OLAVI kirjutas:Tänu tõstetud kütusesurvele ja peenema töötlusega pihustitele ja nende juhtimisele teevad kaasaegsed diiselmootorid, vanema tehnoloogia ühe pritse asemel, isegi 5 - 6 kütuse sissepritset ühe kolvi töötakti kohta. (Need on hästi ossillograafiga näha.)
See võimaldab vajadusel mootorit lisaks soojendada või juhtida tahmafiltri põletusprotsessi ilma lisapihustita kollektoris (vanematel masinatel).
Olenevalt konkreetse mootorimodifikatsiooni pritse juhtimise tarkvarast.
Ka bensiinimootorid töötavad töösoojast erineva režiimiga kui mootorit on vaja soojaks saada.
Jutt õige, samas mitu pritset ühe takti puhul võib teha koguseliselt sama välja kui 1 pritse vanema tehnoloogia puhul. Seda toetavad ka numbrid, sest nüüdisaegsete mootorite kütuse kulu 100km kohta ikka tunduvalt madalam.
Samas kui pihusti pihustab kambrisse rohkem kütust, siis see tähendaks ka kõrgemat pöörete arvu (nagu Toyota teeb), väljalaske kuumutamine DPF-i põletamiseks ei kajastu jahutusvedeliku soojendamisena (kasutasid sakslased 2000 lõpus), tänapäeval kasutatakse selleks üldse adblued ja vanematel prantsuse diislitel oli selleks lisapaak eriainega mida hoolduses siis tuli täita (jabur see, et see paak oli peidus ja kasutaja ei teadnud üldse selle olemasolust).
Mõni aeg tagasi sai toodud skandinaaviast üks värske 2 liitrine diisel passat. Ei oleks autot soojaks saanud ilma webasto abita, mis oli tehases peale paigaldatud.