No aga üldine poliitika ongi ju et inimestel on autosid liiga palju käes,tuleks nende hulka vähendada, selleks teeme parkimise ebamugavaks või elimineerime. Kui ma teaks mis linnakeses Sa elad... saadaks Su probleemi koos omavalitsuse nimega ülikoolis kõrvaltuppa kus liiklusohutusega tegelejad ja nemad siis omakorda saadavad omavalitsusele märgukirja parkimine üldse sellel tänaval ära keelata. (nagu Su kommentaaris punktis 2 tehtigi).Fucs kirjutas: Meie linnakeses käib liikluskorraldusorgia suuremate tuuridega, kui riigimaanteedel.
.....
Noh näiteks:
1.
Enne: 16m laiune tänav, kus oli kaks sõidurada laiusega 3+3m ja mõlemas servas +2m kuhu sai niiviisi parkida, et ei takistanud liiklust (autodele siis kokku 10m laiuselt ruumi) + kummaski servas 2x3m kõnniteed.
Nüüd: 16m laiune tänav, kus on kaks sõidurada laiusega 3,5m+3,5m (autodele siis kokku 7m laiuselt ruumi) + ühes servas 3m kõnnitee + teises servas 3m haljasala ja selle taga 3m kõnnitee. Kui keegi nüüd pargib sõiduvahendi tänava äärde (ühele poole on lubatud, teisele enam mitte), siis vastutuleva sõiduki korral tuleb parkiva sõiduki taha seisma jääda ja vastutulev sõiduk läbi lasta. Ja nii iga tänava äärde pargitud sõiduki juures. Ometi ruumi oli nagu lennuväljal, et ehitada lahendus, mis tagaks sujuva ja ohutu liikluse.
Minu isiklik arvamus on et lollus ruudus - aga ka väsinud nendega igapäevaselt vaidlemast - küll aga läheb teema tuliseks alati kui lõputöid kaitstakse, siis teedeehitajad, sillaehitajad ja liikluskorraldajad kõik koos ja vaieldakse nii kaismiste endi kui ka hindamise ajal.
Aga ma võin Sind lohutada - kui sellel tänaval autoliiklus üldse keelata, siis on autodest põhjustatud liiklussurmade arv seal tulevikus 0, ja elektritõuksiga pigem sõidab end vigaseks, väga harva aga surnuks.
EDIT
Samas - on ka positiivseid uudiseid.
https://www.err.ee/1147930/tanavu-talve ... a-110-km-h
Peaks lausa klemmika vaenlaste nimekirjast eemaldama et näha kuidas ta seda viimast uudist kommenteeriks