Lennuõnnetused

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 39986
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Osalesin kunagi ülikooli ajal mingi logistika-aine raames ekskursioonil Estonian Airi ja seal oli üks staažikas kapten, kes on pool elu lennanud Tupolevi reisikatega (ka Eesti omadega). Pidigi olema nõrgavõitu motoriseeringuga, täiskoormaga tõuseb vaevaliselt ja gaas peab kogu aeg põhjas olema (st puudub võimsusvaru). Boeing 737 pidi hoopis võimsam asi olema ja lendab harilikult gaasi üldse põhja panemata. See gaas põhjas probleem pidi ka olema põhjus, miks neid läänes eriti kasutada ei saanud, mürapiirangud (ja eks need vene mootorid olid ka ilma täisgaasita kole mürarikkad, nn low bypass turboventilaatorite probleem (taolist tüüpi kasutatakse sõjalennukitel, vt mootori läbimõõtu ja võrdse seda 737 omaga).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
huvitun
Liige
Postitusi: 1285
Liitunud: 28 Mär, 2014 9:20
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas huvitun »

Peale katastroofi vähendati kõigi IGIL-i võitlejatel Süürias olenemata positsioonist palkasid kaks korda.

Eespool mainitid muinasjutt, et koormas oli peale laskemoona ja rakettide ka üle 300 miljoni USA dollari, võib osutuda tõeks.
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 36344
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas Kriku »

Palun allikaviidet.
Kasutaja avatar
huvitun
Liige
Postitusi: 1285
Liitunud: 28 Mär, 2014 9:20
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas huvitun »

http://money.cnn.com/2016/01/19/news/wo ... lary-cuts/

Mnjah aga see siin on vanem teade kui lennuõnnetus, nii et pean vabandama oma liiga lennuka fantaasia pärast.

Mnjah, raha on ISIS-l otsas juba eelmise aasta jaanuarist.

Ma töö kõrvalt surfan vene alternatiivses meedias ja kui sattun uudiste otsa mis erutavad, igakord ei jaksa või ei taipa kontrollida.
:(

Püüan parandada ennast.
Kasutaja avatar
huvitun
Liige
Postitusi: 1285
Liitunud: 28 Mär, 2014 9:20
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas huvitun »

Ekspert teatas tõenäolisest plahvatusest lennuki pardal. Plahvatus leidis aset pakiruumis.

Tõlkida hetkel ei jõua.

https://www.newsru.com/russia/05feb2017/tu154blast.html
Kasutaja avatar
Tundmatu sõdur nr. 4
Liige
Postitusi: 10495
Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
Asukoht: Siilis

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas Tundmatu sõdur nr. 4 »

huvitun kirjutas:Ekspert teatas tõenäolisest plahvatusest lennuki pardal. Plahvatus leidis aset pakiruumis.

Tõlkida hetkel ei jõua.
Esiteks - venekeeli mainis see "ekspert" mitte "tõenäolist" plahvatust, vaid "võimalust", et pardal oli plahvatus (ja juba selles sõnademängus on suur vahe)

Teiseks - mainit "ekspert" olla sellise oletuse teinud ainult lennukirusede foto(de) põhjal.. no mis väärtus on sellisel "ekspertiisil", otsustagu igaüks ise :mrgreen:

Kokkuvõttes - polegi nagu mõtet seal midagi tõlkida :|
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Lemet
Liige
Postitusi: 19908
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas Lemet »

Järsku seesama "piloot ja spetsialist" Haisenko Saksamaalt, kes teadis väita, nagu oleks Malaisia lennuki keres olevad augud jätnud ilma mingi kahtluseta "...Su-25 pardakuulipilduja..."
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
huvitun
Liige
Postitusi: 1285
Liitunud: 28 Mär, 2014 9:20
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas huvitun »

Täna 35 astat tagasi leidis otsa Vaikse ookeani laevastiku juhtkond

http://goo.gl/39Srbu

Kellelgi isiklikku puudet, mälestust?
Lemet
Liige
Postitusi: 19908
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas Lemet »

Isiklikku puudet mitte, küll aga jõudis teave sellest õnnetusest üllatavalt ruttu avalikuse ette. Vähemalt anti sellest õhtusel rivistusel vist järgmine või ülejärgmine päev teada.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 39986
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Tu-104 näis olevat selline õnnetu masin kohe, kui meenutada eestikeelset kirjavara sel teemal.
Samas kummalisel kombel näikse selle aluseks olnud Tu-16 masin, mida lendurid pidasid üsna töökindlaks masinaks. Eriti võrreldes seda asendama pidanud Tu-22-ga, millel käis avarii avarii otsa.

Tu-104 ebameeldivatest kommetest on eesti keeles juttu ühes 2016 Tehnikamaailmas.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas EOD »

Kui salongis on kinnitamata paberirullid, mis tõusule minnes lennuki saba poole veerevad, kukub mistahes lennuk kriitilise kohtumisnurga ületamise tõttu alla.
Eestis näiteks on kinnitamata koorma tõttu vähemalt üks An-2 hukkunud.
alax
Liige
Postitusi: 1492
Liitunud: 07 Dets, 2005 15:53
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas alax »

https://lenta.ru/news/2017/03/14/tu154/

Et lennuki komandör olevat kaotanud orientatsiooni ja katkestanud kõrguse võtmise?
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.
Kasutaja avatar
Otto K
Liige
Postitusi: 2363
Liitunud: 07 Juul, 2014 19:43
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas Otto K »

alax kirjutas:https://lenta.ru/news/2017/03/14/tu154/
Et lennuki komandör olevat kaotanud orientatsiooni ja katkestanud kõrguse võtmise?
Venediktov arvab teadvat kuidas selline (lapsik) versioon välja käidi.
Alates 16.20
https://www.youtube.com/watch?v=0jXqGoexU2c
Ajakirjanikud pressisid küsimustega peale ja siis toimus kaitseministeeriumis koosolek ning Kommersant avaldas sellise artikli. Mille kaitseministeerium kohe varsti ümber lükkas.
Aga on ära unustatud, et oli võimatu mere pind segi ajada taevaga, sest ilm oli 90% pilves ning tähed ei saanud veepinnalt peegelduda.
Väidetavalt puudub venelastel selle lennukitüübi mustade kastide lugemise tarkvara... :dont_know:
Venediktov küsib ka seda, et kas vastab tõele väide nagu oleks selle lennuki marzuuti muudetud ning uus trajektoor ei läinud enam otse üle Türgi vaid Türgist mööda, Gruusia, Armeenia, Iraani ja Iraagi kaudu. Mida siis Sotshis peale laaditi, et üle Türgi või Balkani lennata ei kannatanud vaid pidi tegema suure ringi?
alax
Liige
Postitusi: 1492
Liitunud: 07 Dets, 2005 15:53
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas alax »

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=78026844

Liiga raske koormaga ikka ei tõuse.
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.
alax
Liige
Postitusi: 1492
Liitunud: 07 Dets, 2005 15:53
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kontakt:

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitus Postitas alax »

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=78420191

Koormatud lennukiga võib tõesti piloot midagi valesti teha. Paljud lennuõnnetused on toimunud inimlike vigade tõttu. Lennundus õpib vigadest. Karm, kuid nii on.
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist