Pasa kvaliteediga varastatud video. Lingi ikka originaalmaterjali.
https://youtu.be/CM7ug2986Yk
Kapten Trumm kirjutas:Vaidlen vastu! kust kohast sa võtad et 1cm ei tee miskit häda? ja kui palju on palju? tehnikat õppinud inimesena oled ka tolerantsidega kokku puutunud. ja õlivarda min ja max ongi see tolerants mis ei kahjusta inseneride kalkulatsioonide( mitte arvamuse) järgi mootorit. kõik muu on Sinu arvamus, kogemustepõhine ehk, aga need triibud vardale pole lampi taotud.
Olles saanud keskas 3. liigi autojuhi eriala (sinna kuulub üks õppeaasta auto ehituse õpet koos eksamiga komisjoni ees) ja olles TTÜs saanud autokateedris ca 20 ainepunkti samadel teemadel, omades ulatuslikku remondipraktikat päris mitmete autode peal, arvan, et ma jagan auto ehitust ja tööpõhimõtet vähemalt keskmisel tasemel. St kujutan enamvähem ette, kuidas mootor töötab ja mis seal sees aset leiab.
Nüüd aga tehnika juurde. Katalüsaatorit kahjustab ainult õli, mis saabub koos heitgaasidega, sest muid ühendusi mootoriga katil pole. Seega siis liigne õli peab sattuma põlemiskambrisse kuidagi. Kui klapisääretihendid ja karteri tuulutus on korras, saab see tulla ainult läbi kolvirõngaste.
maksipoiss kirjutas:
Miks ei saanud? Onu ostis taksopargist lõpnud Volgasid ja taastas neid praktiliselt "tehaseuueks". Põhiplekid toodi muidugi Venemaalt tehasest ,aga said ka muud osad tehtud ja isegi Kemppi keevitus oli kuskilt organiseeritud
eestis on ka kaks tipptasemel autoinseneri, töötavad mõlemid Rootsis "kuningamuna" sportauto tehases!
Lemet kirjutas:Ja kere oli töö käigus raamil pööratav, mootor käimakotiga said enne lahtivõtmist survepesu, enne värvimist kaeti põhja liitekohad kivikaitsega, paks pigimatt põrandale, hermeetik plekkide vahele, liitekohtade tinatäide- kõike seda tegi onu "vene ajal"???
III liigi autojuhi õpiku järgi saabki "enamvähem" teada kuidas automootor töötab. ja selles õpikus on ainult nõukogude analooge mitteomav tehnika. kõik mootorid seal õpikus lahtise karterituulutusega. tänapäeva mootorid kõik kinnise tuulutusega. milleks see tuulutus vajalik, ja mis tuul sealt läbi käib? kas puhas õhk, või on ikka veits õliauru kah hulgas? mida tähendab rikkis karterituulutus? kui suuri õlipiiskasid püüab tuulutuse õlieraldi kinni, kas 100%? mis juhtub kui tuulutus umbe läheb mida talvel ikka juhtunud on eriti lahtiste tuulutustega ja miks nad umbe lähevad? ja kuhu see tuul kinnises süsteemis lõpuks puhub? kas surve karteris on normaalne või ebanormaalne? tehnika ei ole nn "tunnetuslik" vaid on ikka väga konkreetne asi mida saab väga täpselt esitleda. III liigi õpik jääb selleks ikka nõrgaks.
nimetu kirjutas:Ja eestlasi on mujalgi autotööstuses - näiteks koreakate disaini panustab üks eestlane.
Lemet kirjutas:Ei viitsi isegi vaidlema hakata...ja samuti ei viitsi näiteks praeguse ilmaga auto alla aelema minna.
https://youtu.be/1sTry_ZhVqI
Või kui see ei veena, siis puust ja punaseks, operatsioonide kaupa...
https://youtu.be/OGKwwj6oqM4
Björn Koopi disainitud tuled on tõesti ühel koreakal reaalselt küljes. Loodame et lisaks prilliraamidele suudab eestlane tulevikus veel midagi autodisaini heaks panustada.
Nojah, Outbackil on bokser kergel kaldus ja disainitud laubaka korral taha-alla liikuma, säästes seega juhi ja kaassõitja jalgu.Some kirjutas:... oli VW ja Subaru laubakas teel - VW juht suri, Subaru juht osutus tervisekontrollis vigastuteta. Vist päris hea, et mu kallis kaasa Outbackiga liikleb.
Kasutajad foorumit lugemas: Amazon [Bot] ja 35 külalist