Riigipiiri häda ja valu

...ja kõik muu sisejulgeolekusse puutuv
Vasta
Dr.Sci
Liige
Postitusi: 3304
Liitunud: 30 Okt, 2015 11:59
Kontakt:

Re: Riigipiiri häda ja valu

Postitus Postitas Dr.Sci »

Kapten Trumm kirjutas:.....
Kui on vaja soometsa autoteid ehitada, siis selline tegevus ongi kallis.
.....
Sõltub teest... ma ka ei saa aru mis planeeritakse rajatist mida serva mööda president või KV ülemused saavad limusiiniga sõita. Nüüd kui riigihankeid hakkab välja tulema, peaks vaatama mida siis täpselt tahetakse...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Riigipiiri häda ja valu

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Selgitan enda loogikat.

Olen aru saanud, et probleem on ligipääsus piiriribale. Täna kõnnib patrull oma riba jalgsi korra või kaks päevas läbi. Ülejäänud aja võivad ületajad vabalt üle minna (kui nad suudavad leida akna, mil kedagi pole). Moodsa tehnikaga piiririba on väärtusetu, kui pole kedagi, kes minutite jooksul tuleks. See ei saa juhtuda nii, et jalgsipatrull tuleb soises metsas jalgsi sumbates. Võtab tunde. Järelikult on vajalik luua piiriribale motoriseeritud ligipääs. See on ka vajalik sellise "nutipiiri" teenindamiseks, sest häireid ja rikkeid hakkab olema maa ja ilm.

Ühesõnaga, senikaua, kui jätkub olukord, et tavaoludes on 30 km vastutusala peale mõned mehed kordonis valves, ei olegi muud varianti rikkuja püüdmiseks kui kihutada masinaga kiirelt kohale. See eeldab ligipääsuteid. Näiteks 2 m laiune (ühe auto jaoks) kruusatee. Seal, kus piirivalvur jalgsi sumpab, ATV ja džiibid ei sõida.

Minge kõndige Kloogaranna kandis mere ääres. Seal on senini alles nõuka piirivalve autodele tehtud mereäärsed rajad, metsa sees piki rannajoont. Kuna pinnas on seal kuiv ja liivane, siis piisab puude mahavõtmisest, kändude juurimisest ja võsaraiest. Samasuguseid radasid olen näinud ka Kuramaal. Ega siis ka kahtlase asja ilmumisel seal keegi kirsade kolinal ei jooksnud. Toimkond sõitis ikka Uaziku või 66-ga. Vesisesse metsa tulnuks antud rada siis ehitada, et masinad aastaringselt liikuda saaks.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Lemet
Liige
Postitusi: 19914
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Riigipiiri häda ja valu

Postitus Postitas Lemet »

Alates 28ndast minutist...

https://youtu.be/7ur99c2pBOM
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Lemet
Liige
Postitusi: 19914
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Riigipiiri häda ja valu

Postitus Postitas Lemet »

Muidugi on meil veel arenguruumi, juutide tara hinnaks on 2 miljonit eurot meetrile...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Walter2
Liige
Postitusi: 3979
Liitunud: 27 Okt, 2012 22:11
Asukoht: Phuket
Kontakt:

Re: Riigipiiri häda ja valu

Postitus Postitas Walter2 »

Lemet kirjutas:Muidugi on meil veel arenguruumi, juutide tara hinnaks on 2 miljonit eurot meetrile...
Juudid on ju kibedamad käed ka mammonat oma taskusse kühveldama.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Riigipiiri häda ja valu

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Juutide piirimüüride probleem on selles, et sealne pinnas lubab ehitada päris hästi püsivaid käike, mida igasugu Gaza-mehed ka teinud on. Sestap tuleb ehk arvestada sellega, nende piirimüüri nähtav osa on nagu jäämäe veepealne osa, teist niipalju on maa sees, et araablased ei saaks käike läbi kaevata?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
blueant
Liige
Postitusi: 347
Liitunud: 02 Veebr, 2015 23:40
Kontakt:

Re: Riigipiiri häda ja valu

Postitus Postitas blueant »

Miil või meeter, mis seal vahet, eks? Purulollist antisemitismist rääkimata...
Kasutaja avatar
Gideonic
Liige
Postitusi: 4866
Liitunud: 14 Aug, 2008 14:19
Kontakt:

Re: Riigipiiri häda ja valu

Postitus Postitas Gideonic »

Politsei- ja piirivalveamet (PPA) kuulutas neljapäeval välja idapiiri esimese etapi ehitushanke
See hõlmab piiritaristu rajamist 23,5 kilomeetrisele lõigule Võru maakonnas.

Sellist asja siis plaanitakse selle raha eest:
Pilt

Pilt

Sellise kvaliteediga teede (ja ligipääsuteede!) rajamine kogu kagupiiri minumeelest pigem halvendab meie agressioonitõrje võimet (vastane saab rohkemates kohtades vabalt piiri ületada ja sealt paremini "laiali valguda").
nimetu
Liige
Postitusi: 7574
Liitunud: 25 Mär, 2016 21:16
Kontakt:

Re: Riigipiiri häda ja valu

Postitus Postitas nimetu »

Praeguse prognoosi kohaselt kulub 23,5 kilomeetrile piiritaristu väljaehitamiseks hinnanguliselt umbes kaks aastat.
Sellise tempoga valmib see piir alles 10-15 aasta pärast. :shock:

Ma imestan, et kas see rada peab siis ilmtingimata olema sõidukiga läbitav. Tavaline jalgrada (nt laudtee kujul) koos lihtsa taraga tuleks ju oluliselt odavam. Milleks peab kusagil keset täielikku raba olema mingi nutitara?
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Riigipiiri häda ja valu

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Ma eespool seletasin, miks ei saa. Kui häire peale on vaja kohale tormata, siis tuleb teha kas kordoneid juurde või palgata Nigeeriast jooksuneegrid piirivalvuriteks (need, kes hommikul 50 km kooli ja õhtul 50 km koju jooksevad iga päev). Kuna meil on kordonid hõredalt, siis tuleb reageerimisprobleem lahendata mehhaniseeritud transpordiga. ATV-ga, Nissan Patroliga jne. Need nõuavad ikka 2 m laia kruusateed, päris soos ei sõida (ja pinnastee muutub kevadel ja sügisel peale mõnda läbisõitu põhjatuks mülkaks).

Kogu nutinänn on mõttetu, kui patrull jõuab kontrollima poole tunni pärast. Siis pole kinni püüda enam kedagi. Peab jõudma ikka max 10 min jooksul. Muidu võiks selle üldse ehitamata jätta, mida soisem ja võsastunum on, seda raskem on piiririkkujal ületada.

Taolisi radasid ja autoga reageerimist praktiseeris ka NSVL piirivalve, kellel oli elavjõudu küll ja veel. Vastavad rajad nt Kloogaranna rannas on säilinud tänaseni. Seal on õnneks liivane pinnas, mis kannab ka sügisel.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Dr.Sci
Liige
Postitusi: 3304
Liitunud: 30 Okt, 2015 11:59
Kontakt:

Re: Riigipiiri häda ja valu

Postitus Postitas Dr.Sci »

Mjah
1) Selliste pontoonlahendustega sillad - kas on arvestatud jääga? Sadamates võetakse pontoonkaid talveks välja...
2) Kas piirijoone asukot on nüüd lõpuks teada - kui Kohver ära viidi sai tükk aega arutatud. Samuti peaks projekt olema kooskõlastatud naaberriigiga, kasvõi tasemel kustmaalt nemad näevad et meie ehitustehnika enam liikuda ei tohi...

Aga piltidel on muru muidugi ilusasti roheline :)
plekkpea
Liige
Postitusi: 1775
Liitunud: 03 Nov, 2005 21:30
Asukoht: Harju
Kontakt:

Re: Riigipiiri häda ja valu

Postitus Postitas plekkpea »

Gideonic kirjutas:


Pilt

Sellise kvaliteediga teede (ja ligipääsuteede!) rajamine kogu kagupiiri minumeelest pigem halvendab meie agressioonitõrje võimet (vastane saab rohkemates kohtades vabalt piiri ületada ja sealt paremini "laiali valguda").
Elektrikilp pikali ja juba edumaa olemas. Võiks vabalt aias sees olla.
Huvitun maisest rasketehnikast.
mart2
Liige
Postitusi: 5127
Liitunud: 22 Juun, 2014 19:52
Kontakt:

Re: Riigipiiri häda ja valu

Postitus Postitas mart2 »

Dr.Sci kirjutas:… 1) Selliste pontoonlahendustega sillad - kas on arvestatud jääga? Sadamates võetakse pontoonkaid talveks välja...
Pontoonsilda ei tohiks jää iseenesest kahjustada. Kes veel vanat Tartut mäletab, see teab, et seal oli Botaanikaaia juures aastaid pontoonsild. Mis tegi vahel kurja, oli jääminek, siis käidi puksiiriga Emajõe käärudest pontoone kokku korjamas ja pandi jälle tööle.
Tartus muidugi ei sõitnud autod vaid käisid jalakäiad (laius 2,5-3m), kuid peamine tegur on ilmselt pontoonide kuju ja materjal.
:dont_know:
Paljude raamatute lugemine teeb inimese palju lugenud isikuks, kuid ei pruugi teha teda targaks...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Riigipiiri häda ja valu

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Jää kahjustab pontoone siis, kui on tegemist mere või vooluveekoguga, kus jäämineku ajal jää liigub palju. Seal soovõssis on nende pontoonide roll nagu sooteel - tagada läbipääs vee all olevast või vesisest kohast kuiva jalaga. Täna sumpab patrull sellistes kohtades Nokia kummikutes. Kuna seisvas vees ei teki taolisi vägivaldseid jäämineku episoode nagu mererannikul või jões, siis ei juhtu nendega ka midagi. Ainus oht on see, et kuna jää "paisub", siis võidakse need jää paksenedes lössi vajutada. Selleks tehakse pontoonid elastsest materjalist (nt plastmassist), mis peale jääsurve kadumist taastab oma endise kuju.

Aga põhiline probleem, miks ei piisa aiast, vaid suur osa rahast läheb teede peale, ongi personali väike arv. Kui meil oleks kordon nt 5 km takka, siis võiks ehk arvestada kohale silkamisega jalgsi ka. Kogu see nutimanna oleks kasutu, kui patrull jõuab häire kohta tunni ajaga. Selleks ajaks on isegi Vietnami varbavaheplätudes põgenikud jalga lasknud (rääkimata kogenumast seltskonnast). Nutiaia tõttu hakkame me avastama, pakun 5 korda rohkem ületamisi kui täna. Mis tähendab ka sellevõrra suuremat reageerimiskoormust.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
nimetu
Liige
Postitusi: 7574
Liitunud: 25 Mär, 2016 21:16
Kontakt:

Re: Riigipiiri häda ja valu

Postitus Postitas nimetu »

Samal ajal Lätis:
https://www.err.ee/918863/lati-vene-pii ... trine-tara
Projektile kulus kokku üle 21 miljoni euro.
Ja kus oleme meie?
:wall:
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist