Eks ma siis selgita.mx77 kirjutas:Sul päris huvitav arvamus autoasjandusestlamjak kirjutas: Samas Lexuse lugu saab ZiLiga ühildada küll. Tegu on ju lihtsalt ümbernimetatud Toyotaga. Samamoodi on Nissanil Infiniti, Hondal Acura ja nii edasi. Skeem on lihtne - luksusautosse pannakse ennast keskklassi autol tõestanud tehnoloogia, lihtsalt veidi suuremalt.
Volkswagen üritas teha sama VW Phaetoniga, aga põrus. Ühelt poolt oli tehnika liiga eriline, mistõttu iga toodetud auto oli kahjumlik. Teisalt oli tegu väliselt pelgalt veidi suurema Passatiga, mistõttu seda eriti ei ostetud ka.
Nimeta mulle siis need tagaveolised ja R6 või V8 mootoritega Toyotad, millele siis Lexuste silt külge liimitakse .
Ja Phaetoni nimetada suureks Passatiks näitab ikka sinu täielikku võhiklikkust.
Kui tollane VW pealik Piech andis inseneridele käsu Phaeton teha, siis oli põhieesmärgiks, et ta peab olema parem, kui mistahes konkurent. Ja parim ta ka oli, kahjuks olid tänu sellele ka tootmiskulud päris kõrged ja autosid müüakse sisuliselt kahjumiga. Paratamatult ei ole loomulikult enamuse rikaste autostjate jaoks "rahvaauto" mark piisavalt prestiizhne ja sellega seoses on ka müüginumbrid väikesed. Aga auto on tegelikult väga hea ja Passatiga on tal sama palju ühist kui seal ja käol.
Kusjures ma ei saa aru miks sa räägid Phaetonist minevikus, sest see auto on siiani VW mudelivalikus.
Lexuse silt kleebiti külge näiteks Toyota Altezzale. Samas ei tähenda see, et iga Lexuse mudeli kohta peaks olema samasugune Toyota (nagu Peugeot Partnerile vastab Citroen Berlingo). Mõte on selles, et kallima otsa mudelid toodetakse teise marginimega. Turu segmenteerimine.
Phaetoni kohta ütlesin, et ta on VÄLISELT suur Passat. Ja nagu märgitud, projekt põrus, kuna parim tehnika oli pakitud kesta, mis nägi välja nagu tavaline rahvaauto. Tootmises on ta siiani, aga edusamme pole näha olnud.
Nii et vähem vaenulikkust, on endal ka lihtsam.