Aga miks mitte - kui tõstmist on vähem (st palju käivitusi ja külmalt töötamist), töö on õues siis täidab see 52 mootor selle ülesande hiilgavalt.Ma võin ajamääratlusega eksida, aga minu teada teeb või tegi veel hiljaaegu mingi UKR tehas kahveltõstukeid GAZ 52 mootoritega
Töötamisel töriseb mootori enamasti madalatel pööretel ja jõudu on tühikäigust alates - ka sobilik.
Arhailine bensiinimootor oma madala kasuteguriga tähendab, et soojust tekib palju ja mootor läheb suht kiiresti soojaks, erinevalt moodsatest diislitest, mis tühikäigul ei lähegi soojaks. Ja uus mootor maksab nii vähe, et selle hinna eest ei saa ühele lääne diiseltõstukimootorile isegi tihendite komplekti.
Analoogsetel põhjustel töötavad ka Belaruss traktorid tänini ja töötavad kindlasti ka tulevikus, natukese seasita välja vedamiseks laudaks pole mingit 4 korda kallimat John Deere masinat otstarbekas osta.