TUVASTADA lennuk
Re: Lennuki detail Soela väina äärest
Malakhit P-120 tiivajäänuk. https://testpilot.ru/russia/chelomei/p/120/
Re: Lennuki detail Soela väina äärest
Tõepoolest, sarnasus tiibraketiga on täiesti olemas
Re: TUVASTADA lennuk
Selline huvitav uudis Tartu lähedalt;
https://www.err.ee/946983/tartu-lahedal ... sojalennuk
Esialgu pakuti välja LAGG 3-e. Lenduri kondid tulid ka välja. Huvitav, mis ajal see lennuk sinna alla tuli? 1944 LAGG 3-e enam ei kasutatud minu teada, sel ajal lennati rindel ringi teistsuguse mootoriga modifikatsiooniga, mille tähiseks oli LA 5FN.
Too konkreetne lennuk on jäänuk äkki 1941-st.
https://www.err.ee/946983/tartu-lahedal ... sojalennuk
Esialgu pakuti välja LAGG 3-e. Lenduri kondid tulid ka välja. Huvitav, mis ajal see lennuk sinna alla tuli? 1944 LAGG 3-e enam ei kasutatud minu teada, sel ajal lennati rindel ringi teistsuguse mootoriga modifikatsiooniga, mille tähiseks oli LA 5FN.
Too konkreetne lennuk on jäänuk äkki 1941-st.
(Üli)koolitamata,aga lugeda kirjutada mõistan.
Tartu lähedalt leiti lennuk
Selline uudis siis https://www.err.ee/946983/tartu-lahedal ... sojalennuk
Ühed arvavad et Jak-9, teised et LaGG-3. Mootori põhjal raske öelda, mõlemal oli vist sama.
Ühed arvavad et Jak-9, teised et LaGG-3. Mootori põhjal raske öelda, mõlemal oli vist sama.
Re: TUVASTADA lennuk
Ei olnud see päris nii, Nõukogude Liidus toodeti LaGG-3 paljudes tehastes, enamus neist läks jah üle La-5 tootmisele, aga näiteks Tbilisis asuvas tehases vorbiti LaGG-3 sõja lõpuni. Ju siis neid kuskil rindel ka kasutati.teeline35 kirjutas:1944 LAGG 3-e enam ei kasutatud minu teada, sel ajal lennati rindel ringi teistsuguse mootoriga modifikatsiooniga, mille tähiseks oli LA 5FN.
Hea võidab alati kurja - kes võidab, see ongi hea!
Re: TUVASTADA lennuk
Seal ERR videos 01:47 Aleksandr Kofkin ütles, et tegemist on 1942a toodanguga/lennukiga
Re: TUVASTADA lennuk
Ilma argumentatsioonita tuvastamisi ei maksa väga tõsiselt võtta. Teises teemas on juba ka Jak mängu tulnud, samamoodi ilma argumentatsioonita.teeline35 kirjutas:Esialgu pakuti välja LAGG 3-e. Lenduri kondid tulid ka välja.
Kas järjekordne Solonini muinasjutt?Troll kirjutas:Tbilisis asuvas tehases vorbiti LaGG-3 sõja lõpuni
LaGG-3 koha pealt 1944.a. Musta mere ääres olen siia foorumile postitanud ühe viite artiklile: http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopi ... 05#p527505
Re: TUVASTADA lennuk
Mürgisele "äksbärdile" vastuseks, Solonini järgi tootis Tbilisi lennukitehas LaGG-3-e 1944.aasta keskkohani (tootes 1944.a. 432 tk LaGG-3) , eksisin mina mälu järgi kirjutades. Kas su sisistav kuningkobralik hing jäi nüüd rahule? Ning kuidas muudab see asjaolu 1944. aasta sündmuste hindamist, mil LaGG-3-d olid (saidi airwar.ru andmetel) Baltikumis veel täiesti kasutusel?andrus kirjutas:Kas järjekordne Solonini muinasjutt?Troll kirjutas:Tbilisis asuvas tehases vorbiti LaGG-3 sõja lõpuni
http://www.airwar.ru/enc/fww2/lagg3-66.htmlВообще, в корне неверно достаточно широко распространенное мнение о ЛаГГ как о истребителе начального периода войны. Так в 1944 г. в составе ВВС Красной Армии числилось 594 ЛаГГ-3. Конечно, ЛаГГи уже не использовались "на направлении главного удара", уступив место более совершенным Ла-5 и Ла-7, Як-9 и Як-3, В конце войны ЛаГГи воевали, главным образом, на Балтике и Карельском перешейке, где основным противником выступали финны, имевшие истребители далеко не самых последних моделей. Дальше всего на Запад продвинулись истребители ВВС Балтийского флота: ЛаГГи 3-го ГИАП закончили войну в Курляндии.
Hea võidab alati kurja - kes võidab, see ongi hea!
-
- Liige
- Postitusi: 236
- Liitunud: 23 Okt, 2005 20:43
- Kontakt:
Re: TUVASTADA lennuk
Tegelikult tulid sealt välja jupid, mis kuuluvad 1943 a valmistatud Jak- 9T -le.Ka viidatud videolõigus on näha, et muda seest paistab kahur NS-37 ja moona sellele
ning ka 12,7 mm kuulipildujale.
ning ka 12,7 mm kuulipildujale.
Re: TUVASTADA lennuk
Lennukimootor oli esialgu kõige kindlam asitõend peale sellist maasse kukkumist. Mingist briti dokumentaalist on meelde jäänud, et kõige raskemad jupid jõuavad kõige sügavamale ja kergemad maapinnale lähemal. Lennukiraam oli tõenäoliselt täitsa sodi. Selle järgi lennukitüüpi raske arvata. Esialgne arvamine osutus siis valeks. Huvitav oleks muidugi teada piloodi isku välja selgitamise ja lennuki allakukkumise asjaolusid. Loodetavasti keegi võtab vaevaks siia ka kribada kui midagi selgub.Tegelikult tulid sealt välja jupid, mis kuuluvad 1943 a valmistatud Jak- 9T -le.Ka viidatud videolõigus on näha, et muda seest paistab kahur NS-37 ja moona sellele ning ka 12,7 mm kuulipildujale.
Päikest
(Üli)koolitamata,aga lugeda kirjutada mõistan.
Re: Tartu lähedalt leiti lennuk
Ma panin sama uudise siia;
http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopi ... &start=780
Lennuk päris pilbasteks maasse kukkumisest. Peab suur spetsialist olema mõlema kandidaadi ehituslikest iseärasustest, et midagi kaljukindlalt arvata.
http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopi ... &start=780
Lennuk päris pilbasteks maasse kukkumisest. Peab suur spetsialist olema mõlema kandidaadi ehituslikest iseärasustest, et midagi kaljukindlalt arvata.
(Üli)koolitamata,aga lugeda kirjutada mõistan.
Re: TUVASTADA lennuk
Mind päris huvitaks, kui palju omal ajal Annelinna ehitamisel kõiksugu kaevetööde käigus igasugu lennukeid ja muud huvitavat mudru välja võis tulla. Ajakirjandus tollal sellistest asjadest ei rääkinud.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Re: TUVASTADA lennuk
Miks Annelinna kant oleks huvitav militaararheoloogia seisukohast? Vahest valgustad ehk?Manurhin kirjutas:Mind päris huvitaks, kui palju omal ajal Annelinna ehitamisel kõiksugu kaevetööde käigus igasugu lennukeid ja muud huvitavat mudru välja võis tulla. Ajakirjandus tollal sellistest asjadest ei rääkinud.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: TUVASTADA lennuk
Eriliselt huvitav polegi, kuna sõja ajal oli seal lage luht ja peale pudretivabriku, Anne mõisa ja Rahumäe kalmistu suurt muud seal polnud. Aga arvestades, kui palju kuue-, seitsme- ja kaheksakümnendatel vundamendiauke ja igasugu kraave kaevati, võis sealt välja tulla nii mõndagi.Walter2 kirjutas:Miks Annelinna kant oleks huvitav militaararheoloogia seisukohast? Vahest valgustad ehk?Manurhin kirjutas:Mind päris huvitaks, kui palju omal ajal Annelinna ehitamisel kõiksugu kaevetööde käigus igasugu lennukeid ja muud huvitavat mudru välja võis tulla. Ajakirjandus tollal sellistest asjadest ei rääkinud.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
-
- Site Admin
- Postitusi: 5566
- Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
- Kontakt:
Re: TUVASTADA lennuk
LaGG-3 kasutanud üksusi 1944 Tartu all tuvastada ei suutnud.
Jak-9 (ilma indeksit mainimata) oli vähemalt 2 polku.
154 иап/29 гиап
287 иап
Jak-9 (ilma indeksit mainimata) oli vähemalt 2 polku.
154 иап/29 гиап
287 иап
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 47 külalist