Some kirjutas:Tuvastades kiiruse ületamise, saadab süsteem juhile esmalt vastavasisulise sõnumi ekraanile, millele järgneb gaasipedaali vastusurve suurendamine, muutes gaasi andmise raskemaks. Teatud hetkest alates aga sekkub süsteem omavoliliselt, hakates kiirust vähendama teelõigu piirkiiruse piiresse.
Oled just rekkast möödasõitu lõpetamas ja märkad lähenevat vastusõitjat - vajutad gaasi põhja, et möödasõit lõpetada aga selle asemel auto hoopis pidurdab
Mina ka ei salli autosid, mis üritavad minu eest autot juhtida ja teevad seda kõigele lisaks viletsasti - libedal teel kurvi läbimine rattapidureid rakendades on üpris ohtlik straeegia - enamike autode juhiabid aga sedasi töötavadki.
Õppige inimesed sõitma, peale ABS-i muid "abisid" vaja polegi. ABS on talvel pidurdamiseks hea (seda ka hea juht järgi ei tee).
Teooria ütleb, et kõige paremini on juhitav ratas, mida veetakse, seejärel vabalt veerev ja kõige halvemini on juhitav pidurdav ratas.