Siin videos on Su, viimati käkerdasid nad Mig'i. See pisut vanem video.ruger kirjutas: Kuznetsovi lennukiõnnetuse video?
https://twitter.com/EnglishRussia1/stat ... 2437365760
Venemaa lennukikandja-võimekus
Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
Pisut väga palju vanem....nii kümmekond aastat. Ja lennuk peaks olema Su-27.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40155
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
Seesama propavideo jooksis eile vene riigiteles - annab vastused põletavatele "Kuzja teemadele" ja vilksamisi näitab mingit "analoogi mitte omavatat" Bastion tüüpi süsteemi
https://www.youtube.com/watch?v=t5e8EW4926o
VF tekilennuväe võimekuse lagi tänase seisuga on "piiratud CAP" (õhupatrull oma vägede ja pommitajate katmiseks õhust). Piiratud jõudude suuruse ja ajalise kestusega.
Lisaks tundub, et viimastel nädalatel on sõjateatrisse lisandunud üks uus mereväe vidin/võime - AWACS helikopteri Ka-31 kujul
http://defence-blog.com/news/russian-na ... syria.html
Kuigi 150 km avastuskaugus lennuki vastu pole teab mis suur, siis olulisem on madalate kõrguste katmine, kust merel kipuvad tiibraketid tulema ja mis laevadel asuvate radaritega jäävad vältimatult "silmapiiri taha". Kuidas tagatakse radari töö kopteri vibratsiooni ja kõikumise tingimustes, on muidugi huvitav teada. Taoliste vilede puudumine nt Briti laevastikus 1982 Falklandil lubas mitmel puhul Argentiina lennuväel ligidale pääseda (ja ka mõned laevad uputada).
https://www.youtube.com/watch?v=t5e8EW4926o
VF tekilennuväe võimekuse lagi tänase seisuga on "piiratud CAP" (õhupatrull oma vägede ja pommitajate katmiseks õhust). Piiratud jõudude suuruse ja ajalise kestusega.
Lisaks tundub, et viimastel nädalatel on sõjateatrisse lisandunud üks uus mereväe vidin/võime - AWACS helikopteri Ka-31 kujul
http://defence-blog.com/news/russian-na ... syria.html
Kuigi 150 km avastuskaugus lennuki vastu pole teab mis suur, siis olulisem on madalate kõrguste katmine, kust merel kipuvad tiibraketid tulema ja mis laevadel asuvate radaritega jäävad vältimatult "silmapiiri taha". Kuidas tagatakse radari töö kopteri vibratsiooni ja kõikumise tingimustes, on muidugi huvitav teada. Taoliste vilede puudumine nt Briti laevastikus 1982 Falklandil lubas mitmel puhul Argentiina lennuväel ligidale pääseda (ja ka mõned laevad uputada).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
Ise väidavad nad AWACi ülesandeid rohkem sinna saadetud MiG-31 hooleks jäävat- A-50 olla kole ebarentaabel Süüriasse lennutada.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40155
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
Ka-31 oma nappide kaugustega on tegelikult kas laevastikueskaadri või lennuväebaasi objektikaitse - suuremate alade vaatamiseks madalale tuleb kohale vedada võimsamad riistad.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
..tehtudBorja kirjutas:..kogu see kuuzja jutt läheb varsti vist omaette teemasse - praegune plahvatuslik arutelu lihtsalt lämmatab teemapealkirja ära
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Tegelikult oleks võinud ka siia sappa kleepida... http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopi ... 4421&hilit
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Millegipärast võtavad venelased ka FAB-500 CAP-missioonile kaasa: http://bmpd.livejournal.com/2256944.html
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40155
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Tänan, see on nüüd midagi uut - ilmselt täna õhtune vene riigitele sellest pasundab.
Eile vaatasin järelvaatamisest kõik uudised neil läbi - ühtegi õhk-maa relva näha polnud.
Ühesõnaga, eilsest siis on hakatud ka pomme vedama.
Eile vaatasin järelvaatamisest kõik uudised neil läbi - ühtegi õhk-maa relva näha polnud.
Ühesõnaga, eilsest siis on hakatud ka pomme vedama.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Samal ajal Hiinas...
http://bmpd.livejournal.com/2249941.html
Kusjuures juba esimene kommentaar oli ootuspärane..."А дым где?..."
http://bmpd.livejournal.com/2249941.html
Kusjuures juba esimene kommentaar oli ootuspärane..."А дым где?..."
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Venemaa sõjaline võimekus ja armeereform(id)
Ma ei saa nüüd jälle aru, milleks sa lahmid?? Sa ikka tead, milline on minimaalne kütusekogus, mis peab paaki alles jääma?? Minu arvates ei ole lennuk sõiduauto, kus sa lased kütuseseieri vabalt põhja. Ja sealt edasi, üks asi on trampliinil üles hüppamine, teine asi on maandumine. Kui sa oled nii palju lugenud ja näinud, oskad kohe kindlasti paugust öelda, milline on maksimaalne kaal, millega lennukid maanduvad.Kapten Trumm kirjutas:Lemeti toodud kopipastest väiksed arvutused.
Su-33 lahinguraadius täis tankimisega on ju piisav Süüria rannikult Kaspia merele käimiseks.
Kui tankida lennukisse minimaalne 3000 kg kütusekogus (millega on tema lahinguraadius 1200 km (9,4 tonniga) asemel 350-400 km, mis Süürias on täitsa rahuldav) ja arvestada juurde "kohustuslik" varustus, jääb ju lahingukoormale ligi 6 tonni. Lendu läheb rambilt kuni 28 tonni, tühi masin 18,5 tonni, kütus minimaalne 3 tonni, muu värk 0,5 tonni, lahingukoormale jääb max 6 tonni.
Süüria mässulised saavad kraesse sealt piisavalt tonne. Ma ei suuda praegu näha probleemi?
Vaadates neid venelaste videosid, krt, no jääb arusaamatruks, kui palju neil isegi seal tiibade all neid ´rakette on, see, et nad seal poseerivad ja näitavad seisvat lennukit nendega, on üks asi. Aga kui näitavad tõusvat lennukit, siis jääb mulje et pole mitte ühtegi all. Ja need mis maanduvad, need on ka ju ilma tiivaaluse modruta.
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Piisab, kui viiteid viitsida lugeda... Veelkord puust ja punaseks
максимальная посадочная масса (при посадке на палубу) – 22300 кг;
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Teed mulle punaseks?? aga loe veelkord viidet ja leia see koht, kus on kirjas minimaalne kütusekogus, mis peab lennukis olema. alla selle lendavad vist ainult need, kes tahavad postuumselt kangelaseks saada!!Lemet kirjutas:Piisab, kui viiteid viitsida lugeda... Veelkord puust ja punaseks
максимальная посадочная масса (при посадке на палубу) – 22300 кг;
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Sellele küsimusele sai ka vastus antud. Ülejäänut kuugelda ise. Näiteks " minimalnõi ostatok topliva Su-33. Kirillitsas mõistagi.Kui sa oled nii palju lugenud ja näinud, oskad kohe kindlasti paugust öelda, milline on maksimaalne kaal, millega lennukid maanduvad.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Venemaa lennukikandja-võimekus
Äkki sa leiad?? Mina leidsin 3 tonni, kui palju sina??Lemet kirjutas:Sellele küsimusele sai ka vastus antud. Ülejäänut kuugelda ise. Näiteks " minimalnõi ostatok topliva Su-33. Kirillitsas mõistagi.Kui sa oled nii palju lugenud ja näinud, oskad kohe kindlasti paugust öelda, milline on maksimaalne kaal, millega lennukid maanduvad.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist