Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Tea kas seda just põgenemisena võtta saabki. Ei jõudnud ju politsei isegi mitte peatumismärguannet anda.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Need for speed Linnas püsib ka 1,2 liitrisega kannulklemmikas kirjutas:Viimasel ajal ikka väga palju tagaajamisi.
Kas viimase aja sündmuste valguses tõesti julgeb veel mõtlev inimene öelda, et politseiautodel ei pea arvestama tagajamise võimekusega?
Õnneks praegu on sellega arvestatud.
Viimane Audi tagajamine oli kenasti näha, kuidas Audi on võimsam ja läks vahepeal vaikselt eest ära, kuid see vahe oli väike ja ei päästnud Audit, pluss ilmselt polnud juht piisavalt kõva, et politseil eest ära saada.
Audi oli 3,2 188kW, aga vana Audi, ehk siis kindlasti on sealt palju kW jalga lasnud, pluss vanem tehnoloogia.
Seekord igatahes saadi kätte, põgeneja, küllap sai aru, et ta ei saa eest ära.
Kapten Trummi tahetud 1-1,2 liitrine Skoda Fabia oleks kohe kaugele maha jäänud ja Audi oleks põgenema pääsenud.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Ei ole küll teemasse , küll aga postitusse. Kui viitsite lugeda siis vaadake mida ministeerium määrade kohta justkui vabandavalt ütleb....Roamless kirjutas:https://www.delfi.ee/news/paevauudised/ ... d=88623387
Roolijoodik põgenes ja tappis 3 inimest
https://majandus24.postimees.ee/4419717 ... -kallimaks
See kes peale korralikku kaklust veel rusikatega vehib ,on tõenäoliselt võitja.....
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Eilse traagilise avarii põhjustaja taustast veidi: https://saartehaal.postimees.ee/6870316 ... ushuligaan
Et siis varasemalt vähemalt kahel korral politsei peatumismärguannet eiranud ja eest ära sõita üritanud. Elukutselt rekkajuht muidu, veel vahetult ennem avarii põhjustamist sõiduautoga saabus Euroopast tööreisilt.
Et siis varasemalt vähemalt kahel korral politsei peatumismärguannet eiranud ja eest ära sõita üritanud. Elukutselt rekkajuht muidu, veel vahetult ennem avarii põhjustamist sõiduautoga saabus Euroopast tööreisilt.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
hjl85 no mis jutt see on, et linnas 1,2 liitirisega sabas püsib?
Porsche sõitis ju ka linnas eest ära samuti oli viimase Audi tagaajamisega nii, et see hakkas vaikselt vahepeal politseiautost eemalduma, aga õnneks on ka politseiautol hea kiirendus ning selle vahega eest ära ei saanud.
Oleks seal olnud mingi 1,2 60kW auto politseil, siis ei oleks midagi järgi saanud.
Ka linnavahel kihutavad põgenejad päris kiirelt nagu on näha olnud.
Viimane õnnetus Saaremaal, seal otseselt võimsuse taha asi ei jäänud, aga oleks saanud jääda, kui pauku poleks juhtunud.
Kusjuures ma pakun, et kui politseil oleks olnud Audi RS6 Saaremaal ja ta oleks sellega tollele kihutajast ilmselt roolijoodikule kohe sappa saanud, siis oleks too võibolla veel rohkem gaasi tallanud.
Selle veel rohkem gaasi tallamise tulemus oleks olnud see, et ta oleks jõudnud sellele Volvole varem järgi ja temast tõenäoliselt ohutumas kohas mööda sõitnud ilma avariita.
Mis oleks muidugi edasi saanud seda ei tea.
Toonitan, et tegemist on minu teoreetilise analüüsiga, antud olukorrast.
Porsche sõitis ju ka linnas eest ära samuti oli viimase Audi tagaajamisega nii, et see hakkas vaikselt vahepeal politseiautost eemalduma, aga õnneks on ka politseiautol hea kiirendus ning selle vahega eest ära ei saanud.
Oleks seal olnud mingi 1,2 60kW auto politseil, siis ei oleks midagi järgi saanud.
Ka linnavahel kihutavad põgenejad päris kiirelt nagu on näha olnud.
Viimane õnnetus Saaremaal, seal otseselt võimsuse taha asi ei jäänud, aga oleks saanud jääda, kui pauku poleks juhtunud.
Kusjuures ma pakun, et kui politseil oleks olnud Audi RS6 Saaremaal ja ta oleks sellega tollele kihutajast ilmselt roolijoodikule kohe sappa saanud, siis oleks too võibolla veel rohkem gaasi tallanud.
Selle veel rohkem gaasi tallamise tulemus oleks olnud see, et ta oleks jõudnud sellele Volvole varem järgi ja temast tõenäoliselt ohutumas kohas mööda sõitnud ilma avariita.
Mis oleks muidugi edasi saanud seda ei tea.
Toonitan, et tegemist on minu teoreetilise analüüsiga, antud olukorrast.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40072
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Saaremaa juhtum on kinnitus sellest, et maksab ka (politsei) arvukus, mitte ainult varustuse kvaliteet.
Kui patrulli otsa sattumise tõenäosus on nullist natuke kõrgem, siis tekibki karistamatuse tunne - teen mida tahan, sest nagunii politseid pole.
Kui ka patrull võidu sõita ei suuda, siis number nähakse ikka ära ning süüdlane tabatakse hiljem - uttu tõmbamise eest on samaranged karistused.
Põhimõtteliselt võiks ka mittepeatumise ära kriminaliseerida nagu üle 1,5 joobe.
Teine huvitav fenomen oli meedias igasugu psühholoogia-tädikeste ohkimine, et "karistus pole ju lahendus" - taolistele äratõusnud ülbikutele, kes arvavad, et teevad mida tahavad, ongi lahenduseks veeta 2-3 aastat trellide taga, kus tema käitumine on kontrollitav ja suunatav, mitte politseivaakumis ääremaal, kus võib teha, mis pähe tuleb ja 99% juhtudest vahele ei jää.
Kui patrulli otsa sattumise tõenäosus on nullist natuke kõrgem, siis tekibki karistamatuse tunne - teen mida tahan, sest nagunii politseid pole.
Kui ka patrull võidu sõita ei suuda, siis number nähakse ikka ära ning süüdlane tabatakse hiljem - uttu tõmbamise eest on samaranged karistused.
Põhimõtteliselt võiks ka mittepeatumise ära kriminaliseerida nagu üle 1,5 joobe.
Teine huvitav fenomen oli meedias igasugu psühholoogia-tädikeste ohkimine, et "karistus pole ju lahendus" - taolistele äratõusnud ülbikutele, kes arvavad, et teevad mida tahavad, ongi lahenduseks veeta 2-3 aastat trellide taga, kus tema käitumine on kontrollitav ja suunatav, mitte politseivaakumis ääremaal, kus võib teha, mis pähe tuleb ja 99% juhtudest vahele ei jää.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Kuskohast algab olukord mida loetakse madallendurile peatumismärguande andmiseks? Kui kaugele peeglisse peab vilkuritega politsei jõudma et kvalifitseeruks peatumismärguande andmiseks? Vägagi hall ala. Antud juhul tunnistas politsei isegi et ei jõudnud peatumismärguannet anda - mõeldakse selle all siis kas politseiniku eelnev teepeale tulek ja käega märguande andmine või vilkuritega taha jõudmine.Kapten Trumm kirjutas: Kui ka patrull võidu sõita ei suuda, siis number nähakse ikka ära ning süüdlane tabatakse hiljem - uttu tõmbamise eest on samaranged karistused.
Põhimõtteliselt võiks ka mittepeatumise ära kriminaliseerida nagu üle 1,5 joobe.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Mina saan aru, et politsei seisis tee ääres ning lendur lendas nii kähku mööda, et sauaga vibutada ei jõudnud. Autoga hakati järele sõitma, aga enne õnnetust nägemisulatusse ei jõutudki.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40072
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Politseiautodes on tänapäeval piisavalt salvestustehnikat, et arusaadav peatumismärguande andmine on vajadusel iga kell tõendatav. Kui ikka patrull sõidab kilomeetreid järgi punase vilkuriga ja mittealluja lisab kiirust, siis loeb kõige lollimgi kohtunik selle ühemõtteliselt peatumismärguande eiramiseks. Ei näinud peeglist? Peeglite reguleerimine ja silmanägemise korrasolek on autojuhi vastutus.Kuskohast algab olukord mida loetakse madallendurile peatumismärguande andmiseks? Kui kaugele peeglisse peab vilkuritega politsei jõudma et kvalifitseeruks peatumismärguande andmiseks? Vägagi hall ala. Antud juhul tunnistas politsei isegi et ei jõudnud peatumismärguannet anda - mõeldakse selle all siis kas politseiniku eelnev teepeale tulek ja käega märguande andmine või vilkuritega taha jõudmine.
Sõitsin asulavälisel teel mõnusalt 180-ga ja ei märganud käega antud peatumismärguannet? Selliste tegelaste koht peaks olema ikka trellide taga, mitte autoroolis ja kummaline, et taolistele leidub haletsejaid.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Kui see käis nüüd mu täpsustava küsimuse kohta siis on miskit tõlkes kaduma läinud - loomulikult tuleb sellistele täie rauaga vajutada ja enamgi veel.Kapten Trumm kirjutas:Selliste tegelaste koht peaks olema ikka trellide taga, mitte autoroolis ja kummaline, et taolistele leidub haletsejaid.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40072
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Isastel koertel, kelle käitumisega on raskusi, on näidustatud munade maha lõikamine.
Loom on kohe rahulikum, ei haugu, ei kakle, pole agressiivne ega püüa igal võimalusel oma isasust tõestada.
Loom on kohe rahulikum, ei haugu, ei kakle, pole agressiivne ega püüa igal võimalusel oma isasust tõestada.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Sellega ma olen kindlasti nõus, et politseid peaks rohkem olema ja peatumismärguande eiramise eest peaks olema suurem karistus.
Loomulikult karistamatuse tunne süveneb, kui politseid vähe on, ei vaidle üldse vastu.
Antud olukorras muidugi oli politseid piisavalt, kaks patrulli üsnagi lähedal, aga jah selle mõju oli alles, et patrulle liiga vähe ja vahelejäämise tõenäosus väike ja siis on karistamatuse tunne ja nii ta siis kihutaski.
Ka mina leian, et riik võiks leida selle 10 miljonit Eurot ja 30 lisapatrulli luua.
Loomulikult karistamatuse tunne süveneb, kui politseid vähe on, ei vaidle üldse vastu.
Antud olukorras muidugi oli politseid piisavalt, kaks patrulli üsnagi lähedal, aga jah selle mõju oli alles, et patrulle liiga vähe ja vahelejäämise tõenäosus väike ja siis on karistamatuse tunne ja nii ta siis kihutaski.
Ka mina leian, et riik võiks leida selle 10 miljonit Eurot ja 30 lisapatrulli luua.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
klemmikas kirjutas:Ka mina leian, et riik võiks leida selle 10 miljonit Eurot ja 30 lisapatrulli luua.
Rahapakid paned autosse patrullima? Inimesi on vaja.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Rahaga ju inimesed tulevadki.smr kirjutas:klemmikas kirjutas:Ka mina leian, et riik võiks leida selle 10 miljonit Eurot ja 30 lisapatrulli luua.
Rahapakid paned autosse patrullima? Inimesi on vaja.
Ei mõista sinu postituse mõtet.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Kui kauaks sa seda "10 milli" plaanid jätkata? Kui kiirelt need inimesed sul tulevad?klemmikas kirjutas: Rahaga ju inimesed tulevadki.
Ei mõista sinu postituse mõtet.
Mu postituse mõte on ilkuda inimeste kallal, kellel pole mingit ideed ja kogemust selliste teenuste planeerimise osas
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist