Lennuõnnetused
Re: Lennuõnnetused
Pildikesed videost. Ehk siis maandumisnurk, millega tuldi maandumisele, oli liiga järsk ning metall andis järgi. Hea et tuumapomm, mis peal oli, oli laadimata.
https://twitter.com/DEFENSEEXPRESS/stat ... 4621894657
https://twitter.com/DEFENSEEXPRESS/stat ... 4621894657
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Lennuõnnetused
Teises teemas postitet pealtnägija jutt oli seega täiesti tõelevastav.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Lennuõnnetused
Tavaliselt maandumisel kaamera ootel pole. Seda maandumist taheti aga ilmtingimata üles võtta. Ilmaaegu ju mehi kaameraga lennuraja juurde ei kupatata. Video esialgne variant oli ilma taustamusata ja kaamera taga mehed arutasid peale matsu, et kas peaks appi jooksma. Kusjuures tavapärast ropendamist polnud. Tundub, et maandumise käigus taheti läbi mängida midagi muud, kui tegelikult välja kukkus. Näiteks uuesti õhkutõusmist viimasel hetkel. Või mingit piirjuhtumit laskumisnurga ja kiiruse osas. Või katsetati mingit vidinat.
Re: Lennuõnnetused
Võibolla oli põhjuseks see et tiivad ei liikunud tagasi maandumisasendisse ja oli sunnitud järsult alla tulema kuna tõstejõudu ei jagunud... Meelega piloodid vaevalt nii tegid, minigi tehniline jama pidi olema. Kere enda ussitamine antud juhul jutuks ei tule.
Re: Lennuõnnetused
Kuidas - ei olnud ? Esimene sõna oli tavapärane blj...Jura kirjutas:Tavaliselt maandumisel kaamera ootel pole. Seda maandumist taheti aga ilmtingimata üles võtta. Ilmaaegu ju mehi kaameraga lennuraja juurde ei kupatata. Video esialgne variant oli ilma taustamusata ja kaamera taga mehed arutasid peale matsu, et kas peaks appi jooksma. Kusjuures tavapärast ropendamist polnud. Tundub, et maandumise käigus taheti läbi mängida midagi muud, kui tegelikult välja kukkus. Näiteks uuesti õhkutõusmist viimasel hetkel. Või mingit piirjuhtumit laskumisnurga ja kiiruse osas. Või katsetati mingit vidinat.
Re: Lennuõnnetused
Ok eksisin, see tõesti oli.retti kirjutas:
Kuidas - ei olnud ? Esimene sõna oli tavapärane blj...
Samas veelkord videot üle kuulates jäi mulje, et ühel kaamera taga olevatest tegelasest oli raadioühendus juhtkonnaga. Tegelane vastas mu meelest kellegi küsimusele ja kinnitas katastroofi toimumist. See süvendab vähemalt minus veendumust, et ka sellise võimalusega oldi eelnevalt arvestatud.
https://www.youtube.com/watch?v=alHRSa366Xw
Re: Lennuõnnetused
Filmitud on ilmselt telefoniga, ka pole filmimises midagi imelikku, kui polguülem tühistas lendude juhi käsu minna tagavaralennuväljale. Loogiline, et sellisel juhul sätitakse telefonid valmis, kasvõi jäädvustamaks, kui krutõje ikkagi ollakse.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Lennuõnnetused
Kas ma kuulen õieti, et hetk enne maapuudet lisatakse päris palju mootorite tõmmet, nagu üritataks teisele ringile minna?Jura kirjutas:Ok eksisin, see tõesti oli.retti kirjutas:
Kuidas - ei olnud ? Esimene sõna oli tavapärane blj...
Samas veelkord videot üle kuulates jäi mulje, et ühel kaamera taga olevatest tegelasest oli raadioühendus juhtkonnaga. Tegelane vastas mu meelest kellegi küsimusele ja kinnitas katastroofi toimumist. See süvendab vähemalt minus veendumust, et ka sellise võimalusega oldi eelnevalt arvestatud.
https://www.youtube.com/watch?v=alHRSa366Xw
Re: Lennuõnnetused
Päris kindlalt paistab nii. Nähtavus on väga vilets ja ilmselt ei suudetud instrumentide põhjal hinnata õiget kõrgust. Lennurajal pole ühtegi tulukest ega muud visuaalset abinõud. Lennuki enda tuled paistavad ka alles viimasel hetkel välja. Neli kuni viis sekundit enne kokkupõrget lükatakse mootori tuurid põhja, kuid selleks hetkeks on juba hilja. Ütleme nii, et sellise ilma ja sellise ettevalmistamata rajaga oli õnnetus peaaegu garanteeritud.Kas mõni teadjam oskab seda kommenteerida? Võhikule jääb mulje, et lennuk laskub lihtsalt liiga järsult ja maapind tuleb ootamatult vastu.
Re: Lennuõnnetused
Летели парой на БП, Ласый сел все норм, Гурьев шёл по глиссаде все норм, тут резко стена снега, вывались над полосой точного приземления и от туда рухнул на основные стойки, в результате удара резко опустил нос и ударился передней стойкой, после чего отвалилась кабина прям за штурманами и откатилась в сторону начала гореть, остальной самолёт так прямо и поехал разрушаясь и продолжая гореть (горит до сих пор не могут потушить), кто был на аэродроме все туда давай доставать пацанов. Из них: Мазунина достали мертвым, Грейфа мертвым, Гурьев ещё был жив но скончался практически на руках инженеров, Рылков в больничке в Оленегорске, в тяжелом состоянии но в сознании, сказали можно перевозить в Москву, на мончегорск уже вылетел ил!!!
ТЕПЕРЬ САМОЕ ИНТЕРЕСНОЕ: РП отправлял на запасной, но кудрявый САМ подал команду на посадку, дословно как мне сказали его слова:«зачем на запасной? Все нормально справиться!» . Потушить не могут потому что из подарки не льётся вода, а потом как полилась то ещё больше начал полыхать, потому что не было пены! .....
ТЕПЕРЬ САМОЕ ИНТЕРЕСНОЕ: РП отправлял на запасной, но кудрявый САМ подал команду на посадку, дословно как мне сказали его слова:«зачем на запасной? Все нормально справиться!» . Потушить не могут потому что из подарки не льётся вода, а потом как полилась то ещё больше начал полыхать, потому что не было пены! .....
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Lennuõnnetused
Kere ei pea tingimata mäda olema. Külma ilmaga võib bardaki poolt mõjutatud metall või sellele samades tingimustes tehtud parandus hapraks muutuda.
Re: Lennuõnnetused
Need lennukid on projekteeritud lendama oludes kus on stabiilselt -55 kraadi (13 km kõrgusel). Kindlasti muutub metall sellel temperatuuril hapramaks, aga sellega on projekteerimisel arvestatud ja need olud seal lennuväljal polnud ligilähedasedki äärmuslikele tingimustele. Muidugi on võimalik veel metalli väsimuspurunemine aga videost jääb küll mulje et asi sai alguse liialt järsust maandumisnurgast.eloscuro kirjutas:Kere ei pea tingimata mäda olema. Külma ilmaga võib bardaki poolt mõjutatud metall või sellele samades tingimustes tehtud parandus hapraks muutuda.
Re: Lennuõnnetused
Kokkupuude oli päris tugev, vasaku teliku lõi korralikult koopasse sisse. Eelpool jagatud raportis olnud lühendite kohta tuhnides leidsin siit ja sealt, et (vene sõja)lennukitel arvestatakse eraldi lennutunde ja maandumiste arvu - viimast just jälgimaks/arvestamaks kere (lisa)amortisatsiooni maandumisel tekkivatest lühiajalistest koormustest.
Mulle kui lennunduse igapäevaga mitte kõige kursisolevale tekitasid vastavad numbrid küll küsimusi (1157 lennutundi ja 1021 maandumist, kui pidada "час" - i tunniks ja "пос" - i посадка - ks, ehk keskmise lennu kestus vaid 1,13 tundi. Tundub vähevõitu, aga ei tea ju ka patrull- ja treeninglendude proportsioone selles ja omakorda nende keskmisi kestusi.
Mulle kui lennunduse igapäevaga mitte kõige kursisolevale tekitasid vastavad numbrid küll küsimusi (1157 lennutundi ja 1021 maandumist, kui pidada "час" - i tunniks ja "пос" - i посадка - ks, ehk keskmise lennu kestus vaid 1,13 tundi. Tundub vähevõitu, aga ei tea ju ka patrull- ja treeninglendude proportsioone selles ja omakorda nende keskmisi kestusi.
Re: Lennuõnnetused
Mina (täieliku profaanina) saan aru nii, et ei tehta ju ainult patrull-lende. Treeninglennud sisaldavad sageli korduvaid lennuväljale lähenemisi ja maandumisi. Sellist asja saab küll algul õppida mingil odavamal lennukil, kuid korralik treening tuleb teha ikkagi selle masinaga, millega lendad. Tavaliselt sellistel "suurtel lindudel" on ka vahetusmeeskonnad. Sealt kordused.Sekeldaja kirjutas:… Mulle kui lennunduse igapäevaga mitte kõige kursisolevale tekitasid vastavad numbrid küll küsimusi (1157 lennutundi ja 1021 maandumist, kui pidada "час" - i tunniks ja "пос" - i посадка - ks, ehk keskmise lennu kestus vaid 1,13 tundi. Tundub vähevõitu, aga ei tea ju ka patrull- ja treeninglendude proportsioone selles ja omakorda nende keskmisi kestusi...
PS. Kevadel on ilus vaadata, kui Ülenurmel Lennuakadeemia õppurid teevad just sellist korduvat harjutust üle Tartu-Võru maantee.
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Re: Lennuõnnetused
See pole ju mingi vene militaarlennunduse eripära, nii toimub see ju terves maailmas. Nagu ka ressursiarvestus eraldi lennutundide ning üldvanuse osas. Nii võib ressurss otsa saada teatud vanuse juures sõltumata lennutundide arvust.vene sõja)lennukitel arvestatakse eraldi lennutunde ja maandumiste arvu
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist