Ehk siis sinu arvates DARPA GC raames tegi alustuseks kaks rasket võistlust ja kui teisel juhul pea kõik osalejad ülesandega hakkama said, siis otsustati preemiaks kolmas võistlus väga oluliselt lihtsamaks teha, sest arvestama pidi vaid piiratud liiklusreeglite hulgaga, kaasliiklejaid oli vaid mõni üksik auto (ei ühtegi jalakäijat ega ratturit), ei ühtegi ajutist liijklusmärki, reguleerimata takistust, liiklusreegleid rikkuvaid kaasliiklejaid jne-jne?teeline35 kirjutas:Kardan, et liiklusreeglid on tibatilluke mure võrreldes millega tuleb teede pealt maha keerates arvestama hakata.
Sul ei ole ilmselgelt ettekujutust, mille kõigega peab suutma arvestada inimestega samas liikluses osalev täisautomaatne AI. "Kas sõiduk mahub läbi" või "kas sellest objektist tohib üle/läbi sõita" on muide ülesanded, mida peab lahendama ka tavaliikluses osalev L5 sõiduk (neid võib küll harvem ette tulla aga lahendama peab ikka). Erinevalt pigem üksi maastikul liiklevast luuresõidukist peab aga tavaliikluses osalev sõiduk neid ülesandeid lahendama arvestades ka võimalike kaasliiklejatega. Näiteks "kitsas koht" on tee äärtes parkivate sõidukite tõttu aga läbi mahtumise arvestamisel peab arvestama ka võimalusega, et vastutulev sõiduk ei lase manöövrit lõpetada.