Lemet kirjutas:Mosse soendus sõltus suuresti ka sellest, milline termostaat sinna tehasest sisse oli saanud. Neid oli mäletamist mööda kolme avanemistemperatuuriga.
Tollel ajal kuulus autojuhi baaskoolituse hulka ka teadmised autode jahutussüsteemi ehitusest ning teadmine, et kuidas termostaadi avanemistemperatuuri kontrollitakse.
Termostaati pidi kontrollima iga hooaeg.
Generaatori releeregulaatorit kontrollima iga kuu. (Kas seda tehti, on omaette teema.)
Juht pidi teadma, et kus asub jahutusvedeliku väljalaskmise kraan ja oskas pappkarbist uut tihendit väljalõigata ja kui sõita tahtsid, pidi juht ise hakkama saama.
Tehaseuute autode osakaal oli väga väike ja kõik uued autod "käidi kohe üle", et kõik poldid kinni oleksid ja autoga üldse oleks võimalik sõita.
Kuna isetegijatel nappis teadmisi, siis kunagi ei saanud eeldada, et mõni masinaosa on sellel masinal veel tehasest pandud.
Kui oma esimese 13a vanuse autoga läksin Tartu ainukesse ametlikku teenindusse, siis öeldi otse, et: "Nii vana ronti me siin näha ei taha ja püüa ise hakkama saada. Kui maksad kinni ka varuosa vahetuse tööraha, siis saame sulle
võibolla müüa vajaliku varuosa."
Ainuke asi, mis jagades paljuneb on teadmised.