Venemaa lennukikandja-võimekus

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Et sa teaksid, siis Su-de tootmine toimub juba üle kümne aasta erinevates (konkureerivates) tehastes. Suhhoi "kodutehas" on KNAAPO Amuuri äärses Komsomolskis, kuid Su-34 tuleb juba üle 10 aasta Novosibirskist. Suhhoi platvormi eelistamise põhjus (valiti kallim ja keerukam) oli see, et selle taktikalis-tehnilised võimalused vastasid ligikaudu lääne masinatele (lennukaugus, kandevõime jne), MiG-29 omad aga mitte. Venelased on suutnud F-15 valmis ehitada, aga F-16 pole suutnud. Seepärast lendab F-16 poole kaugemale, viib lendu pea poole raskema relvalasti ja on ka pikas plaanis arenenud riigile ehk odavam.
Saad sa täpsemalt lahti seletada, kuidas see sinu poolt tood kontekst on otseselt seotud praeguse olukorraga??? Milline on see perfekselt loogiline koht?? See ei ole norimine, seleta lihtsalt lahti, ma tõesti ei suuda mingeid otseseid või kaudseid seoseid luua.
Äkki on põhjus selles, et sa pead vastast idiootideks, kes ei saa millegagi hakkama ega suuda eesmärgipäraselt tegutseda?
Nii suure ala kontroll nagu Põhja-alad ei käi ilma laevade ja lennukiteta, st tänapäeval ka lennukikandjata.
Miks mitte kasutada võimalust hankida kogemusi sõjas alaväärse vastase vastu, kes lennukikandjat ohustada ei suuda?
Nii nagu meie hankisime kogemusi sõjas sõjaliselt alaväärse Talibani vastu?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
tommy
Liige
Postitusi: 3638
Liitunud: 02 Veebr, 2005 20:50
Asukoht: Eesti
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas tommy »

Lennukitest nii palju, et miks MIgid, see tuleb tõesti sellest, et need väiksemad, ja mahuvad laevas olevatesse liftidesse, see Su on ikka kolakas, seda on sinna keerulisem panna.
Olemasolevate väheste Su-33 ressurss on lõppemas ja asendus oli hädavajalik.
Miks valiti Mereväele välja justnimelt Mig platvorm siis üks põhjus oli ka MIG-korporatsiooni hädine olukord ja tellimuste puudus.
Igati reaalne, et ilma Mereväe tellimusteta oleks kompanii tänaseks juba õhtal..
dm7
Liige
Postitusi: 322
Liitunud: 30 Sept, 2015 19:58
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas dm7 »

Tea kas sooja Vahemerd päris arktiliste tingimustega samale pulgale saab panna taoliste kogemuste hankimiseks? Odavam ja praktilisem oleks seda siis sealsamas kodusadama lähistel teha.
Kapten Trumm kirjutas:Äkki on põhjus selles, et sa pead vastast idiootideks, kes ei saa millegagi hakkama ega suuda eesmärgipäraselt tegutseda?
Kas asi on minus või hr. Trummi agendaks ongi muutunud taoliste nn. arvajate ''paika panemine'' siinses foorumis, vajadusel ka ohtra demagoogiaga.
Lemet
Liige
Postitusi: 19914
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas Lemet »

Olemasolevate väheste Su-33 ressurss on lõppemas ja asendus oli hädavajalik.
"Olemasolevad vähesed" neli lennukit läbisid 2014 põhjaliku uuenduskuuri, üldse on 2002 aastast praavitatud 19 masinat. Arvestades seda, kuivõrd harva see seltskond merel käib, on jutt ressursi lõppemisest pigem soovmõtlemine. Enne lennatakse masinad sõlme, kui ressurss otsa saab.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Miki
Liige
Postitusi: 1323
Liitunud: 28 Jaan, 2015 16:26
Asukoht: puu otsas
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas Miki »

1x Mig juba plartsatas merre
Lisada võiks ühe varasema (aastast 2008) teemakohase nupukese..
http://maailm.postimees.ee/1760281/al-e ... -venemaale
Alžeeria saadab hävituslennukid tagasi Venemaale
Alžeeria loobub kahe aasta eest rohkem kui miljardi dollari eest ostetud MiG-hävituslennukitest, kuna need ei olevat piisavalt heas korras..
toomasv
Liige
Postitusi: 488
Liitunud: 07 Aug, 2014 17:52
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas toomasv »

Kapten Trumm kirjutas:Et sa teaksid, siis Su-de tootmine toimub juba üle kümne aasta erinevates (konkureerivates) tehastes. Suhhoi "kodutehas" on KNAAPO Amuuri äärses Komsomolskis, kuid Su-34 tuleb juba üle 10 aasta Novosibirskist. Suhhoi platvormi eelistamise põhjus (valiti kallim ja keerukam) oli see, et selle taktikalis-tehnilised võimalused vastasid ligikaudu lääne masinatele (lennukaugus, kandevõime jne), MiG-29 omad aga mitte. Venelased on suutnud F-15 valmis ehitada, aga F-16 pole suutnud. Seepärast lendab F-16 poole kaugemale, viib lendu pea poole raskema relvalasti ja on ka pikas plaanis arenenud riigile ehk odavam.
Saad sa täpsemalt lahti seletada, kuidas see sinu poolt tood kontekst on otseselt seotud praeguse olukorraga??? Milline on see perfekselt loogiline koht?? See ei ole norimine, seleta lihtsalt lahti, ma tõesti ei suuda mingeid otseseid või kaudseid seoseid luua.
Äkki on põhjus selles, et sa pead vastast idiootideks, kes ei saa millegagi hakkama ega suuda eesmärgipäraselt tegutseda?
Nii suure ala kontroll nagu Põhja-alad ei käi ilma laevade ja lennukiteta, st tänapäeval ka lennukikandjata.
Miks mitte kasutada võimalust hankida kogemusi sõjas alaväärse vastase vastu, kes lennukikandjat ohustada ei suuda?
Nii nagu meie hankisime kogemusi sõjas sõjaliselt alaväärse Talibani vastu?
Mis asja sa patrad??? Minupärast kasvõi bann, aga siit leid kaht teineteisega seotud lauset käib mulle ülejõu. Võibolla mode Borja leiab ja annab mulle pärast kirjalikult teada. Kuidas on kõik see sinu poolt kirjutatu seotud eelnevaga???
Lemet
Liige
Postitusi: 19914
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas Lemet »

Huvitav, kas ei oska mina otsida või ei ole tõepoolest ei PM ega Delfi leidnud vajalikuks ära märkida Vahemerre sulpsatanud MiG-29. Küll on aga mõlemad täheldanud fakti, et TAKRi partal baseeruvad Su-33d on asunud Süüria mässulisi ründama...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Lemet
Liige
Postitusi: 19914
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas Lemet »

Pisut huvitavat lugemist Kuznetsovi kohta...
...ОАО «Компания «Сухой» приводит следующие данные по ЛТХ самолетов Су-33 :
максимальная взлетная масса – 33000 кг;
максимальная масса боевой нагрузки – 6500 кг;
а официальный сайт МО РФ несколько расширяет и дополняет эти сведения:
максимальная взлетная масса – 33000 кг;
максимальная взлетная масса с палубы – 28000 кг;
и, наконец, авторитетный авиационный сайт «Испытатели» окончательно «разукрашивает» картину российского "паритета" в воздухе над океанской и дальней морской зонами:
перегрузочная взлетная масса – 33000 кг;
максимальная масса боевой нагрузки – 6500 кг;
нормальная взлетная масса (с полной заправкой внутренних баков) – 29940 кг;
масса пустого самолета - 18500 кг;
максимальная посадочная масса (при посадке на палубу) – 22300 кг;
топлива во внутренних баках – 9400 кг.
Из приведенных данных следует, что если к 18500 кг пустого веса прибавить 9400 кг полной заправки, то получится 27900 кг.
И это без учета других эксплуатационных жидкостей и газов, запаса снарядов в бортовой пушке и веса летчика – смело добавим еще 600 кг для ровного счета.
Итого: 28500 кг.
До достижения нормального взлетного веса остается 1440 кг, а до достижения максимального взлетного веса (или перегрузочного) – 4500 кг.
О каких 6500 кг максимальной боевой нагрузки для полностью заправленного самолета может идти речь?
Полностью заправленный самолет может нормально эксплуатироваться только с 1440 кг вооружения, при превышении этого лимита ресурс планера начинает уменьшаться неконтролируемо и лавинообразно.
Можно, конечно, для PR-a спокойно взлететь и с 6500 кг, но тогда придется немного отлить …
Но такая оптимистичная и радостная картина характерна только при стационарном базировании Су-33 и его взлете с бетонной ВПП, а с палубного трамплина…
А с палубного трамплина – ограничение на взлет 28000 кг. Т.е., полностью заправленный Су-33 вообще не может взлететь с трамплина ТАВКР, даже безо всякого вооружения на внешних подвесках.
Кроме того, если к весу пустого самолета (18500 кг) прибавить уже обозначенные 600 кг и 3000 кг минимального остатка топлива, то получится 22100 кг, при максимальной посадочной массе – 22300 кг.
Т.е., при наличии на борту минимального остатка топлива, самолет практически не может совершить и посадку на палубу ТАВКР при наличии внешних подвесок.
Можно, конечно, и в этом случае для PR-a или «закрытия» пункта Акта по испытаниям взлететь и совершить посадку на палубу с внешними подвесками, но отлить придется больше, а посадку совершать с остатком топлива менее минимального, а это уже тянет на звание героя.
Чтобы возбудить и поддерживать в советском (российском) человеке, который по причине патриотизма и веры искренне влюблен в свою боевую авиацию и флот, уверенность в уникальности и превосходстве отечественного вооружения достаточно было просто выборочно на каждом из трех сайтов пропустить по одной-две характеристики Су-33:
на сайте МО РФ – вес пустого самолета и вес полной заправки;
на сайте ОАО «Компания «Сухой» - вес пустого самолета и ограничения самолета на палубные взлетный и посадочный вес;
на сайте «Испытатели» - ограничение на палубный взлетный вес.
Естественно, все это произошло случайно и не преднамеренно, и случайно пропустив эти данные, руководители каждого из этих сайтов сами искренне верили в уникальность и превосходство российского вооружения.
Но такая оптимистичная и радостная картина характерна только при… Только при отсутствии смелости и желания принять во внимание некоторые «нюансы» из категории «тщательно скрываемых».
Таких два (основных):
приводимые характеристики и ограничения Су-33 являются «теоретическими» или «потенциальными», и приводятся на официальных сайтах без учета результатов, полученных в испытаниях;
приводимые характеристики и ограничения Су-33 являются характеристиками и ограничениями Су-33, но точно такие же характеристики и ограничения существуют и у полетной палубы ТАВКР АК (как у любого шоссе есть максимально допустимое давление на одну тележку), и они точно так же «подразделяются» на: потенциальные и полученные в результате испытаний, хотя из-за "малого интереса" не приводятся ни те, ни другие …
И оба этих «нюанса» не расширяют диапазона допустимых весовых характеристик Су-33 на палубные взлет и посадку.
В результате…
Если внимательно отсмотреть все официальные фото и видеоматериалы «похода-плавания»-2012 ТАВКР АК (с 11.08.2011г., первого дня тренировочного выхода в полигоны Баренцева моря, и до 18.02.2012г., дня окончательного возвращения корабля в Североморск) и попытаться найти хотя бы один кадр взлета или посадки Су-33 на палубу ТАКВР АК с оружием или дополнительными топливными баками на внешних подвесках… Миссия окажется невыполнимой...
Ja on seal veel muudeki huvitavat...

http://www.warandmeasure.com/trials/201 ... etzov.html

Ja ikkagi...miks ta sunnik suitseb...?
https://www.youtube.com/watch?v=ql2Lb004C1o

Veel- väite kohta vene lennukite kohe-kohe ümbersaavast ressursist...
Итого за 23 года нахождения на плаву (еще раз):
количество полетов всей российской (советской) авиации, включая самолеты, вертолеты и космические корабли, в которых экипаж, выполняя полет, мог хотя бы отдаленно догадываться, что где-то поблизости находится уникальный «авианосец» не превышает 3000 полетов;
количество реальных палубных полетов самолетов (с выполнением взлета и посадки или, хотя бы наоборот) не превышает 1300;
количество обычных, эксплуатационных (не испытательных), реальных палубных полетов самолетов не превышает 1000.
Эти выводы косвенно подтверждаются данными МО РФ , что за время эксплуатации ТАВКР и Су-33 было подготовлено около 20 палубных летчиков , самостоятельно совершивших посадку на палубу (с учетом того, что «не у всех из них» количество палубных посадок превышает 100, а некоторые из них привлекались к испытательным полетам).
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
nimetu
Liige
Postitusi: 7574
Liitunud: 25 Mär, 2016 21:16
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas nimetu »

Huvitav, kas ei oska mina otsida või ei ole tõepoolest ei PM ega Delfi leidnud vajalikuks ära märkida Vahemerre sulpsatanud MiG-29.
Uudis täitsa olemas:
http://maailm.postimees.ee/3910419/sueu ... -haevitaja
Lemet
Liige
Postitusi: 19914
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas Lemet »

Sunnik, ma'p märganud eilse päeva uudistest otsidagi... :oops: Tänud!
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Lemeti toodud kopipastest väiksed arvutused.
Su-33 lahinguraadius täis tankimisega on ju piisav Süüria rannikult Kaspia merele käimiseks.
Kui tankida lennukisse minimaalne 3000 kg kütusekogus (millega on tema lahinguraadius 1200 km (9,4 tonniga) asemel 350-400 km, mis Süürias on täitsa rahuldav) ja arvestada juurde "kohustuslik" varustus, jääb ju lahingukoormale ligi 6 tonni. Lendu läheb rambilt kuni 28 tonni, tühi masin 18,5 tonni, kütus minimaalne 3 tonni, muu värk 0,5 tonni, lahingukoormale jääb max 6 tonni.

Süüria mässulised saavad kraesse sealt piisavalt tonne. Ma ei suuda praegu näha probleemi?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Lemet
Liige
Postitusi: 19914
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas Lemet »

Veel Kuznetsovi teemase...näikse, et Su-33 pardal on ka garderoob...piloodid startisid Süüriat pommitama kamuflaažis, tulles aga maandusid oranžis kombes...aga tiiva all on vaid neli raketti.

https://news.mail.ru/society/27795429/?frommail=1
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Vaatasin praegu järelvaatamiselt tänast Vremjat, Su-33'd stardivad järgmise koormaga
2x Sorbtsia ECM
2x R-73
2x R-27
Selle koormaga tõusevad väga kergelt ja sellist "õhus hõljumist" ei ole. Kuzja sõidab aeglase käiguga, eriti ei suitse.
Üks rumal reporter nimetas R-27 "laserjuhitavaks täppisraketiks" :D
Õhk-maa relvastust ei ole näha. Räägitakse treeninglendudest ning "nepolnõi bak" teemast.
Lisaks näidati mingit maismaa raketikompleksi "Bastion".

Praegu tundub, et jutud Su-33 maismaamärkide ründamise teemast ei vasta tõele, minu arusaama järgi toimub õhupatrull ja piirkonnaga tutvumine.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
Sekeldaja
Liige
Postitusi: 840
Liitunud: 29 Aug, 2014 17:38
Kontakt:

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas Sekeldaja »

Kapten Trumm kirjutas:
Süüria mässulised saavad kraesse sealt piisavalt tonne. Ma ei suuda praegu näha probleemi?
Artikli autori arvates näikse probleem olevat siiski mujal kui mässulisi ohustavates tonnkilomeetrites, nimelt alates

"Т.е., при наличии на борту минимального остатка топлива, самолет практически не может совершить и посадку на палубу ТАВКР при наличии внешних подвесок." ja sealt edasi.
Kasutaja avatar
Tundmatu sõdur nr. 4
Liige
Postitusi: 10495
Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
Asukoht: Siilis

Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)

Postitus Postitas Tundmatu sõdur nr. 4 »

..kogu see kuuzja jutt läheb varsti vist omaette teemasse - praegune plahvatuslik arutelu lihtsalt lämmatab teemapealkirja ära :evil:
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist