Lennuõnnetused
Suislepa sõjaväelennuväljale sihi võtnud pommitaja maandus kunagi Võrtsjärve jääle. Jää pidas ja masin jäi terveks. Võeti jääl tükkideks, veeti Suisleppa ja pandi seal taas kokku.
Legend räägib ka Võhma lennuväljast Viljandimaal, et sinna pudenenud lennuk kaevati lihtsalt maasse. Plats planeeriti aga siledaks.
Asp
Legend räägib ka Võhma lennuväljast Viljandimaal, et sinna pudenenud lennuk kaevati lihtsalt maasse. Plats planeeriti aga siledaks.
Asp
Re: Saku onnetus
See juhtus mitte 80-ndate alguses, vaid mu teada vahemikus 1975-80. Ma võin ka eksida, sest annan edasi teiste juttu.Jeroen kirjutas:Tanan Fireman!
Tead kedagi kellel rohkem infot selle lennuonnetuse kohta Saku lahistel ?
Jeroen
Hävitaja tuli umbes Paldiski poolt üle Saku ja kukkus sohu, umbes radioaktiivsete ainete matmiskoha lähedal. Vrakk tõmmati välja ja õnnetuspaik riisuti puhtaks.
-
- Liige
- Postitusi: 32
- Liitunud: 14 Aug, 2005 18:20
- Kontakt:
Il76
Ei olnud minged lenuonnetused Il76 Raadi 196 polk.
- ugandiklubi
- Liige
- Postitusi: 1113
- Liitunud: 10 Juun, 2004 15:02
- Asukoht: Tartu või Sinimäe
- Kontakt:
Re: 12 aprill 1978
Väidetavalt oli ohvitseride buss või veoauto Ämari lennuvälja territooriumil kokku põrganud kas: a) täislaadungis kütuseveokiga b) ruleeriva lennukiga. Hukkunud olid olnud kõik tolles autos. Versioone olen mitmest kohast ja erinevaid kuulnud.Jeroen kirjutas:Selles lennuonnetuses 12.aprillil 1978 hukkus 16 inimest.Kus see onnetus juhtus ja millise lennukiga?
Niipalju kui mina sellest asjast tean kisti neid lennukeid üsna tihti laiali ja (parandan end)Ämaris nägin sellise profülaktilise hooldusremondiga tegelemas ajateenijaid.
Selle ODB kõrval kus kroonus olin oli miski lennuväe õppekeskus, kus ajateeniatele õpetati lennukite siseelu muuhulgas ja seisis mitmeid erinevaid lennumasinaid seetarvis-vast on see pudenemise teema sellega seotud.Lennuk on otsast otsani elektroonikat täis , seda peab ise nägema mis seal iga luugi ja plaadi all toimub , et ettekujutust saada.
Selle ODB kõrval kus kroonus olin oli miski lennuväe õppekeskus, kus ajateeniatele õpetati lennukite siseelu muuhulgas ja seisis mitmeid erinevaid lennumasinaid seetarvis-vast on see pudenemise teema sellega seotud.Lennuk on otsast otsani elektroonikat täis , seda peab ise nägema mis seal iga luugi ja plaadi all toimub , et ettekujutust saada.
Täna ühe vanema härrasmehega lennuõnnetustest rääkides tuli välja kaks juhtumit.
Millalgi kukkus Maardus lähedal Leningradi mnt ja raudtee vahele alla lennuk. Eeldatavalt 70-ndad.
Teine juhtum kuuekümnendate esimeses pooles, kus Raasiku ja Kehra vahel tuli raudtee kõrval oleva mingi künka otsa samuti lennuk. Mõlemad piloodid hukkusid. Väidetavalt oli pauk olnud piisavalt kõva, nii et ühest lendurist oli olnud alles vaid kõrv puu otsas. Suurem osa tükkegi olla maasse jäänud.
Lisaks meenutas ta, et samuti 60-ndate esimeses pooles võeti nelja või viie traktoriga Jägala jõest välja ühe tähtmootoriga saksa lennuk. Lendur oli ka sees olnud, taskus veel rahakott piltidega.
Samuti lennukis alles olnud lennuplaanis olnud kirjas, et masin tulnud Minskist (?). Kukkunud alla kas 42 või 43, sakslased üritanud teda isegi kätte saada, aga ebaõnnestunult.
Jõest välja võetuna lammutati too lennuk tükkideks, tolle kolbidest valas rääkija enda mootorrattale ise kolbe. Lammutajate sõnul olnud mootor seest väga heas seisus, vaid ühes silindris olnud roostet. Ülejäänu täiesti puhas.
A.
Millalgi kukkus Maardus lähedal Leningradi mnt ja raudtee vahele alla lennuk. Eeldatavalt 70-ndad.
Teine juhtum kuuekümnendate esimeses pooles, kus Raasiku ja Kehra vahel tuli raudtee kõrval oleva mingi künka otsa samuti lennuk. Mõlemad piloodid hukkusid. Väidetavalt oli pauk olnud piisavalt kõva, nii et ühest lendurist oli olnud alles vaid kõrv puu otsas. Suurem osa tükkegi olla maasse jäänud.
Lisaks meenutas ta, et samuti 60-ndate esimeses pooles võeti nelja või viie traktoriga Jägala jõest välja ühe tähtmootoriga saksa lennuk. Lendur oli ka sees olnud, taskus veel rahakott piltidega.
Samuti lennukis alles olnud lennuplaanis olnud kirjas, et masin tulnud Minskist (?). Kukkunud alla kas 42 või 43, sakslased üritanud teda isegi kätte saada, aga ebaõnnestunult.
Jõest välja võetuna lammutati too lennuk tükkideks, tolle kolbidest valas rääkija enda mootorrattale ise kolbe. Lammutajate sõnul olnud mootor seest väga heas seisus, vaid ühes silindris olnud roostet. Ülejäänu täiesti puhas.
A.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline