Venemaa majandus ja sanktsioonid I

Kõik käimasolevast sõjast
Suletud
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Selle mootoriga on vähe keerukam, kui lihtsalt Porsche (kel on analoogse suurusega V8 mootor endal tootmises).
Tuleb tudeerida vahetevahel idanaabri ajakirjendust. :D
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
Sekeldaja
Liige
Postitusi: 840
Liitunud: 29 Aug, 2014 17:38
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Sekeldaja »

Ei tule.
Lemet
Liige
Postitusi: 19913
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Lemet »

Autoweek väidab...
Now badged Aurus, the 6-ton, 23-foot-long armored limousine is powered by a twin-turbocharged 4.4-liter Porsche-developed V8 engine sourced from the greater VW Automotive Group parts bin producing 598 hp. Two other engines are eventually expected to bookend the lineup, including a V12 rated at over 800 hp, as well as a turbocharged 2.2-liter four-cylinder producing 245 hp.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Taolise modulaarse mootori arendamist väitis NAMI käimas olevat juba hulk aastaid tagasi (kui ajakirjandust tutkida). Küllap nad leiutasid midagi ja siis jäid jänni. Porsche seal otsapidi sees on loogiline valik, sest 1. Porsche müüb peale autode ka oskusteavet (näiteks Samara sündis omal ajal suuresti Porsche inseneritööna ja nt selle mootor oli 80ndate keskpaigas selles hinnaklassis vägagi hea). 2. venelastel on varasemast (Samarast) juba kogemus olemas.

Analoogsetel põhjustel seisab praegu ka Armata tankile vajalik X-kujuline kompaktne diiselmootor, taolist asja läänest praegu vist enam raha eest arendama ei kiputa. Sellised keerukad disainid on väga tugevalt kogemuspõhised, seda aga Gaz-53 mootori arendusega eriti ei kogune.

Bosch iseenesest pole kuigivõrd näitaja - maailmas on täna nii pooled komponendid autodel Boschi töö, ilma selleta ei sõida ükski auto ka läänes. Ilmselt kallihinnalise autole ei sobi ka taolisi Boschi piraatkoopiaid panna nagu näiteks viimastel 110 Ladadel oli. Küllap see Samaral olnud kontaktivaba süütesüsteem oli kah tegelikult Boschi leiutatud, lihtsalt selle tellis Porsche allhankena ise. Samara karburaator oli Solexi oma ja see oli neil korpuse peal kirjas kah "licenced by Solex".
Viimati muutis Kapten Trumm, 30 Dets, 2019 16:41, muudetud 2 korda kokku.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
nimetu
Liige
Postitusi: 7574
Liitunud: 25 Mär, 2016 21:16
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas nimetu »

Mulle meenub, et kui esimesed pildid sellest limusiinist ilmusid, siis koostekvaliteet ei olnud küll kuidagi luksusauto vääriline. Isegi mitte odava käula vääriline polnud.
Lemet
Liige
Postitusi: 19913
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Lemet »

Ehk siis tõdeme- vene tehnoloogiate baasil selle auto tootmisest rääkida pole erilist põhjust. Kas palutakse läänel asi välja mõelda, ostetakse litsents ja toodetakse selle alusel pool sajandoit ratsides asja aasta-aastalt viletsamaks või viljeletakse tsap-tsarappi. Pikemal netituhnimisel hakkavad Korteeži loomiselt kõikjalt võõrad kõrvad silma. Mootor Porche, käigukast Ricardo...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Miki
Liige
Postitusi: 1322
Liitunud: 28 Jaan, 2015 16:26
Asukoht: puu otsas
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Miki »

Just, tähelepanelikumal vaatlemisel näha ju kapoti all olijate kiirelt vudivaid jalgu. Aru pole saada ainult, mis nahavärviga? :)
maksipoiss
Liige
Postitusi: 1740
Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas maksipoiss »

Lemet kirjutas: Pikemal netituhnimisel hakkavad Korteeži loomiselt kõikjalt võõrad kõrvad silma. Mootor Porche, käigukast Ricardo...
Mis Putinil üle jääb, ei saa ju sellega riskida et autu kuskil avalikus kohas sussid püsti viskab ja nagu Armata londi otsas minema tuleb vedada :)
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Ricardo käigukast on sinna ilmselt sattunud analoogsetel asjaoludel nagu Porsche mootor.
Nimelt on Ricardo loodud NSVL ajal Moskitsh 2141 Audi-laadne käigukast (mitte pole see Audilt maha tehtud).
Seda vastu põhjusel, et pole palju esisilla veoga autosid, millel mootor pikuti asetseb.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Lemet
Liige
Postitusi: 19913
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Lemet »

Nimelt on Ricardo loodud NSVL ajal Moskitsh 2141 Audi-laadne käigukast (mitte pole see Audilt maha tehtud).
See (koos amortidega) oli Aleko juures kõige ikaldunum detail muideks. Polnud päeva, kus neid ei tulnud ümber lapata ja kohendada.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Kapten Trumm »

2141 esiamordid olid jah rämps. Teoorias lahtivõetavad, aga praktikas mittekestvad (õli rattakoobas täis ja amort tühi). Kui piirid avanesid, siis hakati neid asendama 2108 "padrunitega" ("padrun" on küünalamordi vahetatav tööosa). Need olid aga jäigemad ja auto põrutas kui hull. Tagumised kummalisel kombel aga kestsid hästi (nagu ka terve tagasild). Eks selle käigukasti tegi Ricardo normaalselt, aga probleem oli vene tootmises. Seejuures just moskvitsil, sest ka tagaveoliste mossede käigukastid ei kestnud, kuigi nt Ladade omad kestsid täitsa kenasti. Ju siis Fiatilt omandati veel midagi, mida AZLK-s ei taibatud omandada. Näiteks tööpingid kastide ehitamiseks.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
Kriku
Moderaator
Postitusi: 36424
Liitunud: 10 Aug, 2010 18:55
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Kriku »

Vene naftasaaduste toodang lõi Nõukogude Liidu järgse ajastu rekordi hoolimata OPECi naftakartelli kärpekokkuleppest, kirjutab Bloomberg.

Idanaabri naftatootmine kasvas üheteistkümnendat aastat järjest. Kuigi Moskva on üks 2016. aasta OPECi leppe arhitektidest, pole nad tootmiskärbete elluviimises oma sõna pidanud ning seetõttu on Venemaa sattunud oma partnerite surve alla. Bloombergi andmetel ei pidanud Venemaa kokkulepitud tootmisplaanist kinni üheksal kuul kaheteistkümnest. Vene energiaministeerium on selgitanud «ületootmist» mitmete asjaoludega, alustades karmide ilmaoludega lõpetades tehniliste probleemidega pärast Družba naftajuhtme saastumist klooriga.

Venemaa tootis mullu 560,2 miljonit tonni naftat, mida oli eelnenud aastaga võrreldes 0,8 protsenti enam, selgub energiaministeeriumi andmetest. Päevaseks toodanguks teeb see 11,25 miljonit barrelit. Võrdluseks, 1987. aastal toodeti päevas 11,41 miljonit barrelit. OPEC+ kokkuleppe kohaselt lubas Venemaa kärpida alates 2018. aasta oktoobrist päevatoodangut 228 000 barreli võrra. Selline jaotus muutub jaanuaris, kuna OPEC ja selle partnerriigid leppisid kokku täiendavates kärbetes.

Saudi Araabia energiaminister, prints Abdulaziz bin Salman on kutsunud kärpediili loominguliselt tõlgendavaid riiki kandma suuremat vastutuskoormat, kuna kuningriik piirab tootmist enim. Venemaa on nõustunud esimeses kvartalis kärpima toodangut täiendavalt 70 000 barreli võrra 300 000 barrelile päevas, kuid idanaabri kalkulatsioonid ei hõlma mõnda naftakondensaati ja kergenaftat, mis eeldatavalt lihtsustab kärpe-eesmärkide täitmist. Vene energiaminister Aleksandr Novak eitab selliste võtetega leppest kõrvalehiilimist. Kuigi Vene ametlik statistika ei edasta infot kõigi naftasaaduste mahtude kohta, teavitab ministeerium sellest analüütikuid, avalikkust ja OPECi partnereid.

Venemaa on ühtlasi seadnud kahtluse alla OPEC+ kärbete vajalikuse. Kui ministrid märtsis kohtuvad, on toodangut kärbitud juba enam kui kolm aastat, kuigi algselt pidi see piirduma kuue kuuga. Kohtumisel võib Venemaa tõstatada leppest lahkumise küsimuse, ütles Novak detsembris telekanalile Rossija 24. «Kärped ei saa olla igavesed,» ütles Novak ja lisas, et Venemaa peab kaitsma oma turuosa ning võimaldama oma firmadel arendada uusi projekte. «Peame tasapisi otsustama [leppest] lahkumise,» ütles ta.
https://majandus24.postimees.ee/6864474 ... 1577723337
nimetu
Liige
Postitusi: 7574
Liitunud: 25 Mär, 2016 21:16
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas nimetu »

Tulles siiski tagasi Venemaa juurde...
Endine luureanalüütik võtab kokku Saksamaal ilmunud artiklid, mis viitavad väga häirivatele sidemetele saksa poliitikute ja vene luureasutuste vahel. Artiklites avaldavad arvamust saksa luurajad, kes viitavad Merkeli äärmiselt pehmele suhtumisele, mis tekitab tõsiseid kahtlusi.
https://20committee.com/2019/12/17/top- ... -to-putin/
Ma soovitan kindlasti antud tekst koos viidatud artiklitega läbi lugeda.
Toon veel eraldi välja need saksakeelsed artiklid (kahjuks tasulised):
https://www.bild.de/bild-plus/politik/i ... .bild.html
https://www.bild.de/bild-plus/politik/i ... .bild.html
https://www.bild.de/bild-plus/politik/i ... .bild.html
Miki
Liige
Postitusi: 1322
Liitunud: 28 Jaan, 2015 16:26
Asukoht: puu otsas
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas Miki »

Milleks jagada viiteid-linke, mis on tasulised ja keeles, mida enamik foorumi kasutajaid ei mõista.
Oleks kena valgustada ka teisi artikklite sisust, kasvõi lühikokkuvõttega...
nimetu
Liige
Postitusi: 7574
Liitunud: 25 Mär, 2016 21:16
Kontakt:

Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid

Postitus Postitas nimetu »

Oleks kena valgustada ka teisi artikklite sisust, kasvõi lühikokkuvõttega...
Esimene link selleks ongi. Ja minu tekst ongi juba kokkuvõte kokkuvõttest.
Suletud

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: htcmees, Zuzlik ja 15 külalist