Pöördun jälle ametliku allika poole "Sõda õuhus nr. 26, TU-16" lk 12, on mus-valgel kirjas TU-16 seeriatootmine algas 1953. aastal (mitte 1955).Esimene TU-16 seeria pommitaja valmis 22. tehases 29. oktoobril 1953. Järgmine lennuk anti tellijale üle 1953. aasta lõpuks. Tegevväeosadele hakati lennukeid üle andma 1954. aasta algusest. Alates maist 1954 tootis TU-16 lennukeid kolm tehast: Kazan, Kuibõsev ja Voronež. 1954. aasta suvest algas väeosades massiline ja kiire TU-4 väljavahetamine TU-16 vastu. Kokku toodeti kolmes tehases 1507 TU-16 erinevat motifikatsiooni. Sama väljaande lk. 13 väidab, et 17.6.1955 tõusis õhku esimene Tu-104 ja järgmisel aastal algas nende seeriatootmine. Kastis toodud andmed on pärit ilmselt ühel webilehelt, mille ma ise ka olen läbi lugenud ja mille autor on andmeid käsitlenud kas üldistavalt või ekslikult. Minu andmed on pärit populaarteaduslikust väljaandest, mis on suunatud sõjaajaloo klubidele. Kas on mõtet sellises väljaandes faktidega vassida?Tu-16 (tsiviilvariant reisilennuk Tu 104) jõudis õhujõudude relvastusse
1955.aastal
Represseeritu väide, et ta nägi Raadil TU-4 iseloomulike sabasid vajab kontrollimist ja kui see on tõsi, siis kas need olid pommitajad või juba transpordilennukid?
Aga tavaline TU-22 "Blinder" Raadil on mulle küll üllatuseks -ei tahaks kohe uskudagi. Milleks oli vaja tuua neid vanu sarasid Raadile kui saabusid juba TU-22M3?
Ja veel. Seal eespool pildil olnud TU-4, mida nimetati eksperimentaaliks on tegelikult Hiinas toodetud turbopropeller versioon.