www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 27 Okt, 2021 5:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1255 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 84  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 04 Sept, 2021 17:41 
Eemal
Liige

Liitunud: 16 Veebr, 2010 23:57
Postitusi: 464
Lemet kirjutas:
See pilt ütleb seda, et kiljatused stiilis " B-grupi varuosad on eranditult saast" on näpust imetud. Kogu vahe võib olla ka ainult hinnas.


Hinnas ja kvaliteedikontrollis.

Kust kohast sa küll selle kiljatuse võtsid, et B varuosad on eranditult saast, peavad sinu enda näpud teadma. Minul sellist kiljatust leida ei õnnestunud.

_________________
Kriku kirjutas:
Nagu mingitele amööbidele kirjutataks.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 04 Sept, 2021 17:51 
Eemal
Liige

Liitunud: 09 Dets, 2018 21:26
Postitusi: 2407
Lemet kirjutas:
Tsiteeri:
Neid B-osa tootjaid on maailmas tekkinud kümneid ja kvaliteet on väga kõikuv.



Nähtud pilt, kus soliidsele autotootjale kuuluva suure halli ühest otsast sõidab sisse veoauto, mille koormaks on B- grupi varuosana esilaternad ja teisest otsast välja auto samade laternatega, aga juba A-grupi varuosadena.

Ja millest sa järeldasid, et need on B osad?


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 04 Sept, 2021 17:53 
Eemal
Liige

Liitunud: 09 Dets, 2018 21:26
Postitusi: 2407
Lemet kirjutas:
See pilt ütleb seda, et kiljatused stiilis " B-grupi varuosad on eranditult saast" on näpust imetud. Kogu vahe võib olla ka ainult hinnas.

Kes on öelnud et B osad on eranditult saast?


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 04 Sept, 2021 18:07 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 18470
Tsiteeri:
Ja millest sa järeldasid, et need on B osad?




Saatedokumentidest, ruumis toimuvast ja kohaliku ülemuse kinnitusest.

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 04 Sept, 2021 18:38 
Eemal
Liige

Liitunud: 09 Dets, 2018 21:26
Postitusi: 2407
Lemet kirjutas:
Tsiteeri:
Ja millest sa järeldasid, et need on B osad?




Saatedokumentidest, ruumis toimuvast ja kohaliku ülemuse kinnitusest.


Sa käisid kohe tuntud autotootja juures saatedokumente kontrollimas? :mrgreen:
Olles ikka ise autoäris päris pikalt sees olnud ja mitut autotehast isiklikult külastanud ei tahaks ma seda juttu kohe kuidagi uskuda.
Ja isegi kui sa neid saatelehti nägid, siis seal oli kirjas, et tegemist on B-osaga?


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 04 Sept, 2021 19:29 
Eemal
Liige

Liitunud: 31 Juul, 2014 1:49
Postitusi: 586
Ega pakendamist ei tee mitte mingi tootja ise oma peakorteris, see pakendusteenus ostetakse sisse pakendamisega tegelevatest firmadest.
Ka Tallinna ümbruses on suured laod ja mille jaoks sinna hommikuti bussidega tuhandeid inimesi Lasnamäelt tööle veetakse?
Aga sealsed töötajad on seotud konfidensiaalsuslepinguga.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 04 Sept, 2021 19:40 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 18470
AMvA kirjutas:
Lemet kirjutas:
Tsiteeri:
Ja millest sa järeldasid, et need on B osad?




Saatedokumentidest, ruumis toimuvast ja kohaliku ülemuse kinnitusest.


Sa käisid kohe tuntud autotootja juures saatedokumente kontrollimas? :mrgreen:
Olles ikka ise autoäris päris pikalt sees olnud ja mitut autotehast isiklikult külastanud ei tahaks ma seda juttu kohe kuidagi uskuda.
Ja isegi kui sa neid saatelehti nägid, siis seal oli kirjas, et tegemist on B-osaga?


Milleks kontrollimas? 90ndate esimene pool oli huvitav aeg. Veod toimusid TIR carnetiga, paberihulk kabiinis oli muljetavaldav. Nagu ka aruandlus nendel paberitel. Lihtsalt sai kohaliku jupijumala käest uuritud, et mis mõte on esitulede karbist karpi lappamisel, peale selle, et uus karp on palju kirevam. Mille peale vastati, et raha. Ja seletati, et nii tehakse B-grupist A-grupp. Ja mida lugupeetav usub või mitte, jätab mind suht külmaks- tegelikus ei muutu sellest küünemusta võrragi.

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 05 Sept, 2021 1:31 
Eemal
Liige

Liitunud: 31 Juul, 2014 1:49
Postitusi: 586
Ka paljud autoakud saabusid ilma kirjadeta kuivlaetud karpidena ja laos kallati hape sisse ning kleebiti vajalikud firmasildid vastavalt nõudlusele peale. (Tasub jälgida valuvormi jälgede sarnasust erinevatel akudel.)

Tasub jälgida ka aku kaalu, et kui tootja kodulehe andmetel peab aku kaaluma 19kg aga poes on samade siltidega 16kg kaaluv aku, siis võib arvata, et igas purgis on üks plaat puudu või metalli vähem plaatidel.

(Kel akudega on rohkem tegemist, siis tasub soetada selline mõõteriist https://www.oomipood.ee/product/aba12_a ... =akutester , mis on ca 10 korda odavam kui firmades kasutatavad printeriga mõõteriistad aga töötab sama algoritmiga ja sama täpne. Olen võrrelnud.)


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Parvlaev "Estonia" hukkumine
PostitusPostitatud: 05 Sept, 2021 18:39 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2007 3:06
Postitusi: 2237
Kapten Trumm kirjutas:
Võin sind harida ehk niipalju, et 1995 AMG Mercedese käsiraamatus on kirjas, et mootori õlikulu kiirteekiirustel võib olla kuni 1,5 liitrit 1000 km peale ning tankimise ajal tuleb alati õli tasapinda kontrollida.

Õli kulu kuni (sõltub autost) 1-1,5 liitrit 1000 km peale on kirjas pea iga auto kasutajaraamatus. Selles mõttes pole Põrnikas küll midagi erilist.

Kuule kapteniherra, ära aja sellist pläma suust välja!!!!!!!!! Honda CRX esmaregistreerimine 1992, mootor käib kuni 7300 pööret 1.6 91 kw. 150 kilomeetrit rinkal (loomulikult koos soojendus-jahutusringidega) ja vardalt kadus max 1 mm. õli (kui sedagi). Kütusekulu oli umbes 20 liitrit sajale. Vahetatud olid rõngad ja muud kuluosad mootori juures, peale vahetust oli mootor läbi sõitnud vast 10 000. Sama mootoriga mu praegusel rinka Civicul pole pidanud kordagi rajapäeva jooksul õli juurde lisama. Tavasõidul pole kordagi pidanud õlivahetuste vahel õli lisama. Ja siis sa räägid sakslaste insenerikunstist. Võimsuse suurendamise ja kaalu vähendamise nimel alamõõdulised osad, mis sõltumata kasutamisest lagunevad lihtsalt ära (küsimus pole kas lagunevad, vaid kas täna või homme?). Ehk siis mina pole veel kordagi ühegi Honda kasutusjuhendis leidnud kirjet, et õli tuleb lisada 1-100-le kütusekuluga. Isegi tänapäevaste kahetaktiliste õlikulu on kütuse suhtes 1-50-le. Ehk siis, loe natuke rohkemaid käsiraamatuid, proovi järeldused teha, ehk siis ei aja sellist kakit suust välja ja ei ürita inimestele pähe määrida normaalsusena :wall: .

_________________
sitt päev, kellele kurdad


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 05 Sept, 2021 19:36 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 18470
Aasta 2016. Mersu Sprinter, paar aastat vana. Läbisõit kuskil 80 000, s.t. sisuliselt uus auto. Inglismaal tuli avada paanikakontor, sest õlituli hakkas põlema. Loiku all polnud, suitsu tagant ei tulnud. Õlitaset polnud ükski tont vardalt muidugi kah enne vaadanud. Mersu keskus lohutas- tegu on täiesti normaalse nähtusega, võtavadki õli ja taset tuleb kontrollida ning perioodiliselt juurde valada. Ja mootoril pole midagi häda. Nii et ei mingit pläma, täpselt nii ongi

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 05 Sept, 2021 20:12 
Eemal
Liige

Liitunud: 24 Okt, 2014 21:33
Postitusi: 987
Asukoht: Pärnu
Kunagi oli nn. sigari kerega Audi 100 , sellel oli ka mingi õlikulu tehase poolt ettenähtud.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 06 Sept, 2021 8:39 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 33462
B varuosade kasutamise retsept - uurige välja, mis tootja teeb originaalosi antud autole ja ostke neid.

Tavaliselt on need traditsioonidega Saksa tootjad. Aga on ka üllatusi, nt Volvole teeb osasid originaalosi (nt sharniire) firma nimega Scantech, olete kuulnud sellist?

Ja eks kvaliteedist räägib ka näpu vahel veeretamine.

Saksa autode puhul märksõnad Sachs, Bilstein, Lemförder, Bosch, Mahle, Ate jne

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 06 Sept, 2021 8:44 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 33462
Tsiteeri:
Kuule kapteniherra, ära aja sellist pläma suust välja!!!!!!!!! Honda CRX esmaregistreerimine 1992, mootor käib kuni 7300 pööret 1.6 91 kw. 150 kilomeetrit rinkal (loomulikult koos soojendus-jahutusringidega) ja vardalt kadus max 1 mm. õli (kui sedagi). Kütusekulu oli umbes 20 liitrit sajale. Vahetatud olid rõngad ja muud kuluosad mootori juures, peale vahetust oli mootor läbi sõitnud vast 10 000.


Värskelt remonditud ja sisse töötatud mootoril ei pruugigi olla, jutt on õlikulust, millest alates peab remonti tegema. Mul on olnud ka BMW, millel polnud 10 tuhande peale tilkagi lisada vaja.

Mersu mootorid omavad Hondaga võrreldes palju suuremat ressurssi ja neid kasutatakse kiirustel, millest 91 kW Honda ainult und näha võib. Näiteks 2 tundi järjest 230 kmh.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 06 Sept, 2021 13:05 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 33462
Tsiteeri:
Aasta 2016. Mersu Sprinter, paar aastat vana. Läbisõit kuskil 80 000, s.t. sisuliselt uus auto. Inglismaal tuli avada paanikakontor, sest õlituli hakkas põlema. Loiku all polnud, suitsu tagant ei tulnud. Õlitaset polnud ükski tont vardalt muidugi kah enne vaadanud. Mersu keskus lohutas- tegu on täiesti normaalse nähtusega, võtavadki õli ja taset tuleb kontrollida ning perioodiliselt juurde valada. Ja mootoril pole midagi häda. Nii et ei mingit pläma, täpselt nii ongi


See ongi kõvasti kasuaalne - tänapäeva vedelate õlide (nt 0W-20) kasutamine vaid suurendab õlikulu.
Mul oli kunagi 1999 Passat 1,9TDI. Kuskilt ei tilkunud, summutist midagi õlisuitsu laadset ei tulnud, läbisõit oli 90 000, õlivahetuste vahel tuli kanistritäis juurde valada. Väga hea auto oli. Ainult õli kulus.

Nende WVA TSI mootoritega oli ka alguses pahandusi õlikulu pärast, kas ka praegu ei tea, aga alguses oli.

Mulle õpetas kunagi üks vormeliehitaja, et "õli ei kulu üldse - kulub mootor". Ehk siis silindrite seinad kraabitakse liiga puhtaks ja halveneb kolbide-rõngaste enda õlitus.

Minu autodel (sinna hulka kuulub ka üks 2010a Civic) on olnud "õlikulu pole" see, et õlivahetuse vahel langeb õli tase MAX pealt natuke. Millel veerandi ja millel kolmveerand märkide vahet, aga lisama ei pea (ka Civic oli selline).

Turbomootoritel pidu muidugi mingi õlikulu olema konstruktsiooni sisse kirjutatud. Ei pidada olema võimalik teha head turbo õlitust nii, et läbi turbo natuke õli ei lahku.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 06 Sept, 2021 13:21 
Eemal
Liige

Liitunud: 09 Dets, 2018 21:26
Postitusi: 2407
Kapten Trumm kirjutas:
Turbomootoritel pidu muidugi mingi õlikulu olema konstruktsiooni sisse kirjutatud. Ei pidada olema võimalik teha head turbo õlitust nii, et läbi turbo natuke õli ei lahku.


See on jama. Kui sa lähed turbomootriga teenindusse õlikulu üle kurtma, siis on see mahaanikute esimene liigutus turbo lõdvikud lahti võtta ja need üle kontrollida. Korras turbo puhul on need täiesti kuivad.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1255 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 84  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt