1/48 lennundusmudelid
1/48 lennundusmudelid
Loodan, et sellist teemat veel pole tehtud.
Minu poolt siis siia Dragoni Me 262 Mistel. Kõige hullem mudel üldse. Tiivad ei sobinud kerega. Mootorid tiibadega jne. Mudeli lõpptulemuses teeb kõige rohkem headmeelt see, et enam ei pea ma seda tegema.
Ja muidugi kommetaarid oleks teretulnud
Minu poolt siis siia Dragoni Me 262 Mistel. Kõige hullem mudel üldse. Tiivad ei sobinud kerega. Mootorid tiibadega jne. Mudeli lõpptulemuses teeb kõige rohkem headmeelt see, et enam ei pea ma seda tegema.
Ja muidugi kommetaarid oleks teretulnud
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 2065
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Dragoni pääsukest kirutakse jah maapõhja, ei lähe kokku ja on igatpidi kipakas. Nagu paljud varasemad dragoni asjad tegelikult.
Samas kui nüüd juuresolevat pilti vaadata siis pole ju viga , kõvasti oled vaeva näinud ja tulemus on kena. Aga mul tekkis hoopis selline küsimus et kas mõni selline kooslus ka lendu tõusis ? Pommitamismissiionile vaevalt, aga kas joonestuslauast kaugemale? 2 tollase reaktiivmootori junkers jumo 004 juhtimine olevat paras peavalu olnud, siin ju teisi suisa 4 tk.
Levar
PS. mismõõtu sul noid haakriste vaja läheb? Vaatan korra oma klepsuhunnikusse , ehk saan paari ristikesega toetada. Kokkutulek niiehknaa kohe tulemas.
Samas kui nüüd juuresolevat pilti vaadata siis pole ju viga , kõvasti oled vaeva näinud ja tulemus on kena. Aga mul tekkis hoopis selline küsimus et kas mõni selline kooslus ka lendu tõusis ? Pommitamismissiionile vaevalt, aga kas joonestuslauast kaugemale? 2 tollase reaktiivmootori junkers jumo 004 juhtimine olevat paras peavalu olnud, siin ju teisi suisa 4 tk.
Levar
PS. mismõõtu sul noid haakriste vaja läheb? Vaatan korra oma klepsuhunnikusse , ehk saan paari ristikesega toetada. Kokkutulek niiehknaa kohe tulemas.
- Blitzkrieg
- Liige
- Postitusi: 368
- Liitunud: 20 Mai, 2009 20:28
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
- Blitzkrieg
- Liige
- Postitusi: 368
- Liitunud: 20 Mai, 2009 20:28
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tegelikult oli siis nii et sakslastel ei olnud sellist suurt ja võimsat pommi et sildu ja muud sellist purustada. Seega kasutati ära lennukõlbmatud ja vanemate lennukite kered. Lõhkeainet täis ja põmm !!!. Katsetel läbistati 18 m betoon müüre nagu naksti. Ainuke viga oli selles et täpsusest jäi siiski puudu ja seega ei olnud neist suurt abi.
Blohm & Voss 141B
Minu kätte ( tänu Kallele ) sattus selline kõiki sümmetriaid eirav lennuk. Karbi peal oli kirjas selline lugu. ´Esimene lend toimus 25.02.1938. Järgmise kahe aastaga valmis 3 BV-141A prototüüpi ja 10 BV-141B. Aga siis jäi asi seisma, sest vastava lepingu võitis hoopis Folcke Wulf FW-189a.
Kuna firma on ka selline eriline siis teen kohe eraldi teema selle lennuki valmimise teekonnale. Firmaks on siis Historic Plastic Models.
Panen ka karbi sisust pildid. Eelviimasel pildil on siis näha kabiini klaasi detailid. Proovisin esmakordselt ise maskimist. Kasutasin selleks kullost ostetud 150 kroonist teipi. Seal kiideti, et hea.. natuke venib ja puha. Siiamaani pole mina sellest plussist aru saanud, aga nüüd kiidan ainult takka. Viimasel pildil on näha millised meeletult suured kleepsud asjal.
Ja paluks väike kommetaar ka maskimise suunas. et kas on õigesti ja mida võiks edaspidi arvestada
Minu kätte ( tänu Kallele ) sattus selline kõiki sümmetriaid eirav lennuk. Karbi peal oli kirjas selline lugu. ´Esimene lend toimus 25.02.1938. Järgmise kahe aastaga valmis 3 BV-141A prototüüpi ja 10 BV-141B. Aga siis jäi asi seisma, sest vastava lepingu võitis hoopis Folcke Wulf FW-189a.
Kuna firma on ka selline eriline siis teen kohe eraldi teema selle lennuki valmimise teekonnale. Firmaks on siis Historic Plastic Models.
Panen ka karbi sisust pildid. Eelviimasel pildil on siis näha kabiini klaasi detailid. Proovisin esmakordselt ise maskimist. Kasutasin selleks kullost ostetud 150 kroonist teipi. Seal kiideti, et hea.. natuke venib ja puha. Siiamaani pole mina sellest plussist aru saanud, aga nüüd kiidan ainult takka. Viimasel pildil on näha millised meeletult suured kleepsud asjal.
Ja paluks väike kommetaar ka maskimise suunas. et kas on õigesti ja mida võiks edaspidi arvestada
Tootjaks on Supermodel ( Italeri ). Karbis on veel Opel Blitz.
HS129 mudeliks valisin B3. See omab kõhu all maapealset PAK40't mille nimetasid siis luftwaffe onud BK7.5.
Mudel polnud just väga hea. pahtlit kõhu alla läks palju. Aga mina ise olen tulemusega rahul. Karbist ei kasutanud väljalaske torusid ja väikesi kuulipildujaid. Viimaseid pildipeale ei jäänud.
kommetaare ka paluks. kuna olen algaja ja tahaks aina paremini ehitada
lisasin pildi siis kahurist
Viimati muutis bufab, 21 Dets, 2009 0:52, muudetud 2 korda kokku.
-
- Liige
- Postitusi: 2065
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
see peaks olema italeri poolt järeleaidatud esci koos mõningaste lisadega, tänapäeval on kõik see mudelitootjate värk nagu puder ja kapsad segamini, ei saa mõhkugi aru. Kuidas see kaasasolev opel tundub? Idee poolest väga vahva kombo.
Lennuk on ilus, pilte tahaks tõesti rohkem. Eriti tahaks seda uhket kahurit näha.
Lennuk on ilus, pilte tahaks tõesti rohkem. Eriti tahaks seda uhket kahurit näha.
Viimati muutis Joss Metsast, 21 Dets, 2009 0:33, muudetud 1 kord kokku.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist