www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 19 Sept, 2020 10:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 71 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 12 Nov, 2012 13:30 
Eemal
Liige

Liitunud: 07 Dets, 2005 16:53
Postitusi: 1050
Asukoht: Lõuna-Eesti
Viis kuud on möödunud ja nüüd on sealkandis lumi maas. AN-2 koos inimestega jäljetult kadunud.4.novembril lõpetati aktiivne otsing.

_________________
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 12 Nov, 2012 20:00 
Eemal
Liige

Liitunud: 10 Nov, 2011 23:38
Postitusi: 562
eksole, mingil hetkel tundus tüüpidele päris hea mõte võtta moosiriiul ja sellega sõitma minna...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 13 Nov, 2012 17:41 
Eemal
Liige

Liitunud: 10 Nov, 2011 23:38
Postitusi: 562
tervelt 3000 ruutmeetrilt otsiti, kirjutab teadusportaal:

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=65258648

"Toimetas Lauri Laugen
www.DELFI.ee
RIANovosti

Venemaa Sverdlovski oblastis lõpetati täielikult juunis Serovi lennuväljalt õhku tõusnud lennuki An-2 otsingud. Kohaliku regionaalvalitsuse juhi Deniss Pasleri sõnul kujutaksid otsingud ilmastikuolude halvenemise tõttu endast liigset ohtu. Kas otsingud jätkuvad kevadel, ei täpsustatud.

Sverdlovski oblasti päästeteenistuse Karpinski otsingu- ja päästesalga ülem Mihhail Bastron tegi juba oktoobri alguses ettepaneku päästetööd peatada. Ta ütles, et paljud päästjad on tugeva tuule käes ja lumesajus telkides ööbimisest külmetunud (oktoobris tekib Uurali mägedes püsiv lumekate). Rabades sadas lund ja tekkis ka jää, mis muutis päästjate töö eriti raskeks. „Teil on mure, aga ka minu inimesed pole rauast,“ ütles Bastron lennukis olnud inimeste sugulastele, vahendab Lenta.ru.


Serovi ajalehe Globus teatel peatati An-2 otsingud õhust 6. novembril. Õhusõidukid ja kütuseveok viidi Serovist kohta, kus nad alaliselt paiknevad. Sügisestel otsingutel loodeti, et tänu maha varisevatele puulehtedele on võimalik suvel kadunud lennukit õhust näha. Lennukit siiski leida ei õnnestunud ja novembris kattus mets juba lumega, mis ilmselt vraki enda alla mattis.

An-2 viis suvel läbi metsatulekahjuluuret. Juunis anti piloodile käsk paikneda ajutiselt ümber Serovisse. Ta hakkas ilma loata kohalikele elanikele raha eest lõbusõite tegema. 12. juunil lennuk lennuväljale ei naasnud. Pardal oli 12 reisijat, kelle hulgas oli ka kohaliku liiklusinspektsiooni ülem.

Maa peal otsiti läbi maa-ala pindalaga 3000 ruutmeetrit, õhust aga 300 000 ruutmeetrit, millest 115 000 kaks korda. Üle kontrolliti ka veekogud, kuid tulemusteta."


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 14 Nov, 2012 1:07 
Kapten Trumm kirjutas:
Nendes Discovery populaarteaduslikes filmides miskipärast ei demonstreeritud mitmesugust kaugjuhitavat tehnikat, mis likvideerimisel samuti kasutamist leidis.


Olen Tšernobõlist päris mitut filmi, saadet ja reportaaži näinud ja mäletan sealt nii "biolikvidaatoreid" kui raadiojuhtimisega rasketehnikat (buldooserid). Siiski räägivad kõik sellised allikad kahte kindlat asja: esiteks, kõige "kuumemas" tsoonis ehk reaktoriruumi katusel oli gammakiirgus nii tugev, et sinna töölesaadetud (kosmose)robotitel kärssasid sõna otseses mõttes ajud peagi ära, need muutusid kasututeks ja töö tuli ikkagi ära teha käsitsi - siis katuse puhastamine, igamees paarikümneks sekundiks "sütele kõndima". Teiseks oli reaktori alla süvendi kaevamine, kus tegutseda tuli kiiresti ning sobiva tehnika puudumise tõttu tuli taas kasutada kaevureid. Süvendisse oli algselt planeeritud jahutuskompleks, mis hoidnuks ära reaktorituuma vundamendist läbipõlemise ja põhjavee saastamise, aga lõpuks valati sinna lihtsalt massiivne betoonpadi.


Üles
  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 19 Nov, 2012 11:30 
Eemal
Liige

Liitunud: 07 Dets, 2005 16:53
Postitusi: 1050
Asukoht: Lõuna-Eesti
Lootused on veel kosmosevaatlustel

http://www.nr2.ru/ekb/412334.html

_________________
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 05 Mai, 2013 15:00 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 17817
Venemaal Sverdlovski oblastis leiti nädalavahetusel mullu juunis kadunuks jäänud lennuki rusud ja 11 pardalolnu surnukehad, teatas täna kohalik politseiallikas.
Kaks jahimeest leidsid eile õhtul kaheksa kilomeetri kaugusel Serovi linnast juhuslikult soost AN-2 vraki.
Õnnetuspaigale saabunud politseinikud leidsid rusudest 11 surnukeha, teatas allikas.
AN-2 kahe meeskonnaliikme ja üheksa reisijaga tõusis maapealse teenistuse loata Serovi lennuväljalt õhku eelmise aasta 11. juunil, pärast seda lennukist teateid ei ole olnud.
Reisijate seas oli ka Serovi politseiülem Dmitri Ušakov ja üks tema alluv.

http://www.postimees.ee/1224930/venemaa ... nuki-rusud

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 05 Mai, 2013 17:25 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 29 Jaan, 2009 2:04
Postitusi: 483
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... PihSssdNoI

Pikemalt teemasid, arutelu ja fotomaterjali: http://serovglobus.ru/tag/an-2/

_________________
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 06 Mai, 2013 20:11 
Eemal
Liige

Liitunud: 07 Dets, 2005 16:53
Postitusi: 1050
Asukoht: Lõuna-Eesti
Uskumatu, et nii lähedal oli. Ikka kaugemalt otsiti.

_________________
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 06 Mai, 2013 23:25 
Eemal
Liige

Liitunud: 12 Jaan, 2006 16:57
Postitusi: 4694
Asukoht: Tallinn
Paistab, nagu oleks küllaltki suure nurga all maasse tulnud, kuna puid suht vähe murtud ja tiivad kere küljes.
Kas kukkus pöörisesse või tegi vigurlendu väikesel kõrgusel ja ei tulnud pikeest välja. Igatahes paistab küll sedamoodi, et mindi tegema huvilendu lennuvälja lähedal.:roll:
Mootori seiskumisel oleks saanud minimaalsel kiirusel puulatvadesse maanduda ning inimesed oleksid tõenäoliselt väikeste vigastustega pääsenud. An-2 automaatselt avanevad eestiivad võimaldavad parašüteerivat maandumist ("kõht ees" asendis).


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 07 Mai, 2013 0:42 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 29 Jaan, 2009 2:04
Postitusi: 483
Kommentaaridest võis lugeda, et üksikute pealtnägijate ütluste kohaselt oli lennuk oli puulatvade kohal tõuse ja pikeerimisi harjutanud. Lõhnab väga inimliku lolluse ja joogise pea järele...
Maandumisnurk oli kukkumishetkel 45 kraadi olnud, ütlesid uurijad.

_________________
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 07 Mai, 2013 7:50 
Eemal
Liige

Liitunud: 07 Dets, 2005 16:53
Postitusi: 1050
Asukoht: Lõuna-Eesti
Soo , kust leiti AN-2

http://wikimapia.org/#lang=en&lat=59.54 ... arch=serov

_________________
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 11 Mai, 2013 11:32 
Eemal
Liige

Liitunud: 07 Dets, 2005 16:53
Postitusi: 1050
Asukoht: Lõuna-Eesti
http://lifenews.ru/news/113607

Arvatakse, et juba õhus plahvatas üks tiivapaakidest ja lennuväljale enam tagasi ei jõutud.

Vene prokuratuur uurib ka seda, et miks sügisesed otsingud tulemust ei andnud.

_________________
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 11 Mai, 2013 23:25 
Eemal
Liige

Liitunud: 12 Jaan, 2006 16:57
Postitusi: 4694
Asukoht: Tallinn
alax kirjutas:
http://lifenews.ru/news/113607

Arvatakse, et juba õhus plahvatas üks tiivapaakidest ja lennuväljale enam tagasi ei jõutud.

Vene prokuratuur uurib ka seda, et miks sügisesed otsingud tulemust ei andnud.

Eks kaalutakse kõiki võimalusi.
Eriti tõenäoline see versioon küll ei ole. Kui paak õhus plahvatas ja seetõttu sulasid isegi teiste paakide osad, oleks ka tiivakate - aerolakiga immutatud perkal (sihuke riidesort) pidanud ära põlema. Seetõttu poleks aga ühe poole tiivad enam kandnud ja lennuk oleks alla kukkunud, ümber pikitelje pööreldes. Kaldtüüridega seda pöörlemist vast ära hoida poleks saanud. Seejuures oleks aga tiivatalad kokkupõrkel maaga või puudega kere küljest murdunud. Sel vrakil aga midagi sellist ei paista. :scratch:
Aga et üles ei leitud - Tallinnas kukkus An-28 lennujuhtimistornist mõnesaja meetri kaugusele ja ka kohe ei leitud.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 16 Mai, 2013 19:28 
Eemal
Liige

Liitunud: 07 Dets, 2005 16:53
Postitusi: 1050
Asukoht: Lõuna-Eesti
http://serovglobus.ru/an-2-kartina-posl ... tra-vinta/

Pakutakse varianti, et riivas madalal noore metsa kohal lennates parema tiivaga üht kõrgemat mändi. Lõi lennuki risti ja rahvas lendas ette kokku. Lennuki piloodil polnud enam midagi teha, kõik toimus sekunditega.
Ka Smolenski lähedal kasvas puu vales kohas.

_________________
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vene lennunduse eripärad.
PostitusPostitatud: 17 Okt, 2013 20:02 
Eemal
Liige

Liitunud: 07 Dets, 2005 16:53
Postitusi: 1050
Asukoht: Lõuna-Eesti
http://www.vesti.ru/doc.html?id=1133770&tid=98194

Arvatakse, et põhiviga oli madal lennukõrgus. Ka osutatakse, et lennukikütus polnud kvaliteetne.Ja piloot ebakaine.

http://www.rg.ru/2013/09/24/reg-urfo/oshibka-anons.html

Ja veel neljandaks, et see kõik on võimalik ainult Venemaal. Eripärad või nii!!!

_________________
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 71 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt