See on ammu teada fakt. Minu teada on nad isegi vene inseneridelt mingitpidi kogemusi korjanud selle koha pealt.Kapten Trumm kirjutas:Kuulsin ühes vene lennukiehitust puudutavas saates väidet, et vertikaalstardiga F-35 loomisel olevat ameeriklastele sügavat mõju avaldanud 1992 avalikkusele Prantsusmaal demotud Jak-141
F-35 olevikust ja tulevikust
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9095
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40072
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Kusjuures Jak näib kordavat eelkäija vigu ja F-35 näib kordavat Harrieri edu.
Kui alt vaatad, siis F-35-l on olemas põikikalde (roll) korrigeerimiseks väljalaskedüüsid tiibade all (väiksed luugid teliku kõrval), Jak-il neid ei ole (ja ei olnud ka eelkäijatel).
Selline lahendus muudab masina haavatavaks nt tuulele ning mingist kalde nurgast alates muutub see juhitamatuks.
Miks Harriere vähem hunnikusse kukkus kui Jak-e, oli ju see pisike asi, et Harrieril sai lennuki kõikumisi piloot korrigeerida, Jak-il aga jäi ühel hetkel lihtsalt sangade tõmbamine (või jõudis automaatne katapulteerumine ette).
Kui alt vaatad, siis F-35-l on olemas põikikalde (roll) korrigeerimiseks väljalaskedüüsid tiibade all (väiksed luugid teliku kõrval), Jak-il neid ei ole (ja ei olnud ka eelkäijatel).
Selline lahendus muudab masina haavatavaks nt tuulele ning mingist kalde nurgast alates muutub see juhitamatuks.
Miks Harriere vähem hunnikusse kukkus kui Jak-e, oli ju see pisike asi, et Harrieril sai lennuki kõikumisi piloot korrigeerida, Jak-il aga jäi ühel hetkel lihtsalt sangade tõmbamine (või jõudis automaatne katapulteerumine ette).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Jah, Jak-141 osas ju tegi Lockheed konkreetselt Jakovleviga koostööd, et saada lisainfot oma X-35 programmi jaoks.
Jak-141'el oli selle asemel kaks eraldi vertikaalpaigutusega mootorit. Teema, kuidas selline lahendus lennuki kaalule ning kütusekulule mõjub, on Jak-38 (vs Harrier) näitel siit foorumist juba läbi käinud
F-35 mootorist (P&W F135)
F135 mootorilahenduse kohta on üsna hea õhtulugemine see 2012. aasta artikkel:
Esmakordselt õnnestus seda avalikult jäädvustada alles selles hiljutises videos, alates 43. sekundist:
Infrapuna Signatuuri vähendamine
Mis puudutab F-35 mootori infrapuna signatuuri minimaliseerimise lahendusi, soovitan lugeda seda blogi alates lõigust: "For example : F-35 has a scoop ... ".
Näiteks on F-35'el mootoridüüsi ja kere vahele jäetud "auk", kust lastakse täiendavatest õhuvõttudest (pilt 1 ja 2) tulevat õhku, et ümbritseda mootorist väljuv kuumem õhk nn "külma kihiga". Sakilised servad aitavad, lisaks radarisignatuuri vähendamisele, neid õhuvooge kiiremini segada (antud lahenduse eelane on F-16 LOAN programm)
Täiendavad õhusissevõtud:
"Auk" mootoridüüsi ümber on hästi näha siit:
Kogu skeem:
Lisaks veel mõned tähelepanekud:
Eks venkude jaoks ole jah F-35 ikkagi põhimõtteliselt üks "veidi parema tarkvaraga Jak-141 kloon"
(Ääremärkusena lisan, et F-35 ei tee operatiivselt sisuliselt kunagi vertikaalstarte, vaid pooleldi ruleerivat short-takeoff'i, mis võimaldab kaasa võtta suuremat laadungit)
Jak'i juurde tagasi
Lõpetuseks siiski äge video Jak-141'est 1992 aasta Farnborough lennushowlt. Vertikaalstart keelati ära, asfaltkatte kahjustumise vältimiseks, küll aga on videos näha hõljumist.
https://www.youtube.com/watch?v=WybwlN_UCVI
Jak-141 on ilmselgelt F-35 arengut mõjutanud masin. Samuti on tegu ju esimese lennukiga maailmas, mis oli suuteline korraga nii vertikaastardima kui ka helikiirust ületama. Igati muljetavaldav masin oma aja kohta! Lihtsalt ei tasu nüüd venkude enesereklaamist päris hulluks ka minna. Teatavasti ei jäta nad ju ühtegi võimalust kasutamata, kisamaks kuidas just "nende unikaalseid lahendusi" alles varastati, ning sellest 20 aastat saateid treida. Võrdluseks võiks mõelda, kui palju kõvatas Grumman teemal: "Näete kuis Su-27 alles inspiratsiooni sai meie F-14 pealt" ? Rääkimata lugematust hulgast muudest vastassuunalistest mõjutustest ...
Selliste saadete juures on alati palju olulisem on see, mis jäetakse ütlemata. Eks see kehti muidugi kõige kohta, kaasaarvatud näteks sellesammuse F-35B.
--
* Bypass-ratio - (oleks tänulik kui keegi annaks kõlava maakeelse vaste sellele sõnale)
Kolmest punktist keeratava mootoridüüs on nende kahe lennuki kõige sarnasem komponent. See on üsna suure tõenäosusega Jak'ilt maha viksitud(või vähemasti tugevalt inspireeritud):Cooperation with Lockheed
Following the announcement by the CIS on September 1991 that it could no longer fund development of the Yak-41M, Yakovlev entered into discussions with several foreign partners who could help fund the program. Lockheed Corporation, which was in the process of developing the X-35 for the US Joint Strike Fighter program, stepped forward, and with their assistance 48-2 was displayed at the Farnborough Airshow in September 1992. Yakovlev announced that they had reached an agreement with Lockheed for funds of $385 to $400 million for three new prototypes and an additional static test aircraft to test improvements in design and avionics. Planned modifications for the proposed Yak-41M included an increase in STOL weight to 21,500 kg (47,400 lb). One of the prototypes would have been a dual-control trainer. Though no longer flyable, both 48-2 and 48-3 were exhibited at the 1993 Moscow airshow. The partnership began in late 1991, though it was not publicly revealed by Yakovlev until 6 September 1992, and was not revealed by Lockheed until June 1994.
https://en.wikipedia.org/wiki/Yakovlev_ ... h_Lockheed
Sellegipoolest, lisaks elektroonikale on veel üks väga suur erinevus, mistõttu oleks veits liig X-35't Jak-141 klooniks kutsuda. See on asii mille venelased pidevalt oma propas ära unustavad, justkui see oleks miski pisiasi. Nimelt mootori "kardaanivõlliga" otseühenduses olev tõsteventilaator (Lift-Fan), mida Lockheed Martin, Pratt & Whitney ning Rolls-Royce 10 aastat välja töötasid, ning mille osas leidus skeptikuid küll ja veel. Selle lahendus oli oli suurim X-35 eelis Boeing X-32 ees. Niipea kui seda viimaks 2000. aastal edukalt demoti, oli Boeingu lahendusega "krõshka".Kapten Trumm kirjutas:See pole mõistagi päris 1:1 ja ilmselt ameeriklastel lahendab paljusid probleeme parem elektroonika (mis venelastele lõpuks fataalseks said).
Jak-141'el oli selle asemel kaks eraldi vertikaalpaigutusega mootorit. Teema, kuidas selline lahendus lennuki kaalule ning kütusekulule mõjub, on Jak-38 (vs Harrier) näitel siit foorumist juba läbi käinud
F-35 mootorist (P&W F135)
F135 mootorilahenduse kohta on üsna hea õhtulugemine see 2012. aasta artikkel:
Seal on mõningaid spekulatsioone, mis on ajaga tõesteks osutunud (mis viitab et autorid teadsid rohkem kui väitsid). Näiteks mainiti seal esimesen, et F-35 on üsna ainulaadne samaegselt radari-blokkerina töötav järelpõleti mis on mootoridüüsi keskele kinnitatud, varjates täielikult mootori tagakülje. See on arvatavasti põhjus, miks iga viimanegi pilt seisva mootoriga lennukist on alati mootorikattega.Powering the Lightning II
April 2012 Chris Kjelgaard
"...Another key feature of the F135 is its augmentor, or afterburner system. While available details of the augmentor are sketchy, the F135 is known to employ multi-zone (probably three-zone) fuel injection aft of the afterburner’s pilot light. These zones inject fuel independently, so that the afterburner does not act in an all-or-nothing way but instead provides a variable range of additional, smoothly transitioning wet thrust at the pilot’s command. Also, like the F119 augmentor, the F135 augmentor is stealthy: The design of the two engines’ augmentors places multi-zone fuel injection into curved vanes which eliminate conventional spray bars and flame holders and block the line of sight to the turbine when looking into the engine from behind...."
Esmakordselt õnnestus seda avalikult jäädvustada alles selles hiljutises videos, alates 43. sekundist:
Infrapuna Signatuuri vähendamine
Mis puudutab F-35 mootori infrapuna signatuuri minimaliseerimise lahendusi, soovitan lugeda seda blogi alates lõigust: "For example : F-35 has a scoop ... ".
Näiteks on F-35'el mootoridüüsi ja kere vahele jäetud "auk", kust lastakse täiendavatest õhuvõttudest (pilt 1 ja 2) tulevat õhku, et ümbritseda mootorist väljuv kuumem õhk nn "külma kihiga". Sakilised servad aitavad, lisaks radarisignatuuri vähendamisele, neid õhuvooge kiiremini segada (antud lahenduse eelane on F-16 LOAN programm)
Täiendavad õhusissevõtud:
"Auk" mootoridüüsi ümber on hästi näha siit:
Kogu skeem:
Lisaks veel mõned tähelepanekud:
- Soovitan pildilt jälgida mootoridüüsi pikkust ja võrrelda seda näiteks F-16 mootorite omadega.
- Arvestada sellele juurde, et F135 on hävitaja mootori kohta erakordselt suure bypass ratio'ga*, mis suurendab külma õhu kogust, mis düüsi läbib.
- Seda, et lääne mootorite põlemiskuumus on nende kestvuse huvides vene omadest madalam. Järelpõleti leegivärv on selleks väga hea indikaator, lääne mootoritel ei ole see päevavalgel iialgi sinine.
- USA 5. generatsiooni lennukite mootorid on nihutatud tüürpindade suhtes ettepoole, et need varjaks düüse rohkemate nurkade alt. Vahe näha näiteks neilt piltidelt (F-18 vs F-35): [1], [2]).
Eks venkude jaoks ole jah F-35 ikkagi põhimõtteliselt üks "veidi parema tarkvaraga Jak-141 kloon"
(Ääremärkusena lisan, et F-35 ei tee operatiivselt sisuliselt kunagi vertikaalstarte, vaid pooleldi ruleerivat short-takeoff'i, mis võimaldab kaasa võtta suuremat laadungit)
Jak'i juurde tagasi
Lõpetuseks siiski äge video Jak-141'est 1992 aasta Farnborough lennushowlt. Vertikaalstart keelati ära, asfaltkatte kahjustumise vältimiseks, küll aga on videos näha hõljumist.
https://www.youtube.com/watch?v=WybwlN_UCVI
Jak-141 on ilmselgelt F-35 arengut mõjutanud masin. Samuti on tegu ju esimese lennukiga maailmas, mis oli suuteline korraga nii vertikaastardima kui ka helikiirust ületama. Igati muljetavaldav masin oma aja kohta! Lihtsalt ei tasu nüüd venkude enesereklaamist päris hulluks ka minna. Teatavasti ei jäta nad ju ühtegi võimalust kasutamata, kisamaks kuidas just "nende unikaalseid lahendusi" alles varastati, ning sellest 20 aastat saateid treida. Võrdluseks võiks mõelda, kui palju kõvatas Grumman teemal: "Näete kuis Su-27 alles inspiratsiooni sai meie F-14 pealt" ? Rääkimata lugematust hulgast muudest vastassuunalistest mõjutustest ...
Selliste saadete juures on alati palju olulisem on see, mis jäetakse ütlemata. Eks see kehti muidugi kõige kohta, kaasaarvatud näteks sellesammuse F-35B.
--
* Bypass-ratio - (oleks tänulik kui keegi annaks kõlava maakeelse vaste sellele sõnale)
Viimati muutis Gideonic, 08 Dets, 2016 16:48, muudetud 2 korda kokku.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Harrierile mõjutuste osas pole ka väga midagi imestada, sest selle F-35 LiftSystem töötas välja ju sama firma, mis Harrieri lahenduse, Rolls-Royce.Kapten Trumm kirjutas:Kusjuures Jak näib kordavat eelkäija vigu ja F-35 näib kordavat Harrieri edu.
Kui alt vaatad, siis F-35-l on olemas põikikalde (roll) korrigeerimiseks väljalaskedüüsid tiibade all (väiksed luugid teliku kõrval), Jak-il neid ei ole (ja ei olnud ka eelkäijatel).
Selline lahendus muudab masina haavatavaks nt tuulele ning mingist kalde nurgast alates muutub see juhitamatuks.
Miks Harriere vähem hunnikusse kukkus kui Jak-e, oli ju see pisike asi, et Harrieril sai lennuki kõikumisi piloot korrigeerida, Jak-il aga jäi ühel hetkel lihtsalt sangade tõmbamine (või jõudis automaatne katapulteerumine ette).
Lisaks neile kahele küljedüüsile kasutatakse veojõu suunamiseks ka seda kandilist 2D-"ribikardinat" mis jääb tõsteventilaatori (lift-fan) alla, ning ka mootoridüüsi otsa ennast. Viimane liigub tuulistes tingimustes tasakaalustamiseks tegelikult päris palju. Seda on üsna hästi näha siit DT-III videost alates 0:40:
Laiskadele animatsioon:
Ja lähem pilt suunatavast "ribikardinast":
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Põhjalikult selgitatud, tänud.
Vaadates seda mootoridüüsi tööd tekkis mul paratamatult küsimus, huvitav kui pikk on düüsi elugiga ja kui hästi see sellisele valule vastu peab? Need jõud, millega düüsi juhtivad mehhanismid tegelema peavad ei ole ju teps mitte väikesed. Oskad öelda näiteks millised olid Harrieri hoolduskulud (eriti tõstemootori) võrreldes näiteks F-18?
Vaadates seda mootoridüüsi tööd tekkis mul paratamatult küsimus, huvitav kui pikk on düüsi elugiga ja kui hästi see sellisele valule vastu peab? Need jõud, millega düüsi juhtivad mehhanismid tegelema peavad ei ole ju teps mitte väikesed. Oskad öelda näiteks millised olid Harrieri hoolduskulud (eriti tõstemootori) võrreldes näiteks F-18?
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Kui keegi välja otsiks, huvitaks väga ka mind. Kuid karta on, et üsna kallisFuchs kirjutas:Põhjalikult selgitatud, tänud.
Vaadates seda mootoridüüsi tööd tekkis mul paratamatult küsimus, huvitav kui pikk on düüsi elugiga ja kui hästi see sellisele valule vastu peab? Need jõud, millega düüsi juhtivad mehhanismid tegelema peavad ei ole ju teps mitte väikesed. Oskad öelda näiteks millised olid Harrieri hoolduskulud (eriti tõstemootori) võrreldes näiteks F-18?
Vikipeedia andmetel jaotub see tõukejõud vertikaalrežiimis järgnevalt:
Ainuke (väga vana) info F-35 kohta, mis suutsin välja kaevata on see:Mootoridüüs: 80 kN
Tõsteventilaator: 89kN
Korrigeerivad küljedüüsid (kokku): 17kN
Kokku: 186 kN (horisontaalrežiimis on 190kN)
Selle järgi tundub, et B versioonil on planeeritud ülevaatused iga 1500 mootori töötunni järel ning sidurile peale 1500 kasutust.
Lisaks selgub sealt, et see "ribikardin" suudab veojõudu suunata vahemikus 5° ette kuni 42° taha ning 3D põhidüüs 95° x-pikitelje ja 13° y-põikitelje suhtes.
Lisainfoks, P&W pakub Block 1 mootori-upgrade'i, mis vähendab kütusekulu 5-7% ning suurendab tõukejõudu kuni 10% (210kN peale). Täiendused viidaks sisse juba toodetud lennukitele esimese regulaarse mootorihoolduse ajal (vaja vahetada mõned komponendid). Põhitakistus pole mitte upgrade ise (mis on sisuliselt teada ja vajab vaid rahastus), vaid mõju vertikaalrežiimile. Võimsam mootor tingib kogu ülejäänud LiftSystem'i ülevaatamise ning stabiilsuse jaoks peab ka tõsteventilaatori võimsust tõstma.
“It’s perfect timing, because that’s when engines start to come in for overhaul,” he says. “So an engine will come in for overhaul with the current capability, we’ll replace those parts that will improve the capability and it will leave the depot a better engine that [when it] came in.”
In April, P&W secured a $1 billion contract to fund the first 66 of the 167 F135 engines contained within the F-35 programme's next two lots of production. The proposed Block 1 upgrade would improve the baseline F135 engine, with 5-7% better fuel burn and up to 10% more thrust, Croswell says. That could increase the engine’s capability up to a thrust rating of 47,300lb (210kN).
But that increase could affect the lift system for the short take-off and vertical landing variant, Croswell notes. With an increased thrust on the back of the engine, P&W must keep the balance by increasing the thrust on the front, he says. While the company is in talks with Rolls-Royce and the US Navy, there is no technology programme for lift system components yet.
https://www.flightglobal.com/news/artic ... in-427150/
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Mõned F-35 piloodid on taas sõna saanud: http://www.sldinfo.com/the-moment-pilot ... aordinary/
Huvitavamad väljanopped:
- Väga täpne CAS iga ilmaga tänu Synthetic Aperture Radarile, SAM site'sid (medium range AA) võib piloot rahulikult ignoreerida, kuna need teda ei näe. Kui peaks liiga lähedale sattuma, saab need ka iseseisvalt ära segada, pole Prowlerit vaja.
- Vertikaalne maandumine on nii kerge, et F-35ga pisikesele kopterikandjale maandumine on märksa muretum, kui Harrieriga lennukikandjale.
- Tohutu situational awareness. Üks piloot jutustas, kuidas ta F-35 alles ruleeris maandumisrajal, kui oli juba täispilt õhuruumist ja selles liikuvatest lennukitest olemas - samal ajal lendas läheduses veel paar F-35te ja nood hakkasid automaatselt radaripilti edastama. Teine piloot rääkis, et esimest korda F-35ga harjutuslennult tagasi tulles sai ta aru, et tal on õhuruumis toimuvast palju parem pilt kui ground controlleril - tema lennuk märkas õhuruumis liikumas lennukeid, keda ground veel näinudki polnud.
- Väga hästi töötab koostöö teiste relvaplatvormidega. Sõnastus on puiklev, aga teadjam võib aimata, et hiljuti sihitas F-35 laeval asuva AEGISe jaoks mingit ballistilist raketti üle ebatavaliselt pika vahemaa (AEGISe uusima ballistiliste rakettide vastase raketi lennuulatus on 2500km). Lask oli edukas, piloodi sõnul ülimalt muljetavaldav kõigi asjaosaliste jaoks. Tegu on kineetilise lõhkepeaga, eks siin inimesed saavad aru, kui keeruline on ca 7km/s liikuvat raketti tabada teise raketiga ~2000km kauguselt täpselt kere pihta, kusjuures sihtimistöö teeb ära kolmas relvasüsteem F-35 näol.
- CAS missioon tehti ära otse 4th gen F16 ja F/A-18 "silme all". Kõik JDAMid tabasid märki, 4nda põlvkonna lennukid ei saanud isegi aru, et F-35d kohal on.
- Kasutuslihtsus nii puhtalt lendamise kui relvasüsteemide kasutamise osas ületas igasugused ootused.
Huvitavamad väljanopped:
- Väga täpne CAS iga ilmaga tänu Synthetic Aperture Radarile, SAM site'sid (medium range AA) võib piloot rahulikult ignoreerida, kuna need teda ei näe. Kui peaks liiga lähedale sattuma, saab need ka iseseisvalt ära segada, pole Prowlerit vaja.
- Vertikaalne maandumine on nii kerge, et F-35ga pisikesele kopterikandjale maandumine on märksa muretum, kui Harrieriga lennukikandjale.
- Tohutu situational awareness. Üks piloot jutustas, kuidas ta F-35 alles ruleeris maandumisrajal, kui oli juba täispilt õhuruumist ja selles liikuvatest lennukitest olemas - samal ajal lendas läheduses veel paar F-35te ja nood hakkasid automaatselt radaripilti edastama. Teine piloot rääkis, et esimest korda F-35ga harjutuslennult tagasi tulles sai ta aru, et tal on õhuruumis toimuvast palju parem pilt kui ground controlleril - tema lennuk märkas õhuruumis liikumas lennukeid, keda ground veel näinudki polnud.
- Väga hästi töötab koostöö teiste relvaplatvormidega. Sõnastus on puiklev, aga teadjam võib aimata, et hiljuti sihitas F-35 laeval asuva AEGISe jaoks mingit ballistilist raketti üle ebatavaliselt pika vahemaa (AEGISe uusima ballistiliste rakettide vastase raketi lennuulatus on 2500km). Lask oli edukas, piloodi sõnul ülimalt muljetavaldav kõigi asjaosaliste jaoks. Tegu on kineetilise lõhkepeaga, eks siin inimesed saavad aru, kui keeruline on ca 7km/s liikuvat raketti tabada teise raketiga ~2000km kauguselt täpselt kere pihta, kusjuures sihtimistöö teeb ära kolmas relvasüsteem F-35 näol.
- CAS missioon tehti ära otse 4th gen F16 ja F/A-18 "silme all". Kõik JDAMid tabasid märki, 4nda põlvkonna lennukid ei saanud isegi aru, et F-35d kohal on.
- Kasutuslihtsus nii puhtalt lendamise kui relvasüsteemide kasutamise osas ületas igasugused ootused.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Viitasin samale artiklile eelmisel lehelerick kirjutas:Mõned F-35 piloodid on taas sõna saanud: http://www.sldinfo.com/the-moment-pilot ... aordinary/
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Trump tõmbab F-35 projektile pidurid peale?
http://www.reuters.com/article/us-usa-t ... SKBN1411HF
http://www.reuters.com/article/us-usa-t ... SKBN1411HF
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Iisrael sai oma 2 esimest F-35-te täna kätte
They're here! Israel's first F-35 "Adir" stealth fighters have landed at Nevatim Airbase, ushering in a new era in Israeli air superiority.
https://twitter.com/AviMayer/status/808378584058494977According to @IAFsite, 2 F-35 were handed over to Israel Air Force today
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Trumpi tegemisi on ikka on huvitav jälgida Boeing juba Air Force One'iga käis rääkima, nüüd siis järgmised rivis. Lockheed'i aktsiad juba kukkusid selle sõnavõtu peale 4%Walter2 kirjutas:Trump tõmbab F-35 projektile pidurid peale?
http://www.reuters.com/article/us-usa-t ... SKBN1411HF
Siiski ebatõenäoline et midagi väga radikaalset tehakse nende suurprojektidega, pigem Trump näitab kes on us peremees ning rohkem kaupleb.
Samas vähemalt selles osas on Trumpil 100% õigus, et see "pöördukse" süsteem õhuväe ja firmade vahel tuleks küll lõpetada. See olukord, kus õhuvägede tippjuhid aasta-kaks pärast ametiaja lõppu riburadapidi Lockheed'i, Boeingusse ja Mcdonnell Douglas'esse tööle lähevad. Just nii juhtus õhujõudude viimase juhiga näiteks. Eluaegne keeld tunduks seal väga mõsitlik.
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Oih No sel juhul lihtsalt teema laienduseks sai välja toodud ka huvitavam info neile, kes ise kaevuda ei viitsinud.Gideonic kirjutas:Viitasin samale artiklile eelmisel lehelerick kirjutas:Mõned F-35 piloodid on taas sõna saanud: http://www.sldinfo.com/the-moment-pilot ... aordinary/
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Kui päris täpne olla, siis toimus suurem kukkumine vahetult ENNE twiitiGideonic kirjutas:Trumpi tegemisi on ikka on huvitav jälgida Boeing juba Air Force One'iga käis rääkima, nüüd siis järgmised rivis. Lockheed'i aktsiad juba kukkusid selle sõnavõtu peale 4%.Walter2 kirjutas:Trump tõmbab F-35 projektile pidurid peale?
http://www.reuters.com/article/us-usa-t ... SKBN1411HF
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9095
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: F-35 olevikust ja tulevikust
Mis viga nii presidendina pappi kokku ajada:2korda2 kirjutas:Kui päris täpne olla, siis toimus suurem kukkumine vahetult ENNE twiitiGideonic kirjutas:Trumpi tegemisi on ikka on huvitav jälgida Boeing juba Air Force One'iga käis rääkima, nüüd siis järgmised rivis. Lockheed'i aktsiad juba kukkusid selle sõnavõtu peale 4%.Walter2 kirjutas:Trump tõmbab F-35 projektile pidurid peale?
http://www.reuters.com/article/us-usa-t ... SKBN1411HF
1. Shordid LMT-d
2. Paned mingi tviidi, mis ohustab suurt osa ettevõtte tuludest
3. Realiseerid shortid, ostad LMT-d
4. Paned tviidi, et "mind on valesti mõistetud"
Jebedijee
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9095
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist