Täiesti nõus. Kui asi hapuks kippus minema, siis klassijuhataja üritas naabritele helistades vanemaid kätte saada. Eriti kehval juhul ilmus juba ametlik kutse õppenõukogusse või alaealiste komisjoni. Kuni viimati nimetatuteni õnnestus enamus eksesse ära siluda ilma suurema kärata siiski. Praegusel E ajal jõuab jama enne koju, kui jama tekitaja ise.Poti soldat kirjutas:Tänapäeval on niigi palju infot tänu igasugu e-koolidele. Kui mina koolis käisin (ehk siis kui veel "rohi rohelisem" oli) siis kõige adekvaatsem ülevaade mis vanemad said oli veerandi lõpus paberil tunnistus ja see oli ka kõik.Avatar kirjutas:Aga vot mina näiteks tahan tead, mis mu lapse tase klassi keskmisega võrreldes on. Minu jaoks on see oluline indikaator, otsustamaks, kas ma peaksin hakkama intensiivsemalt lapse õppimisel silma peal hoidma või saab ise. Praegu on nii, et tulevad mingid tulemused (sport, tööd). On see siis klassi esirinnas, või sabaotsas - ei saa aru. Aeg ajalt siis õpetaja justkui kurdab, et see või teine tase on klassis üldiselt kehva. Anonüümselt muidugi. Aeg-ajalt siis kiidab mõnda nimeliselt. Väga umbmäärane.
Kaitsetahe? Ja riigikaitse ning kehalise õpetusest koolides.
-
- Liige
- Postitusi: 193
- Liitunud: 13 Nov, 2017 15:02
- Kontakt:
Re: Kaitsetahe? Ja riigikaitse ning kehalise õpetusest kooli
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust!
Re: Kaitsetahe? Ja riigikaitse ning kehalise õpetusest kooli
Seal igasugu e-koolides näen ma ainult oma lapse kohta käivat tagasisidet. Ma rääkisin sellest, et mind huvitab lapse positsioon üldises pingereas. Vähemalt kehalisega seotud tulemused võiks ju olla avalikud.Poti soldat kirjutas:Tänapäeval on niigi palju infot tänu igasugu e-koolidele.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40226
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Kaitsetahe? Ja riigikaitse ning kehalise õpetusest kooli
Kehalise lodevuse anonüümseks muutmine muudab selle vastu võitlemise "sotsiaalsete meetoditega" ju veel keerukamaks. Mina olin ka kuskil 9. klassini suhteliselt vedel vend, kehalise tundides sain hakkama, aga lõuga kangile ei saanud ja 5 km metsajooks sai läbitud kõndimisega pooleks. Kehalise õpetaja näris selle kallal kah korralikult ja pingutused kangil kutsusid esile naeruturtsatusi publikus. Õppeedukuselt olin kolme-neljaline. 9. klassi lõputunnistusel oli kolmesid päris mitu. Kupatati ja meelitati mind kergejõustikuga tegelema. Tänu sellele tuli hakata palju jooksma ja rauda tõstma. Umbes aastaga sain end täiesti järjele, traditsioonilise 5 km metsajooksu lõpetasin klassis esimeste hulgas ja keska lõpus vedasin 14 korda lõuga kangile kah. Mis kõige toredam - ma olekski võibolla täna ehitusmees või traktorist, aga mingil imeväel paranes ka õppeedukus. Kuigi aega õppimiseks nappis, sest 3 õhtut nädalas oli ju trenn. Igatahes keska lõpetasin hõbemedaliga ja kullast jäi üsna natuke puudu. Ja sain sisse prestiižikale erialale ülikoolis konkursiga 7,5 kohale.
Oli ebameeldiv, oleks tahtnud kuskile kaevata kui oleks saanud, aga täna 25 aastat hiljem meenutan tänutundega seda kehalise õpetajat, kes mul elu põrguks tegi ja mu "sooritusi" rivi ees halva näitena tõi. Siis oli see vastik, aga täna olen ilmselt võlgu küünla selle õpetaja haual (on tänaseks manalamees). Lisaks tänan hr Atko Viru't, kelle raamatu "Sportlik treening" (leidsin selle linna raamatukogust) järelduste najal suutis minusugune sajakilone tegelane vabalt 10 km tunni ajaga maha joosta (seejuures kordagi kõndimata).
Vot sellise "imelise muutumise" kogemuse najalt ma arvangi, et see pehmotamine on jama. Tulebki hagu anda ja noori katsumuste ette seada, et nad vaimselt karastuks ja ei lööks iga ebameeldivuse peale põnnama, sest elu koosnebki ebameeldivustest ja pingutamisest. Ja vajadusel ka laiskadele, lollidele ja saamatutele näpuga näidata (samaaegselt võimaldades ja tagant torkides enesearendust). Kehalise tunnid, spordipäevad ja edetabelid muutuvad ebameeldivast meedivaks siis, kui sa tunnetad enda jõudu ja võimeid - tee selleni ongi täis pisaraid, ebameeldivusi ja ebameeldivuste alla neelamist (ning edasi pingutamist).
Arvan, et õiguskantsleri taolise tegevuse on tinginud mingite pehmikute või nende "murelike vanemate" kaebused. Kaebuste kirjutamise asemel tuleks ikka võtta jalad tagumikust (ja vanemal vaadata peeglisse, et miks tema laps on viimaste hulgas).
Oli ebameeldiv, oleks tahtnud kuskile kaevata kui oleks saanud, aga täna 25 aastat hiljem meenutan tänutundega seda kehalise õpetajat, kes mul elu põrguks tegi ja mu "sooritusi" rivi ees halva näitena tõi. Siis oli see vastik, aga täna olen ilmselt võlgu küünla selle õpetaja haual (on tänaseks manalamees). Lisaks tänan hr Atko Viru't, kelle raamatu "Sportlik treening" (leidsin selle linna raamatukogust) järelduste najal suutis minusugune sajakilone tegelane vabalt 10 km tunni ajaga maha joosta (seejuures kordagi kõndimata).
Vot sellise "imelise muutumise" kogemuse najalt ma arvangi, et see pehmotamine on jama. Tulebki hagu anda ja noori katsumuste ette seada, et nad vaimselt karastuks ja ei lööks iga ebameeldivuse peale põnnama, sest elu koosnebki ebameeldivustest ja pingutamisest. Ja vajadusel ka laiskadele, lollidele ja saamatutele näpuga näidata (samaaegselt võimaldades ja tagant torkides enesearendust). Kehalise tunnid, spordipäevad ja edetabelid muutuvad ebameeldivast meedivaks siis, kui sa tunnetad enda jõudu ja võimeid - tee selleni ongi täis pisaraid, ebameeldivusi ja ebameeldivuste alla neelamist (ning edasi pingutamist).
Arvan, et õiguskantsleri taolise tegevuse on tinginud mingite pehmikute või nende "murelike vanemate" kaebused. Kaebuste kirjutamise asemel tuleks ikka võtta jalad tagumikust (ja vanemal vaadata peeglisse, et miks tema laps on viimaste hulgas).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Kaitsetahe? Ja riigikaitse ning kehalise õpetusest kooli
Viitaks siin tagasi just Fucsile, et inimlikusega pole siin nende tulemuste mitte avaldamisega midagi pistmist ning kõik teised põhjendused on tagantjärgi mõeldud vabandused.
Pakun et see seadus millele õiguskantsler viitab on ikkagi ääriveeri too GDPRi tulemus ning seotud isikuandmete kaitsmisega. Kas selliseid isikuandmeid on vaja kaitsta on muidugi eraldi küsimus, aga praegult on nigu on.
Pakun et see seadus millele õiguskantsler viitab on ikkagi ääriveeri too GDPRi tulemus ning seotud isikuandmete kaitsmisega. Kas selliseid isikuandmeid on vaja kaitsta on muidugi eraldi küsimus, aga praegult on nigu on.
Re: Kaitsetahe? Ja riigikaitse ning kehalise õpetusest kooli
Lehekülg teemavälist loba eemaldatud.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40226
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Ajateenistuse pikkus ja väljaõppe küsimused
Küsimus on selles, kusmaale see piir tõmmata. Nii linnalubadega kui lõpueksamitega. Sa omas eduraportöörlikus toonis jätad selle tähelepanuta.Et vastupidi – äkki toovad need muudatused kaasa selle, et lapsed lähevad hommikul parema meele ja tujuga kooli ning õpivad ja pingutavad sisemise motivatsiooni najal hoopis paremini, kui ilma igasuguste „mõõdikuteta“? Ning meie siin haridusvaldkonda mitte-tundvate inimestena lihtsalt ei saa sellest aru, samamoodi nagu militaari-kauged inimesed peavad kohutavaks kahjurluseks ajateenijate õhtuseid linnalubasid?
Ok - õhtul linna saamine on mõistlik mõte ja minuarust ajatapmiseks relva nühkida või lapirallit teha poisist meest ja mehest sõdurit tõesti ei tee.
Teisalt taoliste asjade tegemisel tuleb arvestada, et tegemist on "libeda nõlva teemaga" ja seal võib pidama saamine raske olla.
Valik toredaid mõtteid samalt libedalt nõlvalt:
Miks mitte võimaldada sõduriemade komiteel vetostada õppusi, kui nt vihma sajab? Rootsis taolised katsed 90ndatel olid. Päikselisel suvehommikul oleks kindlasti mott kõrgem kui tänase ilmaga?
Miks mitte lubada täisealistel sõduritel sõdurikodus õlut rüübata peale teenistust (Saksamaal on nt lubatud)? Ja kaadril ka? Õlle taga tekib vennastumine ja ühtekuuluvus missugune?
Miks mitte muuta koolis käimine vabatahtlikuks? Tahan, käin - pole tuju, ei käi - motivatsioon ja hea tuju (kui on parasjagu tuju tulla) missugune?
Miks mitte lubada koolis (aga miks mitte KV-s) tossata kanepit? Sõltlasi on palju, nendel on ka kuidagi motti vaja tõsta? (viide tuure koguvale "hea" kanepi legaliseerimisele")?
Miks mitte võimaldada sõduritel vaidlustada ülemate korraldusi? Iisraeli armees on lubatud ametlikult sõduritel vilistada välja lollid ülemate korraldused. Mis äratus kell 6? Käigu kuradile. Magame kella 10ni.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Ajateenistuse pikkus ja väljaõppe küsimused
Nii on. Paduliberaali vastus sellele oleks, et kui noortel on tekkinud liberaalsed nõudmised, siis ühiskond ongi parajasti nii kaugele arenenud.
Palun siin teemas kõikvõimalike ühiskondlike arengute hulgast jääda ajateenistuse pikkuse ja väljaõppe juurde.
Palun siin teemas kõikvõimalike ühiskondlike arengute hulgast jääda ajateenistuse pikkuse ja väljaõppe juurde.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Ajateenistuse pikkus ja väljaõppe küsimused
Et äkki on kasvatusteadlastel, haridusspetsialistidel ja koolipsühholoogidel – ühesõnaga, haridusvaldkonna asjatundjatel – õigus, et need on mõistlikud, vajalikud ja kasulikud muudatused ning ei too endaga kaasa täiendavat
Õpetajate aineliidud on vastu põhikooli lõpueksamite kaotamisele
Eesti õpetajate aineliidud pöördusid esmaspäeval haridus- ja teadusminister Mailis Repsi ning riigikogu kultuurikomisjoni poole ettepanekuga kutsuda arutelult tagasi põhikooli riiklike lõpueksamite kaotamist plaaniva kodakondsuse seaduse ning põhikooli- ja gümnaasiumiseaduse muutmise seaduse eelnõu.
Loe lähemalt: https://www.postimees.ee/6801694/opetaj ... aotamisele
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Ajateenistuse pikkus ja väljaõppe küsimused
Tõepoolest ei tasu hakata kesikuid selles teemas puhtaks pesema. pole neil "haridusvaldkonna asjatundjatel" sellega mingit pistmist.Lemet kirjutas:Et äkki on kasvatusteadlastel, haridusspetsialistidel ja koolipsühholoogidel – ühesõnaga, haridusvaldkonna asjatundjatel – õigus, et need on mõistlikud, vajalikud ja kasulikud muudatused ning ei too endaga kaasa täiendavatÕpetajate aineliidud on vastu põhikooli lõpueksamite kaotamisele
Eesti õpetajate aineliidud pöördusid esmaspäeval haridus- ja teadusminister Mailis Repsi ning riigikogu kultuurikomisjoni poole ettepanekuga kutsuda arutelult tagasi põhikooli riiklike lõpueksamite kaotamist plaaniva kodakondsuse seaduse ning põhikooli- ja gümnaasiumiseaduse muutmise seaduse eelnõu.
Loe lähemalt: https://www.postimees.ee/6801694/opetaj ... aotamisele
Isiklikult tean vähemalt kahte õpetajat, kes on sellele väga väga tuliselt vastu on, samas ei tea kedagi õpetajatest kes pooldaks. Ühe tõdemus oli, et kui see läbi läheb, siis tema enam lapsi tavakooli ei paneks (nii kahju kui tal ei ole). Probleemsetel laste kaob ära igasugune huvi ja stiimul pingutada ja see viib kõik tulemused kaevu.
Lisaks käivad ringi kõlakad, et ainus põhjus miks kesikud tegelikult seda jura ajavad on pikemas plaanis soov anda kõigile Eestis põhihariduse saanutele automaatselt kodakontsus.
Sisuliselt lastakse terve meie haridsussüsteem pe***e alates koolist lõpetades ülikooliga (see uus "tasuta" süsteem vs vana täiesti toimiv ja samuti tasuta haridust sisaldav süsteem). Oleks siis veel, et seda mingil õilsal põhjusel tehtaks ...
- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
Re: Ajateenistuse pikkus ja väljaõppe küsimused
Hetkel meie ülikiidetud koolihariduse-alal toimuv sürr(-rahvastepalli // põhikoolieksamite // sporditulemuste // jne jne lõputa vaenamine) mõjutab kõige otsesemalt selle teemapealkirja ainest siin.Kriku kirjutas:Palun siin teemas kõikvõimalike ühiskondlike arengute hulgast jääda ajateenistuse pikkuse ja väljaõppe juurde.
Loodetavasti sa aktsepteerid seda, Kriku - ega torma kustutama.....
Riigikaitse ega kaitsevägi ei ripu õhus // ei ole asjad iseeneses - igasuguse saavutusliku eneseteostuse absurdselt süüdimatu tasalülitamine hälvikute tasemele meie koolides jätab meid varsti ilma inimmaterjalist, kes üldse ajateenistusse kõlbaks
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ajateenistuse pikkus ja väljaõppe küsimused
Jah, nii see muidugi on. Kui see saba siin pikalt kerib, siis vaatan, kuhu mujale uude või vanasse teemasse see sobiks.Borja kirjutas:Riigikaitse ega kaitsevägi ei ripu õhus // ei ole asjad iseeneses
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Alaealiste ja segaste kuritegevus
Huvitav nüanss on siin see, et samal ajal paneb seadus sellise teovõimelise lapse toetamise kohustuse just eelpoolnimetatud isikutele.Kriku kirjutas:Jah, ajakirjanduslik käkk. Jutt on teovõimelistest, st. täisealistest õpilastest:https://www.oiguskantsler.ee/sites/defa ... kaitse.pdfTeovõimeline (s.t vähemalt 18-aastane) õpilane võib keelata oma hinneteavaldamise ka oma vanematele või eestkostjale (PGS § 55 lg 1).
Re: Ajateenistuse pikkus ja väljaõppe küsimused
Kui ajateenistuse pikkuse juurde tagasi tulla, siis miks mitte proovida mõned riigis kasutusel olevad 3-4 kuulist ajateenistust. Sellele järgneks siis vastavalt inimese enda varem väljendatud soovile mõnekuuline täiendõpe, mille läbimisel on ajateenistus läbitud ja edasi vaja ainult kordamas käia. Või siis teadmine, et tuleva 5-6 a jooksul on kohustus kohale ilmuda 4-5 nädalaks korraga täiendõppele erinevatel aasta-aegadel? Soomlastel on selle 5,5 kuu jalaväelase ajateenistusega see häda, et pooled võitlejad on kogenud sooja ja teised külma aasta-aega. Ma arvan, et lörtsisest metsast maikuu soojalainele ümber lülituda ei ole keeruline, kuid talvel nädalaid lötrsises metsas tiksuda kui ajateenistus oli soojal ajal, on suurem probleem. Kordusõppustega ka eriti ei aita, sest need on peamiselt kevadel ja sügisel, südatalvel või kesksuvel suuremaid õppuseid ei peeta.
See ühiskonna pehmenemine pikas perspektiivis on kogu läänemaailma probleem, need arutelud, et tuleb rahvastepall ära lõpetada ja koolis ei tohigi hindeid panna ega eksameid teha, sest õpilastel tuleb paha meel, on lihtsalt selle allakäigu tulemus. Selliselt toodetakse inimesi, kes on üliteadlikud oma õigustest, kuid sülitavad oma kohustustele, sest ei ole kunagi pidanud pingutama millegi nimel. Tegelikult on inimestele vahel väga kasulik oma füüsilised ja vaimsed võimed proovile panna ja piire proovida. Oma laps käis kehva ilmaga skautlaagris ja oli küll märg ja niiske, kuid midagi hullu ei olnud. Teine käis suvelaagris ja võõras kohas magamine oli hirmutav, kuid sai ka hakkama. Ja need olid siis algkoolis. Eks iseloomu kasvatatakse ikkagi kodus ja vanemad on suurimaks eeskujuks. Kui vanemad ise on sellised pehmed ja ümmargused pallikesed, kellel ei ole ei iseloomu ega autoriteeti, siis kasvavad lapsed ka sellised pehmed ja ümmargused. See on tegelikult väga halb, sest inimese elu on täis pingutusi ja pettumist unistuste purunemise tõttu, sellise koormusega hakkamasaamiseks tuleb seda natuke harjutada turvalistes tingimustes. Ühiskonnal on kombeks hinnangutes pendeldada, näiteks peale I MS oldi Euroopas kindlad, et see oli ajaloo viimane sõda, algas rõõmus kulutuspidu ja samaga ka märgatav majanduslik areng, kus võidutsesid need, kes jaksasid riskida ja vastutada ning hommikul vara tööle minna.
See ühiskonna pehmenemine pikas perspektiivis on kogu läänemaailma probleem, need arutelud, et tuleb rahvastepall ära lõpetada ja koolis ei tohigi hindeid panna ega eksameid teha, sest õpilastel tuleb paha meel, on lihtsalt selle allakäigu tulemus. Selliselt toodetakse inimesi, kes on üliteadlikud oma õigustest, kuid sülitavad oma kohustustele, sest ei ole kunagi pidanud pingutama millegi nimel. Tegelikult on inimestele vahel väga kasulik oma füüsilised ja vaimsed võimed proovile panna ja piire proovida. Oma laps käis kehva ilmaga skautlaagris ja oli küll märg ja niiske, kuid midagi hullu ei olnud. Teine käis suvelaagris ja võõras kohas magamine oli hirmutav, kuid sai ka hakkama. Ja need olid siis algkoolis. Eks iseloomu kasvatatakse ikkagi kodus ja vanemad on suurimaks eeskujuks. Kui vanemad ise on sellised pehmed ja ümmargused pallikesed, kellel ei ole ei iseloomu ega autoriteeti, siis kasvavad lapsed ka sellised pehmed ja ümmargused. See on tegelikult väga halb, sest inimese elu on täis pingutusi ja pettumist unistuste purunemise tõttu, sellise koormusega hakkamasaamiseks tuleb seda natuke harjutada turvalistes tingimustes. Ühiskonnal on kombeks hinnangutes pendeldada, näiteks peale I MS oldi Euroopas kindlad, et see oli ajaloo viimane sõda, algas rõõmus kulutuspidu ja samaga ka märgatav majanduslik areng, kus võidutsesid need, kes jaksasid riskida ja vastutada ning hommikul vara tööle minna.
Re: Alaealiste ja segaste kuritegevus
http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopi ... 38#p5957382korda2 kirjutas: Huvitav nüanss on siin see, et samal ajal paneb seadus sellise teovõimelise lapse toetamise kohustuse just eelpoolnimetatud isikutele.
Leo kirjutas: See ühiskonna pehmenemine pikas perspektiivis on kogu läänemaailma probleem, need arutelud, et tuleb rahvastepall ära lõpetada ja koolis ei tohigi hindeid panna ega eksameid teha, sest õpilastel tuleb paha meel, on lihtsalt selle allakäigu tulemus. Selliselt toodetakse inimesi, kes on üliteadlikud oma õigustest, kuid sülitavad oma kohustustele, sest ei ole kunagi pidanud pingutama millegi nimel. Tegelikult on inimestele vahel väga kasulik oma füüsilised ja vaimsed võimed proovile panna ja piire proovida. Oma laps käis kehva ilmaga skautlaagris ja oli küll märg ja niiske, kuid midagi hullu ei olnud. Teine käis suvelaagris ja võõras kohas magamine oli hirmutav, kuid sai ka hakkama. Ja need olid siis algkoolis. Eks iseloomu kasvatatakse ikkagi kodus ja vanemad on suurimaks eeskujuks. Kui vanemad ise on sellised pehmed ja ümmargused pallikesed, kellel ei ole ei iseloomu ega autoriteeti, siis kasvavad lapsed ka sellised pehmed ja ümmargused. See on tegelikult väga halb, sest inimese elu on täis pingutusi ja pettumist unistuste purunemise tõttu, sellise koormusega hakkamasaamiseks tuleb seda natuke harjutada turvalistes tingimustes. Ühiskonnal on kombeks hinnangutes pendeldada, näiteks peale I MS oldi Euroopas kindlad, et see oli ajaloo viimane sõda, algas rõõmus kulutuspidu ja samaga ka märgatav majanduslik areng, kus võidutsesid need, kes jaksasid riskida ja vastutada ning hommikul vara tööle minna.
"Vaated ja veendumused pärinevad tunnetemaailma sügavikest ja loogika on enamasti vaid kuuleka intellekti abivalmis instrument põhjendamiseks ja õigustamiseks"
"Maul halten und warten diner!" (lõuad pidada ja lõunat oodata!)
"Maul halten und warten diner!" (lõuad pidada ja lõunat oodata!)
- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
Re: Kaitsetahe? Ja riigikaitse ning kehalise õpetusest kooli
Keegi (nüüd vist juba endine?) noor meesõpetaja kirjutab nii..
https://epl.delfi.ee/arvamuskonkurss/mi ... d=87757429
..silma jäi selline fraas:
https://epl.delfi.ee/arvamuskonkurss/mi ... d=87757429
..silma jäi selline fraas:
..ja selline:Kogu haridussüsteem on tüdrukutekeskne, õpetajateks on 99% naised ning paljudel puudub ka kodus isa eeskuju.
Mix ma selle just siia teemasse panin - sest ma ei saagi aru, kuidas nii räigelt feminiseerunud (loe: nihkes) keskkonnas üldse oleks(ki) võimalik tsentraalselt korraldatud riigikaitseõpet juurutada // kehalist kasvatust arendadaPärast taasiseseisvumist pole õpetajal enam mitte mingisuguseid õigusi, on vaid suurenevad ning tobedad kohustused ning vastutus segaste teiste lugemiseks ning makulatuuri tootmiseks.
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.