Eriti ohtlik on see, kui väidetavalt kogemusi omav isik hakkab esitama pooltõdesid, mida on lihtne avastada. Siit küsimus, et mis eesmärgil sellist kallutatud infot esitatakse. Esitaja näiteks on varasemalt rääkinud ka "kõverate torudega D-30 haubitsatest". Minul on tänase seisuga jalaväelase kogemust 12 aastat (see kah ju kogemus või mis) ja ma ei suuda kaasa minna nende soomustamata veoautode vaimustusega (ok, olen valmis aktsepteerima objektiivseid põhjuseid, miks me neid kasutame taolises rollis) ja ma ei suuda irvitada selle kättesaadava vene pleki üle (ühte teist olen ka mina kasutanud ülesande täitmiseks), see oleks lihtsalt Armani teksadest rääkimine, auklikud dressipüksid jalas. Olen ka näinud, kuidas liitlaste jalaväerühm hävis täies koosseisus, olles sõitnud tendiautodega kiirvaritsusse sisse, kus oli jao jagu mehi ja kaks Ksp-d. Tulistasime need armutult "sodiks", niiet vennad ei jõudnud isegi kastist maha hüpata. Täpselt samamoodi hakkame ka meie hävima oma metsavaheteedel (või siis aeglaselt võsa kammides jalgsi liikuma).Minus tekitab samuti natuke küsimusi kui kergekäeliselt lükatakse kasutusjuhendi teooriaga kellegi vahetud ning mitte-ühekordsed kogemused kõrvale ja antakse veel mugavad sildid külge, samal ajal teises teemas rõhutades, et praktika on tõe kriteerium.
Liivakottidega autode soomustamine on tegelikult jamps. Esiteks, kõige tähtsam asub kabiinis, seda ei soomusta mingit moodi. Lastakse juht maha, siis seisategi seal. Teiseks, olete kunagi arvutanud, palju see liivakotitamine kaalub? Soomustada sedasi on võimalik ainult 5-tonniseid ja raskemaid masinaid. Unimogi puhul läheb sinna lihtsalt 2 tonni liiva peale, vedrud on põhjas ja ikka pool paljas. 5-tonnised logistilised masinad on ilma selle lisamassitagi kehva läbivusega, pane sinna 3-4 tonni liivakotte veel peale ja asfaldilt pole mõtet maha keerata. See, kes sellist lolli juttu ajab, pole vist elus kunagi näinud, kui kaua läheb aega liivakottide täitmise ja nende kuskile panemisega, rääkimata autode välja vintsimisest (pioneeritoetus selleks on milline, ah - tee ise kui koju tahad). Mis puudutab (logistiliste) veoautode taktikalist kasutamist, olen teinud, näinud, jalgsikäimisest parem, kuid edasi on no go.