www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 20 Okt, 2019 19:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 44 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Харьковский бронетанковый ремонтный завод
PostitusPostitatud: 04 Juun, 2012 19:12 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Sept, 2005 13:57
Postitusi: 2002
Asukoht: Harjumaa
http://zapret-no.livejournal.com/25893.html

_________________
www.automobilia.ee


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Ukraina S-200 Vega ja nende võimekus tänapäeval (Vene vastu)
PostitusPostitatud: 16 Mär, 2014 9:24 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 13 Jaan, 2010 19:32
Postitusi: 3355
Asukoht: Põllul
Komistasin sellise Ukraina propagandavideo otsa: http://www.youtube.com/watch?v=Xf9Dtwzv3oU
Kukkusin kaevama, et mis selline poole sajandi vanune süsteem siis ka on: http://www.ausairpower.net/APA-S-200VE- ... TocId43982
Kuid oskab keegi asjatundlikum maakeeli lahti seletada, kas need asjapulgad midagi veel toimetavad, just nimelt silmas pidades praegust olukorda Ukrainas...
Kui keegi võtab ka S-300`sid antud kontekstis kommenteerida, loen suure huviga :)

_________________
"Vaated ja veendumused pärinevad tunnetemaailma sügavikest ja loogika on enamasti vaid kuuleka intellekti abivalmis instrument põhjendamiseks ja õigustamiseks"
"Maul halten und warten diner!" (lõuad pidada ja lõunat oodata!)


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Ukraina S-200 Vega ja nende võimekus tänapäeval (Vene va
PostitusPostitatud: 16 Mär, 2014 21:44 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Sept, 2011 11:00
Postitusi: 254
Asukoht: Tallinn
No Ukrainal on S-300 ka olemas ja see peaks vähemalt kirjade järgi päris kuri asi olema. Vandid tassisid Ukraina idapiirile selliseid ise ka 18 kompleksi. Iraan on seda S-200 moderniseerinud ja kiitnud, iseasi muidugi palju nende juttu uskuda saab. Õhutõrjeraketi puhul on määrav ikka sellega kaasasolev elektrooniline osa. Eks S-75 tooks ka iga lennuki alla, juhul kui ta selleni jõuda suudaks. Ukraina armee häda on totaalne bardakk.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Ukraina S-200 Vega ja nende võimekus tänapäeval (Vene va
PostitusPostitatud: 18 Mär, 2014 10:43 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 26729
Kompleks on mõeldud kasutamiseks vähemanööverdavate märkide vastu nagu luurelennukid ja pommitajad.
4. generatsiooni masin manööverdab selle raketi eest ära suurema probleemita, eeldusel, et piloot õigeaegselt märkab (mis raketi mõõte arvestades pole teab mis probleem).
Lisaks tuleb näiliselt suurte laskekauguste vaatamisel arvestada seda, et maakera on ümargune.
Näiteks maapinnal asuva radariga on 450 km kaugusel asuva lennuki usaldusväärne träkkimine võimalik siis, kui lennuk lendab 10+ km kõrgusel.
Sestap pakun, et see 250 km kaugusel asuv sihtmärk peab olema vähemasti 5-6 km kõrgusel, et teda üldse lasta saaks.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Ukraina S-200 Vega ja nende võimekus tänapäeval (Vene va
PostitusPostitatud: 27 Mär, 2014 11:46 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 17 Okt, 2004 12:38
Postitusi: 1961
Kokku Ukrainal oli enne Krimmi konflikti 6-7 "elusat" S-300P/PS kompleksi, millest üks jäi Sevastopoli.
Ülejäänud umbes 25 kompleksi on sisuliselt, kasutuskõlbmatud ning pidid olema maha kantud 2013-4 ajal.

Rakettide kasutustähtajad on möödas, aga see ei pruugi neid veel kasutuskõlbmatuteks tegema.

Ilmselt, ka personaali ettevalmistus ei pruugi olla kõige kõrgemal tasemel.

Aga isegi 5-6 S-300 kompleksi oma potentsiaali poolest ületab mäekõrguselt näiteks Grusiinide õhutõrje 2008 konfliktis.

Siiski, tõe huvides, tuleb tunnistada, et ka Venemaa potentsiaal need komplekse hävitada on kasvanud kordades alates 2008 aastast (Iskander, Su-34 jne)

_________________
Ostan kokku kõik võimalikud E.Savisaare kuju, nime, autogrammiga esemed (trükimaterjalid, aktifotod, raamatud, pastapliiatsid, toiduainepakendid) jne.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: UKRAINA sõjatööstusest
PostitusPostitatud: 28 Juun, 2014 10:46 
Eemal
Liige

Liitunud: 22 Nov, 2005 21:09
Postitusi: 189
http://news.liga.net/video/politics/232 ... ligona.htm
Videos võib näha, kuidas vihmavesi hoogsalt laest tilgub. Ja otsejoones elektroonika peale :scratch:


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vihma mittepidav soomus-UKRAINA
PostitusPostitatud: 28 Juun, 2014 13:23 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 17 Okt, 2004 12:38
Postitusi: 1961
Võimalik, et see on praod soomuses.
BTR-3E kohta ei oska rääkida, aga näiteks BTR-4, mida Ukraina kasutab hetkel, need on Iraagi kontrakti masinad, millest Iraak loobunud soomuses asuvate pragude pärast. Laev pendeldas pika aega, kuna last oli maksmata. Peale seda olid need BTRid pika aega keset merd konserveerimata olekus, ning lõpuks jõudsid Odessasse. Kurjad keeled väidavad, et praod soomuses olid ettekaane, sellepärast et Ukraina pool "tõmmas läbi" USA-st vahendajaid, kes Iraagile käed väänasid, et need Ukrainast BTR-id ostaksid, aga ega see on kõik vene propa.


Pilt

Pilt

_________________
Ostan kokku kõik võimalikud E.Savisaare kuju, nime, autogrammiga esemed (trükimaterjalid, aktifotod, raamatud, pastapliiatsid, toiduainepakendid) jne.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vihma mittepidav soomus-UKRAINA
PostitusPostitatud: 28 Juun, 2014 14:42 
Eemal
Liige

Liitunud: 22 Nov, 2005 21:09
Postitusi: 189
Kuskilt jäi kõrva, et BTR-4-l on kevlarist vooder?


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vihma mittepidav soomus-UKRAINA
PostitusPostitatud: 28 Juun, 2014 14:51 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Jaan, 2007 1:59
Postitusi: 468
Asukoht: Saaremaa
gans kirjutas:
http://news.liga.net/video/politics/2323088-boytsy_natsgvardii_ispytali_novye_btr_3e_video_s_poligona.htm
Videos võib näha, kuidas vihmavesi hoogsalt laest tilgub. Ja otsejoones elektroonika peale :scratch:

Vale koostisega valu, selle tagajäjel võib mida iganes välja tulla, kui sellisele mingi mürsk pihta läheb siis lendab massin pilbasteks
nagu Titanic vastu jäämäge.... :write:

_________________
Ajalugu kirjutavad alati võitjad, ja kaotanud poolte ajalugu kuulub osalejate kahanevale ringile.
(Joachim Peiper)


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vihma mittepidav soomus-UKRAINA
PostitusPostitatud: 29 Juun, 2014 10:01 
Eemal
Liige

Liitunud: 15 Jaan, 2010 21:36
Postitusi: 1452
johnbull kirjutas:
gans kirjutas:
http://news.liga.net/video/politics/2323088-boytsy_natsgvardii_ispytali_novye_btr_3e_video_s_poligona.htm
Videos võib näha, kuidas vihmavesi hoogsalt laest tilgub. Ja otsejoones elektroonika peale :scratch:

Vale koostisega valu, selle tagajäjel võib mida iganes välja tulla, kui sellisele mingi mürsk pihta läheb siis lendab massin pilbasteks
nagu Titanic vastu jäämäge.... :write:


See pole ju valu vaid keevitatud leht. Ju siis keevitusrezhiimides on midagi nihu läinud või lehe tootmise termikas.

_________________
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vihma mittepidav soomus-UKRAINA
PostitusPostitatud: 30 Juun, 2014 9:58 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 26729
Mida kõvem teras, seda hapram on ta termiliste muudatuste suhtes. Kuumutamisel ja jahtumisel tekib karastumine, teras muutub hapraks ja hakkab pragunema.
Põhimõtteliselt, kui keevitada see karp kokku pehmest keevitatavast terasest (nt St37), siis on pragunemine sama hea kui välistatud. Samas pole selline teras kuigi tugev kuulide vastu (kuigi tema kaal on sama) ja sama kaitse saamiseks tuleb masin teha raskem. Sestap mängivad tootjad lubatud piiril, mida kõvem teras, seda õhema ja kergema saad teha või sama kaalu juures parema kaitsega. Teras on lihtsalt liiga plastne ja pehme, venib või läheb kummi. Taolised praod tekivad näiteks sedasi, et keevitamisel lasti konstruktsioon lubamatult tuliseks minna, kuumenedes teras paisub väga kenasti, keevitati asi kuumast peast paika ja lükati kuskile kütmata tsehhi jahtuma. Jahtumise käigus võis kuulda, kuidas asi "naks-naks" teeb.

Kunagi oli selline lugu, et multilift kastide tegemisel aeti laos latt-terase kangid segi ja võeti vale teras (tollal vene nimega vist Stal-45), selle kasti tõstmise "sanga" painutamiseks ajab sepp selle kangi punaseks ning pressi all painutatakse kuumalt ära. Pärast visati see harjumusest ka külma vette (tavaline Stal-3 ehk St-37 ei karastu seejuures, loputa palju tahad) ja pärast, kui seda kasti hakati auto peale venitama, oleks töölised äärepealt alla jäänud, kui see sang krõmpsti ära murdus.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Ukraina lennundus
PostitusPostitatud: 02 Mai, 2016 12:54 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Juun, 2005 14:34
Postitusi: 822
Esmalt on mõeldud just sõjalennukeid, kuid Ukraina tugevaim külg on ju transpordilennukid mida aga kasutatakse ka tsiviilis. Paigutan alustuseks siia ühe video AN-70st. Eks edaspidi tuleb lisa nii vanade kui ka uute lennukite kohta.

https://www.youtube.com/watch?v=2l92EbZijrk

_________________
Ela täiel rinnal ja kui kord kooled, siis ära kahetse elatud elu!


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Ukraina lennundus
PostitusPostitatud: 02 Mai, 2016 14:25 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Juun, 2005 14:34
Postitusi: 822
Vot selline huvitav lennuvahend, AN-40 nimeks, mis tootmisse ei läinudki.

https://et.wikipedia.org/wiki/Antonov_A-40

_________________
Ela täiel rinnal ja kui kord kooled, siis ära kahetse elatud elu!


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Ukraina lennundus
PostitusPostitatud: 04 Mai, 2016 9:50 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Juun, 2005 14:34
Postitusi: 822
See kord siis AN-12. Need lennukid baseerusid teatavasti ka Tartus. Meie vastas-korteris elas paar-kolm aastat vanemleitnant, kes oli sellise lennuki komandör. Mees teenis kuni erru minekuni Tartus ja lõpetas alampolkovnikuna. Ega ta Eestist lahkunud ka siis kui meie riik uuesti vaba oli vaid müüs Tartu lahtisel turul kirjandust, peamiselt vene oma. Nähtavasti vene pensiga ei vedanud välja. Postitan siia venekeelse väljavõtte wikist, ingliskeelse leiab kah sealt kuid on tunduvalt lühem.

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BD-12

_________________
Ela täiel rinnal ja kui kord kooled, siis ära kahetse elatud elu!


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Ukraina lennundus
PostitusPostitatud: 04 Mai, 2016 10:04 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Juun, 2005 14:34
Postitusi: 822
Üks pikem video AN-12 tsiviilvariandi laadimisest, stardist, lennust, lennuki sisemusest, maandumisest ja kauba maha laadimisest.

https://www.youtube.com/watch?v=i721IEIGDsU

_________________
Ela täiel rinnal ja kui kord kooled, siis ära kahetse elatud elu!


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 44 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt