Lennuõnnetused

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 19502
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas ruger »

Pildikesed videost. Ehk siis maandumisnurk, millega tuldi maandumisele, oli liiga järsk ning metall andis järgi. Hea et tuumapomm, mis peal oli, oli laadimata.
Pilt
https://twitter.com/DEFENSEEXPRESS/stat ... 4621894657
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Lemet
Liige
Postitusi: 19936
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas Lemet »

Teises teemas postitet pealtnägija jutt oli seega täiesti tõelevastav.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Jura
Liige
Postitusi: 497
Liitunud: 20 Aug, 2015 9:46
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas Jura »

Tavaliselt maandumisel kaamera ootel pole. Seda maandumist taheti aga ilmtingimata üles võtta. Ilmaaegu ju mehi kaameraga lennuraja juurde ei kupatata. Video esialgne variant oli ilma taustamusata ja kaamera taga mehed arutasid peale matsu, et kas peaks appi jooksma. Kusjuures tavapärast ropendamist polnud. Tundub, et maandumise käigus taheti läbi mängida midagi muud, kui tegelikult välja kukkus. Näiteks uuesti õhkutõusmist viimasel hetkel. Või mingit piirjuhtumit laskumisnurga ja kiiruse osas. Või katsetati mingit vidinat.
Dr.Sci
Liige
Postitusi: 3309
Liitunud: 30 Okt, 2015 11:59
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas Dr.Sci »

Võibolla oli põhjuseks see et tiivad ei liikunud tagasi maandumisasendisse ja oli sunnitud järsult alla tulema kuna tõstejõudu ei jagunud... Meelega piloodid vaevalt nii tegid, minigi tehniline jama pidi olema. Kere enda ussitamine antud juhul jutuks ei tule.
retti
Liige
Postitusi: 1270
Liitunud: 13 Dets, 2004 22:14
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas retti »

Jura kirjutas:Tavaliselt maandumisel kaamera ootel pole. Seda maandumist taheti aga ilmtingimata üles võtta. Ilmaaegu ju mehi kaameraga lennuraja juurde ei kupatata. Video esialgne variant oli ilma taustamusata ja kaamera taga mehed arutasid peale matsu, et kas peaks appi jooksma. Kusjuures tavapärast ropendamist polnud. Tundub, et maandumise käigus taheti läbi mängida midagi muud, kui tegelikult välja kukkus. Näiteks uuesti õhkutõusmist viimasel hetkel. Või mingit piirjuhtumit laskumisnurga ja kiiruse osas. Või katsetati mingit vidinat.
Kuidas - ei olnud ? Esimene sõna oli tavapärane blj...
Jura
Liige
Postitusi: 497
Liitunud: 20 Aug, 2015 9:46
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas Jura »

retti kirjutas:
Kuidas - ei olnud ? Esimene sõna oli tavapärane blj...
Ok eksisin, see tõesti oli.

Samas veelkord videot üle kuulates jäi mulje, et ühel kaamera taga olevatest tegelasest oli raadioühendus juhtkonnaga. Tegelane vastas mu meelest kellegi küsimusele ja kinnitas katastroofi toimumist. See süvendab vähemalt minus veendumust, et ka sellise võimalusega oldi eelnevalt arvestatud.
https://www.youtube.com/watch?v=alHRSa366Xw
Lemet
Liige
Postitusi: 19936
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas Lemet »

Filmitud on ilmselt telefoniga, ka pole filmimises midagi imelikku, kui polguülem tühistas lendude juhi käsu minna tagavaralennuväljale. Loogiline, et sellisel juhul sätitakse telefonid valmis, kasvõi jäädvustamaks, kui krutõje ikkagi ollakse.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
AMvA
Liige
Postitusi: 3539
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas AMvA »

Jura kirjutas:
retti kirjutas:
Kuidas - ei olnud ? Esimene sõna oli tavapärane blj...
Ok eksisin, see tõesti oli.

Samas veelkord videot üle kuulates jäi mulje, et ühel kaamera taga olevatest tegelasest oli raadioühendus juhtkonnaga. Tegelane vastas mu meelest kellegi küsimusele ja kinnitas katastroofi toimumist. See süvendab vähemalt minus veendumust, et ka sellise võimalusega oldi eelnevalt arvestatud.
https://www.youtube.com/watch?v=alHRSa366Xw
Kas ma kuulen õieti, et hetk enne maapuudet lisatakse päris palju mootorite tõmmet, nagu üritataks teisele ringile minna?
nimetu
Liige
Postitusi: 7583
Liitunud: 25 Mär, 2016 21:16
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas nimetu »

Kas mõni teadjam oskab seda kommenteerida? Võhikule jääb mulje, et lennuk laskub lihtsalt liiga järsult ja maapind tuleb ootamatult vastu.
Päris kindlalt paistab nii. Nähtavus on väga vilets ja ilmselt ei suudetud instrumentide põhjal hinnata õiget kõrgust. Lennurajal pole ühtegi tulukest ega muud visuaalset abinõud. Lennuki enda tuled paistavad ka alles viimasel hetkel välja. Neli kuni viis sekundit enne kokkupõrget lükatakse mootori tuurid põhja, kuid selleks hetkeks on juba hilja. Ütleme nii, et sellise ilma ja sellise ettevalmistamata rajaga oli õnnetus peaaegu garanteeritud.
Lemet
Liige
Postitusi: 19936
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas Lemet »

Летели парой на БП, Ласый сел все норм, Гурьев шёл по глиссаде все норм, тут резко стена снега, вывались над полосой точного приземления и от туда рухнул на основные стойки, в результате удара резко опустил нос и ударился передней стойкой, после чего отвалилась кабина прям за штурманами и откатилась в сторону начала гореть, остальной самолёт так прямо и поехал разрушаясь и продолжая гореть (горит до сих пор не могут потушить), кто был на аэродроме все туда давай доставать пацанов. Из них: Мазунина достали мертвым, Грейфа мертвым, Гурьев ещё был жив но скончался практически на руках инженеров, Рылков в больничке в Оленегорске, в тяжелом состоянии но в сознании, сказали можно перевозить в Москву, на мончегорск уже вылетел ил!!! 
ТЕПЕРЬ САМОЕ ИНТЕРЕСНОЕ: РП отправлял на запасной, но кудрявый САМ подал команду на посадку, дословно как мне сказали его слова:«зачем на запасной? Все нормально справиться!» . Потушить не могут потому что из подарки не льётся вода, а потом как полилась то ещё больше начал полыхать, потому что не было пены! .....
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
eloscuro
Liige
Postitusi: 500
Liitunud: 09 Mai, 2007 21:09
Asukoht: Eesti
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas eloscuro »

Kere ei pea tingimata mäda olema. Külma ilmaga võib bardaki poolt mõjutatud metall või sellele samades tingimustes tehtud parandus hapraks muutuda.
Dr.Sci
Liige
Postitusi: 3309
Liitunud: 30 Okt, 2015 11:59
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas Dr.Sci »

eloscuro kirjutas:Kere ei pea tingimata mäda olema. Külma ilmaga võib bardaki poolt mõjutatud metall või sellele samades tingimustes tehtud parandus hapraks muutuda.
Need lennukid on projekteeritud lendama oludes kus on stabiilselt -55 kraadi (13 km kõrgusel). Kindlasti muutub metall sellel temperatuuril hapramaks, aga sellega on projekteerimisel arvestatud ja need olud seal lennuväljal polnud ligilähedasedki äärmuslikele tingimustele. Muidugi on võimalik veel metalli väsimuspurunemine aga videost jääb küll mulje et asi sai alguse liialt järsust maandumisnurgast.
Kasutaja avatar
Sekeldaja
Liige
Postitusi: 843
Liitunud: 29 Aug, 2014 17:38
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas Sekeldaja »

Kokkupuude oli päris tugev, vasaku teliku lõi korralikult koopasse sisse. Eelpool jagatud raportis olnud lühendite kohta tuhnides leidsin siit ja sealt, et (vene sõja)lennukitel arvestatakse eraldi lennutunde ja maandumiste arvu - viimast just jälgimaks/arvestamaks kere (lisa)amortisatsiooni maandumisel tekkivatest lühiajalistest koormustest.
Mulle kui lennunduse igapäevaga mitte kõige kursisolevale tekitasid vastavad numbrid küll küsimusi (1157 lennutundi ja 1021 maandumist, kui pidada "час" - i tunniks ja "пос" - i посадка - ks, ehk keskmise lennu kestus vaid 1,13 tundi. Tundub vähevõitu, aga ei tea ju ka patrull- ja treeninglendude proportsioone selles ja omakorda nende keskmisi kestusi.
25087768.jpg
mart2
Liige
Postitusi: 5175
Liitunud: 22 Juun, 2014 19:52
Asukoht: Põlvamaa
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas mart2 »

Sekeldaja kirjutas:… Mulle kui lennunduse igapäevaga mitte kõige kursisolevale tekitasid vastavad numbrid küll küsimusi (1157 lennutundi ja 1021 maandumist, kui pidada "час" - i tunniks ja "пос" - i посадка - ks, ehk keskmise lennu kestus vaid 1,13 tundi. Tundub vähevõitu, aga ei tea ju ka patrull- ja treeninglendude proportsioone selles ja omakorda nende keskmisi kestusi...
Mina (täieliku profaanina) saan aru nii, et ei tehta ju ainult patrull-lende. Treeninglennud sisaldavad sageli korduvaid lennuväljale lähenemisi ja maandumisi. Sellist asja saab küll algul õppida mingil odavamal lennukil, kuid korralik treening tuleb teha ikkagi selle masinaga, millega lendad. Tavaliselt sellistel "suurtel lindudel" on ka vahetusmeeskonnad. Sealt kordused.

PS. Kevadel on ilus vaadata, kui Ülenurmel Lennuakadeemia õppurid teevad just sellist korduvat harjutust üle Tartu-Võru maantee.
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Lemet
Liige
Postitusi: 19936
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Lennuõnnetused

Postitus Postitas Lemet »

vene sõja)lennukitel arvestatakse eraldi lennutunde ja maandumiste arvu 
See pole ju mingi vene militaarlennunduse eripära, nii toimub see ju terves maailmas. Nagu ka ressursiarvestus eraldi lennutundide ning üldvanuse osas. Nii võib ressurss otsa saada teatud vanuse juures sõltumata lennutundide arvust.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist