www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 23 Nov, 2019 2:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10863 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 718, 719, 720, 721, 722, 723, 724, 725  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 01 Okt, 2019 13:34 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 17278
Marussiat üritasid nad ju lausa Soomes toota, tänaseks on aga ka see projekt tasapisi vusinal õhust tühjaks jooksnud...

Tsiteeri:
Сконструировала и построила 44 прототипа спортивных автомобилей и выпустила четыре серийных автомобиля. Компания получила и потратила многомиллионные инвестиции, проводила активную рекламную политику, главным образом для популяризации своего бренда. В качестве спонсора одной из команд Marussia успела поучаствовать в нескольких сезонах чемпионата Формула-1. В апреле 2014 года компания объявила о своём банкротстве, всё имущество было распродано.

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 01 Okt, 2019 16:09 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 26917
Vene uuema aja autotööstuse toodangut vurab ka Tallinnas juba ringi - seal aga annavad tooni Cumminsi diislitega erinevad veokid.
Sõiduautod pole nende tugevaim külg ja kui Saksamaal võib neid müüa kui eksootikat, siis Eestis enam mitte - enamiku publiku mälestus Ladast on liiga ere ning tegelikult odav probleemidevaene auto oleks hoopis Dacia (mis siit ka Lada välja sõi).

Eesti Lada-esinduse kirstunaelaks oli muidugi autode nigela kvaliteedi kõrval ka suhtumine, mis sarnanes tiba Volga autokaupluse omale 1980ndatel. Üks lugu jõudis lausa Pealtnägijasse, kuis 110-l lahkus mootor aiste vahelt mööda sõitu tehes ja Lada esinduse sägad pidasid seda vist omast arust normaalseks.

Tuleb tunnistada, et käisin (uudishimust) ka mina kuskil 2003. a paiku Lada 110-ga proovisõitu tegemas, nii kehva autoga sõitsin viimati vene ajal. Sama poe teisest osakonnast pakutud Skoda Fabia 1,9 TDI oli küll 2 korda kallim, kuid 5 korda parem sõita.

Neid uusi Vestasid, X-raysid ja asju (koosnevad suures osas Renault osadest) proovida aga pole võimalik. Aga vaevalt seal "tunne" väga Dacia'st erineb.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 02 Okt, 2019 14:32 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Mär, 2014 10:20
Postitusi: 949
Irkutski üleujutusega tegelenud riigiametnikele makstakse preemiat 367 miljonit rutsi. Arusaadav. Omasid tuleb hoida. :D
Veel on kuulda olnud petuskeemidest. Ujutuses kodu kaotanutele on makstud välja kompensatsioon ja õnnetud omanikud on kohe pannud oma selle kinnisvara müüki. NB! Uued omanikud aga taotlesid sedasama kompensatsiooni oma uue aga kannatada saanud kinnisvara eest. Ja seesinane skeem olla laialt levinud.

https://www.currenttime.tv/a/tulun-navo ... 92771.html


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 02 Okt, 2019 16:22 
Eemal
Liige

Liitunud: 25 Mär, 2016 22:16
Postitusi: 4111
Tsiteeri:
ning tegelikult odav probleemidevaene auto oleks hoopis Dacia

Neidsamu Dacia mudeleid müüb tegelikult ka Lada oma kaubamärgi all. :D
Uued Kamazid on sisuliselt vana Mersu Axor.
Ainult GAZ/Ural on vist puhas omatoodang.

Peamine areng nende autotööstuses paistab toimuvat ainult "dekadentliku lääne" toel.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 02 Okt, 2019 18:52 
Eemal
Liige

Liitunud: 19 Juul, 2014 19:18
Postitusi: 728
nimetu kirjutas:
Tsiteeri:
ning tegelikult odav probleemidevaene auto oleks hoopis Dacia

Neidsamu Dacia mudeleid müüb tegelikult ka Lada oma kaubamärgi all. :D
Uued Kamazid on sisuliselt vana Mersu Axor.
Ainult GAZ/Ural on vist puhas omatoodang.

Peamine areng nende autotööstuses paistab toimuvat ainult "dekadentliku lääne" toel.

Pilt

Actros, mitte Axor. Pmst jah 1:1 kloon, v.a logo. Kamazi kirja taga on isegi näha mersu logo koht.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 02 Okt, 2019 19:10 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Mär, 2014 10:20
Postitusi: 949
Selline film Siberi metsapõlengute teemal.

https://www.youtube.com/watch?v=kJUlEHXPATc

Kui kaua saab kännu järgi kindlaks teha, millal puu on lõigatud?


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 02 Okt, 2019 19:17 
Eemal
Liige

Liitunud: 25 Mär, 2016 22:16
Postitusi: 4111
Tsiteeri:
Actros, mitte Axor. Pmst jah 1:1 kloon, v.a logo. Kamazi kirja taga on isegi näha mersu logo koht.

Ei, tegu on 100% Axoriga (ca 2001 alates), millel on kombineeritud Actrosi šassii, kuid Atego kabiin. Soovitan võrrelda Kamazi, Axori ja Actrosi kabiine, sedasi näed kohe ära, et mis millest põlvneb.

Aga jah, see Kamazi mudel on pea täielikult paarkümmend aastat vana Mersu põhjal. Jõuallikas, veermik ja kabiin on kõik selle masina omad. Lisaks oli üks nende Dakari rallimasin (prototüüp?) samuti põhimõtteliselt MB Zetros.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 02 Okt, 2019 21:21 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 25 Aug, 2019 15:13
Postitusi: 135
Tundub, et Venemaal teised valikud otsa saanud ning pöörduti Püha Peetruse järeltulija poole et need aitaks.

Manus:
1570029474146985027.png
1570029474146985027.png [ 490.35 KB | Vaadatud 3790 korda ]


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 04 Okt, 2019 23:31 
Eemal
Liige

Liitunud: 06 Jaan, 2004 11:56
Postitusi: 2554
Asukoht: Tartu
Statistikat Euroliidu ja Venemaa majandussuhetest
2018 oli Venemaa osa Euroliidu ekspordist 4% ja impordist 8%

Tsiteeri:
In 2018 Russia (4 %) was the 4th largest partner for EU exports of goods and the 3rd largest partner for EU imports of goods (8 %).

https://ec.europa.eu/eurostat/statistic ... Russia-EU_–_international_trade_in_goods_statistics

https://ec.europa.eu/eurostat/statistic ... al_picture
Manus:
EU kaubanduspartnerid 2018.jpg
EU kaubanduspartnerid 2018.jpg [ 1.39 MB | Vaadatud 3109 korda ]


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 05 Okt, 2019 12:14 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Aug, 2010 19:55
Postitusi: 16359
Asukoht: Viljandimaa
Rubla devalveerimise hind venemaalase jaoks: https://arileht.delfi.ee/news/uudised/g ... d=87649353

_________________
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 14 Okt, 2019 10:49 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Aug, 2010 19:55
Postitusi: 16359
Asukoht: Viljandimaa
Tsiteeri:
Venemaa Kaug-Idast on aastaid arvatud, et see langeb Hiina majandusliku mõju alla ning hiinlased ujutavad regiooni üle. Kümme aastat tagasi muutus hirm hoopis lootuseks, et Hiina võiks tulla ja rohkem investeerida. Nüüdne seis on, et Hiina ettevõtlus ja töölised lähevad vaikselt Kaug-Idast ära. Mis on selle põhjus?

Olukord on põhimõtteliselt muutunud viimase kümne aasta jooksul. Kui üldistada, siis võib öelda, et me pole enam hiinlastele huvitavad. Näiteks kuskil kümme aastat tagasi pakkusid hiinlased, et nad uuendavad täielikult Zarubino sadama, aga nad soovisid seda 49 aastaks rendile. Meie, nagu alati, vastasime: andke meile raha, me ise ehitame. Hiinlased teadsid, et nii läheb mitu korda kallimaks, ja loobusid.

Nüüd pole me neile enam huvitavad, sest neid võetakse vastu üle kogu maailma. Nad teavad, et siin otsustab kõike Moskva, mis on aga kaugel, ning seal on ametnikel alati loogika, et igaks juhuks on parem mitte midagi lubada.

Hiinlased ei kiirusta meile raha paigutama. Nad ootavad ja näevad, et me muutume järjest vähem majanduslikult võimsaks. Vaestega on ju lihtsam läbi rääkida. Me ei kao nende jaoks kuhugi. Mida nad vajavad, seda nad juba ostavad meilt. Vallutada pole neil meid vaja. Milleks hiinlastele külmad põhjaalad? Niikaua, kuni me neile katkematult vajaminevaid loodusressursse müüme, ei korralda mingeid demarše, ei sulge naftatorusid, on nende jaoks kõik hästi.

Nad vaatavad Siberit ja Kaug-Ida nagu oma toorainebaasi?

Jah, aga pigem kui varubaasi. Hiina laseb küll muidugi oma firmadel siin toimetada ja tegeleda tooraine ostmisega, aga nad ei panusta suurt nende toorainete tootmisse.

Kuidas mõjutab Hiina sel juhul loodusvarade kasutamist Kaug-Idas?

Alustame sellest, et Hiina kohalolek Kaug-Idas on tugevalt liialdatud. Peamiselt mõjutavad nad selle kaudu, et kogu keskmise suurusega metsatööstus on nende kontrolli all. Muuhulgas seetõttu, et hiinlased on selle toodangu peamised ostjad. Tuleb aru saada, et Hiina päästab meid (metsatööstust – J. P.), sest nad ostavad ka teise ja kolmanda sordi puitu. Jaapanlased (1990. ja 2000. aastatel Kaug-Ida puidu peamised ostjad – J. P.) ostsid ainult esimese sordi oma, aga ülejäänud puit jäi metsa. Nüüd jaapanlased praktiliselt ei ostagi meilt enam puitu ning ka esimese sordi puit läheb Hiinasse. Venemaa enda nõudlust siin peaaegu pole, ühtegi tselluloosikombinaati Kaug-Idas ei ole. Maailmaturul on nõutud eelkõige tamm, saar, vaher, aga need meil ei kasva. Kellele saab meie metsa üldse müüa peale hiinlaste?

​Kõik need ähvardused, et kui hiinlased ei aita meil metsatulekahjusid kustutada, siis me ei hakka neile enam metsa müüma, see on… (Lööb käega.) (Karakin peab silmas Venemaa keskkonna- ja loodusressursside ministri Dmitri Kobõlkini suvist ähvardust, et kui Hiina ei aita tegeleda taigatulekahjude põhjuste vastu võitlemisega, siis keelab Venemaa puidu müügi Hiinasse – J. P.)

Kuidas siis Hiina suhtumist Venemaa Kaug-Itta kirjeldada? Selge on, et päris ükskõikselt nad sellesse ei suhtu, et rohkem kui saja miljoni elanikuga kirdeprovintside vastas on tohutult suur ja rikas maa-ala, kus elab vähem inimesi kui mõnes suures Hiina linnas.

Strateegiline huvi on Hiinal muidugi olemas. Et maailmas suurt geopoliitilist mängu mängida, selleks peab tagala olema kaitstud, seal peab olema rahulik. Aga äriliselt nad väga ei panusta. Hiina äri on muutunud väga pragmaatiliseks. Kui poliitilistel põhjustel on vaja investeerida, siis ei tee nad (Hiina ärimehed – J. P.) seda enne, kui pole riigilt garantiid saanud.

See on nagu tükk liha külmkapis. Külmkapp töötab ja midagi selle lihaga ei juhtu. Praegu on neil võimalik siit ja sealt haarata värsket liha, aga see võib ühel hetkel otsa lõppeda. «See seal ei kao meie käest kuhugi», vaat umbes niiviisi nad mõtlevad.
https://leht.postimees.ee/6800589/hiina ... hea-korter

_________________
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 14 Okt, 2019 13:41 
Eemal
Liige

Liitunud: 02 Dets, 2016 10:15
Postitusi: 77
Üks väga hea intervjuu...
https://www.youtube.com/watch?v=Bj7q5VAf8-w


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 14 Okt, 2019 19:13 
Eemal
Liige

Liitunud: 02 Dets, 2016 10:15
Postitusi: 77
Täienduseks eelmisele postitusele, et seda youtube intervjuud on vaatanud 7 miljonit inimest. Ei tulegi ette , et oleks näinud Venemaa poliitikast klippi , kus nii palju vaatajaid :D


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 14 Okt, 2019 21:11 
Eemal
Liige

Liitunud: 11 Apr, 2010 10:21
Postitusi: 696
Asukoht: LÄÄNEMAA
Sellised soovid siis Venemaal;
https://www.err.ee/991612/venemaa-tahab ... aekspordis
Huvitav, kas pakuvad võimalust maksta nende tarnitud nafta ja gaasi eest rublades?

_________________
(Üli)koolitamata,aga lugeda kirjutada mõistan.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 14 Okt, 2019 21:23 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 17278
AlarKa kirjutas:
Täienduseks eelmisele postitusele, et seda youtube intervjuud on vaatanud 7 miljonit inimest. Ei tulegi ette , et oleks näinud Venemaa poliitikast klippi , kus nii palju vaatajaid :D


Spetsiifiliselt majandusega pole siin suurt pistmist, Dudj intekate auditoorium on iga külalisega miljonites.

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10863 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 718, 719, 720, 721, 722, 723, 724, 725  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt