Jah, koormuse ja kiiruse indeksid on kasutamiseks kontekstis "vähemalt". Sellest vähem ei või (lõhkemise oht), kuid rohkem mingi 2-3 astet on OK.
Ülevaatusel pole ma kordagi kogenud, et keegi oleks huvitunud.
vanahalb kirjutas:Haagisekeeluga autosid ikka on kui otsima hakata ja otsima peaks alates poolsportautodest. Ja teisest äärmusest erilistest säästuvariantidest.
Audi TT - minuteada on see aegade algusest ette nähtud ilma haagisega sõiduks kuigi samamoodi aegade algusest on kere platvormi osas sama kui VW Golf.
Porsche 911 - samuti üsna omapärane vaatepilt oleks näha teda haagist vedamas
Jne.
Vanematele vast saab mingi konksu taha aretada, uuemad ilmselt hakkavad veakoode näitama kui haagisele tuled ka külge panna.
Mercedese 1. põlve c-klassi kuuluv C36 AMG (mis põhineb W202 kerel, kus C280 võib vedada 750 kg piduriteta haagist) on samuti käruvaba. Konks on võimalik paigaldada, elektripistik on ka olemas ja käru pistiku ühendamisel ei toimu midagi. Ainult kui politsei juhuslikult sind peatab ja selle avastab, siis tulevad väiksed trahvid.
Seejuures antud mudel (C36) kasutab palju tugevamaid juppe kui kõige võimsam tavamudel C280, V8/V12 mootorite käigukasti, tagasilda, SL600 esi ja E420 tagapidureid. Käigukasti õlijahuti on kah ja jahutusventikaid tükki 3. Sellest rääkimata, et lisaks C280 näitudele on seal lisa võimsust ja momenti niiet tapab. Aga käru pole ette nähtud. Arvan ise, et tootja (AMG) lihtsalt ei hakanud sertifitseerimise kulusid kandma, kuna antud auto sihtgrupp nagunii kärusid eriti ei vea. Niiet osadel täiesti käruvabadel autodel sõltub see ka tootja marketingipoliitikast.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.