www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 17 Juul, 2019 11:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Bell V-280 Valor
PostitusPostitatud: 01 Nov, 2017 10:23 
Eemal
Liige

Liitunud: 22 Okt, 2005 21:57
Postitusi: 2673
Osprey ja Black Hawk on ristatud ning nende ühine laps näeb välja selline :D
https://pluss.postimees.ee/4289613/usa- ... 1438002618

_________________
Unforeseen consequences


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Bell V-280 Valor
PostitusPostitatud: 01 Nov, 2017 18:22 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 13 Jaan, 2010 19:32
Postitusi: 3288
Asukoht: Põllul
Tagasi juurte juurde.... 8) Pealegi veel juubeliaastal.... :)

Pilt


Hanna Reitsch at a record flight by helicopter, 1937
http://www.alamy.com/stock-photo-hanna- ... 02274.html
Tsiteeri:
Hanna Reitsch at a record flight by helicopter, 1937. Flight captain Hanna Reitsch at a record flight with the Focke-Wulf helicopter at the airport Tempelhof., 03.11.1937 This image could have imperfections as it’s either historical or reportage. Location: Berlin, Berlin/City State, Germany Date taken: 3 November 1937

_________________
"Vaated ja veendumused pärinevad tunnetemaailma sügavikest ja loogika on enamasti vaid kuuleka intellekti abivalmis instrument põhjendamiseks ja õigustamiseks"
"Maul halten und warten diner!" (lõuad pidada ja lõunat oodata!)


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Bell V-280 Valor
PostitusPostitatud: 01 Nov, 2017 20:10 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 14 Aug, 2008 15:19
Postitusi: 1782
Suurimadad erinevused Ospreyst (peale mõõtmete jms) on, et:

1. mootorid ei keera koos tiivikutega kaasa vaid õhuvõtud on alati statsionaarselt ette suunatud
2. Käiguosa on tegelikult omavahel ühendatud läbi tiiva käiva võlli. S.t. et kui üks mootor ära lasta, suudab ka teine mõlemat tiivikut ringi keerata

Siin on pilt varajasest V-22 Osprey konseptsioonist, mis oli sarnaselt lahendatud( ja mis ei realiseerunud):
Pilt


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Bell V-280 Valor
PostitusPostitatud: 04 Nov, 2017 4:05 
Eemal
Liige

Liitunud: 02 Jaan, 2016 23:51
Postitusi: 165
Huvitav, mis on Osprey mõlema mootori kallutamise probleem, et võimalik uus lahendus oleks on n.ö käigukasti osa täitsa pooleks murda? High bypass turbovent nagu pmst Avataris ja korras, eksole :D


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Bell V-280 Valor
PostitusPostitatud: 20 Dets, 2018 13:28 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 14 Aug, 2008 15:19
Postitusi: 1782
Video selle aasta saavutustest:
https://www.youtube.com/watch?v=p4w_17lZI0c


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Bell V-280 Valor
PostitusPostitatud: 22 Mai, 2019 13:38 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 14 Aug, 2008 15:19
Postitusi: 1782
V-280 läbis manööverdusvõime testid madalal kiirusel:
Artikkel: https://breakingdefense.com/2019/05/fvl ... r-agility/
Video: https://www.youtube.com/watch?v=xRiZhCAmr6Y


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt