Uus Kaitseväe sillasüsteem
Re: Uus Kaitseväe sillasüsteem
kah leigo talus ringi sõitnud firmaürituse käigus, aga mulle tundus see olevat MT-LB tsiviilvariant? ei ole kõige selgemaid mälestusi sellest õhtust.
http://engineering-machine.ru/tractors/ ... egkiy.html
http://engineering-machine.ru/tractors/ ... egkiy.html
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 39986
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Uus Kaitseväe sillasüsteem
Tõenäoliselt on tegemist Gaz-53 mootoriga varustatud natuke kergema roomikamfiibiga - mis näeb üsna sarnane välja.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Uus Kaitseväe sillasüsteem
Leigol ja KL lääne maleval ja veel ka üks eraisik omavad https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D0%A2-%D0%A2
Re: Uus Kaitseväe sillasüsteem
Paistab,et Soomest saaks vähe vanemaid masinaid juurde hankida http://www.auto24.ee/used/2133065 .
- kangelaspioneer
- Liige
- Postitusi: 1044
- Liitunud: 30 Dets, 2004 13:13
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Re: Uus Kaitseväe sillasüsteem
Detailidesse minemata ütlen, et on märgatud, on kokku saadud, on räägitud. Täpsemalt loete delfist, kui aeg käes. Kuni ei ole millestki rääkida, ma ei räägi.
- kangelaspioneer
- Liige
- Postitusi: 1044
- Liitunud: 30 Dets, 2004 13:13
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Re: Uus Kaitseväe sillasüsteem
Antud teema jätkuks üks pilt Kevadtormi külastuspäevalt:
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 39986
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Uus Kaitseväe sillasüsteem
Kas see pilt tähendab, et Soome KV (auto kabiin on Soome kamoga) peetud, natuke vanemad sillamasinad on meile jõudnud?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Uus Kaitseväe sillasüsteem
Lisaks veel Trummile, et kui mitu on jõudnud, juhul kui see just saladus pole, kas ainult üks eksemplar, mis pildil on, või on veel samasuguseid?
Unforeseen consequences
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 39986
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Uus Kaitseväe sillasüsteem
Antud Kraz-256 tüüpi sillaveokid (ilma sillata mõistagi) figureerivad juba mitmeid aastaid kasutatud (militaar)sõidukite müügiportaalides, läbisõitudega alla 10 tuhande km.
Kui meil need ära osteti, igati positiivne tegu, sest tegu on väga õnnestunud ja low-cost tüüpi asjaga.
Taolisi spets veokeid näib olevat veelgi, sest olen nt auto24-s näinud müügil nt Ural-375 soome kamoga, millel oli vints taga ja pealisehitusest olid vaid mingid relsid. Samuti figureerib kuulutustes tihti paar-kolm Gaz-66 tüüpi juhtimis/side kongi, jällegi soome kamoga.
Keda tehnika huvitab, siis antud tüüpi Krazi kabiin oli vähemalt suure kodumaa jaoks tehtud puidust, mis on kaetud plekiga. Uuema Krazi (260 tüüpi) oma on muidugi plekist.
Olen olnud tunnistajaks, kuidas taoline Kraz vedas kuskil 1990ndate keskpaigas Pääsküla raba servast välja sinna kinni jäänud buldooserit (!). Jõhker aparaat
Esistange ulatub täismehel rinna kõrguseni
Soome KV videos sebisid soomlased Kevadtormil Sisu sillamasinaga, mitte sellisega.
Kui meil need ära osteti, igati positiivne tegu, sest tegu on väga õnnestunud ja low-cost tüüpi asjaga.
Taolisi spets veokeid näib olevat veelgi, sest olen nt auto24-s näinud müügil nt Ural-375 soome kamoga, millel oli vints taga ja pealisehitusest olid vaid mingid relsid. Samuti figureerib kuulutustes tihti paar-kolm Gaz-66 tüüpi juhtimis/side kongi, jällegi soome kamoga.
Keda tehnika huvitab, siis antud tüüpi Krazi kabiin oli vähemalt suure kodumaa jaoks tehtud puidust, mis on kaetud plekiga. Uuema Krazi (260 tüüpi) oma on muidugi plekist.
Olen olnud tunnistajaks, kuidas taoline Kraz vedas kuskil 1990ndate keskpaigas Pääsküla raba servast välja sinna kinni jäänud buldooserit (!). Jõhker aparaat
Esistange ulatub täismehel rinna kõrguseni
Soome KV videos sebisid soomlased Kevadtormil Sisu sillamasinaga, mitte sellisega.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- kangelaspioneer
- Liige
- Postitusi: 1044
- Liitunud: 30 Dets, 2004 13:13
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Re: Uus Kaitseväe sillasüsteem
Jah, on jõudnud meile need asjad. Kogusest pole mõtet rääkida, sest ennekõike on need varuosadeks.
Kogemus näitab, et meie tänane KV ei käi sellistest masinatest hästi üle- pisikesi rikkeid esineb tunduvalt sagedamini, kui lääne masinatel, neid on küll lihtne kõrvaldada, kui mutrivõti peos püsib. Jama on selles, et tänastel noortel ei püsi. Kõlab uskumatuna, kuid purunenud hüdrovooliku vahetamine võib olla terve päeva üritus. Samuti ei ole täiendava väiksearvulise masinatüübi rivis hoidmine logistikutele just mingi meelakkumine. Kuigi ka Soomest tulnud masinad on üliväikse läbisõiduga, pildil olev 4000 km millegiga, siis vigu jätkub ka neil.
Vanu Kraz 255b mudeleid kauaks kasutusse pole plaanis võtta, hea oleks sillapaigaldajad mõnele standardsemale alusvankrile tõsta. Ehk siis on nad augutäiteks täpselt nii kauaks, kui parem lahendus olemas. Senised probleemid ongi olnud eeskätt auto, mitte silla ja paigaldusseadmega, seega võiks plaanil perspektiivi olla küll.
Kogemus näitab, et meie tänane KV ei käi sellistest masinatest hästi üle- pisikesi rikkeid esineb tunduvalt sagedamini, kui lääne masinatel, neid on küll lihtne kõrvaldada, kui mutrivõti peos püsib. Jama on selles, et tänastel noortel ei püsi. Kõlab uskumatuna, kuid purunenud hüdrovooliku vahetamine võib olla terve päeva üritus. Samuti ei ole täiendava väiksearvulise masinatüübi rivis hoidmine logistikutele just mingi meelakkumine. Kuigi ka Soomest tulnud masinad on üliväikse läbisõiduga, pildil olev 4000 km millegiga, siis vigu jätkub ka neil.
Vanu Kraz 255b mudeleid kauaks kasutusse pole plaanis võtta, hea oleks sillapaigaldajad mõnele standardsemale alusvankrile tõsta. Ehk siis on nad augutäiteks täpselt nii kauaks, kui parem lahendus olemas. Senised probleemid ongi olnud eeskätt auto, mitte silla ja paigaldusseadmega, seega võiks plaanil perspektiivi olla küll.
Re: Uus Kaitseväe sillasüsteem
MAN 6x6 võiks olla sellele sillasüsteemile samaväärne alusvanker?
Re: Uus Kaitseväe sillasüsteem
Hetkel on veel üks Soomest toodud sillamasin Kraz vanaraua hinnaga müügis
http://www.rasketehnika.ee/used/3024492
2450 km läbisõit ja hind 9 500.-
Ma pakun välja, et saab ka kaubelda...
http://www.rasketehnika.ee/used/3024492
2450 km läbisõit ja hind 9 500.-
Ma pakun välja, et saab ka kaubelda...
Tagantjärele tarkus on täppisteadus!
Re: Uus Kaitseväe sillasüsteem
Aga mida selle autoga reaalselt peale hakata ilma sillata? Kogu selle kupatuse point ongi ju olla alusvanker sillale, muuks see Kraz ju ei kõlba. Selle auto puhul peavad mutrivõtmed kogu aeg käepärast olema, isegi seistes laguneb. Või tegelikult seistes laguneb isegi rohkem...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 39986
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Uus Kaitseväe sillasüsteem
Nendele Kraz veokitele maastikuläbivuse osas annab alternatiivi otsida. Kui nt asjatada mingil pehmevõitu jõekaldal. Olen näinud, kuidas selline (tavaline porte kastikas) tõmbas Pääsküla rabast sinna vajunud DT-74 (vist), mis oli juhiukse alumise servani mudas. Tõmbas nagu muuseas, nagu koer tõmbab kaltsukubu. Lasi rehvidest veits õhku välja, sõitis sama traktori jälgi pidi ligi ja tõmbas.
Aga nendele pidevalt tilkuvatele-lekkivatele vene kummiosadele on ainus toimiv lahendus asendada need lääne omadega. Meil on tänini üks vene eriveok - mehed vahetasid neid eitea mis kummist tehtud vene hüdrovoolikuid iga kuu (ja kiitsid, et odav). Ükskord tüdinesin ära, ütlesin, et võtku vanad kaasa ja Hydroscandi. Umbes 1000 euro eest tehti samasugused korralikud ja nüüd on mitu aastat rahu.
Siin väike läbisõit ei päästa - kumm vananeb ajaga. Ka kunagi Hollandist meile tassitud DAFi veokid ei pidanud suruõhku sees, kuigi läbisõidud olid 5-10 tuhat km. Ei olegi muud, kui kõik välja vahetada.
Aga nendele pidevalt tilkuvatele-lekkivatele vene kummiosadele on ainus toimiv lahendus asendada need lääne omadega. Meil on tänini üks vene eriveok - mehed vahetasid neid eitea mis kummist tehtud vene hüdrovoolikuid iga kuu (ja kiitsid, et odav). Ükskord tüdinesin ära, ütlesin, et võtku vanad kaasa ja Hydroscandi. Umbes 1000 euro eest tehti samasugused korralikud ja nüüd on mitu aastat rahu.
Siin väike läbisõit ei päästa - kumm vananeb ajaga. Ka kunagi Hollandist meile tassitud DAFi veokid ei pidanud suruõhku sees, kuigi läbisõidud olid 5-10 tuhat km. Ei olegi muud, kui kõik välja vahetada.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Uus Kaitseväe sillasüsteem
No põhimõtteliselt võiks ju sellise silla ka meil kokku keevitada, see pole ülemõistuse keeruline töö!oliver kirjutas:Aga mida selle autoga reaalselt peale hakata ilma sillata? Kogu selle kupatuse point ongi ju olla alusvanker sillale, muuks see Kraz ju ei kõlba. Selle auto puhul peavad mutrivõtmed kogu aeg käepärast olema, isegi seistes laguneb. Või tegelikult seistes laguneb isegi rohkem...
Tagantjärele tarkus on täppisteadus!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist