Land-Wasser-Schlepper varane variant
Re: Land-Wasser-Schlepper varane variant
noh, lasta olla, see võib olla mingi jõudehetke koht, kus asjad pilla palla, kui sõit lahti läheb, küll need asjad ka kindlamini paigaldatakse.
Meie asutuses töötamiseks ei pea te olema hull, kuid see tuleb kasuks...
-
- Liige
- Postitusi: 2065
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Re: Land-Wasser-Schlepper varane variant
Tüüp kes sundimatus poosis laeluugi peal kõõlub, käeasendi järgi ilmselgelt silinderjat eset peos hoides. "irvakil" pudelikorgid ja suhtkoht kaootiliselt paigaldatud kinnisidumata kolu lastiruumis. Ei no kõik on ju õige, midagi muud seal olla ei tohikski. Suurepärane .
Re: Land-Wasser-Schlepper varane variant
Ma siin lusti pärast otsisin välja kunagise LWS'i pildid ja kõrvutasin neid käesoleva ehitusega - lihtsalt, et no mis siis 5 aastaga muutunud on.
Kuigi minna on veel pikk tee, saab siiski rõõmuga tõdeda, et kilomeetreid on ka selja taha jäänud.
PS. Siin oli Hertsogil küsimus pudelite kohta ka, mis esmapilgul piinlikul kombel märkamata jäi. Pudelid on üsna lihtsalt: Läikivmust, seejärel kaelad kergelt läikivrohelisega, ja peale läikivlakk. Pudelitega läks veitsa halvasti, sest rohelise sisse sattus ilmselt aerograafist kogemata veidi alumiiniumivärvi pigmenti, mis andis pudelitele kerge pärlmutri tera sisse. Kõige hullema pudeli praakisin välja, teiste puhul tuli mõnel siltidega nipitada, et hullema osa kinni kataks. Nii, et pole õnneks seda äpardust eriti näha.
Edit: parandasin trükikuradeid
Kuigi minna on veel pikk tee, saab siiski rõõmuga tõdeda, et kilomeetreid on ka selja taha jäänud.
PS. Siin oli Hertsogil küsimus pudelite kohta ka, mis esmapilgul piinlikul kombel märkamata jäi. Pudelid on üsna lihtsalt: Läikivmust, seejärel kaelad kergelt läikivrohelisega, ja peale läikivlakk. Pudelitega läks veitsa halvasti, sest rohelise sisse sattus ilmselt aerograafist kogemata veidi alumiiniumivärvi pigmenti, mis andis pudelitele kerge pärlmutri tera sisse. Kõige hullema pudeli praakisin välja, teiste puhul tuli mõnel siltidega nipitada, et hullema osa kinni kataks. Nii, et pole õnneks seda äpardust eriti näha.
Edit: parandasin trükikuradeid
Viimati muutis vaoinas, 18 Okt, 2013 9:50, muudetud 1 kord kokku.
Re: Land-Wasser-Schlepper varane variant
tänud vastuse eest.
jaa, vahe on märgata. kulutamisel on olulisi edasiminekuid. eriti mis puutub roostelaikudesse vanal LWS-il
jaa, vahe on märgata. kulutamisel on olulisi edasiminekuid. eriti mis puutub roostelaikudesse vanal LWS-il
https://www.facebook.com/panzerwerke
Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
Re: Land-Wasser-Schlepper varane variant
Vahe on totaalne! Aga koos figuuridega tekib ettekujutus värgi tegelikust suurusest. Või pigem väiksusest.
Mulle kogu aeg tundus, et ahtritrepist võivad kaks meest lahedalt kõrvuti alla jalutada.. aga selgub, et sealt pressib end neljakäpakil läbi ainult üks mees korraga.
Mulle kogu aeg tundus, et ahtritrepist võivad kaks meest lahedalt kõrvuti alla jalutada.. aga selgub, et sealt pressib end neljakäpakil läbi ainult üks mees korraga.
Võtke teed ja tulge homme jälle..
-
- Liige
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Re: Land-Wasser-Schlepper varane variant
Uskumatult ilus.
Pudelid on eriti kõva sõna.
Tohutu anne on epojunni klaasiks värvida. Tundub nagu kumaks isegi läbi.
Ja muidugi etiketid. Ootaks veel makrozuumi, et kannataks kirjasid lugeda..
Pudelid on eriti kõva sõna.
Tohutu anne on epojunni klaasiks värvida. Tundub nagu kumaks isegi läbi.
Ja muidugi etiketid. Ootaks veel makrozuumi, et kannataks kirjasid lugeda..
Re: Land-Wasser-Schlepper varane variant
No siin ei jõua ära kiita - kus on ikka püsivust, et uuesti sama asjaga tegeleda - respect!
Re: Land-Wasser-Schlepper varane variant
Mina julgen siinkohal välja öelda oma võhikluse. Ehk siis seda suurt vahet, mida siin nähakse ma eriti aru ei saa. Oli esimene töö suurepärane, nii on ka nüüd. Vähemalt nende piltide järgi, mis praegu kõrvuti on pandud ja endiselt ei saa nõustuda Kristjani väitega selle kohta, et uue tegemise põhjus oleks see, et vana pole hea. Sellist tulemust, nagu varasematel piltidel, suudavad siiski vähesed teha ja kui meister sellega rahul pole, siis ka enesekriitika on sama kõrgel tasemel, kui tööd ise:)
Milline õnn, et inimesed on erinevad.. kujutage ette kui kõik oleks ühtviisi nii andekad, milline igavus see oleks!:) ja hea on, et
asju tehakse erinevalt. Ma ei suudaks nii järjest nii sarnast asja ette võtta. Eriti kui ma suudaks selisel tasemel asju teha.
Kk
Milline õnn, et inimesed on erinevad.. kujutage ette kui kõik oleks ühtviisi nii andekad, milline igavus see oleks!:) ja hea on, et
asju tehakse erinevalt. Ma ei suudaks nii järjest nii sarnast asja ette võtta. Eriti kui ma suudaks selisel tasemel asju teha.
Kk
Re: Land-Wasser-Schlepper varane variant
Tänud kõigile kaasaelajatele.
Vahepeal on LWS'i kallal olnud mahti edasi nokitseda. Kõigepealt muidugi sai katus peale kinni, seejärel on tööd pakkunud välised väikesed detailid. Esmalt olen üritanud ette võtta töömahukamad asjad, nendest siis järgemööda allpool:
Esmalt laternad. Bronco karbis olivad need selgelt liiga suured - justkui mootorrattalaternad kummalgi pool. Vanadest Panzer III restidest leidsin mõõdult sobivamad ja peale väikest ümberehitustööd kinnituse osas need külge läksid. Juhtme osas sai jälle pilte uuritud. Varase laternatüübi puhul tundub ta sellise paunaga minevat.
Rohkelt tööd pakkus aga prožektor. Bronco karbis on hilisem tüüp - mul aga on vaja varasemat. Seega sai prože pea kogu ulatuses ise valmistatud. Karbist on pärit vaid klaasi serva jääv äär. Eeskuju tuli netist kaua otsida, lõpuks midagi ka leidsin, kuigi hilisem fotode tudeerimine annab aimu tõdemusele, et polnud vististi ikka päris nii see asi. Kuid las ta olla. Halva üllatusena selgus mudelil prožektori kõrgust mõõtes, et Broncol on selle asukoht katusesse liiga taha vormitud - seega tuli ka seda auku lappima hakata. Aga lõpuks sai päris äge. Hetkel käib liigendil veel üles-alla asendisse, eks näeb, kas õnnestub ka peale värvimist liikuma jätta.
Ankur nõudis samuti ümber tegemist, kuid sellega läks päris sirgjooneliselt ja kiiresti:
Hetkel näeb välja selline:
Kristjan
Vahepeal on LWS'i kallal olnud mahti edasi nokitseda. Kõigepealt muidugi sai katus peale kinni, seejärel on tööd pakkunud välised väikesed detailid. Esmalt olen üritanud ette võtta töömahukamad asjad, nendest siis järgemööda allpool:
Esmalt laternad. Bronco karbis olivad need selgelt liiga suured - justkui mootorrattalaternad kummalgi pool. Vanadest Panzer III restidest leidsin mõõdult sobivamad ja peale väikest ümberehitustööd kinnituse osas need külge läksid. Juhtme osas sai jälle pilte uuritud. Varase laternatüübi puhul tundub ta sellise paunaga minevat.
Rohkelt tööd pakkus aga prožektor. Bronco karbis on hilisem tüüp - mul aga on vaja varasemat. Seega sai prože pea kogu ulatuses ise valmistatud. Karbist on pärit vaid klaasi serva jääv äär. Eeskuju tuli netist kaua otsida, lõpuks midagi ka leidsin, kuigi hilisem fotode tudeerimine annab aimu tõdemusele, et polnud vististi ikka päris nii see asi. Kuid las ta olla. Halva üllatusena selgus mudelil prožektori kõrgust mõõtes, et Broncol on selle asukoht katusesse liiga taha vormitud - seega tuli ka seda auku lappima hakata. Aga lõpuks sai päris äge. Hetkel käib liigendil veel üles-alla asendisse, eks näeb, kas õnnestub ka peale värvimist liikuma jätta.
Ankur nõudis samuti ümber tegemist, kuid sellega läks päris sirgjooneliselt ja kiiresti:
Hetkel näeb välja selline:
Kristjan
Re: Land-Wasser-Schlepper varane variant
Kristjan , kas selle laterna asukoht on ikka päris õige . Kui fotolt vaadata jääb latern ette otsale millega masin kai külge kinni pannakse , kui ta vees on . Saad teha lihtsa katse . Võta üks pael ja vii see klüüsist läbi ( vasakpoolne ülevalt avatud detali ) , edasi sõlmi see pael ümber pollari ( paremal pool olev "H" tähte meenutav detail ) . Nüüd näed kas nende vahele tõmmatud pael tuleb laternast mööda .
Re: Land-Wasser-Schlepper varane variant
Tänud, Ruusserg. Väga asjalik tähelepanek - avardas vaadet ning pani pilte lappama. Väga lahe, et selliseid märkusi tuleb.
Küll aga nende asjade asetusega on tegelikusti kaks põhilist probleemi, mis tulenevad peaasjalikult sellest, et ühtegi LWS'i pole säilinud ja sellest riistapuust on vaid loetud fotod.
1. Et tegu oli kõrge masinaga ja enamjaolt tehti pilti maapinnalt inimsilma kõrguselt, siis pole ühtegi head fotot, kust ninaosa paistaks ülalt ja seetõttu saaks detailide asetust hinnata.
2. Kuna pole ei masinat, ega jooniseid, siis on juba mudelitootja olnud sunnitud tegema seda mudelit peamiselt kõhutunde ja hinnangute najal. Seega ei saa me päris kindlad olla, et detailid, proportsioonid, või kasvõi kere kuju olid täpselt sellised, nagu kujutab seda oma mudelil Bronco (mudeli tootja). Näiteks ei ole üldse kindel, et ninaosa kaardus pealtvaates sellise kujuga, nagu päris masinal. Seega selle kaare peale ning sinna vahele jäävatel detailidel võib olla sellest tulenevalt erinev joondus. Kui nüüd võtame need kolm detaili (Klüüs, latern, pollar), siis minu mudelil on klüüsi asukoht valitud peaasjalikult vendri aasa järgi, pollar on seal, kuhu Bronco selle pani, ning sinna vahele jääv latern on üsna hinnanguliselt paika pandud kabiini järgi - noh, et tunduks foto järgi samas kohas.
Need on siis vabandused. Fotosid vaadates tundub aga, et ka päriselt jäi laterna jalg üsna klüüsi ja pollari joonele. Udused pildid võimaldavad küll üsna loomingulist lähenemist, aga siiski. Ma toon siin pildid omapoolsete kommentaaridega ära:
1. Siin on pilt toodud silma kõrguselt. Näha on, et kolm asja asuvad üsna ühel joonel. Klüüs ja pollar peavad asuma üsna kere serval. Samas lambi jala asukohta on raske hinnata. Teiste piltide järgi paistab ta servast seespool olema. Tundub jäävat pigem klüüsi-pollari joonele, või sealt seespool.
2. Siin teine taoline pilt.
3. Siit on näha Pollar, selle taga latern. Klüüsi asukohta hindaks ma kuskile pollari taha, sest väljaspool seda silm ei märka. Kahjuks jääb sõduri jalg ette, seega ei saa päris kindel olla, et klüüs sel pildil pollarist paremale ei jää.
4. Siin veel üks tagant võetud udusevõitu suurendus - paistavad üsna ühel joonel kuigi klüüsi identifitseerimine ja asukoht on pildi udusust arvestades üsna hinnanguline. Tegelikult on mul raamatus üks pisut selgem võte umbes sama nurga alt, kuid seegi ei anna tõsikindlat vastust.
Kristjan
Küll aga nende asjade asetusega on tegelikusti kaks põhilist probleemi, mis tulenevad peaasjalikult sellest, et ühtegi LWS'i pole säilinud ja sellest riistapuust on vaid loetud fotod.
1. Et tegu oli kõrge masinaga ja enamjaolt tehti pilti maapinnalt inimsilma kõrguselt, siis pole ühtegi head fotot, kust ninaosa paistaks ülalt ja seetõttu saaks detailide asetust hinnata.
2. Kuna pole ei masinat, ega jooniseid, siis on juba mudelitootja olnud sunnitud tegema seda mudelit peamiselt kõhutunde ja hinnangute najal. Seega ei saa me päris kindlad olla, et detailid, proportsioonid, või kasvõi kere kuju olid täpselt sellised, nagu kujutab seda oma mudelil Bronco (mudeli tootja). Näiteks ei ole üldse kindel, et ninaosa kaardus pealtvaates sellise kujuga, nagu päris masinal. Seega selle kaare peale ning sinna vahele jäävatel detailidel võib olla sellest tulenevalt erinev joondus. Kui nüüd võtame need kolm detaili (Klüüs, latern, pollar), siis minu mudelil on klüüsi asukoht valitud peaasjalikult vendri aasa järgi, pollar on seal, kuhu Bronco selle pani, ning sinna vahele jääv latern on üsna hinnanguliselt paika pandud kabiini järgi - noh, et tunduks foto järgi samas kohas.
Need on siis vabandused. Fotosid vaadates tundub aga, et ka päriselt jäi laterna jalg üsna klüüsi ja pollari joonele. Udused pildid võimaldavad küll üsna loomingulist lähenemist, aga siiski. Ma toon siin pildid omapoolsete kommentaaridega ära:
1. Siin on pilt toodud silma kõrguselt. Näha on, et kolm asja asuvad üsna ühel joonel. Klüüs ja pollar peavad asuma üsna kere serval. Samas lambi jala asukohta on raske hinnata. Teiste piltide järgi paistab ta servast seespool olema. Tundub jäävat pigem klüüsi-pollari joonele, või sealt seespool.
2. Siin teine taoline pilt.
3. Siit on näha Pollar, selle taga latern. Klüüsi asukohta hindaks ma kuskile pollari taha, sest väljaspool seda silm ei märka. Kahjuks jääb sõduri jalg ette, seega ei saa päris kindel olla, et klüüs sel pildil pollarist paremale ei jää.
4. Siin veel üks tagant võetud udusevõitu suurendus - paistavad üsna ühel joonel kuigi klüüsi identifitseerimine ja asukoht on pildi udusust arvestades üsna hinnanguline. Tegelikult on mul raamatus üks pisut selgem võte umbes sama nurga alt, kuid seegi ei anna tõsikindlat vastust.
Kristjan
Re: Land-Wasser-Schlepper varane variant
Vahest olid need kaks laternat ära võetavad ja kasutati , kui masin maismaal liikus . Kui masin kai ääres seisis võeti laternad ära et nad otstele ette ei jääks ja otsad neid katki ei teeks .
Re: Land-Wasser-Schlepper varane variant
Hilisemad laternad olid küll üsna kerge vaevaga ära võetavad. Küllap ka varasemad.ruusserg kirjutas:Vahest olid need kaks laternat ära võetavad ja kasutati , kui masin maismaal liikus . Kui masin kai ääres seisis võeti laternad ära et nad otstele ette ei jääks ja otsad neid katki ei teeks .
Tegelikult ei ole minule teadaolevalt ühtegi fotot sellest masinast kai äärde kinnitatuna - enamus näitavad teda maismaal, mõned vees ja paar tükki veest maismaale tulemas. Sadama akvatooriumis kai äärde kinnitamine oli ilmselt pigem selline teoreetiline variant. Võimalusel tuldi ikka kogu täiega kuivale maale.
-
- Liige
- Postitusi: 159
- Liitunud: 11 Nov, 2008 11:49
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Land-Wasser-Schlepper varane variant
Minu poolt aplaus! Ja ootan järgmist postitust.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist