Nonii. Schlepper on küll natukeseks seisma jäänud, kuid panin uisu alla ja võtsin ta uuesti kätte.
Viimasest reportaažist on paar pisiasja, nagu navigatsioonituled, või puksiirkonks lisandunud. Seisma jäi ta aga seepärast, et ankruköie raamid masina kabiini küljel oli esialgu plaanis traadist teha. Traat tuli lõpuks kohale, kuid ei õnnestunud mul see asi kohe kuidagi, niisiis panin ikkagi jämedad plastjurakad külge. Seega ootamine oli tegelikusti üsna kasutu.
Puksiirkonksu kinnitusraam vajas ümber tegemist, kuid see ei olnud teab, mis keerukas töö. Hoopis rohkem vaeva nõudis vedru väänamine. Käiku läks alles neljas või viies variant.

Juhipoolne peegel ja navigatsioonituli. Ka ei midagi keerukat. Navigatsioonituledel on reflektorid värvitud ja klaasid ette liimitud. Sestap maskimisteip seal peal.

Vööri ja ahtripeeglile tuli vendrite alumised kinnitusaasad tekitada. Palju need näha jäävad, on muidugi iseasi.

Üldpilt enne värvimist näeb välja alljärgnev. Viimasel kokkutulekul käinud nägid seda juba suht samas seisus:






Praeguseks on ka maskimisetöö ära tehtud. Esiklaasile pandud teip on servadest väikese offsetiga, et tekitada tihenditriip. Seejärel tuleb sinna teine kiht teipi peale ja saab juba üldise värvimisega tegeleda. Detailid on samuti orkide otsa aetud ja ootavad värvimist.



Kristjan