Karl XII - soomusmasinad 1:35
Re: Karl XII - soomusmasinad 1:35
Lõpuks jõudis ka jõuluvana minuni, tegelt küll juba 23. detsembril, kuid paraku teatas EESTI POST kingi olemasolust alles 28. detsembril. Seekord siis Hongkongist. Minule seni teadmata firma "EMEWE 5 M HOBBY" tuli välja 1/35 skaalas mudeliga Panzerkampfwagen II Ausf.G (VK901). Mõeldud-tehtud ja nüüd siis olemas:
Kuigi näpud sügelevad on need kahjuks seotud veel teise projektiga, mis on lõpusirgel, kuid mitte kaugeltki valmis. Punavene monstrum KV-2:
Kuigi näpud sügelevad on need kahjuks seotud veel teise projektiga, mis on lõpusirgel, kuid mitte kaugeltki valmis. Punavene monstrum KV-2:
Re: Karl XII - soomusmasinad 1:35
ilus kandiline kolakas! like!
Meie asutuses töötamiseks ei pea te olema hull, kuid see tuleb kasuks...
Re: Karl XII - soomusmasinad 1:35
No nii, loen selle KV-2 kolaka valminuks. Kõik tundub ok olevat, kuid torn tundub kuidagi lage. Ju siis see ongi selle masina eripäea. Märkasin hiljem, kui pildid olid juba ülesse laetud, et üks trossidest on paigast ära. Tegu siis Zvezda mudeliga, ei olnudki kõige hullem.
Re: Karl XII - soomusmasinad 1:35
kena kolakas, ega peale trossi nagu ei segagi midagi.
Meie asutuses töötamiseks ei pea te olema hull, kuid see tuleb kasuks...
Re: Karl XII - soomusmasinad 1:35
Päris kena neh, kui värvitoon selline sinakas ei paistaks, siis võtaks ilmselt pikema kiidulaulu üles.
Ainus, mille kallal norida tahaks on tugirattad - tundub, et sa ei ole viitsinud kõiki kraate ära siluda?
Ainus, mille kallal norida tahaks on tugirattad - tundub, et sa ei ole viitsinud kõiki kraate ära siluda?
Re: Karl XII - soomusmasinad 1:35
Valminud on siis uus masin, mille kokkupanemist olin juba mõnda aega oodanud. EMEWE toodang Panzerkampfwagen II Ausf.G (VK901). Väga huvitav ja põnev nokitsemine oli, kvaliteedilt ei saa ka nuriseda, minule sobis.
Veidi ka masinast endast - PzKpfw II Ausf. G (VK 901) oli teoreetiliselt Panzer II edasiarendus, praktiliselt aga oli see täiesti uus masin. 18. juunil 1938 said ettevõtted MAN ja Daimler-Benz korralduse konstrueerida kergetank ning toota seda esialgne 75 masinaline partii. Tootmise alustamine oli plaanitud 1940. aasta oktoobrisse. MAN tegeles šassiiga ja Daimler-Benz torni ja korpusega. Prototüüp valmis 1939. aasta lõpuks ning kokku toodeti seda kuni 1942. aasta veebruarini vaid 12 masinat.
Masin sai omale võrreldes eelnevate Panzer II mudelitega täiesti uue veermiku, see koosnes viiest paaris suurest kanderattast, mis olid paigutatud nn. malekorras, esimesest vedavast ja tagumisest juhtrattast. Korpuse esiküljelt olid kaotatud luugid, juhi ja radisti luugid olid tehtud korpuse laele torni ees. Tornil puudusid vaateavad, kuid torni lael olev komandöri torn oli varustatud 360 kraadi ulatuses vaatlusseadmega. Kaalu oli sellel masinal 10,5 tonni ning maksimaalne kiirus 50km/h. Relvastuseks oli 20mm automaatkahur EW141 ning kuulipilduja MG34, meeskonda kuulus kolm meest.
Veidi ka masinast endast - PzKpfw II Ausf. G (VK 901) oli teoreetiliselt Panzer II edasiarendus, praktiliselt aga oli see täiesti uus masin. 18. juunil 1938 said ettevõtted MAN ja Daimler-Benz korralduse konstrueerida kergetank ning toota seda esialgne 75 masinaline partii. Tootmise alustamine oli plaanitud 1940. aasta oktoobrisse. MAN tegeles šassiiga ja Daimler-Benz torni ja korpusega. Prototüüp valmis 1939. aasta lõpuks ning kokku toodeti seda kuni 1942. aasta veebruarini vaid 12 masinat.
Masin sai omale võrreldes eelnevate Panzer II mudelitega täiesti uue veermiku, see koosnes viiest paaris suurest kanderattast, mis olid paigutatud nn. malekorras, esimesest vedavast ja tagumisest juhtrattast. Korpuse esiküljelt olid kaotatud luugid, juhi ja radisti luugid olid tehtud korpuse laele torni ees. Tornil puudusid vaateavad, kuid torni lael olev komandöri torn oli varustatud 360 kraadi ulatuses vaatlusseadmega. Kaalu oli sellel masinal 10,5 tonni ning maksimaalne kiirus 50km/h. Relvastuseks oli 20mm automaatkahur EW141 ning kuulipilduja MG34, meeskonda kuulus kolm meest.
Re: Karl XII - soomusmasinad 1:35
tööriistade viimistlus on väga hea edasiminek. kuid roomikut saaks ka lihtsate koduste vahenditega edasi aidata ja elavamaks muuta. näiteks hariliku pliiatsi abil üle käia roomiku kõrgemad osad. annab oluliselt juurde... ja nagu ennemgi maininud olen, siis hall pind (nagu ka kõik teised ühevärvilised) on paras väljakutse - seda saab huvitavamaks muuta õlivärvidega täpitamise abil.
muidu kena töö ning tore et vaimu ja jaksu jätkub.
muidu kena töö ning tore et vaimu ja jaksu jätkub.
https://www.facebook.com/panzerwerke
Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
-
- Liige
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Re: Karl XII - soomusmasinad 1:35
Hertsogile lisaks soovitaks doseerida kasvõi kuivpigmente käiguguosale
Põhiline mudelikunstis on mitmetoonilisus.. lisab palju nüansse..
Põhiline mudelikunstis on mitmetoonilisus.. lisab palju nüansse..
Re: Karl XII - soomusmasinad 1:35
Väga tervitatav on see teie plaanitav grupitöö, oleks isegi hea meelega punti löönud, kuid minu elukoht seab mulle piiranguid. Seega jään teie tööde arenguid ootama ja loodan, et postitate võimalikult palju pilte. Kuna mina olen rohkem maismaa masinatele pühendunud siis oleks huvitav näha mõnda tankilahingut, näiteks Prohhorovka lahing (muidugi väike osa sellest). Igatahes jõudu teile selles ettevõtmises.
Veel tahtsin öelda, enne oma töö juurde minekut, et jälgisin hoolega siin vahepeal üsna teravaks läinud arutelu ja mulle tuli meelde, et ka mina arvasin mingi hetk, et algajatelt oodatakse liiga palju. Kuid jõudsin siiski arusaamiseni, et üle oma varju ei hüppa, areng ja vilumus või mis iganes tulebki aegamisi ning mida rohkem on kriitikat seda seda kiirem on edasiminekut märgata. Ka mina ehitan mudeleid lihtsalt oma lõbuks ja ei aja ajaloolist tõde taga siiski ei tahaks ka päris puusse panna.
Aga nüüd siis mudeli juurde - Zvezda ISU-122, millele sai roomikud eraldi juurde ostetud. Kui jätta välja korpuse ülemise ja alumise osa mittekokkusobivus, võib seda mudelit ja kokkupanemist hinnata rahuldavaks (minu arvamus). Värvimise osas tean juba ette, et piltidel tundub olevat masin kerge sinaka tooniga, tegelikkuses asi nii hull ei ole. Võibolla on tegu sombuse ilmaga, päikesepaistega oleks tulemus kindlasti teine. Pilte ka:
Panen siia ka ühe pildi masinast, kui ta veel polnud valmis, ehk siis toorikust:
Veel tahtsin öelda, enne oma töö juurde minekut, et jälgisin hoolega siin vahepeal üsna teravaks läinud arutelu ja mulle tuli meelde, et ka mina arvasin mingi hetk, et algajatelt oodatakse liiga palju. Kuid jõudsin siiski arusaamiseni, et üle oma varju ei hüppa, areng ja vilumus või mis iganes tulebki aegamisi ning mida rohkem on kriitikat seda seda kiirem on edasiminekut märgata. Ka mina ehitan mudeleid lihtsalt oma lõbuks ja ei aja ajaloolist tõde taga siiski ei tahaks ka päris puusse panna.
Aga nüüd siis mudeli juurde - Zvezda ISU-122, millele sai roomikud eraldi juurde ostetud. Kui jätta välja korpuse ülemise ja alumise osa mittekokkusobivus, võib seda mudelit ja kokkupanemist hinnata rahuldavaks (minu arvamus). Värvimise osas tean juba ette, et piltidel tundub olevat masin kerge sinaka tooniga, tegelikkuses asi nii hull ei ole. Võibolla on tegu sombuse ilmaga, päikesepaistega oleks tulemus kindlasti teine. Pilte ka:
Panen siia ka ühe pildi masinast, kui ta veel polnud valmis, ehk siis toorikust:
Re: Karl XII - soomusmasinad 1:35
Raju raud on sul ikka . Mis roomikud sa juurde ostsid? Mis vahendeid tolmutamiseks kasutad? Weathering on suht ilmekas ja tõetruult välja kukkunud. Ainult, et kui taga ja ees muda juba külge haakunud on võiks vast rataste taha kah veidi midagi kinni jääda. Ma just mõtlen, see vasak tagumine nurk on nii puhas.
Fortes fortuna adjuvat
Re: Karl XII - soomusmasinad 1:35
täitsa hea on. on näha, et oled võtnud ette samme üldise tonaalsuse murdmiseks. "katus" on väga hästi välja kukkunud. samuti meeldivad mulle need sangade juurest jooksvad "nired".
pigmentidega mängimine on juba keerukam keiss, igakord ei õnnestu see endalgi. soovitusena pakun välja pigmentide pealekandmise aerograafiga. olen seda päris palju praktiseerinud ning see aitab vältida "teravaid servi". ise lahjendan sellisel puhul pigmenditolmu viinaga (on puhtam ning kuivab kiiremini kui vesi). pärast saab pintsliga kuiva tolmu peale kandes edasi aidata/toonitada mõningaid kohti. samuti soovitan kasutada mitut erinevat tooni pigmente omavahel kombineerides (kuid mitte ilmtingimata segades - vaid peale kandes erinevate kihtidena.)
küsiks samuti et mis roomikuga tegu on ? zvezda enda karbis olevast rõvedusest ei julgeks arvata nii head tulemust...
pigmentidega mängimine on juba keerukam keiss, igakord ei õnnestu see endalgi. soovitusena pakun välja pigmentide pealekandmise aerograafiga. olen seda päris palju praktiseerinud ning see aitab vältida "teravaid servi". ise lahjendan sellisel puhul pigmenditolmu viinaga (on puhtam ning kuivab kiiremini kui vesi). pärast saab pintsliga kuiva tolmu peale kandes edasi aidata/toonitada mõningaid kohti. samuti soovitan kasutada mitut erinevat tooni pigmente omavahel kombineerides (kuid mitte ilmtingimata segades - vaid peale kandes erinevate kihtidena.)
küsiks samuti et mis roomikuga tegu on ? zvezda enda karbis olevast rõvedusest ei julgeks arvata nii head tulemust...
https://www.facebook.com/panzerwerke
Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
Re: Karl XII - soomusmasinad 1:35
"Sangade juurest jooksvate nirede" eest sain ma oma ainukese tanki juures Fossiililt võtta nii et vähe polnud.
Võtke teed ja tulge homme jälle..
Re: Karl XII - soomusmasinad 1:35
Väga ilus aparaat! Sangade nired on suurepärased ja üldmulje ehe. Silm puhkab.
Restitäis plastikut, liimi ja värve
Et argielu mõtetest puhata närve
Et argielu mõtetest puhata närve
Re: Karl XII - soomusmasinad 1:35
Jutt jummala õige - said koslepi nagu tuppa si..unud kass Ja asja ette kah: olid teised vääga roostesed jutid, oleks et niisama essused - paljugi mis kõnts meeskonna saabaste küljest porisel ajal masina katusele jääb - aga vaat roostet ühe korraliku sõjamassina külge suht lühikese aja jooksul lihtsalt ei ilmu. Soomusteras on legeeritud, käepidemed küll iseenesest mitte, kuid need on üldjuhul värvitud ja soomuse külge keevitatud austeniidiga, mis ei roosteta ka aastakümnete möödudes.Sho kirjutas:"Sangade juurest jooksvate nirede" eest sain ma oma ainukese tanki juures Fossiililt võtta nii et vähe polnud.
Aga vahepalaks siis see hirmus verbaalne keretäis kogu omas eheduses:
Sho kirjutas:No vaata aga - sellise mõõtkava juures..., täielik masohhism.... Igatahes tubli töö!
Ja kui sa oleksid oma T-34 tugiratastesse augud sisse puurinud, siis paistaks ta veelgi parem kui praegu. Aga jah - "duelli" võitja on 4BO tooniga tegelikkusele lähemale jõudnud, kuigi on oma tanki käiguosa ehk tiba liialt ära mäkerdanud - veidi vähem pori toob alati rohkem detailsust esile.
No ja sinu tanki esisoomusele poleks neid käepidemeid tarvis olnud liimida, need oleks sobinud siiski 112 tehase masinale, kuid nood vorpisid sel ajal vist veel rõõmsalt "pirukaid", sinu masin on puhas Uralvagonzavod -i produkt. Ahjaa - need roostsed jutid tornil on kah liiast - tank ei elanud nii kaua, et oleks jõudnud rooste minema hakata.
Kuid see kõik pole norimiseks mõeldud - sellise mõõtkava juures niisugust tööd teha - heas mõttes hullud mehed mõlemad....
Urmas.
Re: Karl XII - soomusmasinad 1:35
No näed, Wittmann, ja sina muudkui virised. Kõik me saame siin korrigeeritud. Ja oleme tänulikud.
Võtke teed ja tulge homme jälle..
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist