Lennuõnnetused
Re: Vene transalennuki katastroof
Venediktov oma allikatele toetudes, valesti paigaldatud ja lubatust raskem kaup, mille tulemusena halveneb antud lennukimudeli juhitavus märgatavalt.
https://www.youtube.com/watch?v=uGHtcTYZROs
https://www.youtube.com/watch?v=uGHtcTYZROs
Re: Vene transalennuki katastroof
Hukkunute nimekiri
http://function.mil.ru/news_page/country/more.htm
http://function.mil.ru/news_page/country/more.htm
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Vene transalennuki katastroof
Ei meeldi ka idanaabritele ametlik versioon.
https://www.youtube.com/watch?v=biBH9Fwb0sw
See ekspert ei tohiks siin foorumis tundmatu olla.
https://www.youtube.com/watch?v=biBH9Fwb0sw
See ekspert ei tohiks siin foorumis tundmatu olla.
Süüria (kodusõda)
Eho Moskvõ kommentaariumis on selline postitus:
http://echo.msk.ru/blog/alex_melnikov/1 ... ments.html
http://yamaha3.livejournal.com/706302.html
Kasutaja: welder_56
Muinasjutt ja (ametlik) tõde
1) Ametlikult hukkus 93 inimest, muinasjutus 163, neist 23 lendurit, kes siirdusid Süüriasse vahetama välja kolleege, 17 lennukitehnikut ja inseneri, 3 kindralit, 25 spetsialisti CCO-st. (snaiprid, lennujuhid, operaatorid jne), 6 inimest- ФCО
2) Aleksandrovi ansambel ja doktor Liza olid vaid katteks, sirmiks et katta põhisaadetist.
3) Erikoorem - raketid "Kornetile" - 120 tk, neist 20 eksperimentaalsed, padrunid 338 Lapua - 30000 tk, Barret 10,5mm - 10000 tk, Tšiltek (Чилтэк - ma ei oska tõlkida ja googeldades ei leidnud) 10,5mm - 40000 tk, rahalised vahendid, dollarid 332 000 000.
Sotšis istusid lennukisse 2 kindralit ja 6 saatjat (ФCО) kes saabusid otse koosolekult Putiniga. Väljalend Moskvast korraldati spetsiaalselt kell 2 öösel. Loodeti "läbi lipsata".
Ärge unustage, et see kõik on muinasjutt ega oma mingit seost tegelikkusega.
http://echo.msk.ru/blog/alex_melnikov/1 ... ments.html
http://yamaha3.livejournal.com/706302.html
Kasutaja: welder_56
Muinasjutt ja (ametlik) tõde
1) Ametlikult hukkus 93 inimest, muinasjutus 163, neist 23 lendurit, kes siirdusid Süüriasse vahetama välja kolleege, 17 lennukitehnikut ja inseneri, 3 kindralit, 25 spetsialisti CCO-st. (snaiprid, lennujuhid, operaatorid jne), 6 inimest- ФCО
2) Aleksandrovi ansambel ja doktor Liza olid vaid katteks, sirmiks et katta põhisaadetist.
3) Erikoorem - raketid "Kornetile" - 120 tk, neist 20 eksperimentaalsed, padrunid 338 Lapua - 30000 tk, Barret 10,5mm - 10000 tk, Tšiltek (Чилтэк - ma ei oska tõlkida ja googeldades ei leidnud) 10,5mm - 40000 tk, rahalised vahendid, dollarid 332 000 000.
Sotšis istusid lennukisse 2 kindralit ja 6 saatjat (ФCО) kes saabusid otse koosolekult Putiniga. Väljalend Moskvast korraldati spetsiaalselt kell 2 öösel. Loodeti "läbi lipsata".
Ärge unustage, et see kõik on muinasjutt ega oma mingit seost tegelikkusega.
Viimati muutis huvitun, 11 Jaan, 2017 22:21, muudetud 1 kord kokku.
-
- Liige
- Postitusi: 7188
- Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
- Kontakt:
Re: Süüria (kodusõda)
Pole küll lennukikaalu spetsialist aga oma teenistusest Moskvast meenub,et Tškalovo lennuväljal kontrolliti kogu kastide ja varustuse kaal lipikute pealt üle ning tüürimees kalkuleeris ka lasti paigutust.huvitun kirjutas:Eho Moskvõ kommentaariumis on selline postitus:
http://echo.msk.ru/blog/alex_melnikov/1 ... ments.html
http://yamaha3.livejournal.com/706302.html
Kasutaja: welder_56
Muinasjutt ja (ametlik) tõde
1) Ametlikult hukkus 93 inimest, muinasjutus 163, neist 23 lendurit, kes siirdusid Süüriasse vahetama välja kolleege, 17 lennukitehnikut ja inseneri, 3 kindralit, 25 spetsialisti CCO-st. (snaiprid, lennujuhid, operaatorid jne), 6 inimest- ФCО
2) Aleksandrovi ansambel ja doktor Liza olid vaid katteks, sirmiks et katta põhisaadetist.
3) Erikoorem - raketid "Kornetile" - 120 tk, neist 20 eksperimentaalsed, padrunid 338 Lapua - 30000 tk, Barret 10,5mm - 10000 tk, Tšiltek (Чилтэк - ma ei oska tõlkida ja googeldades ei leidnud) 10,5mm - 40000 tk, rahalised vahendid, dollarid 332 000 000.
Sotšis istusid lennukisse 2 kindralit ja 6 saatjat (ФCО) kes saabusid otse koosolekult Putiniga. Väljalend Moskvast korraldati spetsiaalselt kell 2 öösel. Loodeti "läbi lipsata".
Ärge unustage, et see kõik on muinasjutt ega oma mingit seost tegelikkusega.
Vahest oli õnnetuse põhjuseks lihtlabane pagasiruumis oleva raskema lasti liikuma hakkamine?Nagu sellest kaasfoorumlase poolt lisatud lingist aru saab,siis lasti osaliselt lisati viimasel minutil vahest?Ja reisilennuki pagasiruum ei ole ikka rakettide vedamiseks vast parim koht.
Kui ma 1986 aasta septembrikuus turvasin laadungit,siis just eelmine päev oli An-12 samamoodi vastu maad prantsatanud,nii,et kogu meeskond hukkus(täispaakidega lennuk süttis põlema ja plahvatas).Lihtsalt halvasti kinnitatud last hakkas liikuma ja kogu lugu,lendurid proovisid asja päästa aga tulutult.
- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
Re: Süüria (kodusõda)
..misste jahvatate siin mingist lastist, kui "lõplik tõde on juba kõlanud" - rumal teine piloot ajas kangid segamini ju
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Re: Süüria (kodusõda)
Tegeldes vahepeal muinasjutu dešifreerimisega - kas võib äkki olla .408 Cheytac?huvitun kirjutas: 3) Tšiltek (Чилтэк - ma ei oska tõlkida ja googeldades ei leidnud) 10,5mm - 40000 tk
-
- Liige
- Postitusi: 7188
- Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
- Kontakt:
Re: Süüria (kodusõda)
Õigus jah,oh mind rumalat,et see meelest läks ära.Neil need kangid ju seal sellised pisikesed ja lähedal lähedal ning igal lennukil uues kohas,ime,et lendurid need segamini ajavadBorja kirjutas:..misste jahvatate siin mingist lastist, kui "lõplik tõde on juba kõlanud" - rumal teine piloot ajas kangid segamini ju
Re: Süüria (kodusõda)
huvitun kirjutas:... Tšiltek (Чилтэк - ma ei oska tõlkida ja googeldades ei leidnud) 10,5mm ...
originaal püss - http://www.cheytac.com/shop/firearms/m200-intervention/Markko kirjutas:huvitun kirjutas: ... Tegeldes vahepeal muinasjutu dešifreerimisega - kas võib äkki olla .408 Cheytac?
vene analoogid - http://lobaevarms.ru/
moon - https://en.wikipedia.org/wiki/.408_Cheyenne_Tactical
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Re: Süüria (kodusõda)
No just. Ja väidetavalt on ka Lobaevi toodang FSO poolt kasutusel ehk siis muinasjutu stsenaariumiga on vähe vaeva nähtud, et väikesed detailid ka kokku sobiksid
Süüria (kodusõda)
Kusjuures kangide, nuppude ja pedaalide segaminiajamine on avariiolukorras täiesti esinev nähtus.
Viimane juhtum, piloot tõmbas töötava mootori kinni.
http://www.nbcnews.com/news/world/trans ... 31-n299811
Kärdla AN-28 allakukkumisel leiti u. 8 rikkumist, mis lõppes allakukkumisega.
Tu-ga oli tõenäoliselt 5-10 eksimust, millede koosmõjul lennuk alla kukkus, sh. jäätumine.
2-5 eksimusega lennukid üldjuhul lendavad.
Viimane juhtum, piloot tõmbas töötava mootori kinni.
http://www.nbcnews.com/news/world/trans ... 31-n299811
Kärdla AN-28 allakukkumisel leiti u. 8 rikkumist, mis lõppes allakukkumisega.
Tu-ga oli tõenäoliselt 5-10 eksimust, millede koosmõjul lennuk alla kukkus, sh. jäätumine.
2-5 eksimusega lennukid üldjuhul lendavad.
Re: Vene transalennuki katastroof
Pealtnägija: "Kui TU-154 alla kukkus, tekkis tema kohale nagu vikerkaar"
Hotelli valvur, kaldal, väljus suitsetama, nägi pimeduses lennuõnnetuse hetke.
http://www.mk.ru/incident/2016/12/27/oc ... valas.html
"...Näiteks sanatooriumis Sputnik on sellised kaamerad (mis vaatavad merele). Seal oleks võinud vaadata lausa online otseeetris internetis. Aga veider, et just ööl, kui see tragöödia juhtus, pole mingeid salvestisi. Me otsisime kogu linnaga, ei leidnud midagi. Aga see mida näidati youtubes nagu sähvaust, tehti juba kindlaks et võltsing. Aga onju ka kaamerad, mis vaatavad merele, sadamas, Sotši keskosas ja Adleris. Kuid ka sealseid videoid ei olnud kuski. Ilmselt korjasid uurijad ära, uurivad. Ei tahtnud tavalisi linlasi šokeerida..."
Hotelli valvur, kaldal, väljus suitsetama, nägi pimeduses lennuõnnetuse hetke.
http://www.mk.ru/incident/2016/12/27/oc ... valas.html
"...Näiteks sanatooriumis Sputnik on sellised kaamerad (mis vaatavad merele). Seal oleks võinud vaadata lausa online otseeetris internetis. Aga veider, et just ööl, kui see tragöödia juhtus, pole mingeid salvestisi. Me otsisime kogu linnaga, ei leidnud midagi. Aga see mida näidati youtubes nagu sähvaust, tehti juba kindlaks et võltsing. Aga onju ka kaamerad, mis vaatavad merele, sadamas, Sotši keskosas ja Adleris. Kuid ka sealseid videoid ei olnud kuski. Ilmselt korjasid uurijad ära, uurivad. Ei tahtnud tavalisi linlasi šokeerida..."
- Che Latino
- Liige
- Postitusi: 584
- Liitunud: 23 Veebr, 2015 0:14
- Kontakt:
Re: Vene transalennuki katastroof
Saan aru, et allikakriitika jne...
Aga ikkagi:
http://www.ohtuleht.ee/781800/vene-soja ... magnetpomm
Aga ikkagi:
http://www.ohtuleht.ee/781800/vene-soja ... magnetpomm
Re: Vene transalennuki katastroof
Eks vandenõuteoreetikud on sellise sündmuse puhul kindlasti aktiviseerunud, kuid ootame esialgu rahulikult uurimiskomisjoni raporti ära.
Sellega peab nõustuma, et ühe reegli rikkumine õnnetust kaasa ei too. Peab olema mitme faktori koosmõju.
Lennunduse reeglid on verega kirjutatud ja mitmekordselt ülejulgestatud. Üksainus katastroofi põhjustanud faktor peab olema klassist "õhutõrjeraketi plahvatus piloodikabiini kõrval" või "terroristi poolt lennuki elutähtsasse kohta paigaldatud pomm".
Kui kolmest mootorist üks välja langeb, võib Tu-154 lendu jätkata mistahes lennu faasis. Kahe mootori väljalangemisel vaid "kohale longata". Kuna mootorid on pikitelje lähedal, siis ka kõrvalekallutav moment mõne mootori ülesütlemisel on väike.
Iseküsimus, milliseid kahjustusi muudele süsteemidele võivad põhjustada laialilendavad turbiini- või kompressorilabad.
Ootame siis komisjoni raportit.
Sellega peab nõustuma, et ühe reegli rikkumine õnnetust kaasa ei too. Peab olema mitme faktori koosmõju.
Lennunduse reeglid on verega kirjutatud ja mitmekordselt ülejulgestatud. Üksainus katastroofi põhjustanud faktor peab olema klassist "õhutõrjeraketi plahvatus piloodikabiini kõrval" või "terroristi poolt lennuki elutähtsasse kohta paigaldatud pomm".
Kui kolmest mootorist üks välja langeb, võib Tu-154 lendu jätkata mistahes lennu faasis. Kahe mootori väljalangemisel vaid "kohale longata". Kuna mootorid on pikitelje lähedal, siis ka kõrvalekallutav moment mõne mootori ülesütlemisel on väike.
Iseküsimus, milliseid kahjustusi muudele süsteemidele võivad põhjustada laialilendavad turbiini- või kompressorilabad.
Ootame siis komisjoni raportit.
- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
Re: Vene transalennuki katastroof
Veel üks versioon vene lenduri(te)lt: "terakti" polnd ja piloodid pole ka süüdi..
http://www.stena.ee/blog/esche-odna-pra ... ov-ne-bylo
..keerulisevõitu text, mille mõte on selles, et raske lennukiga rannikult startida ja kohe mere kohal kõrgust võtta olla üldse keeruline (loe: vene lennukiga siis).. no ma ütleks lihtsamalt - sitt lennuk..
http://www.stena.ee/blog/esche-odna-pra ... ov-ne-bylo
..keerulisevõitu text, mille mõte on selles, et raske lennukiga rannikult startida ja kohe mere kohal kõrgust võtta olla üldse keeruline (loe: vene lennukiga siis).. no ma ütleks lihtsamalt - sitt lennuk..
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist