klemmikas kirjutas:Milleks see jama praegu?
see polnud jama vaid puhas sarkasm.
klemmikas kirjutas:Milleks see jama praegu?
diesel kirjutas:ohh, ajan nüüd vana sapaka töökotta ja aretan talle mingi vähemalt kümnekäigulise kasti külge.
siis läeb lõbusaks, foori taga keegi järgi ei jõua ja mendi eest sõidan ka lõdvalt ära.
või paneks üldse mingi viiskümmend käiku, siis saaks orbiidile hulka kiiremini kui space-x.
klemmikas kirjutas:Jah ma tean, et teatud inimesed ei taha uute autode tehnoloogiat vastu võtta ning arvavad, et üle 4 käigu pole vaja või, et suur mootor loeb rohkem, kui väiksem turbomootor.
Aga oleks aeg sellest kiviajast välja tulla ja aru saada, et tehnoloogia võidab, uued väiksemad turbomootorid, koos uute rohkekäiguliste käigukastidega on kiiremad igast asendist, üldkokkuvõttes.
hjl85 kirjutas:OT: minu isal oli selline "maantemuhk" ja kollast värvi. Maale sõites mahtusid sinna: mina, isa, ema, vanaema ja meie koer + asjad katusel. Iga 20-30 km jahutuspeatus (olenes õhu temperatuurist). Lahemaal, enne suvilat asus Nõmmeveski tõus, seal käsutas isa meid alati autost välja, et auto end üles veaks. Oh aegu ammuseid. Ja kohale jõudes veetis isa ülejäänud päeva mootorit näppides.
Vabandust OT pärast.
parkija kirjutas:Maanteemuhk mingit sõidumõnu ei pakkunud
parkija kirjutas:Mis seal muheleda , kahju loodusjõudude käes vaevlevast inimesest . Muhk omas ajas mingi pärl polnud , praegu hobisõidukina neid käigus hoitakse . Muidugi , remontida oli lihtne kui vaid varuosasi oleks võtta olnud , mootor maha ja peale siduriketta vahetuseks oli kahe mehega 25 minutit .
Oli ikka tahtmist ... .
diesel kirjutas:ohh, ajan nüüd vana sapaka töökotta ja aretan talle mingi vähemalt kümnekäigulise kasti külge.
siis läeb lõbusaks, foori taga keegi järgi ei jõua ja mendi eest sõidan ka lõdvalt ära.
või paneks üldse mingi viiskümmend käiku, siis saaks orbiidile hulka kiiremini kui space-x.
hjl85 kirjutas:klemmikas kirjutas:Jah ma tean, et teatud inimesed ei taha uute autode tehnoloogiat vastu võtta ning arvavad, et üle 4 käigu pole vaja või, et suur mootor loeb rohkem, kui väiksem turbomootor.
Aga oleks aeg sellest kiviajast välja tulla ja aru saada, et tehnoloogia võidab, uued väiksemad turbomootorid, koos uute rohkekäiguliste käigukastidega on kiiremad igast asendist, üldkokkuvõttes.
Midagi nii lolli pole pikka aega lugenud. Aga milleks siis jahud teises teemas RS6-test jne. Parem osta mikromootiritega kärusid-need ju tipptehnoloogia ja suuremahulisi mootoreid ei ole vaja .
Ja sulle üllatuseks-suur mootor loeb rohkem kui väike mikromootor. Kõik oleneb pöördempomendist ja käigukasti häälestatusest.
Need 6+ käiku jms on kõik puhtalt nn rohelise teema tõttu (väiksem kütusekulu ja seega ka co2)ning mikro turbokad jookseksid muidu kiiresti piirajasse.
Ning millest ja millistest nad kiiremad on? Mida sa omavahel võrdled?
Võtame 1994 aasta mb500E. 240 kw, 4 käiku 0-100 5,5 sek. Seega sinu väide, et väike punn on sellest kiirem on vale. Lisaks loeb kõik keskkonnast kus kasutada (maantee, linn jne). Mikromootor hakkab juba lõhki lendama ja jõud kaob 120 + pealt, suur mootor veab rahulikult edasi jne jne.
Olen omanud autosid 66 kw kuni 400 kw (4l töömaht). Pole kahtlustki kumb neist kiireim, stabiilsem,ühtalsema käigu ja dünaamikaga jne.
parkija kirjutas:
Mootorrattaga auto eest ära sõita , järjekindlalt sõideti , eriti kui peale Vectraid Nissan Primerad tulid , neist mõni harv läks 200 km/h välja . Nii mõnigi politseinik ei hakanud üldse Primeraga mootorratast püüdma .
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist