Tere jälle.
Kuna kere on koos ja interjööriga suuremad toimetused tehtud, saab edasi katuse kallale asuda. Mõnel eelmise postituse pildil on magnetid juba ka näha, kuid võtan selle katuse kinnitamise teema korra veel läbi. Magnetiteks kasutasin Kallelt saadud 2,5x2,5x2,5 magneteid, mida mul viimastes varudes veel paar tükki Mark V tegemise ajast oli. Kummalegi kabiini ülaosa poolele panin kaks magnetit, uuristades plastdetaili nende jaoks süvendid, et nad võimalikult katuseplaadi alla jääks. Mätsisin liimitud magnetite ümber Tamiya Epoxty Putty't, ning kui see oli kuivanud, ujutasin kogu kupatuse servad veel kord tsüanakrülaadiga üle. Seda kõike selle pärast, et liim ei pruugi magnetit kinni hoidma jääda, ja suletud karbis olles ei ole hiljem võimalik lahti kukkunud magnetit kuidagi uuesti kinni saada.

Katuse poolele süvendasin kumbagi nurka terasplekist liistakad.

Katusest lahti käima hakkab see osa, mis on päris masinal on kinnitatud poltidega. Sellisel juhul jäävad lahtikäiva osa ümber paratamatult olevad lahtised vuugid igati loomulikud. Selleks tuli algselt ühes tükis olevalt katusedetaililt eemaldada sinna külge valatud porilauad ning lõigata see kolmeks.

Et kogu selle pealisehitusega tuli tegeleda samaaegselt, siis pidin vahepeal ette võtma ka porilauad. Need on Voyageri etsikomplektist ja sobivad üsna hästi. Siin on nad koos katuse ülemise osaga külge liimitud:

Ja siin hoolega raamatust fotot jälgides lömmi taotud:

Porilauad tuli alt sisekülgedelt lahtikäivat katust silmas pidades toestada stüreeniga. Päriselus selliseid nurkraudu seal küll ei olnud, seepärast loodan need hiljem viimistlusjärgus kuidagi muda alla ära peita.

Ja uuesti katuse juurde. Kabiini nurki rõhutasin Archeri resinkeevistega. Samuti likvideerisin tootja poolt detailidele valatud madalad ringikujulised kinnituspoldid ning puurisin sinna asemele süvendatud kruvipead nii nagu see päris LVT'l on. Laternate kaarjad kaitsed tuli omal käel teha, sest Voyageri etsisetis olnud olid millimeetri jagu liiga kõrged ja jäid külge sobitades paistma väga totakad. Antenni alumise osana kasutan Aberi toodet. Antenn ise peaks tulema terastraadist, aga selle lõpliku lahenduse osas on hetkel veel pisut segased lood, kuna fotol ei paista see antenn olevat mitte USA standardne 3-jalastest segmentidest variant vaid midagi muud.

Kabiini sisekülg on kirju nagu mustlase koer. Päris palju oli plastis väljalöögimärke, mis vajasid täis pahteldamist. Samuti lõikasin sealt peale detailide kokku liimimist välja kõik servad jms. mis tootja poolt olid sinna montaaži lihtsustamiseks valatud. Luugihingede alla lisasin siseküljele poldipead ning sisenurkadesse tegin ka mõned keevisõmblused - osalt detaili lisamiseks, osalt nurkade tugevdamiseks (kuna plastrant on sealt välja lõigatud). Päris ajaloolisele tegelikkusele see sisekülg küll ei pretendeeri, püüdsin selles osas lihtsalt mingi elementaarse veenvuse saavutada.

Ja niiviisi istub see lahtikäiv osa oma kohale. Kuigi alumised nurgad ei ole kuidagi kinnitatud, hoiavad ülemised magnetid seda üsna hästi paigal.

Kere tagumise poole peal olen veidi samuti toimetanud. Tagatuled olid AFV Clubil valatud keredetailiga ühte ja see ei erutanud mind sugugi. Seepärast puurisin need välja ning valmistasin ise läbipaistvast plastiraamist uued. Värvimiseks on need kenasti võimalik sealt välja võtta.
Ja nii näevad need välja mudeli küljes:

Üldpilt on hetkel selline:

Kristjan