Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Täpselt sellest uudis, millest just juttu oli: bussiga taga ajades sõideti teelt välja. https://www.delfi.ee/news/paevauudised/ ... d=88677785
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Ma kusjuures imestan, et mingit vana VW Borat kätte ei saadud, see auto ei ole sooritusvõimelt, mitte midagi erilist.
Bora on muidugi tõsisem auto, kui 71 aasta vaz 2101, see on selge.
Eks politseis ole ka juhte erinevaid ja juhtub ka neil, muidugi ma olen nõus, et mikrobuss ei ole sõiduautoga sugugi mitte võrdne kurvides, kuid vana VW Bora ei paku mingit erilist sooritusvõimet selles osas.
No igal juhul, parem olgu see buss 140kW, kui 105kW, siis on vähemalt mingigi võimalus järgi saada.
Nägin videot ka, kus politseibuss järgi kihutas, minu meelest ta ei jõudnud sellele järgi ja pingutas lihtsalt üle ning pani teelt välja.
See otseselt ei näita seda, et see buss kurvides vanast Borast kehvem oleks oluliselt, aga muidugi mingi 1200kg vs 2500kg autod kurvides loomulikult käituvad erinevalt.
Eks see tagaajamine on üldse psühholoogiliselt raske asi, kui oled temast maas, siis üritad ju järgi saada ja nii on kerge tulema ülepingutamine, sama asi võidusõidus.
Bora on muidugi tõsisem auto, kui 71 aasta vaz 2101, see on selge.
Eks politseis ole ka juhte erinevaid ja juhtub ka neil, muidugi ma olen nõus, et mikrobuss ei ole sõiduautoga sugugi mitte võrdne kurvides, kuid vana VW Bora ei paku mingit erilist sooritusvõimet selles osas.
No igal juhul, parem olgu see buss 140kW, kui 105kW, siis on vähemalt mingigi võimalus järgi saada.
Nägin videot ka, kus politseibuss järgi kihutas, minu meelest ta ei jõudnud sellele järgi ja pingutas lihtsalt üle ning pani teelt välja.
See otseselt ei näita seda, et see buss kurvides vanast Borast kehvem oleks oluliselt, aga muidugi mingi 1200kg vs 2500kg autod kurvides loomulikult käituvad erinevalt.
Eks see tagaajamine on üldse psühholoogiliselt raske asi, kui oled temast maas, siis üritad ju järgi saada ja nii on kerge tulema ülepingutamine, sama asi võidusõidus.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Võimsus on võrdsete masinate võrdluseks, mõnikord tuleb puuduv kilovatt ainult kasuks. Osav mees õiges keskkonnas astubki boraga mersu bussi eest minema. Nagu ka suvaline endurotsiklist lõdva randmega politsei tonnkolmesajase FJR-i eest. Praegu kohe ei leia, mingis venemaa videos tüüp sõitis belarussiga väga edukalt politsei eest ära...
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Sellised kaks tükki on eile Tallinna ilmunud, huvitav, kelle struktuuri need kuuluvad:D
Viimati muutis kert122, 29 Jaan, 2020 16:32, muudetud 1 kord kokku.
paraadil näeme, raisk
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Tundub, et mingit VIP-i visiiti hakatakse ette valmistama.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Kombatit vist vorbitakse Venemaal edasi teha, meil läks ta mõne aja eest pankrotti.
Unforeseen consequences
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Firma vist hoopistükkis Bulgaariasse regatud. Samas kodulehel osadel piltidel autodel Eesti proov reg. numbrid küljes. Ka eespool kaasfoorumlase pandud pildil oleva mudeli leiab sellelt saidilt.Roamless kirjutas:Kombatit vist vorbitakse Venemaal edasi teha, meil läks ta mõne aja eest pankrotti.
https://www.rusarmscompany.com/military ... d-vehicles
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Jõudis ju hiljuti ka Maybachi limusiin Eestisse (kas ka registrisse?)ruger kirjutas:Tundub, et mingit VIP-i visiiti hakatakse ette valmistama.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Need Kombatid millegipärast eriti hästi kaubaks ei lähe, kuigi võiksid minna, sest on tehtud jänkide raami, käigukasti ja mootori peale ning sisuliselt on tegemist väiketootjana, kes teeb üksikeksemplare või väike-seeriaid täpselt vastavalt tellija soovile. Näiteks Soome politseile soetati äsja 15 MB soomusmaasturit raskemate olukordade lahendamiseks tükihinnaga u 400000 € ja eeldatava kasutusajaga 20 aastat. Sealt saab igaüks arvutada, mis Kombati valmistaja käive võiks olla, kui nad aastas kasvõi paarkümmend soomukit müüks. Pildil olevad on katusel paiknevate alustega, mida tavaliselt tellivad eriüksused, sellisega on hea mõni värav või aed maha sõita ja katusele kinnitatud redeli või rambi kaudu kohe maja teisele korrusele ronida. Eesti politseil on soomusmaasturid olemas, ma väga ei usu, et neid juurde ostetakse.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Suurbritannias oleks aga politsei õnnelik, kui elektriautode asemele diislid tagasi saaks...
https://forte.delfi.ee/news/auto/uk-pol ... d=88827811
https://forte.delfi.ee/news/auto/uk-pol ... d=88827811
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
On siiski vaks vahet. Mercedes on suurtootja, kelle masinad lähevad kaubaks pea igalpool ning nendele masinatele on tagatud ka teatav tugi, kas siis läbi kohaliku teeninduse ja varuosade või siis lausa tehase poolt koolitatud spetsialistidega. Kombatiga on jälle see lugu, et mingit erilist tootjapoolset tuge tõenäoliselt pole ja ei saa selleski kindel olla, et see firma üldse homme alles on. Ma arvan, et riigiasutused ja organisatsioonid maksavad parema meelega seda kõrgemat hinda, teades, et vajadusel saavad kuhugi pöörduda, selle asemel, et peaks ise hakkama kusagilt varuosasid välja võluma, mida võib-olla enam ei toodetagi.Näiteks Soome politseile soetati äsja 15 MB soomusmaasturit raskemate olukordade lahendamiseks tükihinnaga u 400000 € ja eeldatava kasutusajaga 20 aastat. Sealt saab igaüks arvutada, mis Kombati valmistaja käive võiks olla, kui nad aastas kasvõi paarkümmend soomukit müüks
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
See MB ja Kombati tausta võrdlus suure riikliku kliendi vaatenurgast on täiesti õige. SKJ näiteks ei osta põhimõtteliselt sisse suures koguses prototüüpe, sest peab olema kontrollitud tehnika ja valmistaja. See oleks ikka räige skandaal, kui väiketootja odavale masinale peab mingi treial Pekka Kinnunen Luumäen Metallipajast (suvalised nimed) mõne aasta pärast ühekaupa juppe treima, sest müüja on haihtunud ning isegi jäljed on liivas kustunud ja selle tõttu ei saa autosid kasutada. Karhul oli skandaal, et telliti erivarustust oma käpa firmast ja saadi osa raha üle laua tagasi ning osteti soomusmaastur, mis ei olnud päris Soome oludesse sobiv. Sarnast ämbrit ei soovi Sisäministeriö Poliisiosastolla keegi. Asi peab olema õige ja kui ongi kallis, siis voivoi, politseinike tööturvalisus on tähtsam!
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Sul oleks ükskord aeg arusaada, et ainult KW ei määra midagi. Nagu sulle korduvalt on kirjutatud loeb juhitavus, kaal, juht ja keskkond.klemmikas kirjutas:Ma kusjuures imestan, et mingit vana VW Borat kätte ei saadud, see auto ei ole sooritusvõimelt, mitte midagi erilist.
Bora on muidugi tõsisem auto, kui 71 aasta vaz 2101, see on selge.
Eks politseis ole ka juhte erinevaid ja juhtub ka neil, muidugi ma olen nõus, et mikrobuss ei ole sõiduautoga sugugi mitte võrdne kurvides, kuid vana VW Bora ei paku mingit erilist sooritusvõimet selles osas.
No igal juhul, parem olgu see buss 140kW, kui 105kW, siis on vähemalt mingigi võimalus järgi saada.
Nägin videot ka, kus politseibuss järgi kihutas, minu meelest ta ei jõudnud sellele järgi ja pingutas lihtsalt üle ning pani teelt välja.
See otseselt ei näita seda, et see buss kurvides vanast Borast kehvem oleks oluliselt, aga muidugi mingi 1200kg vs 2500kg autod kurvides loomulikult käituvad erinevalt.
Eks see tagaajamine on üldse psühholoogiliselt raske asi, kui oled temast maas, siis üritad ju järgi saada ja nii on kerge tulema ülepingutamine, sama asi võidusõidus.
Selle bussi eest on ka mopeediga minema sõidetud, rääkimata isegi 55 kw vanadest Golf-st jms.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Ma tean väga hästi, et kW ei ole ainuke asi, aga see määrab väga palju, koos pöördemomendiga.
Selle uue Mersu bussi juhitavus ei ole nii kehv, et ei peaks mingit vana lihtsat autot kätte saama, auto võimekuse taha ei tohiks asi jääda.
Aga eks me kõik eksime, tagaajamise käigus võib ka politseinik ülepingutada, nagu ka Tallinnas ühe Superbiga vist juhtus hiljuti, nagu ma aru sain ?
Tagaajamine ikkagi selline raske asi ja ekstreemolukord, ei ole seal autojuhil lihtne.
Selle uue Mersu bussi juhitavus ei ole nii kehv, et ei peaks mingit vana lihtsat autot kätte saama, auto võimekuse taha ei tohiks asi jääda.
Aga eks me kõik eksime, tagaajamise käigus võib ka politseinik ülepingutada, nagu ka Tallinnas ühe Superbiga vist juhtus hiljuti, nagu ma aru sain ?
Tagaajamine ikkagi selline raske asi ja ekstreemolukord, ei ole seal autojuhil lihtne.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Teemasse kah, täna õnnestus näha politseivärvides uut Skoda Kodiaqi linnamaasturit. Ei olnud sõjaväepolitsei oma, kuna oli tavapolitsei värvides sinivalge ja ei olnud ka tõenäoliselt piirivalve oma, kuna oli tähistatud kollaste triipudega, millega patrulle tähistatakse. Ütleme nii, et politseivärvides Kodiaq oli silmale väga esinduslik vaadata. Huvitav palju neid hangiti, kas tegu on mingite üksikute nn eskort/esindussõidukitega või osteti mingi ca 25-50 autot nö maapiirkondade vajadustega arvestades. Uudistest pole igastahes läbi käinud.
Unforeseen consequences
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 45 külalist