Tsiteeri:
Ja saab palju parem..
Ja tegelikult sai isegi väga hea. Roomiku dünaamika näeb piltidel välja täiesti usutav - läbiripe on päris iseloomuliku ulatusega, värvimise koha pealt samuti üsna naturaalse välimusega. Kõvad plussid igatahes!
Masina üldine värvitoon tekkitab väikese küsimuse, et kas see on seesama Vallejo 4BO või miskit muud?
Värvimine on muidu väga hästi õnnestunud - ekspluatatsioonijäljed mõnes kohas veidi liigagi ägedad - värv mitmes kohas tornil vaata et metallini tumedaks nühitud. Samas seal, kus tankist kõige rohkem istus ja taguotsaga tõesti värvi maha või siis räpaste tunkedega õliselt tumedaks nühkis - luugiavade tagumised ääred - seal erilisi jälgi ei ole näha..
Eraldusmärgid näevad välja väga ehtsad, ainus, mida võiks veidi lisada, on õrn must pesu, mis tooks poldipead - needid ja muu pisema mudru veidi kontrastsemalt esile. Aga võimalik muidugi, et tegu on hoopis pisikestes piltides - 720 pikslise laiuse asemel võiks julgelt olla 900 kuni 1000 pikslit - saaks detailidest ka paremini aimu.
Amusingu Neubaufahrzeug on tõeline šedööver - selle kallal loodan millalgi ka ise vallatleda - põhimõtteliselt nii hästi tehtud, et kokkupanek on ainult üks lust ja lillepidu! Nii et ootan, millal järg selle kajastamiseni jõuab.
Aga see T-30S - see on tüübitähise poolest küll mingi väärastus - eks Hobby Boss -i tarkpead on jälle uue tanki osanud ilmale tuua. Kui see on sul nüüd muidugi selle tootja mudel, siis on tegu tankiga, mis kujutab endast täiesti tavalist T-30 -t. Karbis olevatest detailidest saab kokku panna kas varajase (DŠK + DT) või hilise (TNŠ + DT)variandi. Mingit "S" märget T-30 tähise järel olla ei saanud sel lihtsal põhjusel, et T-30 oli juba projekteeritud "kuivamaa" variandiks (vene keeles siis "S" - suhoputnõi). "S" tähis oli järel T-40 -l, kui sellel oli sõukruvi ja muu vee peal sõitmiseks vajalik varustus maha monteeritud ja algne amfiibtank kuivamaa variandiks nuditud.