Kilo Tango kirjutas:
Sõduri jaoks ei ole mitte mingit vahet, kes sealt lennukist välja hüppab kuni ta jõuab pärast konflikti lõppu kohtuni. Selleks, et see toimuks ja et sõdur süüdi mõistetaks peavad olema täidetud järgmised tingimused:
1. Peab olemas olema hageja
2. Peab olema võimalik tõestada, et sõduril pidi olema veendumus, et lennukist välja hüppaja püüab end päästa, mitte ei tegele tema ründamisega.
Üldjuhul taandub asi siin praktikas ilmselt sellele, et silmnähtavalt lennuvõimetust (põlev, purunenund) 1-2 kohalisest lennukist väljunud isikud loetakse à priori hädahüppajateks ja kõik muu mudru mistahes tingimustel ründajateks.
Sellisel moel on soldatit väga raske süüdi mõista, sest palja silmaga on pea võimatu kindlaks teha, mitmekohaline lennuk lendas 10+ km kõrgusel.
3. sõdur ise peaks ka sõja lõpuni suutma ellu jääda.. vast sõduri enda vaatevinklist kõige olulisem.
Dessanthüppeid tehakse kui kõrgelt? Ja kuipalju matse korraga lennukist reas välja hüppab? On vast üsna loogiline et kui kupleid avaneb ridamisi siis ei olnud tegu sadade õnnetutega kes kõik korraga sama käputäit lennukeid piloteerisid..

ah jah, dessantnikel ripub ka nende isiklik varustus nööri otsas, nendest mõned meetrid allapoole - isegi üksikul dessantnikul ja üksikul piloodil (kes ei kanna kaasas ka ühtki püstolist suuremat relva ning kes on riietatud üsna spetsiifilisse kombinesiooni) peaks saama niimoodi vahet teha.. milleks laskuda mingisse absurdilähedasse juriidilisse arutellu..?