Mina ei usu. Leppe vastu olnud konservatiivid ei pruugi tahta valitsuse kukkumist ning lõppude lõpuks, kes peale Corbyni ikka seda kohta praegu niiväga ihkab. Mayl lastakse rahulikult edasi siputada.kaugeltuuriv kirjutas:Usun,et May valitsusele tuleb umbusaldus ära
BREXIT
Re: BREXIT
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: BREXIT
Theresa May umbusaldamine kukkus läbi(mida oligi arvata), 306 parlamendiliiget hääletas umbusaldamise poolt ja 324 vastu. Ma ise küll arvasin, et see vahe saab isegi suurem olema.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: BREXIT
Saksa autotööstuse omad peaks olema: BMW-l - Mini ja Rolls Royce (viimase tootmine ilmselt ikka jääb nagu raudpolt Inglismaale), VW-l - Bentley, see võib liikuda küll sinna uude Leipzigi tehasesse, kus Phaetone kokku pannakse. Opel on nüüd jah PSA omanduses, seega Vauxhalliga on ilmselt lõpp.
Re: BREXIT
Mis häda peaks sakslaste omanduses oleva Rollsi tootmise kolmandasse riiki jätma?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: BREXIT
Corbyn ajas pärast hääletust muidugi mõnusat demagoogiat - peaministriga konstruktiivseid läbirääkimisi peaks küll, kui too ette välistaks no deal Brexit'i. Seda välistada pole ju enam sugugi peaministri võimuses
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
-
- Liige
- Postitusi: 7208
- Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
- Kontakt:
Re: BREXIT
Mind ajab Corniny puhul naerma tema demagoogiline väide,et vot tema teeb EL-ga sellise diili,millest võidab UK.Ehk siis midagi sarnast a la kõik kohustused EL kaela ja soodustused UK potti.Vaatasin seda juttu,kui mees mingis BBC hommikuprogrammis esines,isegi ajakirjanik ei suutnud oma muiet selle peale varjata,rääkimata teistest saatekülalistest.Nagu kloun oli.
Aga vahe ju tegelikult umbusaldamisel väike,324 vastu ja 304 poolt.Kõigest 28 saadikut kaalukauss.Vist ei ole vale pakkuda,et osad konservatiividest brexiteerid hääletasid May vastu,kas ma võin eksida?
Aga ega see EL vaatevinklist eriti asja ei muuda,EL majandusmootor Saksamaa kansleri näol on teatanud,et nemad küll ei näe võimalus BREXI-ti edasilükkamiseks ja brittide jätmist isegi ajutiselt tolliliitu ilma brittide omapoolse panuseta.
Prantsusmaa peaministri esindaja vist ütles aga seda,et lahkumist võib brittide palvel edasi lükata aga siis edasilükatud ajal jääks toimima brittidele vana süsteem ehk siis olukord nagu oli enne.Mis muidugi isegi May on välistanud,seega mina hard BREXI-ti välistamist enam küll saarerahva jaoks enam ei näe.
Pealegi võtab iga uus läbirääkimine ajaliselt väga pika aja ning EL-is ei ole kaks kolm riiki.
Ma ise usun nende autotööstuste(luksusautode) poole pealt seda,et sakslased võivad need kellelegi maha müüa,kui tootmine enam kasumlik ei ole.
Saadud raha on kasulik vahest hoopis tehnoloogiatesse suunata,sest võidujooks,kes jääb elama 10 aasta pärast peale diiselmootorite vaikset kustumist on ju tegelikult alanud ning ka konsernide juhid tunnistanud.Viimati ütles selle välja lausa Wolksvageni boss ise,eelmise aasta lõpupoole.Mees oli isegi nii otsekohene,et ,kui firmad ennast ei muuda,siis pooled autotööstused satuvad luuserite rolli.
Kahest teisest suurest,kes saartel toimetavad on aga Jaguar juba ennetavalt inimesi hakanud lahti laskma ning Ford kasutades viigilehena sõna ümberkorraldused-konkurentsivõime plaanib ka päris palju UK tehastes olevaid kodanikke lahti lasta.Kokku vist 6000 oli number.
Aga vahe ju tegelikult umbusaldamisel väike,324 vastu ja 304 poolt.Kõigest 28 saadikut kaalukauss.Vist ei ole vale pakkuda,et osad konservatiividest brexiteerid hääletasid May vastu,kas ma võin eksida?
Aga ega see EL vaatevinklist eriti asja ei muuda,EL majandusmootor Saksamaa kansleri näol on teatanud,et nemad küll ei näe võimalus BREXI-ti edasilükkamiseks ja brittide jätmist isegi ajutiselt tolliliitu ilma brittide omapoolse panuseta.
Prantsusmaa peaministri esindaja vist ütles aga seda,et lahkumist võib brittide palvel edasi lükata aga siis edasilükatud ajal jääks toimima brittidele vana süsteem ehk siis olukord nagu oli enne.Mis muidugi isegi May on välistanud,seega mina hard BREXI-ti välistamist enam küll saarerahva jaoks enam ei näe.
Pealegi võtab iga uus läbirääkimine ajaliselt väga pika aja ning EL-is ei ole kaks kolm riiki.
Ma ise usun nende autotööstuste(luksusautode) poole pealt seda,et sakslased võivad need kellelegi maha müüa,kui tootmine enam kasumlik ei ole.
Saadud raha on kasulik vahest hoopis tehnoloogiatesse suunata,sest võidujooks,kes jääb elama 10 aasta pärast peale diiselmootorite vaikset kustumist on ju tegelikult alanud ning ka konsernide juhid tunnistanud.Viimati ütles selle välja lausa Wolksvageni boss ise,eelmise aasta lõpupoole.Mees oli isegi nii otsekohene,et ,kui firmad ennast ei muuda,siis pooled autotööstused satuvad luuserite rolli.
Kahest teisest suurest,kes saartel toimetavad on aga Jaguar juba ennetavalt inimesi hakanud lahti laskma ning Ford kasutades viigilehena sõna ümberkorraldused-konkurentsivõime plaanib ka päris palju UK tehastes olevaid kodanikke lahti lasta.Kokku vist 6000 oli number.
Re: BREXIT
Unbusaldamiseks oli vaja 2/3 alamkoja liikmete häält, sama palju kui saadi BREXITi leppe tagasilükkamisel. Oli ette arvata et konservatiivid, kes lepet ei pooldanud, ei hakka oma peaministril vaipa jalge alt ära tõmbama.kaugeltuuriv kirjutas:Mind ajab Corniny puhul naerma tema demagoogiline väide,et vot tema teeb EL-ga sellise diili,millest võidab UK.Ehk siis midagi sarnast a la kõik kohustused EL kaela ja soodustused UK potti.Vaatasin seda juttu,kui mees mingis BBC hommikuprogrammis esines,isegi ajakirjanik ei suutnud oma muiet selle peale varjata,rääkimata teistest saatekülalistest.Nagu kloun oli.
Aga vahe ju tegelikult umbusaldamisel väike,324 vastu ja 304 poolt.Kõigest 28 saadikut kaalukauss.Vist ei ole vale pakkuda,et osad konservatiividest brexiteerid hääletasid May vastu,kas ma võin eksida?
Eks paistab. Autotööstuseid on ümber kolitud ja kinni pandud või maha müüdud ilma igasuguste BREXITitetagi. Rootsi Saab näiteks... Võibolla tahavad Hiina investorid, kel kuuldavasti raha meeletult üle, osad neist ära osta...Aga ega see EL vaatevinklist eriti asja ei muuda,EL majandusmootor Saksamaa kansleri näol on teatanud,et nemad küll ei näe võimalus BREXI-ti edasilükkamiseks ja brittide jätmist isegi ajutiselt tolliliitu ilma brittide omapoolse panuseta.
Prantsusmaa peaministri esindaja vist ütles aga seda,et lahkumist võib brittide palvel edasi lükata aga siis edasilükatud ajal jääks toimima brittidele vana süsteem ehk siis olukord nagu oli enne.Mis muidugi isegi May on välistanud,seega mina hard BREXI-ti välistamist enam küll saarerahva jaoks enam ei näe.
Pealegi võtab iga uus läbirääkimine ajaliselt väga pika aja ning EL-is ei ole kaks kolm riiki.
Ma ise usun nende autotööstuste(luksusautode) poole pealt seda,et sakslased võivad need kellelegi maha müüa,kui tootmine enam kasumlik ei ole.
Saadud raha on kasulik vahest hoopis tehnoloogiatesse suunata,sest võidujooks,kes jääb elama 10 aasta pärast peale diiselmootorite vaikset kustumist on ju tegelikult alanud ning ka konsernide juhid tunnistanud.Viimati ütles selle välja lausa Wolksvageni boss ise,eelmise aasta lõpupoole.Mees oli isegi nii otsekohene,et ,kui firmad ennast ei muuda,siis pooled autotööstused satuvad luuserite rolli.
Kahest teisest suurest,kes saartel toimetavad on aga Jaguar juba ennetavalt inimesi hakanud lahti laskma ning Ford kasutades viigilehena sõna ümberkorraldused-konkurentsivõime plaanib ka päris palju UK tehastes olevaid kodanikke lahti lasta.Kokku vist 6000 oli number.
Re: BREXIT
Mõnes mõttes tunne Mayle täitsa kaasa. Ta polnud tegelikult Brexiti pooldaja, kuid sattus tänu Cameroni lahkumisele sellele positsioonile ja nüüd saab ta kogu selle käki, mis tegelikult teised on kokku keeranud, enda kaela.
Re: BREXIT
Siis ta enam ei oleks Rolls, nii lihtne see ongi. Maailmas on näiteks palju häid rätsepaid, kuid Savile Row rätsepate teha lastu on siiski klass omaette.Lemet kirjutas:Mis häda peaks sakslaste omanduses oleva Rollsi tootmise kolmandasse riiki jätma?
Lisaks ei annaks Rollsi kolimine mitte midagi, sest selle auto ostjad hinnalipikut ei vaata, ning ilmselgelt on ka suur osa ostjaid väljastpoolt Euroliitu.
Re: BREXIT
OT, kuid veidi täpsustukseks.AMvA kirjutas:Saksa autotööstuse omad peaks olema: BMW-l - Mini ja Rolls Royce (viimase tootmine ilmselt ikka jääb nagu raudpolt Inglismaale), VW-l - Bentley, see võib liikuda küll sinna uude Leipzigi tehasesse, kus Phaetone kokku pannakse. Opel on nüüd jah PSA omanduses, seega Vauxhalliga on ilmselt lõpp.
Minuteada lõpetati Phaetonite tootmine 2016. märts ning see toimus Dresdenis "Gläserne Manufaktur"-is, kus ka 2006. aastani Bentleyd koostati kuni nende tootmine UK üle viidi.
-
- Liige
- Postitusi: 7208
- Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
- Kontakt:
Re: BREXIT
Ma mõtlesingi rohkem neid,kes tarbeautosid toodab.
UK-st peaks tulema Ford Fiesta ja Ford Mondeo ning Transit.
Prantslased,kes Opeli ostsid,teevad seda Vauxhalli aga seda vist pannakse seal mandri juppidest kokku.Ainukese vahega,et neid müüakse nimevahetuse tagajärjel Iirimaal ja UK-s üpris edukalt selle tõttu,et rool on teisel pool ning hinnaklass on ka üks paremaid.Vähemalt siis oli,kui Iirimaal 2004-2007 olin.
Mini oleks võimalik küll mandrile tuua,see on BMW-le hea kaubamärk ning ei usu,et sellest loobutaks.Aga jah,usun,et pigem müüakse luksusmudelite tootjad maha.Hiinlased kindlasti kiibitseks seda nagu nad Volvo ostsid,see Tata ju ostis omal ajal Jaguari ära.
Miljonäridele pole vahet kas 100000 ees või taga,neile on imidz palju tähtsam.
Huvitav on nüüd vaadata mida teevad Honda ja Mitshubishi.Neil on seal koostöötehased täitsa olemas,et asi on Jaapanis fookusesse võetud näitab Jaapani peaministri märge,et nad jälgivad teravalt arenguid.
Ma usun,et Merkeli kategooriline soov enam mitte läbirääkimisi pikendada on seotud kahe asjaga,pankade surve,kes sooviks saada osa City äridest endale ja autotööstuse lobbyga,kes tahaks tollidega endale rohkem ruumi teha Euroopas.
Mul on siin lähedal Raufossi tööstusküla ning norrakad seal ajavad juba uut angaari püsti,sest vajadus autojuppide järele,mis lähevad Saksamaale on tõusnud.Ning just nende osas,mis enne toodeti UK-s,seega mingi allhange on juba UK-st EFTA riikidesse üle kolimas.
UK-st peaks tulema Ford Fiesta ja Ford Mondeo ning Transit.
Prantslased,kes Opeli ostsid,teevad seda Vauxhalli aga seda vist pannakse seal mandri juppidest kokku.Ainukese vahega,et neid müüakse nimevahetuse tagajärjel Iirimaal ja UK-s üpris edukalt selle tõttu,et rool on teisel pool ning hinnaklass on ka üks paremaid.Vähemalt siis oli,kui Iirimaal 2004-2007 olin.
Mini oleks võimalik küll mandrile tuua,see on BMW-le hea kaubamärk ning ei usu,et sellest loobutaks.Aga jah,usun,et pigem müüakse luksusmudelite tootjad maha.Hiinlased kindlasti kiibitseks seda nagu nad Volvo ostsid,see Tata ju ostis omal ajal Jaguari ära.
Miljonäridele pole vahet kas 100000 ees või taga,neile on imidz palju tähtsam.
Huvitav on nüüd vaadata mida teevad Honda ja Mitshubishi.Neil on seal koostöötehased täitsa olemas,et asi on Jaapanis fookusesse võetud näitab Jaapani peaministri märge,et nad jälgivad teravalt arenguid.
Ma usun,et Merkeli kategooriline soov enam mitte läbirääkimisi pikendada on seotud kahe asjaga,pankade surve,kes sooviks saada osa City äridest endale ja autotööstuse lobbyga,kes tahaks tollidega endale rohkem ruumi teha Euroopas.
Mul on siin lähedal Raufossi tööstusküla ning norrakad seal ajavad juba uut angaari püsti,sest vajadus autojuppide järele,mis lähevad Saksamaale on tõusnud.Ning just nende osas,mis enne toodeti UK-s,seega mingi allhange on juba UK-st EFTA riikidesse üle kolimas.
Re: BREXIT
Briti alamkoda hääletab Brexiti üle uuesti 29. jaanuaril
Briti parlament hääletab Brexiti üle uuesti 29. jaanuaril pärast pikka debatti valitsuse plaanide ja võimalike muudatuste üle lahkumisleppes Euroopa Liiduga, teatas alamkoja spiiker Andrea Leadsom. Leadsom ütles parlamendile, et 29. jaanuaril on debatiks ja hääletamiseks eraldatud terve päev.
Peaminister Theresa May peab pärast seda, kui alamkoda Brexiti leppe teisipäeva õhtul 202 poolt- ja 432 vastuhäälega tagasi lükkas, esitama hiljemalt esmaspäeval uue plaani Brexitiga edasiliikumiseks. Konservatiiv May teeb tagavaraplaani teatavaks pärast lähipäevadele kavandatud kohtumisi opositsioonierakondade esindajatega. Ainsana on seni keeldunud Mayga kohtumast opositsioonilise Tööpartei liider Jeremy Corbyn, kes on seadnud kohtumise tingimuseks selle, et peaminister välistab leppeta Brexiti.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: BREXIT
Cameron, kes lubas rahvahääletust, sai selle - kuid loodetud vastupidise tulemusega. Brexiti kõnelusi veab Brexiti vastane. Toorid on oma poliitmanööverdustes ise süüdi. Kui Brexit sai rahvalt heakskiidu, siis seda valitsust peaks vedama Nigel Farage (hea küll, ega ka britid taha teda näha oma parlamendis, europarlament on temale kui loodud), Boris Johnson või Michael Gove, kes olid lahkumiskampaania käilakujud. Miks toorid sedasi loogiliselt ei toimetanud edasi? Võib olla pole (polnud) tegelikku plaani, võib olla panid mehed tsipa "hullu"? Nüüd, nutuses olukorras, on mu meelset tõepoolest oluline, jagan akf-ide arvamust, et selle käpardliku Brexitiga ei mängitaks võim punasele Jeremy Corbynile kätte (kes on lahkumise/jäämise küsimuses väga keerutav, nagu Savisaar ELiga liitumise küsimuses omal ajal) - siis võiks Kreml jälle tõdeda, läks paremini kui väga hästi.nimetu kirjutas:Mõnes mõttes tunne Mayle täitsa kaasa. Ta polnud tegelikult Brexiti pooldaja, kuid sattus tänu Cameroni lahkumisele sellele positsioonile ja nüüd saab ta kogu selle käki, mis tegelikult teised on kokku keeranud, enda kaela.
Re: BREXIT
Lisaks, May tahtis erakorralisi valimisi, sai need ning nüüd tõmbas nende tulemusel moodustatud parlament talle vett.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: BREXIT
Täpselt!
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot], ivo86 ja 26 külalist