OLAVI kirjutas:Tahmafiltri puhastusprotsessi toimumiseks on vaja, et mootori pöörded oleks üle 2000rpm ja kui võimsa automaatkastiga diiselmootori pöörlemiskiirus sõites 90km/h on alla 2000rpm, siis peab iga mingi aja tagant sõitma maanteel käsitsi valitud käiguga pööretel üle 2000rpm, et mootor saaks tahmapõletusprotsessi teostada.
2korda2 kirjutas:90ga maanteel liikudes on pöörded 1600 ligi.
OLAVI kirjutas:Jah, tõesti et kui masinat kasutatakse vastavalt normaalkasutusele, siis pole juhil midagi erilist vaja teha peale "autol toimingu tegemise võimaldamise" ja auto saab ise kõigega hakkama.
MOTT. Tahmapõletuseks pole vaja sõita 2000+rpm või automaatkasti puhul manuaalselt käike juhtida. Põleb piisavalt hästi ka madalama pöörete arvuga (tingimusel, et masin ja mootor ise on töökorras).
Mulle tundub üldse see "diiselautodel on kallis remont" ja "tahmafiltrid muudkui lähevad" üks linnalegend. Võib-olla on minu tutvusringkonnal vedanud aga diisliomanikest mitte keegi pole mitte kordagi pidanud vahetama tahmafiltrit või kõrgsurvepumpa vms diidlitele omistatavat kallist kraami. Läbi on läinud hoopis "igavam" kraam - sidur, kliimaseadme pump, vedrud, amordid jms.