15. leht 30-st

Postitatud: 10 Veebr, 2005 16:59
Postitas berens
FW Anton kirjutas::( Sorry, kõike ei saa kommenteerida!

Kuid tegemist oli merelennuväe diviisga. :wink:

Aga kas lennuvälja saaks teada? :wink: Või see koht kus esmaõpe Tu-16 peal käis?

Tu 22.

Postitatud: 10 Veebr, 2005 17:01
Postitas denis23
vaat siin ma pea tõesti ei anna. VÕib olla. Jooksis kuskil jutt, aga kindel mina pole.

Postitatud: 10 Veebr, 2005 17:02
Postitas berens
denis23 kirjutas: Eestiga seotud lennukitest on olemas ühe MiG 23 ajalugu. Päris huvitav. Masin oli kas Pärnust või Tapast või Haapsalust või S-konstantinovskist aga fakt et eestis on teeninud.
Ja sellest masinast pilte ka olnud netis.
Kas sul endal sellest masinast pilte ei ole või teaksid sa kust neid pilte leida?

Postitatud: 10 Veebr, 2005 17:09
Postitas denis23

Postitatud: 10 Veebr, 2005 17:12
Postitas denis23

Postitatud: 10 Veebr, 2005 17:19
Postitas denis23
Kuule, väga vabandan ma ei leia seda pilte ülesse, ja avia.ru foorumil see tema on ammu ka kadunud.
Võta lohutuseks veel ühe SU 24 pilti mis võib olla Eestist pärit
http://www.airforce.ru/show/chkalovsk2001/49-35.jpg

Postitatud: 10 Veebr, 2005 17:34
Postitas berens
See võib olla aga ju ei pruugi olla :D.

Tegelikult küsimus üldsusele, kas keegi teab mis sai neist lennukitest ja kuhu nad suundusid peale N. Liidu lagunemist, mis Eestis lendasid. Tartu pommitajad suundusid Zavitinski ja Il-76 läksid Tveri aga mis sai hävitajatest?

Postitatud: 10 Veebr, 2005 17:39
Postitas denis23
Mis nendega veel võis juhtuda?
1994 aastal tuli otsus kõikidest ühe mootoriga lahingulennukite mahakandmisest VVS koosseisust, ning sellega, praktiliselt kõik MiG 23, 27, 21, Su 17 pandi parklatesse, jäid üksikud MIG 23 ja Su 17 teenida.
Midagi müüdi välismaale ning midagi võib olla läks lennukoolidesse, aga enamus 1994 lõpetasid oma karjääri õhujõududes.

Kõik

Postitatud: 10 Veebr, 2005 19:25
Postitas brone
Mingi varulennuväli asub Tallin-Tartu maantee ääres Mäekülas. Isklikud kogemused selle väosaga on sellised et 87 aastal viibisin seal kohustuslikus sõjaväelaagris. Tegemist oli igatahes merelennuväega. Meremeeste vormid olid selgas. Mäletan et korraldasime seal isegi poistega diversooniakte...nimelt oli seal võsavahel mingi sara, kus oli ladustatud kastide sees nagu niidirullid aga tavalise niidi asemel oli alumiiniumist niit pooli peal. Viskasime neid kerasi siis aegajalt üle väeosa elektriliinide niiet see metallniit lühistaks traadid ära. Pauk käis ja väeosa jälle pime ...desurnõi po tsasti käis ja röökis ja rivistas meid üles :lol:
Kas keegi oskab loetleda neid maantee lõikusi , mis olid maandumiseks rajatud. Ise olen tähelepannud kahte kohta
Piibe maanteel ja Jõhvi-Tartu maanteel Rajal

Postitatud: 10 Veebr, 2005 20:22
Postitas FW Anton
Kas keegi oskab loetleda neid maantee lõikusi , mis olid maandumiseks rajatud

Tean veel ühte Karuselt veidi edasi Pärnu suunas Vatlas. Seda kasutasid tihti agro An 2 väetise külviks.

Aga kas lennuvälja saaks teada? Või see koht kus esmaõpe Tu-16 peal käis?

Ei tahaks endast eriti rääkida, see rikuks nagu antud foorumi põhimõtteid aga nii palju võin lisada, et piloodiks mind ei koolitatud. Teooria sai selgesk Viiburis ja praktiseerimine Tu-16 toimus Pihkva lähistel. Siis aga jalaga tagumikku ja soojale maale. Olin isegi üllatunud, sest alguses pidi saadetama hoopiski Riiga IL-28 peale, aga ei kahtetse sest väga huvitav aeg oli. Aga sest on juba 30 aastat möödas ja kõiki kohanimesid enam ei meenu (Ukrainas).

Aga see ämari lugu ei anna rahu. Mäletan, et keegi siin mainis 1984 saabunud Su-24d olid ajutiselt. Need läksid kuhugi edasi. Kui oma väsinud ajusoppides sobrada, siis meenub, et minu vaatevälja ilmusid Su-24 kuskil 80ndate lõpus - vist täpsemalt 1989. Tegin veel nendest kitsasfilmi kui linnukesed Harku taluõue kohal tiirutasid. Enne seda mäletan Su-7B ja mingil ajal 100% MiG-21. Neid masinaid on maininud ka mitmed minu tutavad Keilast. Ja muidugi koolipoisi ajast MiG-17.

Postitatud: 10 Veebr, 2005 21:04
Postitas PriitP
"Одной из главных задач, для решения которой создавался Ту-22М, являлось нанесение ракетных ударов по авианосным ударньlм группам американского флота, поэтому значительное количество таких машин поступило в авиацию ВМФ. Их имели на вооружении 2-я гвардейская морская ракетоносная авиационная Севастополская дивизия имени Токарева (ЧФ), 57-я морская ракетоносная авиационная Смоленская Краснознаменна дивизия (БФ). 5-я морская ракетоносная авиационная Киркенесская Краснознаменная дивизия (СФ)." - I.Drogovoz. Voshudushõi shit stranõ sovetov, lk. 350.

Postitatud: 10 Veebr, 2005 22:19
Postitas denis23
Lugupeetud Anton, on su jutt huvitav ja mõnes mõttes üllatav, aga olgu siis nii et igaüks räägib ennast nii palju kui soovib.

Mis puudutab Ämari siis mina ka ei saa pea anda et seal mingi APIB vahepeal pole rännanud, kuigi minule sellest pole midagi teada.
Su 24 tulid 1984 aastal ja minu meeles jäid sinna. Ja aastal 88 lennuväljal see oli ainuke tüüp.


Aga see selleks.


Minu meeles, siin foorumis võiks teha alaosa "Potencialnyj Protivnik" :lol: :lol: muide mul on kogu aeg häbi et tegelen offtopiga :lol:

Postitatud: 11 Veebr, 2005 14:39
Postitas berens
brone kirjutas:Kas keegi oskab loetleda neid maantee lõikusi , mis olid maandumiseks rajatud.
Mustvee:
Pilt

Jägala:
Pilt

Vatla:
Pilt

Postitatud: 11 Veebr, 2005 14:43
Postitas berens
FW Anton kirjutas:... ja praktiseerimine Tu-16 toimus Pihkva lähistel. Siis aga jalaga tagumikku ja soojale maale. Olin isegi üllatunud, sest alguses pidi saadetama hoopiski Riiga IL-28 peale...
Kas treenisid Ostrovis?

Postitatud: 11 Veebr, 2005 14:54
Postitas FW Anton
Kas treenisid Ostrovis?


Umbestäpselt :lol: