Nukvõlli liuglaagri tööpinnad on valatud klapikambri kaanega ühes tükis ja väntvõlli liuglaagrid ühestükis karteripõhjaga.
BMW mootoritel on ka puuduvad nukkvõlli saaled nii aastast 1965 (varasemaid tüüpe pole näinud), aga neid ei remondi keegi - st need ei kulu. Nukkvõlli laagrite jaoks on plokikaande (alumiinium) avad puuritud, neid õlitatakse surveõlituse meetodil. Hilisematel mootoritel käivad nullvõlli laagrid pooleks kahti, varasematel käib nukkvõll otsast sisse.
Nimeta mõni auto, millel on nukkvõllil eraldi saaled
On ikka. Eraldi saalesid kasutatakse siis, kui plokk või plokikaas on malmist (malm ja teras ei mõõdusta eriti kõlbulikku hõõrdepaari). Alumiiniumi puhul saalesid ei kasutata
Levinuim mootor nukkvõlli saaledega on malmplokiga V8. Neid leiab ka malmis plokikaantes, aga see on juba suht harv võimalus (nii arhailine mootor pole enamasti nukkvõlliga kaanes).
Dodge Viperi mootor (V10) on veel selline imeloom, et see on üks väheseid, millel alumiiniumplokis asuvaid muidu saaledeta nukkvõlli laagreid remonditakse saalede paigaldamisega, kuna seal miskipärast kuluvad need läbi. Puuritakse need pesad suuremaks ja pressitakse sinna selline puksitaoline saale sisse. See on ka ainus mootor, mille kohta olen midagi sellist kuulnud - maailm on täis neid mootoreid, millel pole nuka saalesid ja nende remont pole kuigi levind. Samadel vanadel BMW mootoritel kuluvad nukkvõlli nukid enne ära, aga laagrid mitte.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.