.ru/ infot jälgides käivad praegu ainult jalgsiotsingud, õhku pole keegi enam kümmekond päeva tõusnud. Ja läbiuuritud piirkonna suurus on aukartustäratav. Võib vaid spekuleerida, kas maanduti tõesti väga valesse kohta ning mehed rikastavad viimased poolteist kuud järve- või sooelanike toidulauda või maanduti halvastinähtavasse kohta või siis hoopis lennati sirgjoones Siberi suunas. 8 tunniga võib isegi "metsavahiga" jumal teab kuhu välja jõuda...
...ja ega seegi võimatu ole, et mehed on tagasi tsivilisatsioonis ja enam enam meelega näole ei anna... mitu nahka neil seljast kooritaks ja mitmeks aastaks tsemendi peale pistetaks, võib vaid oletada. Otsingutele kulunud inim- ja lennutundide rahaline summa peaks praeguseks juba päris astronoomiline number olema...
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
Re: Vene lennunduse eripärad.
Isegi meil väikeses Eestis oli ju aastaid tagasi lugu kus keegi kopterimees sadas alla ja läks õige mitu päeva kuni tast endast ja kopterist järgijäänu leiti...
” Aga miks on Eestis praegu päris palju paremäärmust? Lahendus lihtne: NSVL lipukiri oli: sisult sotsialistlik, vormilt rahvuslik ja nii see NSVL sõna otseses mõttes natsionaalsotsialiste kasvataski. ” Sirje Kingsepp.
- sinivarrukas
- Liige
- Postitusi: 193
- Liitunud: 10 Mär, 2010 15:01
- Asukoht: Eesti
- Kontakt:
Re: Vene lennunduse eripärad.
Jep, sellest LeBoni nimetatud sündmusest on nüüd jah juba aastaid. Aga sellega seoses tehtud toimetusi meenutades, läks ikka päevi enne kui ta leiti, ja kusjuures leidis kohalik talumees, mitte otsijad, ja kaugel nendest kohtadest kus ta "oleks pidanud olema". Selleks ajaks oli ka otsijate arvugi juba vähendatud. Keeruline väikeses Eestiski, mis siis veel taigast rääkida...
Re: Vene lennunduse eripärad.
Selle Eesti helikopterist
http://www.epl.ee/news/eesti/peedu-vent ... d=50984355
Olen ikka jälginud otsinguid Venemaal. Otsijate arv on vähenenud ja otsingute paik on veidi konkretiseerunud
http://www.epl.ee/news/eesti/peedu-vent ... d=50984355
Olen ikka jälginud otsinguid Venemaal. Otsijate arv on vähenenud ja otsingute paik on veidi konkretiseerunud
Umbes kaks kuud on veel võimalust otsida, siis tuleb talv ....27 июля группировка сил и средств по поиску самолета составляет 287 человек, 65 единиц техники, в том числе пешая группировка (спасатели, полиция, охотники, рыбаки) составляет 242 человека, 59 единиц техники.
Авиационные силы и средства работают в режиме отработки оперативных задач с трех точек базирования: аэродром «Рощино» г.Тюмени, аэродром «Большое Савино» г.Пермь, аэропорт «Кольцово» г.Екатеринбург, где 3 вертолета МИ-8 находятся в постоянной готовности со спасателями и парашютно-десантными группами.
27 июля пешие группы спасателей и полиции продолжают обследование района п.Подграничный (северо – западнее и западнее поселка). Спасатели обследуют район д. Каквинские Печи (западнее и северо – западнее деревни).
Всего с начала поисков авиацией обследовано 275800 кв.км., из них 109900 кв.км повторно. Пешими группами пройдена территория в 1771,6 кв.км.
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9136
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: Vene lennunduse eripärad.
Osalesin ise selle Ventseli vraki otsingutel ajades jälgi mobiilivõrgus. Tegelikult panime me oletatava kukkumiskohaga üsna täppi (mõne km raadiuses oli mälu järgi). Mis sellest otsingust aga meelde jäi on, et kui lennuvahend kukub metsa (eriti veel vihmase ilmaga) mingit erilist õhust märgatavat jälge sellest ei jää.alax kirjutas:Selle Eesti helikopterist
http://www.epl.ee/news/eesti/peedu-vent ... d=50984355
Olen ikka jälginud otsinguid Venemaal. Otsijate arv on vähenenud ja otsingute paik on veidi konkretiseerunud
Umbes kaks kuud on veel võimalust otsida, siis tuleb talv ....27 июля группировка сил и средств по поиску самолета составляет 287 человек, 65 единиц техники, в том числе пешая группировка (спасатели, полиция, охотники, рыбаки) составляет 242 человека, 59 единиц техники.
Авиационные силы и средства работают в режиме отработки оперативных задач с трех точек базирования: аэродром «Рощино» г.Тюмени, аэродром «Большое Савино» г.Пермь, аэропорт «Кольцово» г.Екатеринбург, где 3 вертолета МИ-8 находятся в постоянной готовности со спасателями и парашютно-десантными группами.
27 июля пешие группы спасателей и полиции продолжают обследование района п.Подграничный (северо – западнее и западнее поселка). Спасатели обследуют район д. Каквинские Печи (западнее и северо – западнее деревни).
Всего с начала поисков авиацией обследовано 275800 кв.км., из них 109900 кв.км повторно. Пешими группами пройдена территория в 1771,6 кв.км.
Re: Vene lennunduse eripärad.
Ma oleksin kah huviline kui Onu Enn ja teised räägiksid kuidas ikkagi käis põgenike otsimine/tabamine. Teeks kohe uue teema selle jaoks.Erik kirjutas:Aga lgp. kaasfoorumlane võiks siis uue teema teha ja seal pisut põhjalikumalt peatuda, tänulikke lugejaid asjaliku kirjutise puhul oleks enam kui küllaga.OnuEnn kirjutas:"OnuEnn, räägi siis oma teenistusest ja väljaõppest..."
kuidas see oleks antud teemaga seotud?
Ma kujutan ette, et selline põgenemine on väga kurnav. Isegi magama ei julgeks jääda - ei tea ju kas oled juba vahele jäänud ja ümber piiratud või mitte. Kuidas üldse saada aru taigas kas "saba" on taga? Kuidas varjata ennast koerte, soojuskaamerate ja UAV-de eest?
Ja kui läbimatu see rabane taiga mets ikka olla saab? Või teeb selle vaenulikuks mustmiljon pääsukese suurust sääske ja parmu?
Peab tunnistama, et suve jooksul olen selles teemas käsitletud põgenemise temaatika üle ikka ja jälle mõtisklenud. Mis võimalus oleks mul näiteks olnud Siberi vangilaagrist kodu Eestisse tagasi jõuda? Mida oleks pidanud tegema, et võimalusi kasvatada?
Ülbeks minekuga hakkavad vead tulema.
Re: Vene lennunduse eripärad.
"kuidas ikkagi käis põgenike otsimine/tabamine."
ei midagi kõrgtehnoloogilist, kui kaotsi jäi asumisele saadetu (elasid oma koloonias lõdva režiimiga), saadeti koerapoiss järgi ja toodi lähima poe nurgatagant peatäit väljamagamast tagasi. ainus kord, kui naabertsoonist kadus kinnipeetav, pandi lähedastele suurematele teeristidele patrullid välja. tüüp oli tegelikult ennast tsoonis sees ära peitnud, ju oli mingid vääritud teod omade ees, mida häbenema pidi. ühtegi reaalset põgenemist meie ajal ja mõned aastad enne seda ei esinenud, polnud lihtsalt mõtet - range režiim, keegi ei võtnud ilmset enesetappu ette. üldrežiimi poisikesed oleks kindlasti katseid teinud, aga meil olid karastunud range- ja erirežiimi kinnipeetavad.
ei midagi kõrgtehnoloogilist, kui kaotsi jäi asumisele saadetu (elasid oma koloonias lõdva režiimiga), saadeti koerapoiss järgi ja toodi lähima poe nurgatagant peatäit väljamagamast tagasi. ainus kord, kui naabertsoonist kadus kinnipeetav, pandi lähedastele suurematele teeristidele patrullid välja. tüüp oli tegelikult ennast tsoonis sees ära peitnud, ju oli mingid vääritud teod omade ees, mida häbenema pidi. ühtegi reaalset põgenemist meie ajal ja mõned aastad enne seda ei esinenud, polnud lihtsalt mõtet - range režiim, keegi ei võtnud ilmset enesetappu ette. üldrežiimi poisikesed oleks kindlasti katseid teinud, aga meil olid karastunud range- ja erirežiimi kinnipeetavad.
Re: Vene lennunduse eripärad.
Sa peaksid ikka eriti tähtis nina olema, et sind UAV-ga mööda taigat taga hakata ajama.pagan kirjutas: Ma kujutan ette, et selline põgenemine on väga kurnav. Isegi magama ei julgeks jääda - ei tea ju kas oled juba vahele jäänud ja ümber piiratud või mitte. Kuidas üldse saada aru taigas kas "saba" on taga? Kuidas varjata ennast koerte, soojuskaamerate ja UAV-de eest?
Ja kui läbimatu see rabane taiga mets ikka olla saab? Või teeb selle vaenulikuks mustmiljon pääsukese suurust sääske ja parmu?
Peab tunnistama, et suve jooksul olen selles teemas käsitletud põgenemise temaatika üle ikka ja jälle mõtisklenud. Mis võimalus oleks mul näiteks olnud Siberi vangilaagrist kodu Eestisse tagasi jõuda? Mida oleks pidanud tegema, et võimalusi kasvatada?
Põhiline mure on teada, kus sa parasjagu asud. Kui sa ei oska orienteeruda ja sul ei ole korralikku kaarti, on jama. Enne GPS-i ajastut matkamas käies oli põhiline mure teada, kus parajasti asud, kui kaardilt taigas välja marssisid, oli see tõsine probleem. Eriti sellistes kohtades, kus on magnetilised anomaaliad ja kus kompass valetama hakkab, selliseid ei olegi nii vähe. Kujuta ette, et sul on õnnestunud mingis suunas paar nädalat ilma kaardita liikuda - kuidas enda olemasolu ja asukohta reetmata oma koordinaadid ja edasine liikumissuund teada saada? Seda vaenulikult meelestatud ümbruskonnas?
Sääsed ei ole sealkandis teab mis hull lugu, minu karmimad sääsekogemused ei ole mitte Uraalides, Valge mere ääres või Skandinaavia tundras, vaid just kodusel Eestimaal. Ja millegipärast juulikuised kihulased siinpool polaarjoont Soomes, kuidagi eriti verejanulised sattusid olema... mine võta kinni, kas selline hetk või koht. Aga sealkandi sääsed on talutavad. Karudega on lood palju hullemad, nood on uudishimulikud ja ei karda kedagi.
Jälitajatega on nii, et kui oled suutnud põgenemispunktist mingisse kriitilisse kaugusesse kiiresti välja saada, on juba suht ohutu. Seda muidugi, kui väga äraarvatavasse suunda ei liigu. Mastaabid on nii tohutud, et ühe põgeniku pärast ei hakka keegi mingit üübermassilist otsingut korraldama. Kui sul on oskused metsas edukalt ellu jääda, oled põgenemiskohast piisavalt kaugele jõudnud, sul on kohalikest mitte eristuv riietus ja sa ei kipu kellelegi silma alla, on väga reaalne, et jõuadki kuhu iganes tahad.
Iseenesest oleks huvitav teada, kui paljudel kunagi Siberist jalgalaskmine on õnnestunud?
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot], maxi ja 30 külalist